Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bestellen bij boohoo

 
Profiel   

Ik heb jullie hulp nodig!

Ik heb onlangs besteld bij boohoo. Een aardige bestelling. Helaas pas ik een groot gedeelte niet en wil ik dit terugsturen. Nu kwam ik bij het postkantoor en kostte dit 20 euro!

Ik wist dat retourneren voor eigen rekening kwam. Maar ik dacht pakketpost a 6,95. Wist ik veel.

Eerder was er een antwoordnummer van boohoo. Ik lees dat deze niet meer in gebruik is.

Ik zal wel dom zijn... Maar is er iets waar ik overheen kijk? Is er nog een andere manier? Of is het gewoon die 20 euro betalen en een leer voor de volgende keer?

Bedankt alvast!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:04 



 
Profiel   

Wat een bedrag! Moet het naar het buitenland of zo? Want binnen Nederland is het toch idd gewoon pakket post?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:06 



 
Profiel   

_sharona_ schreef
Ik heb jullie hulp nodig!

Ik heb onlangs besteld bij boohoo. Een aardige bestelling. Helaas pas ik een groot gedeelte niet en wil ik dit terugsturen. Nu kwam ik bij het postkantoor en kostte dit 20 euro!

Ik wist dat retourneren voor eigen rekening kwam. Maar ik dacht pakketpost a 6,95. Wist ik veel.

Eerder was er een antwoordnummer van boohoo. Ik lees dat deze niet meer in gebruik is.

Ik zal wel dom zijn... Maar is er iets waar ik overheen kijk? Is er nog een andere manier? Of is het gewoon die 20 euro betalen en een leer voor de volgende keer?

Bedankt alvast!


Binnen Nederland is het inderdaad 6,95. Ik lees alleen dat het retouradres van Boohoo in Engeland is. Ik vrees dat je er verder vrij weinig aan kan doen.


Laatst bijgewerkt door MarJon op 22-08-19 18:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:07 



 
Profiel   

Ja klopt. Eerst kon je het retourneren naar Zwolle. Maar blijkbaar kan dat al een tijd niet meer... Mehhh. Dan worden het alsnog 'dure' kleren...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:09 



 
Profiel   

Misschien kun je de verschillende vervoerders met elkaar vergelijken en daar de goedkoopste van nemen? Ik weet niet of het heel veel verschilt en het ligt natuurlijk ook aan het gewicht van het pakketje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:10 



 

Boohoo zit in Engeland, ze moeten dan een internationaal antwoordnummer hebben en die hebben ze inderdaad niet. Retourkosten zijn dus gewoon voor eigen rekening, en als het naar Engeland moet zit je dan al snel aan 20 euro. banketstaaf, maar is zo helaas. Hou er overigens ook rekening mee dat het ff gaat duren voor je je geld terug hebt, ze zijn niet heel snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:10 



 
Profiel   

Helaas heb ik hetzelfde probleem gehad... je moet gewoon betalen... en bewaar de verzend bon goed want bij mij gingen ze nog beweren dat het pakket niet bij hen was aangekomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:13 



 
Profiel   

Hmm helaas. Naja het is niet anders. Heb gelukkig achteraf betaald dus hoef niet te wachten totdat ik mijn geld terug heb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:14 



 
Profiel   

_sharona_ schreef
Hmm helaas. Naja het is niet anders. Heb gelukkig achteraf betaald dus hoef niet te wachten totdat ik mijn geld terug heb!

Haha had ik ook, dan sturen ze Klarna op je af :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:16 



 

Volgende keer op asos bestellen; daar staat ook alles van Boohoo en is retourneren gratis. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:18 



 
Profiel   

Tanya schreef
_sharona_ schreef
Hmm helaas. Naja het is niet anders. Heb gelukkig achteraf betaald dus hoef niet te wachten totdat ik mijn geld terug heb!

Haha had ik ook, dan sturen ze Klarna op je af :')


Pfff wat heb ik een spijt... Had ik 't toch maar beter uitgezocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:21 



 
Profiel   

Resistance schreef
Volgende keer op asos bestellen; daar staat ook alles van Boohoo en is retourneren gratis. :)


Oooh meen je niet!! Pff dat ga ik de volgende keer zeker doen dan! Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:21 



 
Profiel   

Ik weet niet over welk bedrag het gaat wat je retourneert, maar niet voordeliger om het online door te verkopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:35 



 
Profiel   

Hmm dat denk ik niet. Heb 180 euro aan kleren/ schoenen die ik wil terug sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 18:56 



 
Profiel   

Hmm da's echt balen dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 19:06 



 
Profiel   

Hm ja. Ben zelf zo dom geweest er vanuit te gaan dat het max 6.95 kostte.. Dus zit helaas weinig anders op.. Inclusief track and trace is t nog 5 euro duurder en lees dat dat echt wel nodig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 19:17 



 
Profiel   

Vergissen is menselijk, dit overkomt je geen tweede keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 19:43 



 
Profiel   

Tieneke schreef
Vergissen is menselijk, dit overkomt je geen tweede keer.


Dat is helemaal waar! En met de goede tip dat je ook via asos spullen van Boohoo kan bestellen is het sowieso niet meer nodig rechtstreeks te bestellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 19:48 



 
Profiel   

Ik wil het vandaag gaan terugsturen. Bij DHL is het bijna 10 euro goedkoper als je voor track and trace kiest. Alleen lukt het niet.
Iemand handig met engelse adressen?


Ik kies dus voor Verenigd Koninkrijk.


op het retouretiket staat:

Boohoo Returns
Boohoo.com

Window Hill Road
Heassonford Industrial Estate
Burnley UK
BB10 2BQ


Nou dat lijkt makkelijk. Nu wil ik een DHL label aanmaken want hier kan je dat niet laten doen. En nu moet ik het adres/ postcode en huisnummer invullen. Adres had ik Window Hill Road. plaats Burnley en BB10 2BQ Als postcode. Maar wat is het huisnummer? Als ik een gedeelte van de postcode als huisnummer doe, dan doet ie t ook niet. Het stukje wat onder window hill road staat pakt ie ook nergens....
Kortom.. .STRUGGLES!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 11:35 



 
Profiel   

Boohoo zelf even mailen, situatie uitleggen en dat je voor DHL kiest, en hiervoor een huisnummer nodig hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 12:22 



 
Profiel   

Gedaan! Maar dacht misschien weet iemand. Ga vd week op vakantie dus zit nogal haast achter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 13:54 



 
Profiel   

Kun je dan wel naar Engeland verzenden met DHL?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 13:55 



 
Profiel   

Ja ik kon Engeland wel aanklikken! Daarom vond k het inderdaad zo raar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 14:25 



 
Profiel   

Ik heb hetzelfde gehad en via DHL kreeg ik het echt niet voor elkaar. Dus via postnl en dus 20 euro verzendkosten betaald.... Ook via DHL helpdesk lukte het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 14:52 



 
Profiel   

Hmm oké. Dan ga ik dat toch maar doen! Bedankt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 15:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen