Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 416 van de 427 [ 10669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 427  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

 
Profiel   

Ik giet juist gewoon wat kokendheet water op de gestolde wax, en 3 minuten later wip je hem er zo uit.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 18:29 



 

Ik doe het gewoon met mn handen. Daarom vind ik de scentchips zo fijn. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 18:47 



 
Profiel   

[ img ]


Op FB kwam deze brander voorbij. Iemand zoekt deze maar moet bekennen dat zelf ook wel erg leuk vindt <3 iemand enig idee of deze nog te krijgen is? Zou van scentsy zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 19:20 



 
Profiel   

Als ik mijn branders leeg maak, doe ik er gewoon een nieuw theelichtje onder aansteken. Na enkele seconden kan je dan zo je wasmelt eruit schuiven en daarna doe ik een keukenpapiertje of wattenbolletje over de brander halen om hem zuiver te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 12:00 



 
Profiel   

Ik doe tegenwoordig een bakje van een nieuw theelichtje leegmaken en stop daar de wax in. Werkt wel fijn alleen heb ik t idee dat je de kaarsenvet een beetje ruitk. Voordeel is wel dat je t zo weggooit als ie op is

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 12:55 



 

Iloveiswan schreef
Wax gaat er bijna altijd ontzettend makkelijk uit als je met wattenbolletjes doet als je er klaar mee bent. Maar dan moet die wel gesmolten zijn.

Als je los bakje hebt kan je ook nog in de vriezer doen.

Maar zelf altijd met wattenbolletjes :D

Hoe moet ik dit voor me zien trouwens? Eruit halen met watten bollen? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 15:06 



 
Profiel   

naomiiiii schreef
Iloveiswan schreef
Wax gaat er bijna altijd ontzettend makkelijk uit als je met wattenbolletjes doet als je er klaar mee bent. Maar dan moet die wel gesmolten zijn.

Als je los bakje hebt kan je ook nog in de vriezer doen.

Maar zelf altijd met wattenbolletjes :D

Hoe moet ik dit voor me zien trouwens? Eruit halen met watten bollen? :+


Serieus? :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 15:08 



 

Dat snap ik. :+ ik bedoel hoe krijg je daarmee wax uit je brander?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 15:08 



 
Profiel   

Als je wax vloeibaar is leg je die bollen er op en dan sleurpen die wattenbollen het helemaal op

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 15:09 



 

Serieus? Dat ga ik een keer proberen! Klinkt geniaal. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 15:11 



 
Profiel   

http://kaarskop.com/gebruik-tips/tips-branden-waxmelts/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 15:11 



 
Profiel   

__Sannne schreef
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vind tot nu toe alleen Christmas Hearth een geslaagde kerstgeur, de rest van YC kerstcollecties vind ik echt om te kotsen. Ik had als extraatje gratis een melt van After Sledding en Winter Wonder gekregen, god wat waren die ranzig. :))


Haha after sledding vond ik ook echt vies. Op zich vind ik Christmas Eve wel een lekkere geur, en Icy blue spruce is ook wel lekker. Die heeft een frisse dennengeur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 13:23 



 

Ik heb perfect tree van yankee candle nog even heel erg goed ingeslagen, komt morgen binnen. <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 19:15 



 
Profiel   

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, iets te veel berichten, maar ik houd wel heel erg van geurtjes in huis. :D

Kan nog steeds genieten van de Bolsius geurwaxjes (zo lang het maar geen lavendel is), de Airwick geurkaars Appel & Kaneel of de Apple Crumble van de Action, Woodwick geurkaarsjes, Robijn 'Rose' geurstaafjes voor op het toilet etc. etc.

Ik kan zo ontzettend genieten van een lekker geurend huis. Heb sinds een paar maanden dan ook de Aroma Diffuser in huis gehaald en zo ruikt het uren heerlijk in huis <3 Ik gebruik hiervoor parfums van het merk Boles d'olor - dus geen etherische oliën.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 19:35 



 
Profiel   

DeMolenhoek schreef
Oh, ik zou graag willen maar heb eerst een voorraad op te gebruiken := [ [url=m/5OW8bg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X3Zoba.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik moet zeggen dat ik de WW juist bijna niet rook. GC is altijd goed. Van YC heb ik eens een jar terug gestuurd want die rook ik niet. Die is ook getest toen en die was inderdaad niet goed. Verder geen klagen over JC.


Wow, wat een voorraad! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 19:38 



 
Profiel   

https://www.action.com/nl-nl/p/treewick-geurkaars/

Iemand deze al gespot/geprobeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 13:41 



 
Profiel   

Ik vind de onbekende geurtjes van Action vaak erg tegenvallen; je ruikt de geur niet goed door het huis. De Airwick geurkaarsjes vind ik dan wel weer erg goed bevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 14:54 



 

Van action neem ik eigenlijk alleen kleine theelichtjes mee. Ik ruik ze nooit maar het idee is leuk. :Y)

Mijn perfect tree voorraad is nog niet binnen. -O- Ze kunnen mijn koerier niet bereiken dus jammer maar ik heb 3 avonden 6 uur voor niets gewacht. Baal er echt van want mijn mini jar is al 3 dagen op. Nu maar een votive aan met de geur campfire apples. <3 Ben benieuwd.

Ligt trouwens echt niet aan de webshop hoor. Die hadden het dezelfde dag nog verzonden maar blijkbaar is mijn koerier gewoon verdwenen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 10:39 



 
Profiel   

naomiiiii schreef
Van action neem ik eigenlijk alleen kleine theelichtjes mee. Ik ruik ze nooit maar het idee is leuk. :Y)

Mijn perfect tree voorraad is nog niet binnen. -O- Ze kunnen mijn koerier niet bereiken dus jammer maar ik heb 3 avonden 6 uur voor niets gewacht. Baal er echt van want mijn mini jar is al 3 dagen op. Nu maar een votive aan met de geur campfire apples. <3 Ben benieuwd.

Ligt trouwens echt niet aan de webshop hoor. Die hadden het dezelfde dag nog verzonden maar blijkbaar is mijn koerier gewoon verdwenen. :')


Bij mij is perfect tree toevallig vandaag bezorgd haha. Echt een heerlijke geur vind ik dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-20 23:10 



 

[ img ]

De buit van 2 dagen. Ik heb een nieuwe verslaving denk ik. <3

Wel een probleempje; ik vind perfect tree té lekker om te branden, dus die heb ik op tafel staan om er gewoon af en toe aan te ruiken. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-20 18:12 



 
Profiel   

https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZO18AZ/1

YC bij Zalando Lounge!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-20 13:56 



 
Profiel   

Eindelijk eindelijk *\o/* *\o/* *\o/* . Ik koop ze al vier jaar in de VS ,maar dat is altijd vele gedoe, en sinds Corona iuteraard neit meer mogelijk.
https://bathandbodyworks.com.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 11:51 



 
Profiel   

Was ook gewoon te koop bij cozy favorites hoor :=

Maar mooie aanvulling *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 12:27 



 
Profiel   

Skessa_ schreef
Was ook gewoon te koop bij cozy favorites hoor :=

Maar mooie aanvulling *\o/*


Geen aanvulling want Cozy stopt met BBW omdat BBW hier nu dus zelf komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 12:29 



 
Profiel   

Ik las het al op Facebook! Echt te leuk *\%/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-21 16:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 416 van de 427 [ 10669 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 427  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen