Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 234 van de 341 [ 8512 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 341  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

 
Profiel   

Dan is het idd een leuke actie. Ben je inmiddels al onderweg? :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 12:55 



 
Profiel   

Yes! :)) Ik had per ongeluk het abonnement twee keer afgesloten dus de dames bij het loket konden me helpen. :') kon zo gelijk mijn reis starten. Scheelt toch een hoop geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:16 



 
Profiel   

Ik zoek een thema voor een concert :D

Met ons orkest geven we meestal één groot thema concert per jaar.
Afgelopen jaren zijn dat bijvoorbeeld geweest een bevrijdingsconcert, een maestro concert, een wijn concert, een film concert, een concert met een band erbij, een André Rieu concert, etc

Mei 2022 willen we weer een groot concert geven, maar we moeten nu dus een nieuw thema verzinnen.
Iemand goede ideeën? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 22:41 



 
Profiel   

De eerste 2 die bij mij opkomen:

Musical
Disney

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 22:43 



 
Profiel   

Haha, die vind ik ook leuk, die staan al voor januari concert gepland :Y)

Thanks voor de input!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:17 



 
Profiel   

Heb nog even verder gedacht, wellicht is het een idee muziek uit een bepaald decennium uit te lichten? Bijvoorbeeld de 60's, 70's, 80's, 90's of zero's?

Of kijkend naar een grote radiozender: thema "het foute uur".

Of "Helemaal Hollands" met hits van alleen maar Nederlandse artiesten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:50 



 
Profiel   

Een piratenconcert?
Of thema beter goed gejat (covers) dan zelf bedacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:14 



 
Profiel   

Carnaval! En dan wel iedereen verkleed ~~}>

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 16:46 



 
Profiel   

Ik zoek het escape room topic. Via de zoekfunctie vind ik alleen topics van een paar berichten maar er moet een topic zijn met aardig wat pagina’s met eacaperoom tips en ervaringen. Maar waar??

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:32 



 
Profiel   

Ik zocht dit topic...

Om jullie te vragen mij te helpen bij mijn zoektocht naar een wit off-shoulder shirt, gypsy style met vlindermouwen... Bedoeld om met Halloween te verkleden als fortune teller...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:35 



 
Profiel   

MizzMontana schreef
Ik zoek het escape room topic. Via de zoekfunctie vind ik alleen topics van een paar berichten maar er moet een topic zijn met aardig wat pagina’s met eacaperoom tips en ervaringen. Maar waar??


Deze? [BEU] Ervaringen escape room?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 17:37 



 
Profiel   

Alwiene schreef
MizzMontana schreef
Ik zoek het escape room topic. Via de zoekfunctie vind ik alleen topics van een paar berichten maar er moet een topic zijn met aardig wat pagina’s met eacaperoom tips en ervaringen. Maar waar??


Deze? [BEU] Ervaringen escape room?


Ja!! Mijn dank is groot :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:14 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Ik zocht dit topic...

Om jullie te vragen mij te helpen bij mijn zoektocht naar een wit off-shoulder shirt, gypsy style met vlindermouwen... Bedoeld om met Halloween te verkleden als fortune teller...

Even googlen op piraten blouse off shoulder.
Dan krijg je wel wat hits denk ik.

Of via amazon
DONTHINKSO Womens Gothic Renaissance Blouse Flare Sleeves Ruffles Off Shoulder Corset Tops Medieval Victorian Cosplay Costume Pirate Shirt https://www.amazon.nl/dp/B098TL8G67/ref ... E93BNBC75N

Zalando
https://www.zalando.nl/only-tall-onldel ... a-a11.html
En
https://www.zalando.nl/pimkie-longsleev ... a-a11.html

Via die links kan je onder aan de pagina nog matchende shirt vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:56 



 
Profiel   

Ik zoek iemand die in Italië woont of er naar toe gaat en een paar flesjes wasparfum voor mij mee wilt nemen of op wilt sturen?
Precies deze… geen andere maar echt deze. Alleen in Italië te verkrijgen bij grote wasserettes. EUR 10 per flesje.


