Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 15:28

Trui schreef:
Het is gewoon een foto met een filmpje zonder muziek etc eronder


En als je een de foto naar een foto bewerkings app doet? en dan download en dan via insta probeert te uploaden? Wil hier nog wel eens werken.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 18:00

heel gek, een andere foto kan ik wel plaatsen, maar specifiek die post die ik wil wil ie niet uploaden

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 23:18

Hmm, ik heb gisteren een nieuwe post geplaatst, die heeft zoals gewoonlijk een kleine 20 likes opgeleverd waarna het na een uurtje of 7 stil viel, zoals gewoonlijk. Maar nu heb ik er ineens een berg likes bij in de afgelopen paar uur, zien jullie dat ook wel eens? Hoe komt dat?

En, vinden jullie het storend als er in een post tekst staat? Weetjes enzo? Dat de focus in zo'n post meer ligt op de tekst dan een afbeelding?

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 07:39

Nayomie schreef:
furioso schreef:
Ik post meestal s’middags en die van vandaag ging heel goed! Even wat down’s gehad qua aantal likes maar deze doet het heel goed
Eigelijk allemaal al van deze shoot :D

Deze is vandaag

[ [url=m/e6Lo0W.png]Afbeelding[/url] ]


En gisteren

[ [url=m/0k3Mgq.png]Afbeelding[/url] ]


Ik probeer zoveel mogelijk te liken/reageren
Ook zit ik in verschillende pods en heb ik nu 2 fotografen/vriendinnen die graag mee wat leuke dingen uitwerken en zo helpen we elkaar ook :D

Jij hebt zo'n gaaf paard he! <3



Suuper lief van je! Wat is jou insta naam? :D

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 08:39

Bedoel je tekst in de foto of in de beschrijving? In de foto zou ik zelf niet voor kiezen, vind het vervuiling van mijn feed, maar stoor me er niet per se aan als anderen het doen. Om die reden deel ik bijvoorbeeld ook geen winacties op mijn timeline, alleen in stories

Tekst in de beschrijving stoor ik me niet aan, doe het zelf ook. Als je de beschrijving van een foto niet open klikt zie je deze ook niet eens als je door je feed scrolt dus daar heb ik geen problemen mee

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 21:33

NienkeV1994 schreef:
Bedoel je tekst in de foto of in de beschrijving? In de foto zou ik zelf niet voor kiezen, vind het vervuiling van mijn feed, maar stoor me er niet per se aan als anderen het doen. Om die reden deel ik bijvoorbeeld ook geen winacties op mijn timeline, alleen in stories

Tekst in de beschrijving stoor ik me niet aan, doe het zelf ook. Als je de beschrijving van een foto niet open klikt zie je deze ook niet eens als je door je feed scrolt dus daar heb ik geen problemen mee


Naah, meer zoiets als dit, afgewisseld met gerelateerde illustraties:
Afbeelding

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 23:03


wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 10:09

Xyris schreef:
Heb zojuist mijn feed aangepast, even ter illustratie: http://www.instagram.com/tessageniets


Persoonlijke mening: Ik zou nooit op die manier mijn feed proberen aan te passen. Omdat je dan in ene een spam aan post van die persoon tegen komt op je tijdlijn. Die ontvolg ik zelf vaak :')
Gewoon houden bij max 1 post per dag, hooguit eens een keertje 2 bij iets 'speciaals'

GUSTIxBILL

Berichten: 1983
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:40

Ik vind het juist persoonlijk enorm mooi geworden
En mij stoort het totaal niet

Nessie

Berichten: 8577
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 11:50

Mij stoort het ook niet als iemand meer tegelijk plaatst, ziet er netjes uit!

Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4423
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 12:20

Ik vind hem ook heel tof!
Ik volg ook @show_halter bijvoorbeeld, dat vind ik wel heel irritant :+ maar die zet er gewoon zwarte blokken tussen, heb je niks aan.

Mijn feed (@KleinePyromaan) is een zooitje en dat vind ik zelf eigenlijk wel fijn, ik post wanneer ik zin heb.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 12:29

furioso schreef:
Nayomie schreef:
furioso schreef:
Ik post meestal s’middags en die van vandaag ging heel goed! Even wat down’s gehad qua aantal likes maar deze doet het heel goed
Eigelijk allemaal al van deze shoot :D

Deze is vandaag

[ [url=m/e6Lo0W.png]Afbeelding[/url] ]


En gisteren

[ [url=m/0k3Mgq.png]Afbeelding[/url] ]


Ik probeer zoveel mogelijk te liken/reageren
Ook zit ik in verschillende pods en heb ik nu 2 fotografen/vriendinnen die graag mee wat leuke dingen uitwerken en zo helpen we elkaar ook :D

Jij hebt zo'n gaaf paard he! <3



Suuper lief van je! Wat is jou insta naam? :D

Blijkbaar volgde ik je nog niet, dacht van wel maar dan kwam je gewoon keer op keer in mijn overzicht van de tags die ik volg bij mijn fotografieaccount :') Bij deze volg ik je wel.
Welke van de 4? _O-
@steurterreur
@nayosphotography
@nayosart
@lifeofourcats

Ze lopen allemaal geen storm, maar ach, het is gewoon leuk. :D

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 13:30

Mariett schreef:
Ik vind hem ook heel tof!
Ik volg ook @show_halter bijvoorbeeld, dat vind ik wel heel irritant :+ maar die zet er gewoon zwarte blokken tussen, heb je niks aan.

Mijn feed (@KleinePyromaan) is een zooitje en dat vind ik zelf eigenlijk wel fijn, ik post wanneer ik zin heb.

Ik vind die feed van show_halter wel heel mooi maar die zwarte blokken steeds zou ik me ook kapot aan ergeren.

Ik heb ook zo'n zooitje ongeregeld, heb te veel onzin die ik ook gewoon wil delen en wil me niet beperkt voelen op mijn eigen instagram

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 14:32

Thanks voor de feedback! De reden dat ik in 1x zo veel heb gepost is omdat ik het al eerder gepost had en gister even een momentje had km het allemaal te regelen. Is geen gewoonte, ik teken niet zo snel :'). Ik red zelden 1 post per dag en hoop dat te tackelen met de weetjes.

Fijn dat het qua looks verder wel in de smaak valt!

Granoek, ik heb eigenlijk hetzelfde hoor, maar heb nu besloten (en mss kan je zelf wat met dit idee) om elke keer een ander diersoort te doen volgens het principe dat ik zojuist heb weergegeven, ook elk met een eigen kleur.
Dan zijn er opdrachten die ik tussendoor doe, als ik daar een zooitje van heb (wat natuurlijk van alles en nogwat is) post ik ze allemaal met tussendoor paarse blokken met weetjes over (digitaal) tekenen zo blijft er toch wat orde ondanks de verschillende onderwerpen en weten vaste volgers dat het wat betreft dat buiten de standaard posts valt.

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 19:43

Had mn app verwijderd van mn Iphone (4S) want hij viel steeds vanzelf uit (probeerde een story te posten), en nu wil hij insta niet installeren "want de app is niet beschikbaar voor deze iPhone". :( Hebben meerdere mensen dit probleem? Ben eigenlijk wel aan een nieuwe telefoon toe maar het budget is er jammergenoeg voorlopig niet. Zou dus liefst gewoon weer Insta op deze tel hebben. :p

Ik hou ook niet echt van mensen die erg veel in 1x posten, maar als dat 1 keer voorvalt is dat niet zo erg lijkt me. 1x is voor mij geen reden om te ontvolgen, maar moest het geregeld gebeuren wel. Mooie feed wel, wat maak je toffe tekeningen!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-19 20:13

Eowyn3003 schreef:
Had mn app verwijderd van mn Iphone (4S) want hij viel steeds vanzelf uit (probeerde een story te posten), en nu wil hij insta niet installeren "want de app is niet beschikbaar voor deze iPhone". :( Hebben meerdere mensen dit probleem? Ben eigenlijk wel aan een nieuwe telefoon toe maar het budget is er jammergenoeg voorlopig niet. Zou dus liefst gewoon weer Insta op deze tel hebben. :p

Ik hou ook niet echt van mensen die erg veel in 1x posten, maar als dat 1 keer voorvalt is dat niet zo erg lijkt me. 1x is voor mij geen reden om te ontvolgen, maar moest het geregeld gebeuren wel. Mooie feed wel, wat maak je toffe tekeningen!



De iPhone 4 word volgens mij niet meer ondersteund qua updates. Dus binnenkort zullen al je apps niet meer werken. Ik denk dat het dus niet mogelijk is om op dit toestel nog een werkende versie van Instagram te krijgen.

J0anieke

Berichten: 4872
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 22:19

Eowyn3003 schreef:
Had mn app verwijderd van mn Iphone (4S) want hij viel steeds vanzelf uit (probeerde een story te posten), en nu wil hij insta niet installeren "want de app is niet beschikbaar voor deze iPhone". :( Hebben meerdere mensen dit probleem? Ben eigenlijk wel aan een nieuwe telefoon toe maar het budget is er jammergenoeg voorlopig niet. Zou dus liefst gewoon weer Insta op deze tel hebben. :p

Ik hou ook niet echt van mensen die erg veel in 1x posten, maar als dat 1 keer voorvalt is dat niet zo erg lijkt me. 1x is voor mij geen reden om te ontvolgen, maar moest het geregeld gebeuren wel. Mooie feed wel, wat maak je toffe tekeningen!

Je kan proberen om via je download history insta weer te downloaden. Geen idee of dat werkt, maar je kan het proberen... Vaak werkt dat wel met apps die niet meer te vinden zijn in de store zelf. In de Apple store naar: 'vandaag' dan rechts bovenin op je icoontje drukken > aankopen > en daar zal die tussen moeten staan.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:10

Trui schreef:
heel gek, een andere foto kan ik wel plaatsen, maar specifiek die post die ik wil wil ie niet uploaden

Heb je deze post toevallig als concept opgeslagen op Instagram en later willen posten?

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:12


Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 18:50

Lau schreef:
Eowyn3003 schreef:
Had mn app verwijderd van mn Iphone (4S) want hij viel steeds vanzelf uit (probeerde een story te posten), en nu wil hij insta niet installeren "want de app is niet beschikbaar voor deze iPhone". :( Hebben meerdere mensen dit probleem? Ben eigenlijk wel aan een nieuwe telefoon toe maar het budget is er jammergenoeg voorlopig niet. Zou dus liefst gewoon weer Insta op deze tel hebben. :p

Ik hou ook niet echt van mensen die erg veel in 1x posten, maar als dat 1 keer voorvalt is dat niet zo erg lijkt me. 1x is voor mij geen reden om te ontvolgen, maar moest het geregeld gebeuren wel. Mooie feed wel, wat maak je toffe tekeningen!



De iPhone 4 word volgens mij niet meer ondersteund qua updates. Dus binnenkort zullen al je apps niet meer werken. Ik denk dat het dus niet mogelijk is om op dit toestel nog een werkende versie van Instagram te krijgen.


-O- Nieuwe telefoon dan maar... Dankjewel voor de reactie!

@J0anieke, ik heb dit geprobeerd maar slaag er niet in. Nu dus hopen dat ik braaf ben geweest en de Sint een nieuwe telefoon in mn schoentje legt. :')

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 00:14

Misschien is deze vraag al eens gesteld, maar als ik naar mijn lijst van de personen ga die ik volg, kan ik dan ook zien wie mij volgt? Want als ik naar de volgers ga kan ik wel zien of ik hem of haar al volg.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 00:15

eh als je gewoon naar jouw volgers gaat?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 13:42

wil er iemand aansluiten bij een giveaway? €12,50 kosten :)

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 13:50

Trui schreef:
wil er iemand aansluiten bij een giveaway? €12,50 kosten :)


Ehhh wat?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 13:53

of iemand wil aansluiten bij een giveaway, dus niet mee doen om te winnen maar zelf organiseren zegmaar