Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 09:40

Bestaat er een lijst met winkels (niet online) welke de moeite waard zijn om heen te gaan?
Ik woon in Limburg, maar andere plekken in NL is ook oke, aangezien ik nog weleens reis.

viphorse

Berichten: 1516
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:30


Skessa_
Berichten: 10698
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:55

1 blokje is zat

Eleeke

Berichten: 2051
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:04

Hangt ervan af. Als de warmer weinig warmte geeft doe ik er minder in dan als hij veel warmte afgeeft en dan ook weer afhankelijk van de hardheid van de wax.

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 22:49


Skessa_
Berichten: 10698
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:52

Goose creek is 1 blokje iig ruim genoeg, vind ik dan he :=

Anoniem

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:57

Ik ben even geur blind geworden. Kan branden wat ik wil, maar ruiken doe ik het niet tot amper.
Iemand tips daar tegen? :=

Skessa_
Berichten: 10698
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:12

Anoniem schreef:
Ik ben even geur blind geworden. Kan branden wat ik wil, maar ruiken doe ik het niet tot amper.
Iemand tips daar tegen? :=



Koffiebonen?

Anoniem

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 15:47

Helpen dolce gusto cups ook? _O- of koffiebonen geurkaars?

Eleeke

Berichten: 2051
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 00:20

Anoniem schreef:
Ik ben even geur blind geworden. Kan branden wat ik wil, maar ruiken doe ik het niet tot amper.
Iemand tips daar tegen? :=


Twee opties. Teveel geurtjes gebrand of als je ook geen smaak meer hebt, even door de teststraat :D

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 07:20

Anoniem schreef:
Ik ben even geur blind geworden. Kan branden wat ik wil, maar ruiken doe ik het niet tot amper.
Iemand tips daar tegen? :=

Ah dat heb ik ook weleens. Heb je veel gebrand afgelopen tijd? Een pauze wil weleens helpen. En inderdaad, als je ook niks meer proeft even een testje doen :))

Anoniem

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 07:57

Wel weer een stuk meer als de laatste tijd! Proeven doe ik gelukkig wel _O-

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:56

Vandaag bij Zimbali in Klimmen geweest. Klein winkeltje aan huis met grote collectie Yankee.
Enkele wastaartjes meegenomen, geur voor in auto, votive glaasje en lontenknipper.

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 13:15

Voor mijn mede-verslaafden: yankee staat nu in Zalando lounge. Ik heb er een gekocht vanochtend want mijn all time favourite Belgian Waffles stond in een set erbij. Oh wat vind ik het jammer dat ze die eruit hebben gehaald..

Skessa_
Berichten: 10698
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 14:27

Thanks :D ik heb ook maar gelijk een bestelling gedaan. Leuke prijsjes! Was al zoooo lang dat ik kaarsen heb besteld haha.

Maar zag een unicorn, kon ik niet weerstaan :')

Skessa_
Berichten: 10698
Geregistreerd: 02-10-09

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 13:15

Afbeelding

Ze zijn binnen!!

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 13:19

Mijne ook. :)) heeeel goed verpakt!

Urona447
Berichten: 2814
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 16:59

Zo dat is snel voor Zalando Lounge begrippen! Geniet ervan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 16:24

Ik ben van plan om te kijken of ik mijn GC jars kan verkopen, maar van een aantal zijn de lonten verzopen (altijd elektrisch gebrand). Hebben jullie enig idee hoe ik die weer tevoorschijn kan toveren? Ik ben er nu eentje aan het laten poolen in de hoop dat ik de lontjes zie en ze op kan duiken.

Edit: het lukt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 11:43

Ik heb het topic doorgekeken maar kan het antwoord niet echt vinden.

Ik wil voor het eerst yankee candle bestellen. De adventskalender van 30 of 50 euro. Nu zie ik bij allebei dat er geen houdertje om de kaarsen heen zit maar er 1 houder bij mee geleverd word. Ik heb al gegoogled en op youtube gezocht maar hoe werkt dit precies dan? Het gaat om waxinelichtjes en votive's. Maar zodra ik er 1 aan steek in de houder is alles toch vast gesmolten aan de houden en kan ik er verder geen meer in branden toch? Moet ik er nou allemaal houders bij gaan kopen of zijn hier weer allerlei trucjes voor? Help. :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 22:15

naomiiiii schreef:
Ik heb het topic doorgekeken maar kan het antwoord niet echt vinden.

Ik wil voor het eerst yankee candle bestellen. De adventskalender van 30 of 50 euro. Nu zie ik bij allebei dat er geen houdertje om de kaarsen heen zit maar er 1 houder bij mee geleverd word. Ik heb al gegoogled en op youtube gezocht maar hoe werkt dit precies dan? Het gaat om waxinelichtjes en votive's. Maar zodra ik er 1 aan steek in de houder is alles toch vast gesmolten aan de houden en kan ik er verder geen meer in branden toch? Moet ik er nou allemaal houders bij gaan kopen of zijn hier weer allerlei trucjes voor? Help. :+


Hoe je een waxinelichtje brand snap je zelf nog wel lijkt me. En volgens mij zitten die ook bij Yankee gewoon in een eigen bakje en kan je die naar wens in een grotere 'houder' zetten. Een votive gaat inderdaad in het glaasje, smelt en brandt dan zo naar beneden op. Het laatste haal je eruit met heet water bijvoorbeeld en dan kan je volgende erin. Tussendoor wisselen gaat eigenlijk niet inderdaad, maar een votive gaat niet zo heel lang mee dus die zijn daar ook niet echt voor bedoeld. Ik brand overigens een yankee votive in een 32 cents glazen houdertje van de Action omdat ik niets bij me had op vakantie en de votiefjes daar kreeg als kadootje maar ook dat gaat prima. Dus je zou er altijd wat daarvan kunnen halen als je wil afwisselen.

Caira
Berichten: 26078
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 08:04

Ik lees wel mee maar reageer zelden, hoop dat ik toch een vraag mag stellen. Ik zoek eigenlijk een waxmelt van de geur ritual of light van rituals, weet iemand die te vinden?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 10:12

Caira schreef:
Ik lees wel mee maar reageer zelden, hoop dat ik toch een vraag mag stellen. Ik zoek eigenlijk een waxmelt van de geur ritual of light van rituals, weet iemand die te vinden?


Nee helaas, maar mocht jij hem vinden wil je het mij dan laten weten? :D

Caira
Berichten: 26078
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 10:26

Alwiene schreef:
Caira schreef:
Ik lees wel mee maar reageer zelden, hoop dat ik toch een vraag mag stellen. Ik zoek eigenlijk een waxmelt van de geur ritual of light van rituals, weet iemand die te vinden?


Nee helaas, maar mocht jij hem vinden wil je het mij dan laten weten? :D


Nope dan Koop ik ze allemaal op :P

laurabe
Berichten: 736
Geregistreerd: 28-01-11

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 14:08

Ritual of Light is mijn favoriete Rituals geur. Ik ben helaas met mijn laatste beetje bodycream bezig.

Ik baal dat Yankee candle gaat stoppen met de wax tarts. Schijnbaar komt er wel een nieuwe variant maar dan lang niet in alle geuren. Misschien moet ik daarna toch maar naar kaarsen over gaan of zo.