Is het mogelijk om nooit 100% over iemand te geraken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5578
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 15:45

bigone schreef:
Dus je denkt aan je eerste vriendje, die blijkbaar erg vervelende trekjes had en nu zeg je ook nog dat je huidige vriendje dezelfde trekjes begint te vertonen en je daardoor weer aan je eerste denkt. Klinkt redelijk negatief.

Ik heb gezegd dat ze op elkaar lijken qua trekjes soms, niet dat mijn huidige vriend dezelfde NEGATIEVE trekjes heeft. Want dat is niet zo, verre van. Om even een voorbeeld te geven kan mijn huidige vriend soms gewoon op dezelfde manier lachen als mijn ex, of dezelfde humor tonen.

Diddykong

Berichten: 1474
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Is het mogelijk om nooit 100% over iemand te geraken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:03

Natuurlijk kun je af en toe nog aan je ex denken en er verdriet over hebben. Je hoeft het nu toch ook niet allemaal al verwerkt te hebben. Mijn enige punt is, of je niet te vroeg in een volgende relatie gestapt bent. Soms verwerk je je verdriet niet, maar ga je verder door verliefd te worden op een ander. Het is niet erg, maar dan komt het verdriet later terug, en kom je in een soort van spagaat, waarin je je gevoel niet helemaal toe kunt laten, omdat je dan het gevoel krijgt je huidige vriend te kort te doen. En dat is dan weer rot voor jou ook.

CalipsoLover

Berichten: 5578
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 23:53

Diddykong schreef:
Natuurlijk kun je af en toe nog aan je ex denken en er verdriet over hebben. Je hoeft het nu toch ook niet allemaal al verwerkt te hebben. Mijn enige punt is, of je niet te vroeg in een volgende relatie gestapt bent. Soms verwerk je je verdriet niet, maar ga je verder door verliefd te worden op een ander. Het is niet erg, maar dan komt het verdriet later terug, en kom je in een soort van spagaat, waarin je je gevoel niet helemaal toe kunt laten, omdat je dan het gevoel krijgt je huidige vriend te kort te doen. En dat is dan weer rot voor jou ook.

Nog nooit echt bij nagedacht maar ik denk wel dat je een punt hebt, ik heb sinds mijn eerste vriend altijd moeite gehad me terug open te stellen voor anderen... Het is voor mij helemaal niet meer zo gemakkelijk als toen om echt verliefd te worden, ik ben momenteel wel gek op mijn vriend maar soms weet ik niet goed wat ik moet. Momenteel heb ik de gedachte weer volledig uit mijn hoofd gezet en denk ik er niet meer aan. Maar het feit dat het af en toe terugkomt is helemaal niet prettig.