Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:54

Wbt de worstenbroodjes vd Lidl,
Hier lagen ze altijd standaard in het assortiment langs de sausijzenbroodjes ( mijn vriend werkt zelf ook bij de Lidl) dus dat is het niet.

Ik zal de app ingress even bekijken. Maar geocaching wil ik niet, helaas :(

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 15:23

sasja0705 schreef:
En daar ben ik weer.. nu op zoek naar dekens... wie herinnert zich nog aan de ouderwetse vliegendekens?
Die hadden mazen van ca 1 cm en waren "gehaakt" ? En de oude jute-dekens...
Bestaan die er nog of zijn ze nog te koop?


Bedoel je zoiets ?
Kwam deze bij de boerenbond / welkoop tegen.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:59

Gianti schreef:
Mijn favoriete snoepjes zijn uit de schappen gehaald ;( ik weet dat 1 andere winkel ze ook verkoopt van huismerk... Maar welke winkel

[ [url=m/KemZpA.jpg]Afbeelding[/url] ]


look o look heeft ze nog op de website staan onder 'hangzakjes'. de AH heeft ze op de website staan :-)

Afbeelding

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:17

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen,

Ik ben op zoek, naar een camera'tje wat ik bv op stal kan hangen, zodat ik mijn paard eventueel dag & nacht in de gaten zou kunnen houden, wat er op stal gebeurd. En de beelden eventueel ook opslaat of terug kijkt.

Veel wat ik tegen kom via google is met wifi en dergelijke, maar dat is niet echt een oplossing.
Mijn bedoeling is eigenlijk om het bijvoorbeeld thuis, op vakantie of werk te kunnen kijken via smartphone of laptop, dit betekend dus ook dat er dan geen wifi is.
De afstand is +/- 15 KM.

Ik hoop dat ik het beetje goed uitgelegd hebt.. :oo

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:23

een babyfoon met beeld wellicht?

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:30

Had ik inderdaad ook naar gekeken ja, maar die kunnen ook allemaal tot 1000M.

LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:37

amoj schreef:
Jaa thnx! Zijn die nog wel gewoon te krijgen? :9

Ik heb er zojuist nog een gegeten :D

Alja

Berichten: 25638
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:51

Suzanne F. schreef:
Die rolletjes krijg ik altijd gratis bij het tanken.

Tank jij bij brand oil :+

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:53

Stamper schreef:
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen,

Ik ben op zoek, naar een camera'tje wat ik bv op stal kan hangen, zodat ik mijn paard eventueel dag & nacht in de gaten zou kunnen houden, wat er op stal gebeurd. En de beelden eventueel ook opslaat of terug kijkt.

Veel wat ik tegen kom via google is met wifi en dergelijke, maar dat is niet echt een oplossing.
Mijn bedoeling is eigenlijk om het bijvoorbeeld thuis, op vakantie of werk te kunnen kijken via smartphone of laptop, dit betekend dus ook dat er dan geen wifi is.
De afstand is +/- 15 KM.

Ik hoop dat ik het beetje goed uitgelegd hebt.. :oo


Heel simpel, als je daar geen internet hebt dan kan het niet.

BelgenGek

Berichten: 2261
Geregistreerd: 28-05-06
Woonplaats: @ midden drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:24

@8nnemiek, ik heb op zolder in een doos een koektrommel gevonden van die serie met de koe erop, niet gebruikt.
belangstelling? pb!

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:27

Warboel, bij ons hadden ze ze niet op de expo! Erg lief van je aanbod, maar ik ga ze bestellen via de geplaatste link :) Wel super lief van je! En veel plezier op de expo :)

BelgenGek

Berichten: 2261
Geregistreerd: 28-05-06
Woonplaats: @ midden drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:36

@lisan89 die katten stonden een paar weken geleden nog bij Woonwinkel Entree in de punt. vlakbij Groningen.

Edit: zie dat je de zwarte zoekt, geen idee meer welke kleuren ze hadden staan.. je kan misschien even bellen?
Laatst bijgewerkt door BelgenGek op 15-07-17 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

xsensibel

Berichten: 1465
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:37

nardxash schreef:
Ik meld mijn ook,
Ik loop dit dekje al heel lang te zoeken maar is bijna onvindbaar.[ [url=m/iQKhNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het gaat om de eskadron ice blue big square.
Ik zal ook mijn ogen open houden als ik in de winkel loop


Eskadron groepen op fb. Verwacht wel dat je er ruim €100 voor neer moet leggen. Collectors item!

xsensibel

Berichten: 1465
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 23:38

Ik zoek ook iets!

De bakkers baton koekjes. Eerst nog te verkrijgen bij de jumbo. Nu nergens meer... wie kan mij helpen?
Afbeelding

Milan_lover

Berichten: 6196
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 00:34

Stamper schreef:
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen,

Ik ben op zoek, naar een camera'tje wat ik bv op stal kan hangen, zodat ik mijn paard eventueel dag & nacht in de gaten zou kunnen houden, wat er op stal gebeurd. En de beelden eventueel ook opslaat of terug kijkt.

Veel wat ik tegen kom via google is met wifi en dergelijke, maar dat is niet echt een oplossing.
Mijn bedoeling is eigenlijk om het bijvoorbeeld thuis, op vakantie of werk te kunnen kijken via smartphone of laptop, dit betekend dus ook dat er dan geen wifi is.
De afstand is +/- 15 KM.

Ik hoop dat ik het beetje goed uitgelegd hebt.. :oo


Volgens mijn vriend zou fpv zonder wifi een langere afstand moeten kunnen overbruggen (wordt met name gebruikt voor drones). Maar weet niet of dat ook voor 15 km werkt. Dat kun je wel vinden op sites zoals hobbyking bijv.

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:36

xsensibel schreef:
Ik zoek ook iets!

De bakkers baton koekjes. Eerst nog te verkrijgen bij de jumbo. Nu nergens meer... wie kan mij helpen?
[ [url=m/EpfGNl.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bij ons zijn die alleen met speciale gelegenheden te krijgen zoals kerst en pasen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:03

Ylvy schreef:
Oké, ik zoek geen kleding of bepaald eten
( hoewel ik sinds deze week weet dat ze bij de Lidl de worstenbroodjes uit het assortiment hebben gehaald)

Ik zoek een app die ik jaren terug op een blauwe maandag gebruikt heb.

Wat ik zoek: een soort wandel app, waarin je naar locaties toe loopt en daar vind je dan bijvoorbeeld een qr code of foto.

App is al van jaren terug, dus ik weet niet of deze nog bestaat. Wie kan mij helpen? :)


Het lijkt erg op geocaching wat je bedoel. Alleen bij geocaching loop je vaak naar een klein doosje oid waar je in een logboekje je naam opschrijft.
Kijk eens op www.geocaching.com . uiteraard is er ook een app

Nientsje

Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:08

Leuk topic!

Ik zoek een planten/opbergbak van de action. Wie kan mij hieraan helpen? :)

Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18015
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:18

Vorige week hadden ze die nog bij de action in Drachten.... Alleen ik kom daar voorlopig niet.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:21

Milan_lover schreef:
Stamper schreef:
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen,

Ik ben op zoek, naar een camera'tje wat ik bv op stal kan hangen, zodat ik mijn paard eventueel dag & nacht in de gaten zou kunnen houden, wat er op stal gebeurd. En de beelden eventueel ook opslaat of terug kijkt.

Veel wat ik tegen kom via google is met wifi en dergelijke, maar dat is niet echt een oplossing.
Mijn bedoeling is eigenlijk om het bijvoorbeeld thuis, op vakantie of werk te kunnen kijken via smartphone of laptop, dit betekend dus ook dat er dan geen wifi is.
De afstand is +/- 15 KM.

Ik hoop dat ik het beetje goed uitgelegd hebt.. :oo


Volgens mijn vriend zou fpv zonder wifi een langere afstand moeten kunnen overbruggen (wordt met name gebruikt voor drones). Maar weet niet of dat ook voor 15 km werkt. Dat kun je wel vinden op sites zoals hobbyking bijv.


T-mobile heeft draagbare WiFi apparaten. Zit alleen wel een abonnement aan van 35 euro pm. Op die manier kan je overal internet hebben.

Gentlegiant

Berichten: 9320
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Matala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:23

Stamper schreef:
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen,

Ik ben op zoek, naar een camera'tje wat ik bv op stal kan hangen, zodat ik mijn paard eventueel dag & nacht in de gaten zou kunnen houden, wat er op stal gebeurd. En de beelden eventueel ook opslaat of terug kijkt.

Veel wat ik tegen kom via google is met wifi en dergelijke, maar dat is niet echt een oplossing.
Mijn bedoeling is eigenlijk om het bijvoorbeeld thuis, op vakantie of werk te kunnen kijken via smartphone of laptop, dit betekend dus ook dat er dan geen wifi is.
De afstand is +/- 15 KM.

Ik hoop dat ik het beetje goed uitgelegd hebt.. :oo


Mijn collega zit in die sector
En via alie bv koop je voor n paar euro een 360 graden camera
Die kun je op afstand met je telefoon of pc bedienen

Op stal hang je een simpel telefoontje met goedkoop abbo en daar pak je je internet van
Zo maakt hij het regelmatig als ergens geen internet is

Werkt echt geweldig

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:30

sasja0705 schreef:
En daar ben ik weer.. nu op zoek naar dekens... wie herinnert zich nog aan de ouderwetse vliegendekens?
Die hadden mazen van ca 1 cm en waren "gehaakt" ? En de oude jute-dekens...
Bestaan die er nog of zijn ze nog te koop?

Ligt eraan welke maat je wilt natuurlijk, maar ik heb er (als het goed is, even checken) er ook nog zo een liggen die je wel mag hebben... :) Is niet nieuw meer, maar wel zo'n ding met grotere mazen..
Is ehh, onderlengte 175 of 185, kreeg ik bij mn haflinger maar die paste er niet in :+

Die batonkoekjes hebben ze hier idd vooral rond december, ben bang dat je nog even moet wachten.. :(:)

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:38

xsensibel schreef:
Ik zoek ook iets!

De bakkers baton koekjes. Eerst nog te verkrijgen bij de jumbo. Nu nergens meer... wie kan mij helpen?
[ [url=m/EpfGNl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij ons wordt het in de Dirk van den Broek verkocht. Ik dacht ook in de Deen. Kan wel even voor je kijken van de week?

Icecrystal

Berichten: 3489
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Spaarndam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:49

Super leuk topic!

Ik zoek al jaaaaren naar het spel Pink Panther; Paspoort naar Avontuur. Ik zag er laatst toevallig een op marktplaats maar die was binnen no time verkocht :( .

Gowlan
Berichten: 4977
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 10:52