Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pallatin

Berichten: 2513
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 18:04

Floko schreef:
Pallatin schreef:
[ [url=m/HbHYjG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mogen het ook paarden spullen zijn? Ik zoek een zwart hoofdstel cognac onderlegd met een anatomisch kopstuk. Heb wel een mooie gezien maar die moet 500 euro kosten (die op de foto hierboven), oja graag een gecombineerde neusriem :D

https://www.hooks.nl/paard/paardenuitru ... lsrc=aw.ds
https://www.hooks.nl/paard/paardenuitru ... lsrc=aw.ds
Is dit te donker?

Qua hoofdstel precies wat ik zoek maar idd te donker: dat is echt donkerbruin en cognac is oneerbiedig meer ‘oranje’

Pallatin

Berichten: 2513
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 18:09

Ashleytjuhh schreef:
Pallatin schreef:
[ [url=m/HbHYjG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mogen het ook paarden spullen zijn? Ik zoek een zwart hoofdstel cognac onderlegd met een anatomisch kopstuk. Heb wel een mooie gezien maar die moet 500 euro kosten (die op de foto hierboven), oja graag een gecombineerde neusriem :D


Kieffer Maike misschien? Alleen deze heeft geen anatomisch kopstuk


Even gezocht en heel mooi hoofdstel, ik kan alleen nergens een webshop vinden die m verkoopt in de zwart cognac combi…

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 21:56

Pallatin schreef:
[ [url=m/HbHYjG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mogen het ook paarden spullen zijn? Ik zoek een zwart hoofdstel cognac onderlegd met een anatomisch kopstuk. Heb wel een mooie gezien maar die moet 500 euro kosten (die op de foto hierboven), oja graag een gecombineerde neusriem :D


https://www.spanish-shop-cosaniki.nl/we ... sport.html , deze misschien?

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 22:11

Alja schreef:
Bestaat dit in maat Shetlander ?
[ [url=m/d5ioaL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mattes heeft verschillende maten, maar dat is wel echt wol, dus duur: https://www.letty.nl/nl/mattes-lamsvel- ... ciaal.html . Letty zit in Veenendaal. Zo kan je wel kijken of het ook in de maat te verkrijgen is die jij wil.

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 00:28

Is er ergens een webshop waar je kleding kan bestellen in (bijna) alle kleuren van de regenboog? Bedoel niet met een plaatje ofzo erop maar gewoon basic.
Op bijv tshirtdeal kun je veel kleuren bestellen maar moet altijd een tekst op.

lovelyfiefy

Berichten: 5111
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 05:28

fjordjes schreef:
Is er ergens een webshop waar je kleding kan bestellen in (bijna) alle kleuren van de regenboog? Bedoel niet met een plaatje ofzo erop maar gewoon basic.
Op bijv tshirtdeal kun je veel kleuren bestellen maar moet altijd een tekst op.


Gewoon even mailen of ze deze ook zonder tekst aan je willen verkopen?

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 08:07

AmyII schreef:
Ik zoek een (paar) leuk(e) jurk(jes) om deze zomer te dragen. Nu heb ik mijn oog op twee gelijkaardige jurkjes laten vallen: de één niet meer in mijn maat verkrijgbaar en de ander ver buiten mijn budget.
Als ik ze door de google lens haal krijg ik aliexpres/ shein/ alibaba etc., dat zijn webshops waar ik het liefst ver vandaan blijf…

Iemand tips voor een betrouwbare (web)shop die dit soort jurkjes verkoopt?
[ [url=m/XG7xhO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KaSsAY.png]Afbeelding[/url] ]


Topvintage en dan de uitverkoop in de gaten houden. Ik heb een stuk of 6 van dit soort jurken, ben zelf fan van 50’s stijl.
Afbeelding

Hun maattabellen kloppen erg goed en vooral even de tip lezen… als in “heb je flinke borsten, bestel dan een maat groter” of andersom. Dan past het (bij mij) altijd.

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 08:37

lovelyfiefy schreef:
fjordjes schreef:
Is er ergens een webshop waar je kleding kan bestellen in (bijna) alle kleuren van de regenboog? Bedoel niet met een plaatje ofzo erop maar gewoon basic.
Op bijv tshirtdeal kun je veel kleuren bestellen maar moet altijd een tekst op.


Gewoon even mailen of ze deze ook zonder tekst aan je willen verkopen?


Dat doen ze niet

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 09:22

fjordjes schreef:
Is er ergens een webshop waar je kleding kan bestellen in (bijna) alle kleuren van de regenboog? Bedoel niet met een plaatje ofzo erop maar gewoon basic.
Op bijv tshirtdeal kun je veel kleuren bestellen maar moet altijd een tekst op.

Ik denk dat iedere consumenten kleding bedrukker je best een shirt zonder bedrukking wil verkopen.

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 18:02


petitparis

Berichten: 15992
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 18:09

fjordjes schreef:
Is er ergens een webshop waar je kleding kan bestellen in (bijna) alle kleuren van de regenboog? Bedoel niet met een plaatje ofzo erop maar gewoon basic.
Op bijv tshirtdeal kun je veel kleuren bestellen maar moet altijd een tekst op.


Als op sites gaat voor "relatiegeschenken" gekeken? Niet overal is "personalisering" door bedrukking verplicht. Of de kwaliteit goed is, is een andere zaak natuurlijk, gezien dat voornamelijk om promomateriaal gaat en dus wel een minimaal aantal per afname verplicht is.

Siers83

Berichten: 7367
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 18:15

Justme_Lisaa schreef:
Ik zoek mensen die ervaring hebben met de Duux ventilatoren :D

Ja ik! Ik heb er een! Wat een topding. Is echt zo stil als ze zeggen, een aanrader wat mij betreft

D_akotaJarig

Berichten: 675
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 18:24

Pallatin schreef:
[ [url=m/HbHYjG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mogen het ook paarden spullen zijn? Ik zoek een zwart hoofdstel cognac onderlegd met een anatomisch kopstuk. Heb wel een mooie gezien maar die moet 500 euro kosten (die op de foto hierboven), oja graag een gecombineerde neusriem :D


https://www.spanish-shop-cosaniki.nl/we ... sport.html

Deze is niet anatomisch maar wie weet vindt je het toch wat.

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 18:25

Bij die van Wear to Work is geen minimale afname en de kwaliteit is goed te noemen. Overigens bij die andere site die ik noemde is de kwaliteit ook goed, daar heb ik shirts van voor mijn werk.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 23:12

Daphara schreef:
AmyII schreef:
Ik zoek een (paar) leuk(e) jurk(jes) om deze zomer te dragen. Nu heb ik mijn oog op twee gelijkaardige jurkjes laten vallen: de één niet meer in mijn maat verkrijgbaar en de ander ver buiten mijn budget.
Als ik ze door de google lens haal krijg ik aliexpres/ shein/ alibaba etc., dat zijn webshops waar ik het liefst ver vandaan blijf…

Iemand tips voor een betrouwbare (web)shop die dit soort jurkjes verkoopt?
[ [url=m/XG7xhO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KaSsAY.png]Afbeelding[/url] ]


Topvintage en dan de uitverkoop in de gaten houden. Ik heb een stuk of 6 van dit soort jurken, ben zelf fan van 50’s stijl.
[ [url=m/eMHUSU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hun maattabellen kloppen erg goed en vooral even de tip lezen… als in “heb je flinke borsten, bestel dan een maat groter” of andersom. Dan past het (bij mij) altijd.

Ja, zij hebben ook hele mooie producten, ik heb 2 jurken van hen. Één nadeel, de jurken vallen vaak onder de knie en ik ga er dan wat ‘plomp’ of hoe je dat ook noemt, uitzien :=

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 23:26

Je kunt ze iets in (laten) korten? :)
Marktplaats heeft vaak ook hele leuke koopjes... Misschien Ted Baker?

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 07:47

Ik heb iets besteld bij shein (i know… Qua duurzaamheid ècht niet de juiste keuze) en ik hoop dat dat voor deze zomer leuk is zegmaar. Bij de gangbare webshops waren de modellen het nèt niet (dan weer te netjes, dan weer te lang of te kort en ik werd een beetje gek van mezelf). Deze zomer ga ik een dag shoppen met mijn moeder en zus, ik hoop dat ik dan wat leuks kan scoren. Bij grotere bedragen vind ik het toch wel fijn om eerst even goed te passen.

Suliko

Berichten: 4326
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 09:24

Oh ik hoop dat er hier bokkers meelezen die in de buurt van Halfweg (Amsterdam) of bij Roosendaal wonen!
Ik weet exact wat ik zoek, maar het is te ver weg! Deze jurk heb ik eerder gekocht en is mijn favoriete jurk, helaas heb ik hem per ongeluk te heet gewassen en is de kleur bleek en vaal ge worden -O-
Online is hij uitverkocht, maar in de winkel is hij nog op twee locaties beschikbaar. Ik hoop heel erg dat ik iemand tegenkom die deze jurk voor mij in maat xs kan kopen, dan zou ik je echt zo enorm dankbaar zijn _/-\o_
Afbeelding
Afbeelding

fohadie
Berichten: 4305
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 10:21

Suliko schreef:
Oh ik hoop dat er hier bokkers meelezen die in de buurt van Halfweg (Amsterdam) of bij Roosendaal wonen!
Ik weet exact wat ik zoek, maar het is te ver weg! Deze jurk heb ik eerder gekocht en is mijn favoriete jurk, helaas heb ik hem per ongeluk te heet gewassen en is de kleur bleek en vaal ge worden -O-
Online is hij uitverkocht, maar in de winkel is hij nog op twee locaties beschikbaar. Ik hoop heel erg dat ik iemand tegenkom die deze jurk voor mij in maat xs kan kopen, dan zou ik je echt zo enorm dankbaar zijn _/-\o_
[ [url=m/S1w9Y4.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FpH5Tp.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik woon redelijk in de buurt van de winkel in Halfweg. Alleen heb ik deze week geen tijd. Als het ook volgende week kan, stuur maar een pb.

Suliko

Berichten: 4326
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 08:55

fohadie schreef:
Suliko schreef:
Oh ik hoop dat er hier bokkers meelezen die in de buurt van Halfweg (Amsterdam) of bij Roosendaal wonen!
Ik weet exact wat ik zoek, maar het is te ver weg! Deze jurk heb ik eerder gekocht en is mijn favoriete jurk, helaas heb ik hem per ongeluk te heet gewassen en is de kleur bleek en vaal ge worden -O-
Online is hij uitverkocht, maar in de winkel is hij nog op twee locaties beschikbaar. Ik hoop heel erg dat ik iemand tegenkom die deze jurk voor mij in maat xs kan kopen, dan zou ik je echt zo enorm dankbaar zijn _/-\o_
[ [url=m/S1w9Y4.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FpH5Tp.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik woon redelijk in de buurt van de winkel in Halfweg. Alleen heb ik deze week geen tijd. Als het ook volgende week kan, stuur maar een pb.


Super lief! Inmiddels heb ik het geregeld. Ze hebben de jurk voor me apart gelegd. Moet vandaag in Den Haag zijn, dus ga er met een flinke omweg langs, lang leve studenten ov :')

fohadie
Berichten: 4305
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 10:10

Top!

Jindai

Berichten: 1897
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 20:03

Is er iemand die de komende dagen nog bij de Action komt en voor mij zou willen kijken of ze deze gordijnen hebben? :)
Afbeelding
Ik zoek er nog 4! Ze bestaan ook met gordijnringen erin, maar die zoek ik dus niet. Mijn dank zal super groot zijn en uiteraard vergoed ik alle kosten+verzendkosten! :)

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 07:54

Beetje spuit 11 misschien, maar ik las iets over Duux ventilators. Ik heb inmiddels alweer 2 jaar een whisperfan. Beste keuze ooit. Ivm nachtelijke opvliegers staat hij bijna iedere nacht aan. Je hoort hem bijna niet.
Hij kan in 3 delen uit elkaar dus gaat ook altijd mee op vakantie. Hij heeft ook een accu waardoor je onafhankelijk bent van stopcontacten als je hem meeneemt.
Hij kostte wat, maar iedere euro waard

Pallatin

Berichten: 2513
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 20:04

D_akota schreef:
Pallatin schreef:
[ [url=m/HbHYjG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mogen het ook paarden spullen zijn? Ik zoek een zwart hoofdstel cognac onderlegd met een anatomisch kopstuk. Heb wel een mooie gezien maar die moet 500 euro kosten (die op de foto hierboven), oja graag een gecombineerde neusriem :D


https://www.spanish-shop-cosaniki.nl/we ... sport.html

Deze is niet anatomisch maar wie weet vindt je het toch wat.

Thanks! De witte stiksels vind ik wat minder :')

Diertjec

Berichten: 4624
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 22:21

Afbeelding
Waar kan ik in een fysieke winkel zo'n spuit, van 50 of 60 ml vinden?
Ik heb hem morgen al nodig :D