Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 402 van de 448 [ 11179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 448  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat doen jullie met instagram?

 
Profiel   

Ik kon altijd dat plusje gebruiken, ook als ik nog een verhaal had staan. Toen ik dat vandaag probeerde lukt dat niet, maar met dat plusje, wat jij aanwees, lukte het ook niet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 13:21 



 
Profiel   

En nu wel? Want als je op dat plusje klikt moet je wel nog voor verhaal kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 13:22 



 
Profiel   

Ja. :+

Captain schreef
Ja lukte uiteindelijk pas nadat mijn vorige verhaal weg was.. :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 13:24 



 
Profiel   

Dus via de nieuwe knop? Dat bedoel ik met de vraag...
Aangezien je zegt dat het pas ná je andere verhaal lukte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 13:26 



 
Profiel   

Ik denk dat wij elkaar echt niet begrijpen. :+ Dus laat maar, het is gelukt! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 13:37 



 
Profiel   

Mooi. Maar zou wel handig zijn dat je nu dus nog een tweede story zou kunnen toevoegen terwijl er al eentje op staat. Daar heb ik het over, want dat kan niet zeg jij.

Maargoed. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 13:39 



 
Profiel   

Dat lukt niet. Ja, lukt wel, maar ik moet foto per foto selecteren. Ik kan niet 5 foto's achter elkaar plaatsen, behalve als ik dus voor elke foto die stap volg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 13:41 



 
Profiel   

Ik heb dit even snel gelezen, maar ik swipe altijd naar rechts als ik gewoon op de home page zegmaar van Instagram ben, dan kan ik een verhaal maken, dus ook als er al 1 of 2 of 10 op staan :) Geen idee of ik wat nuttigs zeg nu, maargoed haha :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 10:01 



 
Profiel   

Heeft iemand dit al geprobeerd?

[ img ]

Was een melding van Instagram zelf in mijn likes-overzicht, dus geen pb of reclame ofzo.
Ik ga niet betalen voor promotie maar als het gratis is wil ik wel eens uitproberen welk effect het heeft, maar ik wil niet achteraf nog verplicht worden om te blijven betalen zeg maar.
Zij geven volgens dit bericht 20 euro tegoed en ik heb de stappen al eens ingevuld en kan op het einde selecteren hoeveel budget ik wil uitgeven per dag en hoeveel dagen ik de promo wil laten lopen, kan daar dus ook selecteren dat ie maar tot die 20EUR gaat maar durf niet te bevestigen haha.
Heb nog nergens iets van PayPal oid moeten invullen dus zou niet weten hoe ze aan mijn geld zouden geraken maar ben toch wat twijfelachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 13:08 



 
Profiel   

Ik heb die melding ook wel is gehad maar snap die niet.. dacht mooi en klik erop maar dan moet je alsnog betalen :\ zo te horen wacht ik nog maar even met de update, alles anders dus.

Ik sta al maanden stil op 1107 volgers _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 13:46 



 
Profiel   

Melissa0304 schreef
Ik heb die melding ook wel is gehad maar snap die niet.. dacht mooi en klik erop maar dan moet je alsnog betalen : zo te horen wacht ik nog maar even met de update, alles anders dus.

Ik sta al maanden stil op 1107 volgers _O-



1108 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 14:04 



 
Profiel   

Ja leuk! Heb je terug gevolgd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 14:05 



 
Profiel   

Stille meelezer hier.

Ik zag dat iemand geblocked was. Ik ken iemand die daar echt weken last van had. Is echt gewoon afwachten helaas.. :=

Ik heb meerder insta's (oeps)
- Floyd_theoldgermanshepherd deze is van onze oud duitse herder
- Harryhinnik deze is van mijn eigen merrie, maar daar plaats ik niet heel veel meer over omdat ze een blessure heeft. Sinds een tijdje rijd ik een haflinger, dus daar post ik nu over.
- Welmoedeileenfotografie ben beginnend fotografe.

Ik ga eens even koekeloeren naar jullie insta's :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 09:39 



 
Profiel   

Ik ben je fotografie pagina gaan volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 09:53 



 
Profiel   

Lau schreef
Ik ben je fotografie pagina gaan volgen :D


En ik jou ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 09:54 



 
Profiel   

Oja, ik zou me ook nog voorstellen. Of nouja, mijn accounts.

Op @nobblyneez houd ik het avontuur van mijn paardje Nobli bij. Ik heb hem nog geen week, dus echt veel staat er niet op. Maar dat komt natuurlijk wel. :D Paardje is ok van mijn moeder, dus zij zal ook af en toe met hem voorbij komen.

[ img ]

Op @hamsteryphalene laat ik mensen meegenieten van mijn hamstery. Heel veel schattige hamsterfoto's maar ook hier en daar wat informatieve dingen en interactieve events.

[ img ]

Ik fotografeer graag, maar doe dit tot nu toe vooral bij hamstertjes. Paarden zal ook wel wat meer kwaliteit in worden geblazen, maar zeker nu in de winter met een net nieuw paardje... :') Ben sommigen dagen ook in de avond op stal en op een drukke manege in het donker kan ik niet echt mijn gang gaan. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 09:56 



 
Profiel   

welmoed__ schreef
Stille meelezer hier.

Ik zag dat iemand geblocked was. Ik ken iemand die daar echt weken last van had. Is echt gewoon afwachten helaas.. :=

Ik heb meerder insta's (oeps)
- Floyd_theoldgermanshepherd deze is van onze oud duitse herder
- Harryhinnik deze is van mijn eigen merrie, maar daar plaats ik niet heel veel meer over omdat ze een blessure heeft. Sinds een tijdje rijd ik een haflinger, dus daar post ik nu over.
- Welmoedeileenfotografie ben beginnend fotografe.

Ik ga eens even koekeloeren naar jullie insta's :)

Oh wat leuk. Ik volg jouw hond blijkbaar al heel lang met mijn hond _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 10:11 



 
Profiel   

Ik lees al even mee in dit topic, dus ik zal mij ook maar eens melden. :D

Voor mijn Australische Herder heb ik een Instagram, hier deel ik vrijwel alles op wat we meemaken.
https://www.instagram.com/jiptheaussie/

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 10:35 



 
Profiel   

welmoed__ schreef
Stille meelezer hier.

Ik zag dat iemand geblocked was. Ik ken iemand die daar echt weken last van had. Is echt gewoon afwachten helaas.. :=

Ik heb meerder insta's (oeps)
- Floyd_theoldgermanshepherd deze is van onze oud duitse herder
- Harryhinnik deze is van mijn eigen merrie, maar daar plaats ik niet heel veel meer over omdat ze een blessure heeft. Sinds een tijdje rijd ik een haflinger, dus daar post ik nu over.
- Welmoedeileenfotografie ben beginnend fotografe.

Ik ga eens even koekeloeren naar jullie insta's :)


Dat ben ik idd, nog steeds geblocked, heb nu maar een nieuw account aangemaakt, vond het zo irritant dat ik nergens op kon reageren...
crazyhorselady_adventures.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 12:22 



 
Profiel   

Detroit schreef
welmoed__ schreef
Stille meelezer hier.

Ik zag dat iemand geblocked was. Ik ken iemand die daar echt weken last van had. Is echt gewoon afwachten helaas.. :=

Ik heb meerder insta's (oeps)
- Floyd_theoldgermanshepherd deze is van onze oud duitse herder
- Harryhinnik deze is van mijn eigen merrie, maar daar plaats ik niet heel veel meer over omdat ze een blessure heeft. Sinds een tijdje rijd ik een haflinger, dus daar post ik nu over.
- Welmoedeileenfotografie ben beginnend fotografe.

Ik ga eens even koekeloeren naar jullie insta's :)

Oh wat leuk. Ik volg jouw hond blijkbaar al heel lang met mijn hond _O-


Morax volg ik inderdaad ook al een tijdje!

Edit: en Jip ook al een tijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 17:29 



 
Profiel   

Nog ééntje.....
[ img ]

Nu ik thuis zit met Corona mis ik wel de leukste fotomomenten. Gisteren hebben vriendinnen voor mij geprobeerd Pleun uit de uiterwaarden op te halen.
Geprobeerd, want mevrouw was prima te pakken te krijgen in de kudde, liep lief met vriendinnen mee het natuurgebied uit en vertikte vervolgens om op de trailer te lopen.
Ze hebben alles geprobeerd, Pleun werd niet vervelend, bleef lief en zette geen stap verkeerd, alleen vertikte ze het om braaf de trailer op te lopen. Uiteindelijk hebben ze het opgegeven en haar terug gezet bij de kudde.

Toen ze het mij vertelde heb ik gelachen en gehuild tegelijk, echt wat voor Pleun om niet mee te willen werken met vreemden, nu net als er geen enkele mogelijkheid is dat ik er zelf bij ben.

Maar goed, morgen poging 2.0 vingers crossed dat het lukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 22:08 



 
Profiel   

Ik ben ook allerlei mensen gaan volgen :) ik heb ook een insta aangemaakt voor m'n hond @gentle_giant_joep :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 22:17 



 
Profiel   

Haha daphara op het moment dat ik zo dichtbij een honderdtal ben doe ik ook altijd met wat meer m'n best :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 22:19 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Haha daphara op het moment dat ik zo dichtbij een honderdtal ben doe ik ook altijd met wat meer m'n best :')


Ik blijf al weken op 980-985 steken en nu ineens een stel volgers erbij, maar nu kan ik zelf niets (actueel) posten, dat is wel balen, maar goed, hopelijk volgende week klachten vrij en dan zelf weer plaatjes schieten.

Een before & after van Pleun zal wel een idee zijn als ik haar laatste foto’s zo bekijk.

[ img ]
:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-20 22:36 



 
Profiel   

Ik volg al een tijd vooral in stilte mee, volg intussen al heel wat van jullie accounts. Mijn ig naam is palominoquarterhorse, moest iemand interesse hebben :) .

Ik heb daarnaast ook een persoonlijk account, waarop ik vooral foto's van reizen en uitstapjes deel. Ben nog niet zo lang bezig en zit aan iets meer als 300 volgers, ben ik best tevreden mee. Maar krijg ook best veel beetje creepy volgers, mannen die dan enkel in hun bio hebben staan dat ze een mooie vrouw zoeken of zo. Ook veel chat berichten. Hebben jullie dat ook? En blokkeren jullie de 'rare' volgers, of laten jullie die gewoon staan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 12:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 402 van de 448 [ 11179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 448  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen