Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 417 van de 427 [ 10669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 427  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

 
Profiel   

Assortiment van de handgels bijvoorbeeld valt me tot nu toe wel wat tegen. Hopen breiden ze dat nog verder uit. Mijn bankrekening bleef gelukkig nog wel even gespaard want wat ik in hebberigheid meteen wilde hebben uit de sale bleek al op. Tja zulke saleprijzen heb ik hier nooit eerder gezien dus mijn 'ik heb niets nodig' werd wel even heel lastig vol te houden :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 17:58 



 
Profiel   

Aaaah wat geweldig, een topic over kaarsen!
Ik ben dol op de WoodWick Vanilla Bean en Evening Bonfire <3
En de YankeeCandle Snow in love <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 18:16 



 
Profiel   

Die bath and bodyworks sale prijzen zijn interessant idd!

Ook hier de dingen die mij dan echt aanspraken al op ;-(

Waar halen jullie je waxmelts vandaan, anders dan de duizendpoot?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 19:54 



 

Ik shop vooral (waxmelts) bij my candle store, hele lieve mensen en je krijgt altijd wat extra's erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 16:46 



 
Profiel   

Vooral yankee zie ik, ik kies eerder goose creek en kringle uit vaak.

Zijn er ook nog aanraders van huisgemaakte merken? Waxmeltsenzo doet het niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 11:41 



 
Profiel   

Pure Soap :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 11:42 



 
Profiel   

*schop

Iemand nog wat lekkers besteld?

Ik heb van een lief dinnetje voor kerst roomsprays van Goose Creek gekregen. Liefde op eerste gezicht dus nu zijn er 8 stuks onderweg naar me. Oh en per ongeluk ook nog een kaars.

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 12:02 



 
Profiel   

Roosch schreef
*schop

Iemand nog wat lekkers besteld?

Ik heb van een lief dinnetje voor kerst roomsprays van Goose Creek gekregen. Liefde op eerste gezicht dus nu zijn er 8 stuks onderweg naar me. Oh en per ongeluk ook nog een kaars.

:')


Het waren volgens mij niet eens je eerste, of had je het jaar daarvoor alleen maar BBW roomsprays gehad? Die vind ik anders minstens zo goed maar oke.

Ik bestel niks, ik brand op het moment ook eigenlijk weer niks, dus de kaarsen en wax zijn hier weer even vooral dure kastvulling die we maar niet verder moeten uitbreiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 13:38 



 
Profiel   

Toen de BBW, waren ook lekker! :j

Ik brand juist veel meer nu, heerlijk. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 13:39 



 
Profiel   

Die zijn heel fijn ja :j

Ik brand echt veel minder. Ik ben nu alleen maar thuis maar inmiddels ben ik moeder van een klein jongetje :D Ik vind het niet zo'n fijn idee hem in die walmen te leggen dus nu elke keer alleen wat in de hal. Voorlopig genoeg te branden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-21 13:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Lisitano! Dat snap ik, had ik ook toen mijn zoon geboren was. Nu is hij 1,5 jaar en ben ik weer wat meer aan het branden.

Ik ben nu bezig met het branden van de YC votives van de adventskalender

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 11:29 



 
Profiel   

Schop :o.

Hier ook een kaarsenliefhebber. Ik heb sinds kort WoodWick en Yankee Candle ontdekt. Ik ben fan. Vooral van WoodWick, die brandt zo leuk <3.

Ik heb Linen en Smoked Jasmine van WW staan en een kleine Stony Cove van YC. Helaas is die laatste nergens meer te krijgen, dus ik wil binnenkort eens gaan snuffelen voor een andere geur.

Ik heb nog anderhalve kaars WW large, dus ook daar maar eens op zoek naar wat nieuwe geuren, hoewel Smoked Jasmine wel een blijver is. Ik wil er graag nog een medium cilinder en die ovale kaars van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 21:52 



 
Profiel   

Zeker ook eens goose creek proberen!

Oa te koop bij de 1000poot :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 22:35 



 
Profiel   

BBW in de sale voor 12,90! Alleen veel geuren zijn al op :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 12:12 



 
Profiel   

Ik ben voorlopig even blut dus geen nieuwe kaarsen en melts voor mij maar ik blijf meelezen en kijk ook regelmatig welke nieuwe geuren er zijn. In de zomer ben ik jarig dus dan kan ik altijd wat voor mijn verjaardag vragen natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 13:01 



 
Profiel   

Na heel lang dit topic weer eens opgezocht leuk dat het nog steeds actief is .
Ik ga zelf proberen kaarsen te maken nu van soja wax .
Gewoon voor mijn lol :D

quote="little_birdy"]
[ [url=m/Bv0Ibe.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\%/*

Jeeuy mijn bestelling is er :):)
En ze ruiken heerlijk :#
[/quote]

En we zijn nu 4 jaar verder en de kaarsen van Waxmeltsenzo doen het nog steeds Hihi mag wel eens wat meer branden.
Heb toendertijd helaas wel een roet probleem gehad met 1 van de kaarsen alleen dat was netjes opgelost hoor de rest doet het top

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 16:10 



 
Profiel   

Skessa_ schreef
BBW in de sale voor 12,90! Alleen veel geuren zijn al op :=


Thnx meteen wat besteld ! Geen idee of het wat is maar voor dit geld is het het proberen waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:00 



 
Profiel   

Heb er ook weer 2 besteld.
Ik heb echt geen ruggengraat

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 17:17 



 
Profiel   

Ha ik was er meteen rond middernacht al bijn en heb er ook 2 besteld, winter candy apple en vooral erg in mijn sas met vanilla bean noel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:42 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Ha ik was er meteen rond middernacht al bijn en heb er ook 2 besteld, winter candy apple en vooral erg in mijn sas met vanilla bean noel <3


Dat waren er 2 die ik wilde en dus al op waren _O-

Vanilla bean noel is heel erg lekker <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 18:57 



 
Profiel   

Skessa_ schreef
Alwiene schreef
Ha ik was er meteen rond middernacht al bijn en heb er ook 2 besteld, winter candy apple en vooral erg in mijn sas met vanilla bean noel <3


Dat waren er 2 die ik wilde en dus al op waren _O-

Vanilla bean noel is heel erg lekker <3


Weet ik haha, heb van beide de roomspray. Ik zag vanilla bean noel eerst niet maar met de zoekfunctie kwam ie toch tevoorschijn. Heb nog een kast vol maar hey zulke mooie korting laten liggen gaat me te ver hoor :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:12 



 
Profiel   

Oh dat is geluk hebben! Gisteren stond ie er nog op, toen ik ging bestellen niet :')

Ik heb ook nog zat, maar idd, kortinggggggg :):) :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:54 



 
Profiel   

Ik val dit topic even binnen... Kent iemand een geurkaars die naar gemaaid gras ruikt? Dat lijkt me nou echt fantastisch. :)) Kerstboom achtige geuren vind ik ook erg lekker. Ik denk erover om Frasier Fir van Woodwick te kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 11:30 



 
Profiel   

Sem_ schreef
Ik val dit topic even binnen... Kent iemand een geurkaars die naar gemaaid gras ruikt? Dat lijkt me nou echt fantastisch. :)) Kerstboom achtige geuren vind ik ook erg lekker. Ik denk erover om Frasier Fir van Woodwick te kopen.


Gemaaid gras ken ik niet, maar frasier fir is absoluut mijn favoriete kerstboomgeur, niet kunstmatig of scherp zoals sommige kerstboomgeuren kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 11:34 



 
Profiel   

Er is weer een YC sale bij zalando lounge *\o/* *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 417 van de 427 [ 10669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420 ... 427  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen