Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 341 [ 8514 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 341  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

 
Profiel   

Iedereen kent het vast wel; je komt iets leuks tegen in de winkel en besluit het toch niet te kopen, en even later heb je het nodig en heb je geen idee meer waar je het bent tegengekomen of is het uitverkocht -O-
En om dan telkens een apart topic te openen voor een kleinigheidje, dat doe je ook niet snel..
Dus ik dacht, laat ik eens een topic aanmaken waar iedereen zijn/haar zoekertjes kan plaatsen en waar iedereen kan helpen meezoeken :D

Dus, ben jij op zoek naar een prulletje en werkt google niet mee? Een favoriete hondenspeeltje dat stuk is, oma's favoriete schaaltje dat gebroken is, dat geurtje waar je zo van hield en nergens meer te vinden is, of gewoon die decoratie die je vorige week zag maar niet meer weet waar.. Plaats hem hier, en wie weet zijn er bokkers die je kunnen helpen!

Ik heb zelf ook een zoekertje; ik ben op zoek naar voorraadblikken van de Marskramer.
Deze gaan uit het assortiment, staan voor 2,50 in het schap, en in heb in Roermond de laatste 3 meegenomen en in andere winkels in de buurt waren ze al uitverkocht.
Ik heb er nog twee nodig en zou het geweldig vinden als een bokker ze bij een andere Marskramer kan vinden en zou willen opsturen <3 Uiteraard betaal ik de potten en verzendkosten en rond ik het ook nog graag naar boven af :D

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 19:18 



 
Profiel   

Welke twee heb je nog nodig? Of bedoel je dat je de drie op de foto hebt en twee andere nog nodig hebt? Dan ga ik bij ons kijken voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 19:27 



 
Profiel   

Ik heb er inderdaad nog twee nodig, deze drie staan al thuis op mijn rekje :j Het zijn alle drie dezelfde, ze hadden maar een soort. Wat lief dat je wil kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 19:38 



 
Profiel   

Leuk topic! Ik heb zo via Bokt al eens aan mijn hond zijn favo speeltje kunnen komen uit Duitsland zelfs! Grappig dus dat je dat noemt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 21:43 



 
Profiel   

Bokt kan echt super handig zijn voor zo'n dingen inderdaad!
En ik vind het altijd leuk om mee te zoeken als ik zo'n topics tegen kom :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 21:54 



 
Profiel   

Kan je helaas niet helpen maar wel een goed idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 22:00 



 
Profiel   

oeh leuk topic! ik zal als iemand anders ze nog niet vind hier ook eens kijken in raalte
(en stiekem vind ik ze zelf ook wel leuk haha )

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 22:01 



 

Oh ja leuk topic :D

Marskramer hebben we hier helaas niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 22:03 



 
Profiel   

Goed idee!

Ik zoek deze sneakers van de lidl in maat 25 26 of 27. Kleur is grijs met gekleurde glitters. Merk is lupilu.[ img ]

Wie o wie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 05:31 



 
Profiel   

Leuke schoentjes! Ik ga mijn ogen open houden als ik bij de Lidl ben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 06:59 



 
Profiel   

Optimel naturel met een vleugje vanille. Nergens meer te vinden.
En Hokkien Mie ook niet. Groot pak met alles er in om mie te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 07:17 



 
Profiel   

Een houten hart van action. Heel licht (gewicht) hout en lag bij de kaarsen ed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 07:31 



 
Profiel   

Wat n goed idee! Ik ben nog steeds opzoek naar n groot formaat Strandlaken van Lief! Lifestyle in het blauw. Mocht iemand die zien heeeel graag. Ze waren n tijd terug bij de kruidvat maar ik was te laat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 07:32 



 
Profiel   

Oh die lief handdoeken van de week nog gezien.
Zal eens kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 08:22 



 
Profiel   

Storm schreef
Goed idee!

Ik zoek deze sneakers van de lidl in maat 25 26 of 27. Kleur is grijs met gekleurde glitters. Merk is lupilu.[ [url=m/aU826D.png]Afbeelding[/url] ]

Wie o wie :)

Hebben ze ze niet op de lidlshop staan ?
Edit:
https://www.lidl-shop.nl/LUPILU-Meisjes ... p100214747
Maar uitverkocht in de maten die jij zoekt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 10:40 



 
Profiel   

Ts: misschien ben ik in de gelegenheid om dinsdag/woensdag te kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 10:45 



 
Profiel   

Oh super maartje!

En ik zoek ook mee voor de rest :j
De hokkien mie zie ik nog wel in de AH online shop staan. Vanaf de website kun je kijken waar ze op voorraad zijn als je het product aan je boodschappenlijst toevoegt en dan de looproute laat plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 11:18 



 

Wat een super idee dit topic!

Ikzelf zoek een tasje... Jaren terug te koop bij Urban Outfitters en zag hem bij een vriendin en wil hem zo graag maar kan hem nergens vinden en ook geen lookalike variant.. -O- Achterkant is volledig zwart, voorkant heeft twee doorzichtige delen. Maar als ik op transparant zoek waar dan ook krijg ik helaas niet deze gevonden of iets wat er op lijkt.

Mocht iemand het weten, ben je m'n held. _/-\o_

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 11:24 



 
Profiel   

Het enige dat ik overigens zoek is gangmakers van de gulden krakeling. Dat zijn de allerlekkerste gangmakers. Heb ze vooralsnog niet gevonden in de supermarkten bij ons in de buurt. Is uit het assortiment gehaald bij de super in het dorp. Wel bij mn oom en tante gevonden in Delft dus sla ik goed in als ik daar ben. Maar dat is niet ideaal als je in Limburg woont :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 11:32 



 
Profiel   

Als ik bij de marskramer kom zal ik kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 11:36 



 
Profiel   

Ik hou ook alles in de gaten. Zou mooi zijn als we elkaar zo kunnen helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 12:07 



 
Profiel   

Maartje1990 schreef
Het enige dat ik overigens zoek is gangmakers van de gulden krakeling. Dat zijn de allerlekkerste gangmakers. Heb ze vooralsnog niet gevonden in de supermarkten bij ons in de buurt. Is uit het assortiment gehaald bij de super in het dorp. Wel bij mn oom en tante gevonden in Delft dus sla ik goed in als ik daar ben. Maar dat is niet ideaal als je in Limburg woont :+

[ [url=m/iTv9ew.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben ze idd in delft bij de plus. Hebben we veel van guldenkrakeling. Misschien dat meer plus supermarkten gulden krakeling hebben aangezien ze meer plussen aanleveren

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 12:10 



 
Profiel   

Maartje1990 schreef
Het enige dat ik overigens zoek is gangmakers van de gulden krakeling. Dat zijn de allerlekkerste gangmakers. Heb ze vooralsnog niet gevonden in de supermarkten bij ons in de buurt. Is uit het assortiment gehaald bij de super in het dorp. Wel bij mn oom en tante gevonden in Delft dus sla ik goed in als ik daar ben. Maar dat is niet ideaal als je in Limburg woont :+

[ [url=m/iTv9ew.jpg]Afbeelding[/url] ]


Misschien niet handig omdat ze online besteld moeten worden, maar deze website heeft ze nog.
http://www.lekkeruitholland.nl/koekjes/ ... akers.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 15:54 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar de action variant van de lamzak. Om te kijken of ze idd geschikt zijn waar ik hem voor wil gebruiken. De orginele zijn te duur als test. Alleen gek genoeg de actions hier hebben ze geen van allen binnengekregen. Ik weet niet welk merk het was,

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 15:58 



 
Profiel   

Karuna je kunt de lamzac ook op aiexpress bestellen weet ik. Je moet m alleen niet nu gelijk nodig hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 15:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 341 [ 8514 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 341  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen