Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Danielleeee_ schreef:Ik stond rond 6 uur deze avond in de trein van Amersfoort naar Nijkerk, maar er was een storing op dat traject geweest geloof ik. Er was dus wat onduidelijkheid over waar de trein nou kwam. Nou, geen probleem, uiteindelijk werd alles op tijd duidelijk. Toen kwam de trein, maar hij was door die storing korter dan normaal, dus het was een nogal proppen. Gelukkig was het een klein stukje. Maar mijn ergernis was dus dat ik ongemakkelijk en wankel op een traptrede stond, omdat het zo druk was, terwijl een meisje gewoon asociaal met haar tassen op de trap zat en zo dus best wat ruimte bezet hield. En ze keek super chagrijnig toen ik door de drukte nogal dichtbij haar stond Misschien had ze moeite met (lang) staan, dan kan natuurlijk ook nog. Maar ik ergerde me wel Maar ik had ook weer niet het lef om er iets over te zeggen of vragen
Gloa schreef:SimoneeM schreef:Soortgelijke ergernis hier. Traject Utrecht - Leiden met maar 2 treinen p uur in de spits is geen doen. En dan ook nog zeer regelmatig een kortere trein dan gepland. Echt heel gezellig. Not
Tja hoe wilde je dat doen met enkelspoor?
fohadie schreef:SimoneeM schreef:Soortgelijke ergernis hier. Traject Utrecht - Leiden met maar 2 treinen p uur in de spits is geen doen. En dan ook nog zeer regelmatig een kortere trein dan gepland. Echt heel gezellig. Not
En als je omreist via Adam zuid? Ben je maar 8 minuten langer onderweg.
Muiz schreef:Wachten tot iedereen zit is geen geschreven regel, optrekken zodat er mensen vallen is wel echt mega asociaal.
SimoneeM schreef:Het is ook een beetje zeuren hoor . Vind het vooral jammer dat ze al zo lang plannen hebben om 4 treinen per uur te laten rijden maar het er nooit van komt. Maar ach. Er zijn ergere dingen.
maaike5581 schreef:SimoneeM schreef:Het is ook een beetje zeuren hoor . Vind het vooral jammer dat ze al zo lang plannen hebben om 4 treinen per uur te laten rijden maar het er nooit van komt. Maar ach. Er zijn ergere dingen.
Het probleem met dat traject is ook de bodem.
Zoals je waarschijnlijk zelf al gemerkt hebt is dat het traject er erg slecht bij ligt ondanks het onderhoud.
Het is namelijk veengrond.
Zoals het nu rijd qua frequentie is het nog "te doen"..
Zodra er meer moet gaan rijden zal er eerst enorm veel werkzaamheden moeten komen waaronder verstevigen van de bodem.
Kosten zijn nu geschat op 175 miljoen euro.
Dus vrees dat het nog wel even kan duren.
maaike5581 schreef:SimoneeM schreef:Het is ook een beetje zeuren hoor . Vind het vooral jammer dat ze al zo lang plannen hebben om 4 treinen per uur te laten rijden maar het er nooit van komt. Maar ach. Er zijn ergere dingen.
Het probleem met dat traject is ook de bodem.
Zoals je waarschijnlijk zelf al gemerkt hebt is dat het traject er erg slecht bij ligt ondanks het onderhoud.
Het is namelijk veengrond.
Zoals het nu rijd qua frequentie is het nog "te doen"..
Zodra er meer moet gaan rijden zal er eerst enorm veel werkzaamheden moeten komen waaronder verstevigen van de bodem.
Kosten zijn nu geschat op 175 miljoen euro.
Dus vrees dat het nog wel even kan duren.