Ergernissen op het openbaar vervoer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 10:16

Carol_Beer schreef:
Random mevrouw ging laatst helemaal over de rooie toen k een snoeppapiertje uit het raam gooide..
Kijk k snap dat dingen op de grond gooien een beetje aso is, maar de rails ligt toch al vol met schijt ed
K erger me meer aan dat soort bemoeizuchtige mensen dan harde muziek ofz maar dat zal wel aan mij liggen.


En niet eens een boete gekregen? Mazzelaar!

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 10:58

Wel thug life van je om dat te doen. Chapeau.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 11:10

Shaggy09 schreef:
Wel thug life van je om dat te doen. Chapeau.


Afbeelding

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:37

xPabloBokt schreef:
Carol_Beer schreef:
Random mevrouw ging laatst helemaal over de rooie toen k een snoeppapiertje uit het raam gooide..
Kijk k snap dat dingen op de grond gooien een beetje aso is, maar de rails ligt toch al vol met schijt ed
K erger me meer aan dat soort bemoeizuchtige mensen dan harde muziek ofz maar dat zal wel aan mij liggen.


Serieus? Je hebt prullenbakken in de bus/trein/metro/waar je op dat moment ook in zit. Ik snap die vrouw wel.

Ik zie wel vaker dit soort rare, bijna onbewuste posts van jou. Meen je dit of zit je gewoon te trollen?


Vergeten er bij te zeggen dat er de afvalbak bij mijn vierzitter al VOL zat.
Ik ga ook niet aan andere mensen duwen om een klein papiertje er in te proppen terwijl het ook gewoon door het raam kan. Niks op de grond gegooid, wat idd tokkiegedrag is. Zelfde als idd het roken UIT de deur. Niemand die er last van heeft. Niks trolligs aan.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:50

Je had het ook even in je zal kunnen stoppen en bij het station waar je eruit moet weg kunnen gooien. Maar ik zal wel weer te simpel denken ofz :?

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:53

Lau schreef:
Je had het ook even in je zal kunnen stoppen en bij het station waar je eruit moet weg kunnen gooien. Maar ik zal wel weer te simpel denken ofz :?


Eerlijk gezegd; Dat had gekund. Soms wil je gwn van je troep af, en dat een wildvreemde oude dame (die lekker van haar pensioen kan genieten) daar dan mee zit te bemoeien, vind ik geenstijl.
Tzal wel weer aan mij liggen ;(

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:53

Carol_Beer schreef:
Lau schreef:
Je had het ook even in je zal kunnen stoppen en bij het station waar je eruit moet weg kunnen gooien. Maar ik zal wel weer te simpel denken ofz :?


Eerlijk gezegd; Dat had gekund. Soms wil je gwn van je troep af, en dat een wildvreemde oude dame (die lekker van haar pensioen kan genieten) daar dan mee zit te bemoeien, vind ik geenstijl.
Tzal wel weer aan mij liggen ;(


Denk inderdaad dat dat het probleem is ja

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:53

Citaat:
Niks op de grond gegooid, wat idd tokkiegedrag is.

Denk je dat het als je uit raam gooit het blijft zweven of magisch weg is? :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:57

Godsamme wat kunnen mensen kinderachtig zijn. Houd dat papiertje lekker bij je, je krijgt er geen kanker van hoor.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:59

Afval wat ik niet kwijt kan, gaat gewoon in de tas en mee tot ik een prullenbak tegen kom of thuis ben.

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:02

Dat mensen gaan ragen over een klein snoeppapiertje wat legaal door een al openstaand raam is gegooid vind ik kinderachtiger. Dit topic gaat over frustraties in het OV, nou dat mensen zich opblazen om zo'n klein papiertje is idd een ergernis. |o
Maargoed, tis al gebeurd, dus oogjes dicht, en snaveltjes toe.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:03

Carol_Beer schreef:
Dat mensen gaan ragen over een klein snoeppapiertje wat legaal door een al openstaand raam is gegooid vind ik kinderachtiger. Dit topic gaat over frustraties in het OV, nou dat mensen zich opblazen om zo'n klein papiertje is idd een ergernis. |o
Maargoed, tis al gebeurd, dus oogjes dicht, en snaveltjes toe.


Huh, sinds wanneer is een klein snoeppapiertje door een openstaand raam gooien legaal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:05

oomens schreef:
[En wat nou als ze gewoon een oprechte asociale tokkie is die hier steeds naar haar hoofd gegooid krijgt dat ze zich alleen maar zo voor zou doen om reacties uit te lokken? Heel onaardig om iemand zomaar voor trol uit te maken ;)

Nee, zo kun je simpelweg niet zijn.

LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:05

Carol_Beer schreef:
Dat mensen gaan ragen over een klein snoeppapiertje wat legaal door een al openstaand raam is gegooid vind ik kinderachtiger. Dit topic gaat over frustraties in het OV, nou dat mensen zich opblazen om zo'n klein papiertje is idd een ergernis. |o
Maargoed, tis al gebeurd, dus oogjes dicht, en snaveltjes toe.


Ik erger mij er inderdaad aan als mensen hun troep niet netjes in de afval bak gooien (zowel in t ov of welke andere plaats dan ook)
Je bende naar buiten gooien is ook gewoon ronduit asociaal, en daarnaast zijn er toch vaak stickers op die ramen geplakt waarop staat aangegeven dat je er niets doorheen mag gooien

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:12

Carol_Beer schreef:
Dat mensen gaan ragen over een klein snoeppapiertje wat legaal door een al openstaand raam is gegooid vind ik kinderachtiger. Dit topic gaat over frustraties in het OV, nou dat mensen zich opblazen om zo'n klein papiertje is idd een ergernis. |o
Maargoed, tis al gebeurd, dus oogjes dicht, en snaveltjes toe.


Snap je nou werkelijk zelf niet hoe ronduit asociaal je eigen gedrag is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:14

Lau schreef:
Carol_Beer schreef:
Dat mensen gaan ragen over een klein snoeppapiertje wat legaal door een al openstaand raam is gegooid vind ik kinderachtiger. Dit topic gaat over frustraties in het OV, nou dat mensen zich opblazen om zo'n klein papiertje is idd een ergernis. |o
Maargoed, tis al gebeurd, dus oogjes dicht, en snaveltjes toe.


Snap je nou werkelijk zelf niet hoe ronduit asociaal je eigen gedrag is?


Laat je nou niet verleiden tot uitspraken/reacties waar dit figuur naar op zoek is.

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:16

Carol_Beer schreef:
Eerlijk gezegd; Dat had gekund. Soms wil je gwn van je troep af, en dat een wildvreemde oude dame (die lekker van haar pensioen kan genieten) daar dan mee zit te bemoeien, vind ik geenstijl.


Misschien heeft ze wel helemaal geen pensioen!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:18

Anoniem schreef:
Lau schreef:


Snap je nou werkelijk zelf niet hoe ronduit asociaal je eigen gedrag is?


Laat je nou niet verleiden tot uitspraken/reacties waar dit figuur naar op zoek is.



Ik heb gewoon geen zelfbeheersing

daffieduck83

Berichten: 1748
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:19

Gelukkig zijn er steeds minder treinen waarvan de ramen open kunnen. Lang leve de airco.

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:23

daffieduck83 schreef:
Gelukkig zijn er steeds minder treinen waarvan de ramen open kunnen. Lang leve de airco.


Plus bezigheidstherapie voor de simpelen van geest om te blijven proberen dat snoeppapiertje naar buiten te gooien.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 15:27

Ik wil wat zeggen, maar ik heb gewoon geen woorden voor het gedrag van Carol_Beer. Ik vind het ronduit verbazingwekkend, asociaal en heel erg dom. Oké, ik heb er dus wel woorden voor :+ Maar het is het niet waard om er meer woorden aan vuil te maken.

Een soort ergernis: er zijn de komende weken werkzaamheden in het Gooi, waardoor er weinig tot geen treinen rijden tussen Naarden-Bussum en Weesp. Laat ik daar nou net langskomen als ik naar mijn vriend ga :P Gelukkig is het vakantie en kan ik de auto pakken als het moet. Maar het is wel elke keer even goed opletten of ik die route wel kan reizen. Vandaag ben ik via Harderwijk en Lelystad gegaan, totaal de andere kant op. Maar goed, ook wel eens leuk om een andere route te reizen :)

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:15

Danielleeee_ schreef:
Ik wil wat zeggen, maar ik heb gewoon geen woorden voor het gedrag van Carol_Beer. Ik vind het ronduit verbazingwekkend, asociaal en heel erg dom. Oké, ik heb er dus wel woorden voor :+ Maar het is het niet waard om er meer woorden aan vuil te maken.

Een soort ergernis: er zijn de komende weken werkzaamheden in het Gooi, waardoor er weinig tot geen treinen rijden tussen Naarden-Bussum en Weesp. Laat ik daar nou net langskomen als ik naar mijn vriend ga :P Gelukkig is het vakantie en kan ik de auto pakken als het moet. Maar het is wel elke keer even goed opletten of ik die route wel kan reizen. Vandaag ben ik via Harderwijk en Lelystad gegaan, totaal de andere kant op. Maar goed, ook wel eens leuk om een andere route te reizen :)


Klopt, is het project van mijn man. Wordt een spannende periode of alles gaat lukken ide periode die er nu voor gegeven is. Snap dat he heel vervelend is als d treinen niet rijdn, heb daar zelf ook vaak last van.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:18

Het is zomervakantie jongens, niet vergeten! :D :D .

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Ergernissen op het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 17:04

Ik irriteer me aan de bus, die maar 1x per uur rijd.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 18:59

fohadie schreef:
Danielleeee_ schreef:
Ik wil wat zeggen, maar ik heb gewoon geen woorden voor het gedrag van Carol_Beer. Ik vind het ronduit verbazingwekkend, asociaal en heel erg dom. Oké, ik heb er dus wel woorden voor :+ Maar het is het niet waard om er meer woorden aan vuil te maken.

Een soort ergernis: er zijn de komende weken werkzaamheden in het Gooi, waardoor er weinig tot geen treinen rijden tussen Naarden-Bussum en Weesp. Laat ik daar nou net langskomen als ik naar mijn vriend ga :P Gelukkig is het vakantie en kan ik de auto pakken als het moet. Maar het is wel elke keer even goed opletten of ik die route wel kan reizen. Vandaag ben ik via Harderwijk en Lelystad gegaan, totaal de andere kant op. Maar goed, ook wel eens leuk om een andere route te reizen :)


Klopt, is het project van mijn man. Wordt een spannende periode of alles gaat lukken ide periode die er nu voor gegeven is. Snap dat he heel vervelend is als d treinen niet rijdn, heb daar zelf ook vaak last van.

Dat snap ik ja, als je bedenkt hoeveel ze moeten doen in een paar weken :wow: Maar wel super fijn, want volgens mij gaat het wel echt een stuk opgeknapt worden :D