Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoSt81
Berichten: 1469
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 08:23

dalena schreef:
Ik zoek een website of app waar je folders kan bekijken van winkels, maar ook dat je een melding krijgt als iets wat ik graag wil hebben in de aanbieding is


Voordeelmuis? Volgens mij krijg je geen melding maar je kunt er wel op producten zoeken.

Michelle_

Berichten: 3189
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Rotterdam/Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 08:53

Supermarktaanbiedingen.com
Krijg ik mijn e-mails van als er bepaalde producten in de aanbieding zijn.

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 10:32

silvericathy schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Die had ik ook al gevonden maar die heeft echt steentjes en dat zoek ik niet. ik zoek echt die met de glitter er in.



https://m.nl.aliexpress.com/item/328789 ... 1f3&is_c=Y


Je kunt tegenwoordig de afbeelding downloaden, en dan bij AliExpress naast de zoekbalk op het foto toestel klikken. Linksonder (in de app) staat dat vierkantje met de heuvels in. Dan kom je bij je bestanden en kun je op de foto klikken. AliExpress gaat dan voor je zoeken.



Bedankt! ik had al op afbeelding gezocht bij Ali maar daar kwam hij bij mij niet naar boven.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 17:19

Vandaag is dit beertje van mijn fiets af gejat -O-
Afbeelding

Ik had hem al heel lang op mijn fiets en zoek eigenlijk naar een vervanger, omdat het toch wel gezellig is :o
Hij heeft zeg maar van die pootjes die je ergens omheen kan vouwen/klemmen.

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 19:52

Wij noemden die dingen vroeger knijpbeestjes, misschien kun je daar wat op vinden? waarschijnlijk wel tweedehands op Marktplaats, nieuw weet ik niet waar :-(

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 20:49

En anders een gewone knuffelbeer vastmaken met ty raps. Kunnen ze hem ook al niet meer zo snel pikken, tenzij ze een schaar/mesje op zak hebben.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 22:32

Mexx lady, dat doe je niet met ( speelgoed)dieren. Ik niet tenminste, ze moeten de vrijheid hebben en niet met ty-wraps vastgebonden zitten. Maar ja, dan heb je in dit geval wel de kans dat hij gepikt wordt...

Merexa, hier wel een olifantje: https://www.gelegenheidsartikelen.nl/knijpdiertjes/ . Hoe groot was jouw beertje? Groter dan de olifant van 10 cm.? Ik kan het niet zo goed inschatten op jouw fiets.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 22:41

Ach je moet ze ook niet te vrij laten hé, zo meteen gaan ze nog lopen! ~~}>

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 13:48

:')

Dat Olifantje is wel leuk! Ook ongveer even groot denk ik. Ik zal nog wel even verder neuzen op de suggesties.
Als ik echt niks kan vinden ga ik wel naar kleine knuffeltjes zoeken en naai ik die met de pootjes aan elkaar vast om mijn stuur heen. :+

Benita
Berichten: 907
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Kleve (duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 15:12

Omdat mijn dochters binnenkort aan een springrubriek mee doen, waarbij de organisatie graag ziet dat de deelnemers in die rubriek een rood wedstrijdjasje dragen, ben ik dus op zoek naar een rood wedstrijdjasje in de maat 36 (kleine maat 36 of grote 34).

Omdat ze het jasje alleen in bepaalde rubrieken dragen zoek ik dus het liefst een goedkoop of tweedehands jasje. Heeft iemand een tip voor mij waar ik een betaalbaar jasje kan vinden of heeft iemand nog een leuk jasje te koop voor mij?

Roodvos

Berichten: 6658
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 15:44


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:12

Een nieuwe laptop! Heb nu eentje waar best veel qua sims op staat geïnstalleerd, maar als ik daar dan documenten op wil maken en inleveren duurt dat extreem lang. Is dus een hele langzame laptop.
Mijn plan is om die wel te houden, maar dan dus voor de spelletjes. (alleen star stable zal ik op de nieuwe zetten, want deze ‘leidt’ ook onder het langzaam zijn).

Hoeft geen hele nieuwe, mag ook een refurbished zijn. Hoeft niet persee van een bepaald merk. Als de batterij maar even mee kan en ie niet standaard aan de kabel moet. Genoeg ruimte voor hier en daar een klein programma (en star stable). Maar ga hem vooral gebruiken om in documenten te werken (online) en dingen in te leveren. Hoeft dus niet een echte game pc te zijn etc

Heb wel een klein budget. En helemaal geen kennis over wat nou een goed merk is ofs :+

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 00:12


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 00:17

Benita schreef:
Omdat mijn dochters binnenkort aan een springrubriek mee doen, waarbij de organisatie graag ziet dat de deelnemers in die rubriek een rood wedstrijdjasje dragen, ben ik dus op zoek naar een rood wedstrijdjasje in de maat 36 (kleine maat 36 of grote 34).

Omdat ze het jasje alleen in bepaalde rubrieken dragen zoek ik dus het liefst een goedkoop of tweedehands jasje. Heeft iemand een tip voor mij waar ik een betaalbaar jasje kan vinden of heeft iemand nog een leuk jasje te koop voor mij?

Geen bekende mede-ruiter die ook in het rood start? Wellicht kan ze daar het jasje van lenen?

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 00:31


Benita
Berichten: 907
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Kleve (duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 07:02

Roodvos schreef:
Misschien voor de gelegenheid kijken naar een rode hoogsluitende colbert/blazer?

Zoiets misschien?
https://www.fashionchick.nl/product/blazer-29-7270923/


Goed idee. We hebben er naar gekeken, maar er is er niet één bij die mijn dochters goed genoeg vinden.

Benita
Berichten: 907
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Kleve (duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 07:04

Bubblewrap schreef:
Benita schreef:
Omdat mijn dochters binnenkort aan een springrubriek mee doen, waarbij de organisatie graag ziet dat de deelnemers in die rubriek een rood wedstrijdjasje dragen, ben ik dus op zoek naar een rood wedstrijdjasje in de maat 36 (kleine maat 36 of grote 34).

Omdat ze het jasje alleen in bepaalde rubrieken dragen zoek ik dus het liefst een goedkoop of tweedehands jasje. Heeft iemand een tip voor mij waar ik een betaalbaar jasje kan vinden of heeft iemand nog een leuk jasje te koop voor mij?

Geen bekende mede-ruiter die ook in het rood start? Wellicht kan ze daar het jasje van lenen?


Het is voor mijn beide dochters (ze starten allebei in dezelfde rubriek) en het is dan wel erg omslachtig om dan in totaal drie keer een jasje binnen een rubriek te wisselen.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 08:11

Benita schreef:
Omdat mijn dochters binnenkort aan een springrubriek mee doen, waarbij de organisatie graag ziet dat de deelnemers in die rubriek een rood wedstrijdjasje dragen, ben ik dus op zoek naar een rood wedstrijdjasje in de maat 36 (kleine maat 36 of grote 34).

Omdat ze het jasje alleen in bepaalde rubrieken dragen zoek ik dus het liefst een goedkoop of tweedehands jasje. Heeft iemand een tip voor mij waar ik een betaalbaar jasje kan vinden of heeft iemand nog een leuk jasje te koop voor mij?

Bij kramer hebben ze deze, maar is bordeaux rood.
https://m.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenk ... d=NL/NL_nl

Horka heeft een echt rood wedstrijdjasje. Maar wel wat duurder.
https://www.hetpaardenwinkeltje.nl/prod ... mpetition/

Ze hebben deze ook nog in juniormaten. Via bol.com en dan zijn ze tientje goedkoper geloof ik.

gerlindie

Berichten: 4640
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 09:05

Ik zoek een vervanging voor mijn Adidas sneakers.
Ik heb dit paar 4 jaar terug voor €60 bij de van Haren gekocht, en echt heel veel opgelopen.
Nu beginnen ze toch wel versleten te raken, maar ik vind het ideale schoenen, dus wil ze graag nog een keer.

In het voetbed staat Adidas Neo (maat 38)
Degene die er het meest op lijken, die ik wel online kan vinden zijn de Adidas Advantage, maar die hebben toch een andere achterkant en zool.

https://www.adidas.nl/advantage-schoene ... lsrc=aw.ds

Ik wil graag deze die ik nu heb, aangezien de kwaliteit zo goed was.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 10:54

gerlindie schreef:
Ik zoek een vervanging voor mijn Adidas sneakers.
Ik heb dit paar 4 jaar terug voor €60 bij de van Haren gekocht, en echt heel veel opgelopen.
Nu beginnen ze toch wel versleten te raken, maar ik vind het ideale schoenen, dus wil ze graag nog een keer.

In het voetbed staat Adidas Neo (maat 38)
Degene die er het meest op lijken, die ik wel online kan vinden zijn de Adidas Advantage, maar die hebben toch een andere achterkant en zool.

https://www.adidas.nl/advantage-schoene ... lsrc=aw.ds

Ik wil graag deze die ik nu heb, aangezien de kwaliteit zo goed was.


[ [url=m/LDcEe3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Q9W3nd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Bb9JBL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Het is de schoen adidas VS Advantage Clean, maar ik kan hem alleen nog maar vinden in maten 36 en >40 :(

8nnemiek

Berichten: 43397
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 11:41

Ik zoek ook weer iets.. :+
Ik kom er echt niet achter hoe deze dingen heten, en al helemaal niet waar ze te koop zijn..
Afbeelding

gerlindie

Berichten: 4640
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:18

Steeph schreef:
gerlindie schreef:
Ik zoek een vervanging voor mijn Adidas sneakers.
Ik heb dit paar 4 jaar terug voor €60 bij de van Haren gekocht, en echt heel veel opgelopen.
Nu beginnen ze toch wel versleten te raken, maar ik vind het ideale schoenen, dus wil ze graag nog een keer.

In het voetbed staat Adidas Neo (maat 38)
Degene die er het meest op lijken, die ik wel online kan vinden zijn de Adidas Advantage, maar die hebben toch een andere achterkant en zool.

https://www.adidas.nl/advantage-schoene ... lsrc=aw.ds

Ik wil graag deze die ik nu heb, aangezien de kwaliteit zo goed was.


[ [url=m/LDcEe3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Q9W3nd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Bb9JBL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Het is de schoen adidas VS Advantage Clean, maar ik kan hem alleen nog maar vinden in maten 36 en >40 :(


In elk geval bedankt voor het kijken!

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:41

gerlindie schreef:
Ik zoek een vervanging voor mijn Adidas sneakers.
Ik heb dit paar 4 jaar terug voor €60 bij de van Haren gekocht, en echt heel veel opgelopen.
Nu beginnen ze toch wel versleten te raken, maar ik vind het ideale schoenen, dus wil ze graag nog een keer.

In het voetbed staat Adidas Neo (maat 38)
Degene die er het meest op lijken, die ik wel online kan vinden zijn de Adidas Advantage, maar die hebben toch een andere achterkant en zool.

https://www.adidas.nl/advantage-schoene ... lsrc=aw.ds

Ik wil graag deze die ik nu heb, aangezien de kwaliteit zo goed was.


[ [url=m/LDcEe3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Q9W3nd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Bb9JBL.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hier hebben ze hem nog in maat 38
https://avantisport.nl/dames/schoenen/s ... rs--28671/

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 12:50

8nnemiek schreef:
Ik zoek ook weer iets.. :+
Ik kom er echt niet achter hoe deze dingen heten, en al helemaal niet waar ze te koop zijn..
[ [url=m/J8NZTN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eerste ingeving: Kantklosjes. Als je op google daar afbeeldingen van bekijkt lijkt het er in elk geval op, maar je foto is niet echt gedetailleerd genoeg om het met zekerheid te zeggen.

8nnemiek

Berichten: 43397
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 13:52

Daar lijkt het inderdaad op, maar degene die ik bedoel zijn gemaakt om kruidenrekjes enzo mee te maken, zoiets:
Afbeelding

Edit, ik heb ze inmiddels gevonden bij een hout-draaier onder de naam 'mini-elementen voor kruidenplank' :+
Maar zou iemand nog een adres weten waar ze kant en klaar te koop zijn, heel graag!!