Es_ther schreef:Redbull in de trein, overdag al vies, in de ochtend nog 10 keer zo vies.
Herkenbaar
Al is het mij vanochtend bespaard gebleven.
Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar
san4nie schreef:Ik zat in de trein, aan de kant van het raam. Kwam een jonge man naast me zitten, want het was druk. Prima.
Maar ik moest er eerder uit dan hij. Dus ik doe m’n jas vast, pak m’n rugtas en sta op. In de verachting dat hij ook opstaat zodat ik er uit kan. Maar hij blijft gewoon zitten en doet alleen z’n benen opzij. Ik schuifel een beetje ongemakkelijk heen en weer. En hij blijft nog zitten met z’n benen opzij.
Uiteindelijk maar gevraagd of die ook even kon opstaan. Dat deed ie, met wat gezucht en een moeilijk hoofd. Voelde me zooo ongemakkelijk. Hij verwachtte dus blijkbaar dat ik in m’n jurkje, met rugzak, over zijn schoot heen zou klimmen ofzo.
Willl65 schreef:Inoterry schreef:In de NS reisplanner app kan je zelf aangeven of de trein (te) vol is. Als er genoeg meldingen binnen komen is de kans groter dat de trein verlengd word dan wanneer iedereen alleen tegen elkaar klaagt
Weet je je hebt gelijk maar dit forum heet ergernissen van openbaar vervoer. En die o worden gedeeld. Wat ik jammer vind is dat het steeds vaker zo is dat mensen vervolgens aangesproken worden op het feit dat ze dus gebruik maken van datgene waar dit onderwerp voor is. Ergernissen delen hoe niet rationeel soms dan ook daarnaast vind ik het krom dat de klant dus moet gaan aangeven dat het vol zit? Volgens mij zijn conducteurs heel goed in staat dat te zien of niet? Ze hebben op zulke momenten geen controle dienst omdat dat niet te doen is.