Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15719
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 19:16

Top! Die zit hier in de stad, ga daar even kijken!

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 22:47

Levi's inderdaad. Kost wel wat geld maar is echt wel elke cent waard.

ikke

Berichten: 37581
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 23:25

Mag ik hier zomaar binnen vallen?

Ik heb hier in de kringloop een digitale piano op de kop getikt maar er zit niks bij qua handleiding of specs. Ik denk, dat Google ik wel even maar nee dus; volstrekt NIETS van te vinden.
Het is een Galaxy DP 600 RW

Iemand die mij aan de handleiding kan helpen? Mag digitaal of zo; dat we in ieder geval beeld hebben bij de regenbui aan knopjes/funkties die erop zitten :D

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132093
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 09:17

Ga je een nieuwe carriere beginnen? :))

Ik heb even voor je mee gezocht maar kan 'm ook niet vinden. Wel flink wat andere mensen die precies hetzelfde probleem hebben: https://digitalepiano.startpagina.nl/fo ... 00/?page=1
In dat topic staan wel een paar merk/modelnamen genoemd van piano's die hetzelfde zouden zijn. Misschien kun je daar iets op vinden?

Foaly

Berichten: 4892
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 11:39

*valt topic binnen*

Ik ben voor mijn waakdraak ( :D ) op zoek naar een paar kleine nepcadeautjes. Dus speelgoed of decoratie in de vorm van pakjes, zodat ik m kan stylen voor de intocht van zaterdag <:) :D{

Weet iemand waar ik zoiets zou kunnen vinden voor een leuk prijsje? Ik heb het immers maar twee weken nodig voordat het in de kast verdwijnt, dus meer dan een tientje wil ik eigenlijk niet kwijt zijn :+

Edit: dit is het monster, nu nog in Halloween-stijl. Hij zit voor het raam om collectanten en Jehova's af te schrikken :D


Afbeelding

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:39

Ik gok bij zoiets op action of nog bazar!
Super leuk ding ook! :D

Janine1990

Berichten: 43809
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:41

IwanLuver schreef:
Ik zoek een Skinny spijkerbroek met een hoge taille, die niet na 2 dagen al los gaat zitten, maar die mooi strak blijft. Maat 31/32


Mac!

Wel wat duurder dan Levi's. Volgens mij was de mijne 120

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 13:52

Foaly schreef:
*valt topic binnen*

Ik ben voor mijn waakdraak ( :D ) op zoek naar een paar kleine nepcadeautjes. Dus speelgoed of decoratie in de vorm van pakjes, zodat ik m kan stylen voor de intocht van zaterdag <:) :D{

Weet iemand waar ik zoiets zou kunnen vinden voor een leuk prijsje? Ik heb het immers maar twee weken nodig voordat het in de kast verdwijnt, dus meer dan een tientje wil ik eigenlijk niet kwijt zijn :+

Edit: dit is het monster, nu nog in Halloween-stijl. Hij zit voor het raam om collectanten en Jehova's af te schrikken :D


[ [url=m/jwDAi3.jpg]Afbeelding[/url] ]



Je kan ook zelf pakjes maken van lege doosjes (bijv van de thee ofzo) of inderdaad action.

Misschien kan je hem een pieten mutsje opzetten?

Foaly

Berichten: 4892
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 14:01

Oh ja, pietenmutsje en klein zakje van Sinterklaas liggen al klaar :D Was alleen nog specifiek op zoek naar cadeautjes, maar ga vanmiddag dan maar even naar de action :j

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 14:03

IwanLuver schreef:
Ik zoek een Skinny spijkerbroek met een hoge taille, die niet na 2 dagen al los gaat zitten, maar die mooi strak blijft. Maat 31/32


Die van de only blijven ook lang mooi.

Flying_Angel

Berichten: 15719
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 16:39

Die van Only blijven bij mij helaas echt niet lang mooi. Vandaag de Levi’s miles high super skinny gekocht. Ben benieuwd, hij zit heerlijk.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 17:46

Flying_Angel schreef:
Die van Only blijven bij mij helaas echt niet lang mooi. Vandaag de Levi’s miles high super skinny gekocht. Ben benieuwd, hij zit heerlijk.


Bwn benieuwd, heb je een fototje toevallig? :D

Flying_Angel

Berichten: 15719
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 17:54

Op internet staan wel wat plaatjes, zal morgen een aanfoto maken!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 18:34

Ik dacht vandaag inderdaad ook Only, hangt af van model en collectie geloof ik.
Heb nu 3 skinny's waarvan een zwarte en die is na een dik jaar en intensief dragen nog prima. Zou hem eigenlijk eens moeten wassen met waspoeder voor zwarte was.

