Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 22:51

Ik heb de Yankee advent kalender gekregen voor mijn verjaardag <3

Verder gigantisch verslaafd aan de Belgian waffle-kaarsen. Heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 23:07

Afbeelding

Ik krijg aankomende week wat test spullen van Scentsy opgestuurd. Ik ben heel benieuwd! Ik vind de warmer (Nova warmer) er echt héél gaaf uit zien.

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 23:12

Never stopped! :D

Hier brandt Haunted Hayride van Yankee, maar ik ruik eigenlijk niet zoveel. Ik ben nog elke keer zo blij met mijn collectie. Enkel nog een paar back ups van favorieten erbij gehaald, verder niks meer. Nu gewoon elke avond een lekkere kaars aan. Ik probeer ook wat wax op te maken maar dat vind ik toch wel erg sterk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 23:19

Ik kan op het moment juist geen kaarsen hebben en wel melts _O-

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 00:24

Roosch schreef:
Ik heb de Yankee advent kalender gekregen voor mijn verjaardag <3

Verder gigantisch verslaafd aan de Belgian waffle-kaarsen. Heerlijk!


LOL Het is wel een Yankee advent die jij hebt maar niet DE Yankee adventskalender, dat is namelijk een ding van 100 euro met heel veel andere dingen erin dan alleen waxinelichtjes. Blijft nice anyway :D

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 02:01

Die Belgian waffle vind ik ook echt heerlijk ruiken! :j de Intratuin bij ons heeft nu ook heel veel van YC, ook voor in de auto en geurballetjes voor op het toilet enzo. Heel prettig want ik durf niet online te bestellen enkel op geuromschrijving :))

Pirouette66

Berichten: 622
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 10:50

Ik ben ook nooit gestopt! Melt nog lekker door <3
Sinds een paar weken heb ik een diffuser, en die bevalt ook erg goed.
Ben nu druk met verschillende olie-testers uitproberen :o
Met melts kies ik toch vaak voor bakkerij in deze tijd van het jaar.
Maar met de diffuser vind ik frisse geuren ook erg lekker; eucalyptus, lavendel, spa geurtjes.. heerlijk!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 14:28

Eight schreef:
Die Belgian waffle vind ik ook echt heerlijk ruiken! :j de Intratuin bij ons heeft nu ook heel veel van YC, ook voor in de auto en geurballetjes voor op het toilet enzo. Heel prettig want ik durf niet online te bestellen enkel op geuromschrijving :))


Oh echt dan moet ik maar eens even kijken hier of dat toevallig hier ook ingevoerd is, zou handig zijn!

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 07:32

Schop!

Nu iedereen thuis kan werken zijn we vast lekker aan het doorbranden :D Ik niet, ik moet gewoon op locatie werken maar ineens wel meer avonden thuis dus genieten.
Als troost in deze ellendige tijd heb ik gebruik gemaakt van de 10-actie van Duizendpoot :+

Dallista

Berichten: 4422
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 07:55

Ik werk grotendeels thuis, heerlijk! Probeer echt een gat te slaan in de voorraad, die was toch veel te groot geworden. ;-)
Afwisselend Yankee Candle en Goose Creek, vind beide merken goed.

Anoniem

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 08:18

Ik zit in mijn zwangerschapsverlof en zit overdag vooral buiten in de tuin dus er word hier weinig gebrand de laatste tijd :=
Ik probeer wel wat meer mijn waxmelts te pakken in plaats van mijn jars om zo weer wat meer variatie te krijgen. Ben sommige van mijn jars ook wel zat :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 18:27

Oef, iemand ooit al eens zo’n mooie pool gehad? Bijna de hele kaars is gesmolten.

Vanmorgen had ik hem aangezet en bij het weg gaan vergeten uit te zetten := 7 uur later is dit het resultaat.
Ben blij dat er niets gebeurd is... :oo

Afbeelding

Dallista

Berichten: 4422
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 20:05

Ooooee, da’s inderdaad wel indrukwekkend!

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 20:40

Ik ook aardig verslaafd geraakt.

Met name woodwick, goose creek en van de week enkele kleintje van yankee gekocht.
Heb ze eigenlijk altijd onder de lamp
Ivm veiligheid en roet.

Nu ben ik wel benieuwd naar de waxbranders. Welke gebruiken jullie? Ik begrijp dat wax nog sterker ruikt? Hebben jullie tips welke brander? Waxinelicht? Electrisch? Merk?

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 10:35

Ik gebruik voornamelijk de hoge van Yankee Candle en soms ook elektrische voor bijvoorbeeld Goose Creek en andere zachtere wax. Niet alle elektrische zijn dan geschikt trouwens, hoe zachter de was hoe minder warm je brander moet worden.
Hoe warmer je brander, hoe intenser de geur maar vervliegt deze ook sneller. Die lage branders zijn soms zo warm dat je meteen je geurolie verbrandt en alles naar frituurpan ruikt.

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 10:38

Ik heb zojuist een electrische brander besteld van Yankee met meerdere merken wax. Hoop dinsdag binnen te krijgen en dan lekker uittesten!

viphorse

Berichten: 1516
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:02

Welke heb je besteld Jenny ?

Ik heb onlangs ongeveer 25 medium village candles gekocht in diverse geuren voor maar 5 euro per stuk . Kon ze niet laten liggen winkel stopte ermee en deed alles weg. Nu spijt dat ik geen waxmelt hebt gekocht ben nu ook aan het kijken voor een brander.
Wordt denk ik wel een elektrische iemand een goede tip voor site en meteen lekkere melts ?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:41

Een winkel hier in het dorp verkoopt sinds kort village candle , dus daar heb ik nu ea van staan/liggen

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:29

viphorse schreef:
Welke heb je besteld Jenny ?

Ik heb onlangs ongeveer 25 medium village candles gekocht in diverse geuren voor maar 5 euro per stuk . Kon ze niet laten liggen winkel stopte ermee en deed alles weg. Nu spijt dat ik geen waxmelt hebt gekocht ben nu ook aan het kijken voor een brander.
Wordt denk ik wel een elektrische iemand een goede tip voor site en meteen lekkere melts ?



5,- is wel een heel mooie prijs! Dan wist ik het ook wel!!

Ik heb een (oud model) yankee brander gekocht. Genaamd Glitter Glow in het roze.

Daarnaast meerdere stukjes wax (17) om uit te proberen. Meeste Goose Creek maar ook van Yankee en Woodwick. Vandaag binnen gekregen, eerste blokje is aan het smelten .

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:08

Ik ben benieuwd wat je er van vindt, Jenny :j

Wow dat is wel een heel mooie prijs, LadyMadonna. 25 :))

Vanavond brand ik Fireside Treats van Yankee Candle. Die kaars is zo stout, ik heb er al brokken uitgehakt maar de lont blijft verzuipen. Hij poolt ook voor geen meter. Ging bij de vorige pot precies hetzelfde. Gelukkig is de geur zo lekker, geroosterde marshmallows <3

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:30

Lisitano schreef:
Ik ben benieuwd wat je er van vindt, Jenny :j

Wow dat is wel een heel mooie prijs, LadyMadonna. 25 :))

Vanavond brand ik Fireside Treats van Yankee Candle. Die kaars is zo stout, ik heb er al brokken uitgehakt maar de lont blijft verzuipen. Hij poolt ook voor geen meter. Ging bij de vorige pot precies hetzelfde. Gelukkig is de geur zo lekker, geroosterde marshmallows <3


Een kaarsenlamp gebruiken, wonder dingen om een pool te creëren.

viphorse

Berichten: 1516
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:30

Zojuist de laatste waxmelts gehaald in de sale van village candle nu voor 2 euro per doosje.
Ik heb alleen nog geen brander iemand tips voor mooie brander en wat is beter elektrische of gewone ?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:09

Lisitano die geur is heerlijk inderdaad, maar is eruit toch?

Ik brand weinig meer maar wilde van de week een Bridgewater kaars aanzetten bleek mijn lont verdwenen te zijn. Ik bezit (nog) geen kaarsenlamp dus dat hield ff op :+

Voor wie er wel een lamp heeft, is dat niet een heel gedoe met afgieten? En hoe weet je dat het tijd is om af te gieten, wat de je met de hete wax etc? Zit er nog verschil tussen die dingen?

Edit vergeten op de rest te reageren, Village kaarsen voor die prijs, ik heb niets nodig maar dan zou ik het heel zwaar krijgen om niks te kopen, wow, en village wax voor 2 euro per doosje is ook niet gek <3

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:26

Alwiene;

Ik giet af zodra ik hem minder/niet meer ruik. Ik kiep direct in de prullenbak, stolt toch direct. De jar zelf Iet er dan wel minder netjes uit omdat je dan toch zo’n rand krijgt. Maar dat zou je nog kunnen voorkomen door direct schoon te maken of met bv een pollepel af te scheppen.

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 23:17

Alwiene, klopt ja ;(
Gelukkig heb ik drie potten en nog heel veel tarts. Zó lekker.

viphorse schreef:
Zojuist de laatste waxmelts gehaald in de sale van village candle nu voor 2 euro per doosje.
Ik heb alleen nog geen brander iemand tips voor mooie brander en wat is beter elektrische of gewone ?

Als je het topic doorzoekt kun je hier heel veel tips en ervaringen over vinden. Het is heel vaak toegelicht in het topic.

Ik heb hier ooit over geschreven: http://kaarskop.com/gebruik-tips/tips-branden-waxmelts/

Ik moet het echt weer oppakken :=