Als je vriend vreemd gaat..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:36

Misschien klinkt het raar maar echt goed dat je gewoon even hebt gekeken op zijn fb hoor. Je moet elkanders privacy inderdaad accepteren maar ik vind dat je partner gewoon op jou telefoon/social media moet kunnen kijken en andersom. Wat naar om er zo weer achter te moeten komen! :(:) Walgelijke vent.

Ik snap je angst, want ineens moet je terug naar je oude, maar niet vertrouwde plek waar je vrijwel 'opnieuw moet opstarten' en dat is zelfs zonder liefdesverdriet heel erg zwaar.
Ik hoop dat je een baan gevonden krijgt! Het komt allemaal weer goed, het is gewoon echt even doorbijten maar achteraf zul je merken dat je veel meer waard bent en hopelijk een leuke, betrouwbare vent tegen het lijf loopt want die verdien je! :) (En ze bestaan ook, wonderbaarlijk genoeg)

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:37

Nagini schreef:
KM_Ris schreef:
Pff meiske wat klote voor je.
Ik heb geen tips voor je maar wil je wel veel sterkte wensen.
Hoe lang moet je nog wachten totdat je hem ziet ?


Het is hier nu half 7 's ochtends.. en ik zie 'm pas om 5 uur 's avonds..


Ondanks dat ik weet dat ie zo ontzettend fout is.. hoe zeg ik nu vaarwel.. als ik de deur uit loop zie ik 'm nooit meer terug. Al m'n herinneringen bedoezeld en met hem verkleefd, al m'n dromen de deur uit.
Back to square one... 23 uur lang in m'n eentje in het vliegtuig.
Ik moet nog zeker 2 of 3 weken hier blijven om m'n baas tijd te geven iemand anders te vinden. Hoe moet ik die nu uitzitten?
Ik wou dat ik kon slapen en dat ik wakker werd in Nederland..

Het was de bedoeling dat hij de liefde van m'n leven was. ALLES. En nu heb ik niets.

Alle mensen thuis onder ogen komen dat het mislukt is... dingen uitleggen... ik zie er echt ontzettend tegen op.

M'n beste vriend woont nu samen met z'n vriendin maar heeft zn appartement nog waar ik zou kunnen blijven als ik het zat ben bij m'n ouders thuis. Dat is ook wel heel lief. En m'n ouders en broer staan 200% voor me klaar. (Net met beide geskyped... m'n arme ouders zijn vandaag net op vakantie vertrokken.)

@Maxximus, ik heb gesolliciteerd op de internationale school in Den Haag.. 22 juni is sluitingsdatum. Fingers crossed.

@Qerty, ik heb een paar NLse vriendinnen. Ik heb 1tje nu geappt die van alles af weet om te vragen of ik daar het weekend kan blijven.

@Lieveli & alle anderen... thanks :*


Heel even voor de duidelijkheid: dit is NIET jouw schuld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:37

Dankjewel voor je antwoord.
Dan begrijp ik dat je zo snel mogelijk weg wil.
En inderdaad vooral in de randstad is een groot leraren tekort. En jij brengt met je internationale ervaring iets extra's.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 23:38

venivedivici schreef:
Ohh pff wat heftig :(
Hij moet jou ook waard zijn!
Je bent een leuke knappe meid die een man verdient die al zijn aandacht en tijd aan je geeft!
Ik zal hier in de buurt wel is rond vragen! (Tilburg)


Oja, Tilburg vind ik ook een leuke stad. :j

@Manou, thanks. Zal eens kijken.. ben niet altijd heel uptodate met NLs nieuws..

@Geryon, nogal. Ben er echt al uren misselijk van.

@Eleadoras: ben bang dat ik daar nooit achter ga komen.

Ugh ik moet zo klaarmaken voor het werk.. m'n baas (nederlander) zal wel blij met me zijn.. Hopelijk betaald ie m'n vakantie uren direct uit.. dat geld kan ik wel gebruiken.

Mayasfrenk

Berichten: 1402
Geregistreerd: 23-09-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:38

Jezus wat een. ........ En misschien was wat jij gedaan hebt niet geheel netjes voor jou gevoel. Maar kom op. Gezien zijn track record. .. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan en velen met mij. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer een beetje je zinnen kunt verzetten. Je bent een sterke jonge vrouw die hier nog sterker uit gaat komen. Een hele dikke knuffel en kracht gewenst voor de komende periode.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:41

Ik weet helaas niks zinnigs te zeggen op zo'n heftig onderwerp, maar wil je wel heel erg veel sterkte en kracht toewensen. :o

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:44

Heel veel sterkte,wat een rot nieuws. Hier ervaring met opnieuw beginnen,wel andere situatie maar ook heel heftig. Jij komt hier ook weer bovenop!

venivedivici

Berichten: 726
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:44

Vind het trouwens niet eens beschamend dat je het hebt gedaan. Als je gevoel zegt dat het niet klopt..
En als je niks te verbergen hebt zou het geen probleem moete zijn denk ik..
Mag ik trouwens vragen waarom je op de tablet mee hebt gekeken en niet meteen heterdaad hebt betrapt?
Wil je ook alle kracht toewensen!
Hier in de ochtend is het daar savonds toch?

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:45

Ik ben de eerste die vind dat men elkaars privacy moet respecteren. In het verleden waren er weleens topics op bokt met gebrek aan respect voor privacy, foute interpretaties, vage vermoedens en een knul die niets verkeerds deed. :)

Maar jeetje, deze teksten liegen er niet om. :(:) Als jullie een monogame relatie hebben dient hij zich daaraan te houden.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:47

Ik ben het eens met venivedi, ik vind dat je gewoon in elkaars telefoon mag en moet kunnen kijken? Als je een vermoeden hebt. Je moet immers niks te verbergen hebben voor elkaar in je relatie. :) Ik vind overigens niet dat je heel iemand zijn telefoon/pc moet gaan uitpluizen, maar snel eens een keer door de whatsappjes scrollen, moet kunnen als het goed is.. :o

Marieke_963

Berichten: 364
Geregistreerd: 04-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:48

Jeetje wat is dit heftig zeg! Echt niks anders op te zeggen dan gewoon kl*te. Ik wil je sowieso heel veel sterkte wensen de komende tijd, weet dat het echt wel weer goedkomt!!
Verder, omdat je zo goed Engels kan, zou het misschien een idee kunnen zijn om op een vacature voor een Engelstalige basisschool te solliciteren, of op een school waar ze heel erg veel met de Engelse taal doen. Het lijkt me toch dat je dan een dikke streep voor hebt! Anders zou je misschien ook naar een vacature in het middelbaar (speciaal) onderwijs kunnen kijken voor Engels lerares, ik ken meer mensen met een pabo diploma die dat ook doen!
Voor nu vooral heel veel sterkte! Vind het heel dapper van je! _/-\o_

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 23:49

venivedivici schreef:
Vind het trouwens niet eens beschamend dat je het hebt gedaan. Als je gevoel zegt dat het niet klopt..
En als je niks te verbergen hebt zou het geen probleem moete zijn denk ik..
Mag ik trouwens vragen waarom je op de tablet mee hebt gekeken en niet meteen heterdaad hebt betrapt?
Wil je ook alle kracht toewensen!
Hier in de ochtend is het daar savonds toch?


Omdat ik het uit wil printen en recht in z'n gezicht gooien.. Z'n reactie zien.

@Palmera; nu snap je waarschijnlijk m'n pbtje over Gran Canaria wat beter ook :=

ugh hij is wakker.. en stuurt nu appjes. Ik weet niet of ik een dag lang vol kan houden dat alles okay is.

venivedivici

Berichten: 726
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Goirle

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:56

Snap ik, vind het heel heftig.. je ziet hem vanavond pas toch?

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:57

Nagini schreef:
@Palmera; nu snap je waarschijnlijk m'n pbtje over Gran Canaria wat beter ook :=

Dat was me nu direct duidelijk ja. Ik zal een balletje opgooien bij een vriendin in Barcelona, eens kijken wat zij weet van de internationale scholen in Barcelona :)

Kim

Berichten: 1210
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 23:58

Wat verschrikkelijk ts. Onthoud wel dat hij de verliezer is en niet jij. Jij verdient zo veel beter dan dat. Het zal lastig worden om je leven zo plots om te moeten gooien maar ik denk dat je er achteraf erg blij om zult zijn! Zo'n iemand maakt je niet gelukkig... Hoelang moet je nog wachten?

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 23:59

Hij is nu net wakker.. en het is hier nu half 8 sochtends. Zie 'm om 5. Dus een hele werkdag zeg maar.

@Palmera; thanks, waardeer ik. :j

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:00

En wat ga je precies doen als hij thuis komt TS?

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:02

Pff wat een kl*te streek!! Heel veel sterkte :(:)

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:03

Nou ik haal 'm op van het werk.. en we zouden eigenlijk met vrienden gaan poolen.

Dus wanneer hij naar de auto loopt kan die gaan zitten en dan schuif ik de papieren onder zn neus en vraag ik of ie een leuke avond heeft gehad.
Dan scheld ik 'm even uit voor alles wat los en vast zit (terwijl ik tranen met tuiten huil) en vertel ik dat we financieel moeten zien te proberen elkaar te vergoeden m.b.t. meubilair wat ik heb gekocht (en de auto + de borg die in het huurhuis zit) en dan kan ik hopelijk bij een vriendin terecht voor de rest?? van het weekend. Wacht nog op respons.

Heb 'm net verteld dat ik de hele nacht ziek ben geweest (misselijk) en dat ik maar 3 uur heb geslapen. Dus dat ik kort af ben.

Hij maakt ondertussen grapjes en stuurt een goedemorgen selfie. Vraag me af of hij zich schuldig voelt.

roxiie

Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:03

Wat ontzettend poedersuiker TS.

Zijn er bokkers of bekenden die je konijntjes over zouden kunnen nemen? Meenemen zou ik niet doen omwille van de kwetsbaarheid van de pluizenbeestjes, of misschien via facebook wat vinden voor ze?

Kop op meid :(:)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:04

Palmera schreef:
Nagini schreef:
@Palmera; nu snap je waarschijnlijk m'n pbtje over Gran Canaria wat beter ook :=

Dat was me nu direct duidelijk ja. Ik zal een balletje opgooien bij een vriendin in Barcelona, eens kijken wat zij weet van de internationale scholen in Barcelona :)


Wat ben je toch een topper!

Nagini schreef:
Nou ik haal 'm op van het werk.. en we zouden eigenlijk met vrienden gaan poolen.

Dus wanneer hij naar de auto loopt kan die gaan zitten en dan schuif ik de papieren onder zn neus en vraag ik of ie een leuke avond heeft gehad.
Dan scheld ik 'm even uit voor alles wat los en vast zit (terwijl ik tranen met tuiten huil) en vertel ik dat we financieel moeten zien te proberen elkaar te vergoeden m.b.t. meubilair wat ik heb gekocht (en de auto + de borg die in het huurhuis zit) en dan kan ik hopelijk bij een vriendin terecht voor de rest?? van het weekend. Wacht nog op respons.

Heb 'm net verteld dat ik de hele nacht ziek ben geweest (misselijk) en dat ik maar 3 uur heb geslapen. Dus dat ik kort af ben.

Hij maakt ondertussen grapjes en stuurt een goedemorgen selfie. Vraag me af of hij zich schuldig voelt.

Jezus wat een halfje. Letterlijk 2 gezichten hebben.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 00:05

Oh m'n vriend zal ze houden. Hij is gek op ze.

Maar weet je, ze zijn ook mijn babies. En ergens vind ik het niet eerlijk. Dat hij ze houden mag.. en ik helemaal alleen ben.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:06

Is ook niet eerlijk, maar hoeveel kost het om ze te mee te nemen?

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:08

Kunnen we de konijnenvlucht niet sponsoren?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 00:09

Jolien87 schreef:
Kunnen we de konijnenvlucht niet sponsoren?


Omg meid, jij moet waarzegster worden! Helemaal mijn idee!