Ik heb er ook een van Levi, model 710, maar vindt die eigenlijk niet zo heel skinny maar blijft tot nu toe wel erg mooi zwart.

ikke

Berichten: 37581
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 19:00

Oscar schreef:
Ga je een nieuwe carriere beginnen? :))

Ik heb even voor je mee gezocht maar kan 'm ook niet vinden. Wel flink wat andere mensen die precies hetzelfde probleem hebben: https://digitalepiano.startpagina.nl/fo ... 00/?page=1
In dat topic staan wel een paar merk/modelnamen genoemd van piano's die hetzelfde zouden zijn. Misschien kun je daar iets op vinden?

Ja, die had ik ook gevonden maar dat heeft vooralsnog niks opgeleverd. Gezien de leeftijd van de berichten vraag ik me af of dat nog wat op zou leveren maar ik heb 'm wel in de peiling als ik niks kan vinden.

Nee, geen andere carierre; een switch tegelijk is wel genoeg; dit wordt een cadeautje binnen de familie.

cissy

Berichten: 19833
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 23:21

Foaly schreef:
Oh ja, pietenmutsje en klein zakje van Sinterklaas liggen al klaar :D Was alleen nog specifiek op zoek naar cadeautjes, maar ga vanmiddag dan maar even naar de action :j

Luciferdoosjes inpakken in leuk papertje? Of twee op elkaar en dan inpakken. Schuursponsje inpakken of kleine doosjes thee.

Jet

Berichten: 12020
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 00:29

Foaly schreef:
*valt topic binnen*

Ik ben voor mijn waakdraak ( :D ) op zoek naar een paar kleine nepcadeautjes. Dus speelgoed of decoratie in de vorm van pakjes, zodat ik m kan stylen voor de intocht van zaterdag <:) :D{

Weet iemand waar ik zoiets zou kunnen vinden voor een leuk prijsje? Ik heb het immers maar twee weken nodig voordat het in de kast verdwijnt, dus meer dan een tientje wil ik eigenlijk niet kwijt zijn :+

Edit: dit is het monster, nu nog in Halloween-stijl. Hij zit voor het raam om collectanten en Jehova's af te schrikken :D


[ [url=m/jwDAi3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Daar ben je nu een beetje te laat voor, maar vroeger, toen wij nog aan surprises deden, spaarden we het hele jaar allemaal wegwerpdingetjes op. Verpakkingen van van alles, kleine doosjes, wc-rolletjes etc. Dat soort dingen kan je natuurlijk leuk inpakken in Sinterklaaspapier...

Flying_Angel

Berichten: 15719
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 08:54

@Banyu: zo zit de broek bij de benen!
Afbeelding

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:34

Welk model is dat Flying Angel? Die sluit mooi aan!

Ik zoek iemand die ik een berichtje mag sturen. Zit ergens mee in mijn maag, net te persoonlijk om vrij op Bokt te gooien maar net niet de moeite voor een schaduwaccount.

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:38

Je mag me een pbtje doen :j

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:40

_mexx_lady_ schreef:
Welk model is dat Flying Angel? Die sluit mooi aan!

Ik zoek iemand die ik een berichtje mag sturen. Zit ergens mee in mijn maag, net te persoonlijk om vrij op Bokt te gooien maar net niet de moeite voor een schaduwaccount.

Er is een topic hiervoor! Je mag soweiso mij een pb doen maar als je in het vervolg een keer zoiets hebt is er een topic voor. Zal m even zoeken!

Edit: [LZP] [Centraal] Luisterend oor gezocht

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:45

Bij Flying Tiger zag ik vorige week mini cadeaudoosjes voor €1 en €2. Kan je als echte verpakking gebruiken maar dus ook als decoratie.

-gaat weer meelezen-

Foaly

Berichten: 4892
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:11

ooooooh ja de Tiger natuurlijk! Thanks! (En idd, als het niet lukt haal ik gewoon een rol cadeaupapier en kijk ik wat ik in huis heb om in te pakken :+ )

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:15

Ik heb er 3 rollen pakpapier gescoord, 6x 4m decoratielint en 4 rolletjes touw voor hooguit een tientje. Moet voor jou dus zeker lukken :P (en het is echt fijn spul om mee te werken).

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:53

Thanks! Ik heb wat PB's gedaan, niet aan iedereen maar dank je wel voor het aanbieden!
Helemaal vergeten dat hier een topic voor is, sorry ik ga hem weer in mijn lijstje zetten!