[ img ]

Mijn dank zou echt verpletterend zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:05 



 
Profiel   

https://bazarlazzarotto.it/product-cate ... ua/page/2/ misschien willen ze verzenden naar Nederland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:10 



 
Profiel   

Volgens mij woont bokker Frummels in Italie. Misschien kan je haar een pbtje sturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 19:24 



 
Profiel   

Ik zoek dit "schilderij", Google helpt me geen steek verder. Gaat om scherven van Moët. Heeft iemand een idee?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 19:47 



 
Profiel   

zelf maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 19:55 



 
Profiel   

Ik ben een nieuwe stal aan het bouwen en zoek een bij voorkeur zwarte halfronde schuurborstel. Nu kom ik van Kerbl alleen blauw/rode tegen maar eerlijk gezegd vind ik die kleur zo lelijk.
https://www.agradi.nl/kerbl-halfronde-b ... kAQAvD_BwE

Heeft iemand deze wel eens gezien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:58 



 
Profiel   

Ik zoek informatie via een folder over een euthanasieverklaring voor Alzheimer.Ik wil het via de post niet in de email omdat ik niet wil dat mijn gezin dit al weet dat ik dat wil.Mijn man weet er wel iets vanaf.Ik kan het met google niet goed vinden,het gaat meestal over een levenstestament.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:25 



 
Profiel   

EllyC schreef
Ik ben een nieuwe stal aan het bouwen en zoek een bij voorkeur zwarte halfronde schuurborstel. Nu kom ik van Kerbl alleen blauw/rode tegen maar eerlijk gezegd vind ik die kleur zo lelijk.
https://www.agradi.nl/kerbl-halfronde-b ... kAQAvD_BwE

Heeft iemand deze wel eens gezien?


Hoezo een halfronde?
Ik weet dat ze bij ons op de manege bezemkoppen kopen en die in de stallen boren.
Ben je in elk geval een stuk goedkoper uit én die zijn er wel in het zwart :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 11:09 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Ik zoek informatie via een folder over een euthanasieverklaring voor Alzheimer.Ik wil het via de post niet in de email omdat ik niet wil dat mijn gezin dit al weet dat ik dat wil.Mijn man weet er wel iets vanaf.Ik kan het met google niet goed vinden,het gaat meestal over een levenstestament.


https://www.nvve.nl/advies-en-ondersteuning

Misschien kun je hier wat vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 18:18 



 
Profiel   

Dank je wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:46 



 
Profiel   

Bokt is beter in zoeken dan ik, al vrees ik dat ik dit keer iets zoek wat gewoon niet bestaat. Ik kan het op andere manieren oplossen, maar dit lijkt de beste en de makkelijkste: Ik zoek klittenband met aan de voor én achterzijde haakjes. Normaal heb je aan 1 kant haakjes en aan de andere kant lusjes. Ik heb echter een oppervlakte met klittenband met lusjes, waar ik iets met klittenband op wil plakken dat óók lusjes heeft. Het simpelste is er gewoon een laag klittenband tussen te doen die dus aan beide kanten haakjes heeft.

Ik kan het niet vinden, maar jullie hebben me hier vaker uit de brand geholpen. Dus voordat ik ga prutsen met dubbelzijdig tape, lostornen, naaien, andere flauwekul, dacht ik, laat ik het toch eerst hier maar proberen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 09:15 



 
Profiel   

Lalidan schreef
Bokt is beter in zoeken dan ik, al vrees ik dat ik dit keer iets zoek wat gewoon niet bestaat. Ik kan het op andere manieren oplossen, maar dit lijkt de beste en de makkelijkste: Ik zoek klittenband met aan de voor én achterzijde haakjes. Normaal heb je aan 1 kant haakjes en aan de andere kant lusjes. Ik heb echter een oppervlakte met klittenband met lusjes, waar ik iets met klittenband op wil plakken dat óók lusjes heeft. Het simpelste is er gewoon een laag klittenband tussen te doen die dus aan beide kanten haakjes heeft.

Ik kan het niet vinden, maar jullie hebben me hier vaker uit de brand geholpen. Dus voordat ik ga prutsen met dubbelzijdig tape, lostornen, naaien, andere flauwekul, dacht ik, laat ik het toch eerst hier maar proberen :))


Wat denk je hier van? https://klittenbandwinkel.nl/product/du ... -mm-zwart/ . Geen idee of dit de juiste breedte is, maar het bestaat dus wel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 09:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 234 van de 341 [ 8512 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 341  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen