[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:20

Prachtig die okergele jurk. Zou zelf ook voor zwarte schoenen gaan.

Enorm mooie jurk tutti grutto! Waar ben je wel niet?

Mag ik jullie mening. Deze jurk voor bruiloft. Ik twijfel enorm...
Afbeelding

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:21

Waarom twijfel je?

noviceh

Berichten: 4806
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:23

Wauw, prachtig Gianti! Belangrijkste is dat jij je er comfortabel in voelt.

MyWishMax

Berichten: 25474
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:23

Het ligt aan de bruiloft. Bij een wat 'lossere' bruiloft kan je overdressed zijn, bij een bruiloft met bepaalde dresscode juist weer totaal niet. Maar het is wel een fantastische jurk en hij staat je geweldig! (En stiekem wil ik die schoenen van dichtbij zien )

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:24

Waarom twijfel je? En is er een dresscode? Wat draagt de bruid?

Es_ther

Berichten: 18725
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:30

Frummels schreef:
Waarom twijfel je? En is er een dresscode? Wat draagt de bruid?

Deze vragen haha.

Ik vind m mooi! Maar hangt natuurlijk ook van de bruiloft af, is het een wat lossere bruiloft of niet?

Doubtless

Berichten: 8523
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:38

Het is een hele mooie jurk, maar kan me wel voorstellen dat de bruid zou twijfelen of zij wel in de spotlight staat met zo'n opvallend mooie gast :D

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:56

Ben het wel met Doubtless eens! Hij is prachtig maar misschien juist daarom steelt hij wellicht een beetje de spotlight :j

Tutti_Frutti dat lijkt me echt een heerlijke jurk zeg!

Zie veel okergeel voorbij komen, staat bij jullie allemaal zo gaaf! Ook ik kan helaas die kleur écht niet hebben :n

Dit had ik vandaag aan op een “ik wil eigenlijk niet de deur uit” dag. Ben zelf verliefd op de jas, gister gekocht, maar denk dat vele me nog net niet voor gek zullen verklaren :+

Afbeelding

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 19:48

Doubtless schreef:
Het is een hele mooie jurk, maar kan me wel voorstellen dat de bruid zou twijfelen of zij wel in de spotlight staat met zo'n opvallend mooie gast :D

Hier ga ik wel in mee eigenlijk!

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:04

Mooie jurk Gianti, en hij staat je ook prachtig, maar ik ga wel een beetje met de rest mee. Het is misschien een beetje much voor een bruiloft. Je zou het allicht aan de bruid zelf kunnen vragen wat ze vind, maar anders zou ik het persoonlijk niet riskeren :x

Wouter, die jas is ZO onwijs gaaf <3 Snap dat je er verliefd op bent (ik stiekem ook een beetje, waar heb je hem vandaan? :o )

Mooie jurk weer Tutti_Frutti, en mooie omgeving ook!

Leuk met dat shirt zo Yvanka, geeft de outfit een leuke boost.

Ik zou de zwarte schoenen doen Knabbelgirl. Het rode wat Lat zegt is ook een tof idee, maar je moet je er wel lekker bij voelen. Toffe jurk wel, vind dat vintage stijlte altijd leuk!

Stoer zo met dat blousje, Ultimo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:15

Gianti schreef:
Mag ik jullie mening. Deze jurk voor bruiloft. Ik twijfel enorm...
[ [url=m/rqMOKm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig als jij de bruid bent!
Als je een gast bent zou ik het gezien de lichte kleur en het model aan de bruid voorleggen.
Als de bruid zelf een simpele jurk heeft zouden gasten die haar niet kennen jou zomaar voor de bruid aan kunnen zien. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:35

Toffe jurk knabbelgirl! Ik heb hem in het donkerblauw, zo'n fijne jurk. Echt wel een van mijn favorieten <3 In het geel is hij ook erg leuk :))

Leuke outfit tuttifrutti!

Ik zou deze jurk niet naar een bruiloft dragen Gianti, ik vind het model wat te bloot/niet echt gepast. Ik weet niet of ik het als bruid zou kunnen waarderen. :o Hij staat je wel erg mooi!

Bellex

Berichten: 9305
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 21:46

Bedankt voor de complimenten over mijn jurk, heel lief! Voor nu houdt ik het dan op zwart, misschien probeer ik in een winkel eens de rode combi van Lau, ben nu toch wel benieuwd haha

Wat een mooie outfit Tutti_Frutti! Ziet er niet uit alsof je in NL bent klopt dat?

Gianti je ziet er prachtig uit in die jurk! Wat is je twijfel en is er een dresscode? Misschien is het inderdaad wel een risico dat je spotlight steelt, ik zou de bruid in je beslissing meenemen

xWouter leuke outfit, zeker met die jas!

XJitskee ik ben wel benieuwd naar een foto van die van jou, donkerblauw klinkt gaaf!

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 22:24

Gianti, ik zou persoonlijk iets anders kiezen voor een bruiloft. Vind dit meer gala-achtig en zou inderdaad bang zijn te overdressed te zijn tegenover de bruid zelf.

Bedankt voor de complimentjes! Ben in Tanzania, dus dat hebben jullie goed gezien ;)
Jurk is echt heeeeeerlijk, van de Mango!
Hier zie je het model wat beter.

Afbeelding

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:14

Als meelezer even reagerend. Gianti is een verschrikkelijk mooi mens . Heb al vaker foto's van haar gezien op bokt. Dus ik denk wat ze ook aantrekt daar staat ze mooi mee. Ik vind de jurk ook echtwel bruiloftwaardig. Maar als je twijfelt of je hem te bloot vind, dan zou ik het even met de bruid bespreken.

De jurk van Tutti-frutti vind ik ook erg leuk. En dat je in Tanzania bent , daar ben ik jaloers op.

En ik vind het fijn dat Lau ook weer post,ik ben hier gaan volgen vanwege haar kledingstijl.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 08:05

beatje schreef:
Als meelezer even reagerend. Gianti is een verschrikkelijk mooi mens . Heb al vaker foto's van haar gezien op bokt. Dus ik denk wat ze ook aantrekt daar staat ze mooi mee. Ik vind de jurk ook echtwel bruiloftwaardig. Maar als je twijfelt of je hem te bloot vind, dan zou ik het even met de bruid bespreken.

De jurk van Tutti-frutti vind ik ook erg leuk. En dat je in Tanzania bent , daar ben ik jaloers op.

En ik vind het fijn dat Lau ook weer post,ik ben hier gaan volgen vanwege haar kledingstijl.


Lief <3

Outfitje:


Afbeelding

Jojoju

Berichten: 3795
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 08:27

Hele mooie jurk tutti!

Wat ben je mooi Lau..

Boras
Berichten: 9969
Geregistreerd: 21-10-10

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 09:05

Lau, goeie look.

Gianti, je bent werkelijk prachtig! Daarom zou ik me wat soberder kleden en de bruid alle ruimte geven om te kunnen shinen op haar grote dag. Met jouw looks trek je nu eenmaal bovengemiddelde aandacht . En dat is prima, maar niet bij die gelegenheid :)

Plus dit type jurk zou een trouwjurk kunnen zijn.

Es_ther

Berichten: 18725
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 09:15

Super leuke look Lau!
En ik hou van je blousje, maar dat is niet gek met mijn verslaving :+.

Mand

Berichten: 3158
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 09:28

Laaauuuuuu ik ben verliefd op jouuuuuuuuu <3

Ik vind die jurk mooi, maar voor een bruiloft misschien wat too much. Verder geen tips, ik heb binnenkort ook een bruiloft maar geen idee wat ik aan moet :+

Zal ik vanavond trouwens een nieuw topic maken? We zijn al aardig over de 500 heen ;)

Es_ther

Berichten: 18725
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 09:31

Wat voor bruiloft heb je?

Ik heb allemaal verschillende soorten jurkjes, voor elke bruiloft wel iets :+

Mand

Berichten: 3158
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:11

De vader van mijn beste vriendin gaat trouwen met de moeder van twee goede vrienden van me :+ Bruiloft zelf is besloten, met alleen de kinderen en een klein beetje familie, maar het belooft wel een heel groot feest te worden daarna :D

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:21

Sheehan schreef:
De vader van mijn beste vriendin gaat trouwen met de moeder van twee goede vrienden van me :+ Bruiloft zelf is besloten, met alleen de kinderen en een klein beetje familie, maar het belooft wel een heel groot feest te worden daarna :D


Ben ik de enige die las: maar het belooft een groot drama te worden daarna

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:25

Hier diverse outfits gedragen met bruiloften. Van een jurkje (sportief, knielengte) tot een nette broek of spijkerbroek met shirt en jasje. Het ligt voor mij aan het te verwachten weer, en het bruidspaar.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:25

Boras schreef:
Lau, goeie look.

Gianti, je bent werkelijk prachtig! Daarom zou ik me wat soberder kleden en de bruid alle ruimte geven om te kunnen shinen op haar grote dag. Met jouw looks trek je nu eenmaal bovengemiddelde aandacht . En dat is prima, maar niet bij die gelegenheid :)

Plus dit type jurk zou een trouwjurk kunnen zijn.


Waarom vinden julie de jurk van Gianti niet kunnen op een bruiloft?Nu weet ik dat in Belgie de bruiloften iets klassieker zijn.Maar hier dragen ze toch dit soort jurken juist op bruiloften.En het is toch niet omdat je knap bent dat je een vuilzak aanmoet?