Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 473 van de 500 [ 12500 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rare mensen op marktplaats deel 7!

 
Profiel   

Advertentie was simpel, was gewoon het type fiets, frame maat, staat van de fiets en dat de standaard en bagagedragers er niet meer op zitten. En dat het geen super goede fiets meer is maar dat ie nog wel fietst, de versnellingen doen het nog, bij trapt lekker, lampen werken.

Dus prima voor die 75 euro als je het mij vraagt. Nieuwprijs van zo'n fiets was 500 en de marktplaats prijs voor zo'n fiets in nieuwstaat is 300.
Dus vond 75 zeker niet teveel geld voor die fiets.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:08 



 
Profiel   

Ze heeft deze toch op zicht gekocht? En betaald?
Wat zeurt ze dan nog...anders had ze gelijk nee moeten zeggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:11 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Advertentie was simpel, was gewoon het type fiets, frame maat, staat van de fiets en dat de standaard en bagagedragers er niet meer op zitten. En dat het geen super goede fiets meer is maar dat ie nog wel fietst, de versnellingen doen het nog, bij trapt lekker, lampen werken.

Dus prima voor die 75 euro als je het mij vraagt. Nieuwprijs van zo'n fiets was 500 en de marktplaats prijs voor zo'n fiets in nieuwstaat is 300.
Dus vond 75 zeker niet teveel geld voor die fiets.


Duidelijk genoeg dus. Rare mensen.


tylando schreef
Ze heeft deze toch op zicht gekocht? En betaald?
Wat zeurt ze dan nog...anders had ze gelijk nee moeten zeggen


Dat ja, laat hem dan staan als ie toch niet bevalt. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:14 



 
Profiel   

Of zeggen dat je de fiets voor aankoopbedrag ( 75 euro) terug neemt. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:19 



 
Profiel   

Ze had 30 euro aan benzinekosten naar mij toe dus ze kon hem niet laten staan zegt ze nu. :+
En ik ben niet eerlijk want ik had kunnen weten dat de binnenband aan vervanging toe was. :')
Ja ik ben ook echt een fietsenmaker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:29 



 
Profiel   

Een binnenband kost wat? 5 euro?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:31 



 

Shaggy09 schreef
Ze had 30 euro aan benzinekosten naar mij toe dus ze kon hem niet laten staan zegt ze nu. :+
En ik ben niet eerlijk want ik had kunnen weten dat de binnenband aan vervanging toe was. :')
Ja ik ben ook echt een fietsenmaker.


Lekker laten gaan, gewoon zeggen dat het haar keuze geweest is om hem mee te nemen en dat ze het geld er niet in had hoeven steken als ze dat niet gewild had. Daarna zou ik haar lekker blokkeren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:31 



 
Profiel   

Blokkeren. Risico hoor dat je benzine verspilt als het toch niet goed bevalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:33 



 
Profiel   

Ik zou aangeven dat jij eerlijk bent geweest in de advertentie, dat ze de kans heeft gekregen om hem te bekijken (en dat ze zelf het risico van de benzinekosten nam) en dat jouw vraagprijs ook duidelijk lager was dan die van alle andere fietsen van dat merk op marktplaats. Uiteindelijk vragen wat ze nu van je verwacht, gezien je niet van plan bent om geld terug te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:36 



 
Profiel   

30 euro aan benzine kosten?
Moest ze dan 150 km rijden voor een fiets waarvan ze wist dat er het eea aan mankeerde?
Die had ik binnen een straal van 10 km gezocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:41 



 
Profiel   

Sowieso is de vraag of ze het echt heeft laten maken of dat ze ergens een factuur vandaan heeft om zo naar geld te vissen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:51 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Ik ga stuk :')
Ik krijg nu een foto van de rekening van de fietsenmaker. Een waslijst aan onnodige reparaties, voor dik 250 euro. Nu krijg ik er een bericht achteraan dat ze het heel erg vind dat ze dit allemaal heeft moeten laten maken en dat ze het niet eerlijk van mij vind. En wat ik ervan zou vinden als mij dit zou overkomen. _O- _O-

Vrouw, je koopt een fiets voor facking 75 euro! Er stond duidelijk bij dat de fiets niet meer 100% in orde was. Als ze een nieuwe fiets wilt koopt ze toch lekker een nieuwe van 300 euro? Waarom op deze manier?


Zou degene lekker blokeren
:=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 17:58 



 
Profiel   

Blokkeren en hopen dat ze niet zo maar weer op je stoep staat. Die is gewoon aan het vissen naar geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 19:44 



 
Profiel   

Wat een mensen...hilarisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 21:22 



 
Profiel   

Vinden jullie mensen die met 0,50 cent overbieden ook zo irritant? En dan uiteraard niet bij kleine bedragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 21:32 



 
Profiel   

Oh echt...
Ik zet m’n oude fietsendrager gratis af te halen omdat ie niet lekker op m’n auto past..
krijg ik: heb je geen trekhaak dan?

:roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 09:48 



 
Profiel   

Liezel1 schreef
30 euro aan benzine kosten?
Moest ze dan 150 km rijden voor een fiets waarvan ze wist dat er het eea aan mankeerde?
Die had ik binnen een straal van 10 km gezocht


DIT! Je wordt doodgegooid met fietsen in NL.

Nu ter plekke even Marktplaats selectie gemaakt: fiets voor maximaal 50,00 binnen 10 km van mijn postcode. Resultaat: minstens 35 stuks. (Bijna) allemaal opknappers. Ofwel: je kunt voor het middaguur een bruikbare fiets in je bezit hebben die je voor het eind van de dag weer operationeel hebt voor maximaal 50,00 en de kosten van pakweg 2 binnen- en 2 buitenbanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 09:57 



 
Profiel   

Van die muts die het boek dat ik wil kopen duurder maakte via de mail, heb ik gewoon geen antwoord meer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 10:47 



 
Profiel   

Pff zondag een pakketje opgestuurd ( althans had mijn zus gedaan voor mij) met track en trace.
Komt diegene vandaag ik heb hem nog niet hoe kan dat?!
Dus ik: weet ik niet, je kunt met de trace code zien waar het is.

Komt ze later terug “O zie dat het morgen komt volgens de code.”
Pff voor je boos word check je dat toch eerst dan. Ik kan daar weinig ( niks dus) aan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 22:52 



 
Profiel   

Dat beoordelingssysteem doet ook wat met mensen....
Ik had iets verkocht en opgestuurd naar iemand, kreeg een berichtje met ik heb jou een positieve beoordeling gegeven, wil jij mij ook een (positieve) beoordeling geven?

Blijkbaar niet snel genoeg gereageerd, binnen een paar uur kreeg ik een boos bericht waarom ik nog geen beoordeling had gegeven?

Maar terugbericht dat ze misschien een beetje geduld moest hebben.

Kreeg ik vervolgens een bericht met Sorry Sorry, mijn excuses enz...

Was ze zeker bang geworden voor een negatieve beoordeling ;-) ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 09:08 



 
Profiel   

Nu voor het eerst ook ellende....

Tondeuse verkocht die mij niet fijn in de hand lag. Na 5 minuten scheren was ik er klaar mee. Dus met twee setjes messen verkocht. 3 en 7 mm. Koper had het opgehaald en mesjes er nog even opgeklikt en deden het. Dag later bericht dat de 7mm niet pakt. Ja, kan gebeuren. Moet misschien geslepen worden? Nee, hij paste niet op de machine. Uit coulance een 9mm mes opgestuurd voor niks en die paste helemaal niet? Terwijl ik deze thuis op een andere machine wel passend krijg.
Wou ze de alles terug brengen. Ja daar begin ik niet aan. Heb aangeboden de twee mensen terug te willen nemen die niet passen en dan kan ze daarvan een nieuw mes kopen.
Manlief zei al. Die heeft haar dier zelf geschoren en dat was het toch niet na 5dgn en nu alles terug brengen. Ik ben echt de beroerdste niet, maar ook geen winkel. Verkocht is verkocht. Ben benieuwd wanneer ik de messen ontvang, want dan ga ik haar pas geld terug doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 16:08 



 
Profiel   

Ik had haar ook niet die messen laten terugsturen. Gekkenwerk dat ze zo piept terwijl ze het heeft kunnen testen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 16:12 



 
Profiel   

Ik had gister een fijne verkoop.. Soms moeten we ook eens positief kijken naar wat er wel goed gaat haha.. Ik had een hoody van Rambo te koop staan, want hij zat mijn paard niet lekker. Ik kreeg een dag ervoor een bericht en de volgende dag opgehaald op stal, super handig.. Snelle afhandeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 16:12 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
Ze had 30 euro aan benzinekosten naar mij toe dus ze kon hem niet laten staan zegt ze nu. :+.

Ja, koekkoek! Je hebt altijd een keuze!

Als ik ergens naar een fiets ga kijken en het bevalt niet, dan blijft hij toch lekker staan hoor. Dat is een risico wat je neemt.

Ik zie het al voor me dat ik bij een auto ga kijken, hij me niet helemaal aanstaat, maar omdat ik er nou toch ben, neem ik hem mee.

Dan ben je of vreselijk naïef, of je bent zwaar beïnvloedbaar. Of nog erger, je kunt geen nee zeggen.

Ik zou haar blokkeren. Wat een raar mens

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 21:53 



 
Profiel   

Haha wat een verhalen komen er weer voorbij!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 22:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 473 van de 500 [ 12500 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen