Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:42

culaccino schreef:
Varen inderdaad! Of een autorally/-puzzeltocht? Kan hij wel staan, zwemmen, fietsen o.i.d.?


Fietsen een beetje, staan niet, zwemmen geen idee :)
En wat grappig zo'n rally, dat kende ik helemaal niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 20:35

Lastig zeg! Ja, zo'n rally of puzzeltocht lijkt mij ook wel geinig! :)) Weet niet wat hij kan/mag en wat voor uitjes jullie leuk vinden, maar iets als Blokarten, kleiduiven schieten, boogschieten, kanoën, huifkar huren..? Al vraagt dat toch allemaal wel iets van je benen en/of weet ik niet wat er qua corona allemaal weer kan :o

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 21:58

Sheran schreef:
Ik ben ook op zoek naar iets... Ik heb een goede vriend die bijna niet kan/mag lopen op het moment en het is toch wel leuk om dingen samen te kunnen doen. Coronaproof ook nog. Ik dacht al aan varen, maar heel veel verder kom ik ook niet. :') Hebben jullie nog ideeën?



Geen idee in welke omgeving je op stap wil met hem, maar een huifkartocht kan heel leuk zijn, dat kan ook voor 1 of 2 uur. Dit doe je bijvoorbeeld in Drenthe.
Ik dacht nog aan een "strandjutter", een rolstoel op grote wielen waarmee je het strand op kan, maar ik vrees dat dat wel moeilijk wordt om corona-proof te doen. Verder moet hij daar dan ook wel voor open staan, maar als hij een enorme strandliefhebber is en als hij nu dus het strand niet op kan, is dat een optie.
Of een ( elektrisch) fluisterbootje huren in de Biesbosch: https://np-debiesbosch.nl/te-doen/varen/ . Ergens staan een aantal linken die je kan bekijken.

Lastig dat het corona-proof moet zijn, fietsen op een duofiets is ook leuk, maar dan heb je zeker geen anderhalve meter afstand... Hij hoeft dan niet echt mee te trappen, ze zijn zo ingesteld dat er eentje trapt en de ander meebeweegt.

En simpelweg een terrasje pakken aan het strand of bij het bos?

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:31

Super bedankt voor het meedenkrn! Over coronaproof had ik iets duidelijker moeten zijn: tussen ons hoeft geen afstand, maar liever geen risicovolle binnenactiviteiten zeg maar (concert/bioscoop) :)

Huifkar klinkt ook erg leuk!

Mando

Berichten: 15691
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 11:07


Escada

Berichten: 3844
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 16:21

Ik ben ook opzoek! Deze schoentjes vorig jaar online gekocht voor mijn nichtje, nu past ze ze eindelijk, zijn het 2 verschillende maten :+ Geen idee meer welke webshop. Ze waren geloof ik tussen de 15 en 25 euro. Zwarte Kids schoenen met panterprint


Afbeelding

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 17:12


Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 18:19

kun je geen zooltje in 1 schoen leggen?

miereneter

Berichten: 2528
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 18:22

MirandaMalik schreef:
Nu heb ik zelf een vraag, ik ben al heel lang op zoek naar lila biothane van 16 mm, om zelf een hoofdstel te maken.
Je hebt wel een fletse kleur, grijzig maar die vind ik niet mooi.
Links dus die fletse, die kun je wel overal krijgen, maar de rechtse die ik wil, is nergens te vinden, of uitverkocht.
[ [url=m/FQBO5k.jpg]Afbeelding[/url] ]


Best moeilijk te vinden, jouw lila!
Bij Paracord hebben ze deze, of had je die al gezien?
https://www.flechtstube.com/biothane-meterware/lila/

In deze Duitse winkel noemen ze dit lila, maar misschien voor jou te donker. En 3 mm smaller.
https://www.flechtstube.com/biothane-meterware/lila/

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 18:39

MirandaMalik schreef:
Jet schreef:
Niene, hoe groot is die teddybeer? Zijn de ogen geborduurd? En zou het kunnen dat iemand hem zelf heeft gemaakt/laten maken? Zo'n soort logo zie je vaker bij mensen die zelf teddyberen/andere knuffels maken en naar mijn idee niet bij fabrieksberen...

Geborduurde ogen zijn geschikt voor jongere kinderen (baby's), omdat knopen gevaarlijk kunnen zijn. Dus die worden denk ik wel ook in de fabriek gemaakt.

Nu heb ik zelf een vraag, ik ben al heel lang op zoek naar lila biothane van 16 mm, om zelf een hoofdstel te maken.
Je hebt wel een fletse kleur, grijzig maar die vind ik niet mooi.
Links dus die fletse, die kun je wel overal krijgen, maar de rechtse die ik wil, is nergens te vinden, of uitverkocht.
[ [url=m/FQBO5k.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zou het kunnen dat het dezelfde kleur is, maar door een bepaalde lichtinval verschillend afgedrukt is? Ik kom hem zo niet tegen ( die rechtse), maar je kan nog hier kijken of je hem zelf er tussen ziet staan: https://www.google.nl/search?q=Beta+bio ... 1349&hl=nl . En stond er geen kleurnummer bij? Dan is het vaak ook makkelijker te vinden.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 11:53

Sorry met het biothane kan ik echt niet helpen :n

Ik ben op zoek naar milieubewuste zwarte sneakers. Ik had altijd de Vans LoPro maar ik ga nu graag voor een ecologischer alternatief.
Ik vond bijvoorbeeld de Mipacha Oceano, die heeft ook een zwarte, maar ik weet niet of dat vooral greenwashing is of écht goed. Ik vind het fijn als het niet echt hele bulky schoenen zijn :)

Amber_anneJarig

Berichten: 6912
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 13:17


Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:41

Iemand ervaring metd onderstaande site :)
Met zoeken op marktplaats stond een advertentie onder de zoekopdrachten. Ik ken de site niet, maar ze bieden het product wat ik zoek 20% goedkoper aan.
Op trustpilot verschillende recensies zowel goed als slecht en ben van mening dat mensen voornamelijk recensies plaatsen als ze een negatieve ervaring hebben.
Daarom benieuwd of er bokkers met ervaring zijn.

https://www.trekkinn.com/

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 21:30

Ik zoek mensen met ervaring met een
Internet abonnement voor 'thuis' .

Ik vind vooral , erg duur , of met tv.
Maar aangezien ik dat niet gebruik (heb ook geen tv)
Wil ik graag alleen internet, maar wel een beetje voor een normale prijs
En wat ook gewoon goed werkt.

Ik ben geen gamer, dus daarvoor hoeft het niet geschikt te zijn.
Maar ik wil wel gewoon kunnen interneten en films kijken enzo via netflix/e.d. bijv.

Iemand tips?

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 18:50

Ik zoek T-shirts, zwart, maat xl en ik zoek er 5, en korte mouwen
Wat moet erop staan.

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag

Zijn voor op mijn werk... Ik draag meestal een zwart T-shirt en zou het wel grappig vinden om duidelijk te laten zien dat ik elke dag een schoon T-shirt aandoe

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 19:09

silvericathy schreef:
Ik zoek T-shirts, zwart, maat xl en ik zoek er 5, en korte mouwen
Wat moet erop staan.

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag

Zijn voor op mijn werk... Ik draag meestal een zwart T-shirt en zou het wel grappig vinden om duidelijk te laten zien dat ik elke dag een schoon T-shirt aandoe


https://www.spreadshirt.nl/shop/design/ ... V4LA-631-8

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 19:10

silvericathy schreef:
Ik zoek T-shirts, zwart, maat xl en ik zoek er 5, en korte mouwen
Wat moet erop staan.


Lijkt me geen probleem om te laten drukken bij de gemiddelde t-shirt drukker? Denk aan t-shirtdeal of vistaprint etc? :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 20:41

Wil dat best voor je maken hoor :) no problem

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 21:28

silvericathy schreef:
Ik zoek T-shirts, zwart, maat xl en ik zoek er 5, en korte mouwen
Wat moet erop staan.

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag

Zijn voor op mijn werk... Ik draag meestal een zwart T-shirt en zou het wel grappig vinden om duidelijk te laten zien dat ik elke dag een schoon T-shirt aandoe

De bedrukpaddock op FB kan dat wel voor je regelen :j

Sodera

Berichten: 5302
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 22:11

Ik zit na te denken over een serie over een groep meiden op een high school/universiteit. De persoon die bedoel, heeft rood haar dat ze vaak in een vlecht aan de zijkant draagt en het is zo’n irritant, betweterige personage die altijd mensen er bij lapt.
Ze heeft vaak een boek/kladblok in haar handen. Er staat me iets dat ze Mandy of Mindy heeft maar dat klopt volgens mij niet..
het is een Engelstalige serie, ik denk op Netflix.
Iemand enig idee?


Edit: het is niet Cheryl uit Riverdale

Snippergroen

Berichten: 6679
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 23:24

Sodera schreef:
Ik zit na te denken over een serie over een groep meiden op een high school/universiteit. De persoon die bedoel, heeft rood haar dat ze vaak in een vlecht aan de zijkant draagt en het is zo’n irritant, betweterige personage die altijd mensen er bij lapt.
Ze heeft vaak een boek/kladblok in haar handen. Er staat me iets dat ze Mandy of Mindy heeft maar dat klopt volgens mij niet..
het is een Engelstalige serie, ik denk op Netflix.
Iemand enig idee?


Edit: het is niet Cheryl uit Riverdale


Weet je nog iets meer over de serie? Wat gebeurt er in?

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 00:28

Is het een Amerikaanse serie? Ik moest denken aan Jenny Joyce van Derry Girls, maar die heeft bruin haar. Voldoet verder wel perfect, misschien is die vlecht aan de zijkant onderdeel van de look van het vervelende streberige meisje :') :P

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 07:46

Lydia van Teenwolf misschien?

Sodera

Berichten: 5302
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 09:00

Depende schreef:
Is het een Amerikaanse serie? Ik moest denken aan Jenny Joyce van Derry Girls, maar die heeft bruin haar. Voldoet verder wel perfect, misschien is die vlecht aan de zijkant onderdeel van de look van het vervelende streberige meisje :') :P

Yep dat is m!
Voor mijn gevoel was ze een heel donkere ginger maar dat heb ik verkeerd onthouden :')

Snippergroen

Berichten: 6679
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 09:15

Sodera schreef:
Depende schreef:
Is het een Amerikaanse serie? Ik moest denken aan Jenny Joyce van Derry Girls, maar die heeft bruin haar. Voldoet verder wel perfect, misschien is die vlecht aan de zijkant onderdeel van de look van het vervelende streberige meisje :') :P

Yep dat is m!
Voor mijn gevoel was ze een heel donkere ginger maar dat heb ik verkeerd onthouden :')


Ahh die had ik ook in mijn hoofd! :D