Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar
IHN schreef:Ik heb gewoon wat moeite met het feit hoe je het openbaar vervoer hiervoor verantwoordelijk maakt.
Citaat:Dan zou het dus eigenlijk ook gewoon gratis moeten zijn op die dag.
Citaat:En de bussen moeten langs huizen rijden van mensen die niet naar de bushalte kunnen komen.
Citaat:Ik ben het er alleen niet mee eens dat het ov verantwoordelijk is voor het voorzien vd toegankelijkheid.
Anne_GTI schreef:Collega's in Apeldoorn waren er klaar mee en hebben de directie op het matje geroepen door alle bussen stil te zetten. Reden: de aangepaste diensten waren niet conform de toegezegde afspraken. Zo blijkt maar weer dat dit soort dingen echt in de CAO moet worden vastgelegd want werkgevers nemen er een loopje mee.
Chanen schreef:Het punt is dus dat een los kaartje kopen binnen Nederland €60,- extra kost voor een retourtje. Apart genoeg kost een kaartje Wolvega - Lille namelijk evenveel als een kaartje Rotterdam CS - Lille. Een los kaartje kopen voor het traject Wolvega - Rotterdam CS betekent dus flink wat extra kosten. De logica daarvan ontgaat me volledig, maar dat is wel de praktijk. Anders was dat inderdaad een goede optie geweest.
Foaly schreef:Zolang je vanuit Wolvega gezien nog voor Rotterdam bent en niet via Den Bosch oid gaat, denk ik niet dat ze daar moeilijk over gaan doen hoor. Het is misschien niet de kortste route, maar geen heel onlogische dus een beetje conducteur zal het al gauw prima vinden
Chanen schreef:Duidelijke uitleg Avalanche! Dank je wel.
Wat ik me bij twee kaarten Wolvega - Lille afvraag is juist weer of ze niet moeilijk gaan doen op het traject Leiden - Rotterdam CS, omdat je daarbij over een andere lijn reist dan wanneer je vanuit Wolvega naar Rotterdam CS reist. Wellicht denk ik daar ook wel te moeilijk over, als het qua prijs toch allemaal geen klap uitmaakt, maar wil ook geen risico lopen.
alex66 schreef:Anne_GTI schreef:Collega's in Apeldoorn waren er klaar mee en hebben de directie op het matje geroepen door alle bussen stil te zetten. Reden: de aangepaste diensten waren niet conform de toegezegde afspraken. Zo blijkt maar weer dat dit soort dingen echt in de CAO moet worden vastgelegd want werkgevers nemen er een loopje mee.
En vergeet de staat van de bussen niet! De collega's komen kreunend en kreupel de bus uit omdat onderandere de stoel scheef staat en de bus naar rechts trekt. Maar volgens de directeur is er niets aan de hand
Anne_GTI schreef:Collega's in Apeldoorn waren er klaar mee en hebben de directie op het matje geroepen door alle bussen stil te zetten. Reden: de aangepaste diensten waren niet conform de toegezegde afspraken. Zo blijkt maar weer dat dit soort dingen echt in de CAO moet worden vastgelegd want werkgevers nemen er een loopje mee.