Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melody7

Berichten: 13686
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 17:54

Ik kon ook wel eens niet meer liken. Ik like niet zoveel foto's (ik zie wel alles, maar liken vergeet ik meestal), maar wel altijd de reacties onder mijn foto's in één keer dus als dat er veel waren leek het na een stuk of 100 to blokkeren. Inmiddels is dat niet meer zo.

'spam' pb's (verhalen doorsturen, vragen om shoutouts etc.) vind ik ook vervelend. Als dat een paar keer gebeurd blokkeer ik de berichten. Soms krijg ik meerdere berichten achter elkaar als ik niet snel genoeg antwoord, dan ga ik er altijd maar vanuit dat het een jong kind is :=

Ik gebruik insta ook als archief, heerlijk om oude foto's en filmpjes te kijken. Dat doe ik echt vaak, even terug naar de babyfilmpjes <3

Waarom zou je accounts met veel volgers verwijderen? Ik check mijn volgers nooit, alleen als ik ze vaak langs zie komen of als ik aan de profielfoto denk te zien dat ze mooie foto's hebben. Dat zou een dagtaak zijn :+

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 22:12

Iemand nog ruimte of interesse in een boktpod?

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 22:29

Als het niet alleen paarden accounts moeten zijn
Aangezien mijn foto’s momenteel voornamelijk werk/vrachtwagen gerelateerd zijn

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:23

Help, ik heb een nieuwe telefoon en ik kan geen Instagram installeren... Het is een Huawei. Iemand een idee hoe dit wel lukt? ( op internet kom ik er niet uit)

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:38

Sky_As schreef:
Help, ik heb een nieuwe telefoon en ik kan geen Instagram installeren... Het is een Huawei. Iemand een idee hoe dit wel lukt? ( op internet kom ik er niet uit)

Ik hoorde gister van iemand dat huawei niet meer met google samenwerkt en dat daar door diverse apps niet meer werken. Geen idee of dit ook echt zo is.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:39

Ik heb een Huawei, voor alsnog geen issues



Voor alsnog >;)

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:28

wilmatj schreef:
Iemand nog ruimte of interesse in een boktpod?


Altijd leuk! :j

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:43

Hier ook! Ligt wel een beetje aan de regels. Heb zelf niet echt altijd tijd om te reageren etc

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 07:08

wilmatj schreef:
Iemand nog ruimte of interesse in een boktpod?


Ik wil ook wel.
Hoewel ik niet elke dag kan reageren...

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 09:37

ZoZenn schreef:
wilmatj schreef:
Iemand nog ruimte of interesse in een boktpod?


Altijd leuk! :j

Precies! Ik ook wel

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 10:34

Wat houdt dat in?

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 14:27

Sky_As schreef:
Help, ik heb een nieuwe telefoon en ik kan geen Instagram installeren... Het is een Huawei. Iemand een idee hoe dit wel lukt? ( op internet kom ik er niet uit)


Welke huawei heb je?

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 15:58

saskiaojan schreef:
Sky_As schreef:
Help, ik heb een nieuwe telefoon en ik kan geen Instagram installeren... Het is een Huawei. Iemand een idee hoe dit wel lukt? ( op internet kom ik er niet uit)

Ik hoorde gister van iemand dat huawei niet meer met google samenwerkt en dat daar door diverse apps niet meer werken. Geen idee of dit ook echt zo is.


Is de reden dat ik een Samsung heb gekocht om mijn iPhone te vervangen. Wou eigenlijk een Huawei, maar mijn zus had me daarop gewezen inderdaad... Weet wel niet of dat al echt effect heeft op dit moment, ik ging ervan uit dat het meer in de toekomst voor problemen zou zorgen. Eventueel natuurlijk, het hele gedoe kan ook nog opgelost worden.

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 17:12

Ik heb huawei toch gekocht tot de p30 serie heb je geen problemen met huawei en Android en Google enzo. Vanaf de mate 30 serie wel.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 17:55

Ik ben eventjes blij. Katten account (@lifeofourcats) heeft net over de 100 volgers, verhaal wordt minder bekeken. Maarrrrr meer dan 50% die de verhalen lezen, zijn daadwerkelijk interactief mee. Vindikgewoonevenleuk. :D

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:11

Iedereen die in deze boktpod wilt, willen jullie mij even een dm sturen op insta? @dikkebillenponys
Voor mij is het meer dat we gewoon reageren op elkaar, graag wel zinnetjes niet enkele woorden. Hoeft niet elke dag gelijk gereageerd te worden, maar wel actief zijn natuurlijk. Dus wekelijks.
En als je dan gewoon elke keer een beetje bijwerkt is het prima, kun je een periode niet, dan niet.

Mijn voorkeur gaat naar paardenaccounts, maar evt. is andere accounts ook prima :)

TurboDi

Berichten: 1102
Geregistreerd: 31-08-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:49

Mag ik me hier ook melden? Heb een Instagram account voor m’n pony @haflingerpooh
Verder ook een eigen account @xtessaatje die gebruik ik voornamelijk voor m’n brillen/werk maar ook “gewone” leuke foto’s
Ik volg zo goed als iedereen terug trouwens met account van Pooh, eigen account ligt eraan of ik t interessant vindt :Y)

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 08:26

Pandameisje schreef:
Sky_As schreef:
Help, ik heb een nieuwe telefoon en ik kan geen Instagram installeren... Het is een Huawei. Iemand een idee hoe dit wel lukt? ( op internet kom ik er niet uit)


Welke huawei heb je?

P30 light. Gisteren nieuwe poging en nu lukte het wel. Gelukkig... Maar wel heel raar.

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 02:02

Well that escalated quickly. Blijkbaar heeft vanmorgen een of ander mega account een filmpje van vorige zomer gedeeld en ineens zit ik op 10.120? Dat filmpje blijft me achtervolgen en het is gewoon 2 dikke pony’s die naast een trailer vol hooi rennen _O-

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 08:53

Granoek schreef:
Well that escalated quickly. Blijkbaar heeft vanmorgen een of ander mega account een filmpje van vorige zomer gedeeld en ineens zit ik op 10.120? Dat filmpje blijft me achtervolgen en het is gewoon 2 dikke pony’s die naast een trailer vol hooi rennen _O-


Maar dat is wel een gaaf filmpje hoor. Die paarden van jou zien er ook gewoon onwijs stoer uit.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 08:53

Hahaha lekker granoek! Schiet wel mooi op zo :))

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 10:01

Granoek schreef:
Well that escalated quickly. Blijkbaar heeft vanmorgen een of ander mega account een filmpje van vorige zomer gedeeld en ineens zit ik op 10.120? Dat filmpje blijft me achtervolgen en het is gewoon 2 dikke pony’s die naast een trailer vol hooi rennen _O-


Haha tof! :D

Ik snap er soms echt niets van

2 posts met redelijk dezelfde hashtags

Afbeelding
Afbeelding

%)

Hoezo wordt die ene post bijna niet 'gezien' via hashtags en de ander juist heel veel?

goldenarrow

Berichten: 8661
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 10:07

Doe mij dat ook _O- Wel leuk!

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 10:24

Qimm, ligt er misschien aan wanneer hij geplaatst is?

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 10:30

Dat zou kunnen inderdaad, maar het is zo'n GROOT verschil