Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Duizeligheid

 
Profiel   

Oke.. ik heb geen idee hoe bokt werkt en mijn excuses daarvoor maar ik moet echt even iets kwijt waar ik heel erg mee zit. Laatst moest ik met wiskunde voor de klas staan en formules oplossen. Ik stond daar al zo'n 15 minuten en opeens begin ik heel erg te zweten en te trillen en begon me heel duizelig te voelen. Nu moet ik wel bekennen omdat ik vroeger bloedarmoede heb gehad dat ik vaak duizelig ben geweest . Maar ik had echt het gevoel dat ik elk moment kon neer vallen en ik had ook super veel moeite met ademhalen. Nu heb ik dus een probleem.. ik heb 17 mei een presentatie en ben bang dat dit weer gaat gebeuren en eigenlijk weet ik het wel zeker want doordat ik bijna flauwviel ben ik ook opeens super zenuwachtig voor toetsen en als ik bijvoorbeeld een stukje uit een boek moet voorlezen en dan voel ik ook die duizeligheid terugkomen. Ik zit hier echt mee en heb geen idee wat ik moet doen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-17 19:26 



 
Profiel   

Hoi!

Wat vervelend zeg! Ik kan je alleen adviseren om hiermee naar de huisarts te gaan. Zeker als je zegt dat je vroeger ook al last had van bloedarmoede!

x

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-17 19:29 



 
Profiel   

Herkenbaar.. ik ben ooit een keer echt duizelig geweest tijdens een presentatie. Stom, was mijn eigen schuld.. door haast zonder ontbijt de deur uit geweest en dat werkt niet bij mij :')
Helaas heb ik hier wel aan overgehouden dat elke keer als ik moet presenteren ik mijzelf zo zenuwachtig maak en daardoor duizelig word. Ik weet echter ook dat het bij mij tussen mijn oren zit en er waarschijnlijk niets gaat gebeuren. (Ik wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is) Nog steeds maak ik mezelf zenuwachtig dus ik heb er nog steeds last van. Het enige wat mij nog helpt is het vaker doen.

Verder als je vaker duizelig wordt, ook als je geen presentatie hebt of iets voor moet lezen, is het inderdaad verstandig even langs de huisarts te gaan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-17 19:39 



 

Slaap je goed? Ik heb dit vaak als ik ontzettend moe ben en te kort heb geslapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-17 19:44 



 
Profiel   

Klinkt als hyperventilatie. Even naar je huisarts bloed laten nakijken en onderzoek mbt hyperventilatie, dan weet je in ieder geval zeker waar je klachten vandaan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-17 19:45 



 
Profiel   

Jeetje, ik dacht dat ik het al eng vond om voor de klas te staan!
Ik zou inderdaad even naar de huisarts gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-17 20:56 



 
Profiel   

Omdat dit topic niets te maken heeft met RT-HAW is het verplaatst naar LZP.

Omdat TS nog niet voldoende heeft gepost, kan zij helaas hier nog geen topics starten. In overleg daarom een slotje hierop.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-17 21:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen