Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 403 van de 448 [ 11188 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 448  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat doen jullie met instagram?

 
Profiel   

Ik weet natuurlijk niet wat voor foto's daarop staan, ik vermoed dat ze aantrekkelijk zijn voor mannen :o ? Ik heb zo'n 4000 volgers en maar een keer een rare chat gehad, die heb ik verwijderd en geblokkeerd. Maar ik plaats heel weinig foto's van mezelf.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 13:29 



 
Profiel   

Ik plaats wel foto's van mezelf,maar voornamelijk van tijdens een wandeling of zo. Zeker geen bikini-foto's of zo iets. Ik ben toch eens door de volgers gegaan,en heb er een aantal verwijderd en geblokkeerd.
Ik vind jouw account trouwens prachtig moonsparkle!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 13:52 



 
Profiel   

Cowgirl83 schreef
Ik plaats wel foto's van mezelf,maar voornamelijk van tijdens een wandeling of zo. Zeker geen bikini-foto's of zo iets. Ik ben toch eens door de volgers gegaan,en heb er een aantal verwijderd en geblokkeerd.
Ik vind jouw account trouwens prachtig moonsparkle!


Bedankt :o de natuur doet voornamelijk het werk want ik bewerk niks. Goed dat je de rare accounts hebt verwijderd, wil je je privé account misschien niet liever op privé zetten om rare berichten en volgers een beetje te voorkomen? Dan blijft je persoonlijke account wat meer persoonlijk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 13:56 



 
Profiel   

Je weet in ieder geval heel mooie plekken te vinden, en ze dan nog eens prachtig vast te leggen!

Ik vind het een beetje dubbel, het is wel een persoonlijk account, maar wel met de bedoeling om passie voor de natuur, wandelen en outdoor te delen.

Misschien toch overwegen om het af te splitsen, en een echt privé persoonlijk account te maken, en in het openbare account zorgen dat we niet herkenbaar op foto staan. Ga er eens over nadenken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 14:32 



 
Profiel   

@saskiaojan...ik kan je nieuwe account niet vinden.

Andere ben ik gaan volgen.

@cowgirl83, ik had dat op facebook heel erg. Bijna dagelijks van die vreselijke DP foto's. Sinds ik mijn paard als profielfoto heb is die ongein afgelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 16:01 



 
Profiel   

Essie73 schreef
@saskiaojan...ik kan je nieuwe account niet vinden.

Andere ben ik gaan volgen.

@cowgirl83, ik had dat op facebook heel erg. Bijna dagelijks van die vreselijke DP foto's. Sinds ik mijn paard als profielfoto heb is die ongein afgelopen.

Ondertussen veranderd naar saskiahakze2.0_ .... want ik vrees dat mijn oude account het niet gaat doen meer ooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-20 18:27 



 
Profiel   

Ik meld mij hier ook eens! :) Heb onlangs een account aangemaakt om mijn tekeningen op te zetten. Ik heb nog niet zoveel bereik, zeker in vergelijking met sommigen hier :+ Maar vind het wel leuk om nu mijn tekeningen en work in progress te kunnen delen en zo een soort van portfolio te hebben (ookal zijn het er nog niet zoveel). Ga ook eens rondkijken op de accounts die hier in het topic voorbij komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:06 



 
Profiel   

Lauraa schreef
Ik meld mij hier ook eens! :) Heb onlangs een account aangemaakt om mijn tekeningen op te zetten. Ik heb nog niet zoveel bereik, zeker in vergelijking met sommigen hier :+ Maar vind het wel leuk om nu mijn tekeningen en work in progress te kunnen delen en zo een soort van portfolio te hebben (ookal zijn het er nog niet zoveel). Ga ook eens rondkijken op de accounts die hier in het topic voorbij komen :D


Die tekening van die schimmel <3 prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:09 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Die tekening van die schimmel <3 prachtig!

Oh dankjewel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:36 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
Essie73 schreef
@saskiaojan...ik kan je nieuwe account niet vinden.

Andere ben ik gaan volgen.

@cowgirl83, ik had dat op facebook heel erg. Bijna dagelijks van die vreselijke DP foto's. Sinds ik mijn paard als profielfoto heb is die ongein afgelopen.

Ondertussen veranderd naar saskiahakze2.0_ .... want ik vrees dat mijn oude account het niet gaat doen meer ooit.


Dat zou echt balen zijn. Ik volg je weer! Had je hem al in de boktpod gezet? Heb er denk ik overheen gelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:53 



 
Profiel   

Lauraa schreef
Ik meld mij hier ook eens! :) Heb onlangs een account aangemaakt om mijn tekeningen op te zetten. Ik heb nog niet zoveel bereik, zeker in vergelijking met sommigen hier :+ Maar vind het wel leuk om nu mijn tekeningen en work in progress te kunnen delen en zo een soort van portfolio te hebben (ookal zijn het er nog niet zoveel). Ga ook eens rondkijken op de accounts die hier in het topic voorbij komen :D


Wauwwww, wat een prachtige tekeningen. Enorm knap

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:54 



 
Profiel   

Wil je meer bereik en likes?

Post FAIL filmpjes :')
Werkt bij mij toch altijd goed

Bleef weer hangen rond 250-300likes en deze is boven de 500 gegaan :+

[ img ]
[ img ]

Of vergelijkingsfoto’s doen het ook altijd goed!
Deze staat sinds vanmiddag online
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 17:19 



 

Hee! Zou ik mee mogen kletsen? Gebruikersnaam is Boerin.Marije
Ik heb een pagina waarop ik allemaal foto's van het leven bij ons op het melkveebedrijf plaats :) Veel koeien, kalfjes, foto's van werkzaamheden en zo nu en dan de moestuin. Van de moestuin ga ik een aparte pagina maken, omdat ik mijzelf als doel heb gesteld om 100 dagen groente én vlees van eigen erf te eten en dit bij wil houden via die pagina.

Ik blijf met foto's vaak tussen de 50 en 100 likes hangen, gisteren een versneld filmpje geplaatst hoe ik kuil verdeel met de shovel en ineens 250+ likes en een bereik van 5300+ :wow: Geen idee in welk gunstig algoritme ik beland ben, maar dit is wel leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 23:20 



 
Profiel   

Hier gaat het wel lekker met mijn account. Weer reuze sprongen gemaakt met aantal volgers. Ik sta nu precies op 6000, ik durf niet te juigen want elk moment kan er iemand ontvolgen natuurlijk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 13:00 



 
Profiel   

Hee, ik kom ook gezellig mee kletsen. Mijn profiel is https://www.instagram.com/shiva_the_pony/ de gebruikensnaam is dus shiva_the_pony.

Dit account gaat over mijn lease pony Shiva die ik nu 3 dagen in de week doe maar vanaf januari elke dag! <3 We zijn alle lange tijd combinatie in de manege lessen maar nu sinds een maand een duo in vorm van leasen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 21:49 



 
Profiel   

Mijn oude account werkt nog steeds niet, vermoed dat die het ook niet meer gaat doen, baal er enorm van, geprobeerd een leuk account op te zetten met bijna 1900 volgers en nu dus weer opnieuw beginnen.... zucht.

Anyway ik ben te vinden onder @saskiahakze_2.0

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 12:49 



 
Profiel   

Ah! Ja jou herken ik dan wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 12:57 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
Mijn oude account werkt nog steeds niet, vermoed dat die het ook niet meer gaat doen, baal er enorm van, geprobeerd een leuk account op te zetten met bijna 1900 volgers en nu dus weer opnieuw beginnen.... zucht.

Anyway ik ben te vinden onder @saskiahakze_2.0


Wat superkut :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 13:26 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
Mijn oude account werkt nog steeds niet, vermoed dat die het ook niet meer gaat doen, baal er enorm van, geprobeerd een leuk account op te zetten met bijna 1900 volgers en nu dus weer opnieuw beginnen.... zucht.

Anyway ik ben te vinden onder @saskiahakze_2.0


Echt poedersuiker! Ik ben je gaan volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 13:39 



 
Profiel   

Super rot zeg, duurt ook nu wel heel lang. Ik ben je ook gaan volgen. :j

Account van de hond Zhiva gaat ook wel aardig leuk, we hebben inmiddels alweer 1100 volgers. Ik wil er nog wat bij doen, alsin, iets interactiefs of zoiets. Maar ben daar nog niet zo goed in. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 13:41 



 

Ik ben de laatste posts geeindigd met een simpele vraag, verbaasd mij hoeveel mensen reageren :D Of een poll op je instagram?
Zo had ik laatst een foto van een hoogdrachtige koe gemaakt, waarvan wij dachten dat er een tweeling in kon zitten. Poll gemaakt, en na twee dagen kon ik de uitslag via een foto laten zien, 2 koekalfjes :D Daar werd ook wel leuk op gereageerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:58 



 
Profiel   

saskiaojan schreef
Mijn oude account werkt nog steeds niet, vermoed dat die het ook niet meer gaat doen, baal er enorm van, geprobeerd een leuk account op te zetten met bijna 1900 volgers en nu dus weer opnieuw beginnen.... zucht.

Anyway ik ben te vinden onder @saskiahakze_2.0


Wat ontzettend kak,

Het gaat bij mij eindelijk een beetje in een stijgende lijn. Heb binnenkort wel wat leuks aan te kondigen hopelijk voor de kerst nog. Maar dat is even afwachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 16:05 



 
Profiel   

Zit hier al een tijdje met mijn paardenaccount maar ik had ‘vroeger’ ook een account voor mijn hond.

Lieve schat is ondertussen gestorven maar kreeg het nooit over mijn hart om zijn account te verwijderen, is leuk om nog eens af en toe door te bladeren <3
Maar nu heb ik door omstandigheden de kat van mijn zus ‘geadopteerd’ en wil ik die account eigenlijk omdopen naar een account voor Zazou.

Voorlopig nog te vinden onder:
englishcocker_murphy

Maar ik zoek nog een leuke nieuwe naam voor Zazou zijn account :) zijn vorige baasjes hadden een account voor hem maar daar heb ik geen wachtwoord van, dat was zazouthebritishshorthair dus ik wil wel iets anders en origineel

Ga nog wat leuke katten en honden pagina’s van hier volgen, weer wat te doen deze saaie avond :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 20:52 



 
Profiel   

Mijn hond heeft ook een insta ; kay_thebernesemountaindog

Ik ga je volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 21:00 



 
Profiel   

Gevonden! Wauw mooie hond <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-20 21:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 403 van de 448 [ 11188 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 448  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen