Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 448 [ 11179 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 448  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat doen jullie met instagram?

 
Profiel   

Hoi allemaal,
Dit lijkt mij best interessant om eens te bespreken. Want wat doen jullie met instagram?
Het is dan natuurlijk ook leuk om elkaar bijv te volgen als jullie dat zelf ook willen.

Wat mijn doel is:
Groeien ik wil naar iig de 30k followers zonder deze te kopen. Zo wil ik mensen inspireren om zichzelf te zijn en iedereen laten zien dat ze goed genoeg zijn. Ik sta 100% voor bodypositivity. En ik hoop te kunnen verspreiden dat je niet aan het ideaal beeld hoeft te voldoen.

Wat ik post:
Selfies, outfits, dagelijks leven vooral in het verhaal, foto’s van fotoshoots, eten, dieren en soms natuur.

Hoe vaak post ik:
Ik post elke dag een foto

Wie volg ik:
Ik volg vooral veel vrouwen in de plussizescene, enkele ruiters, mode meisjes, modellen en influencers.

Wat heb ik nu al bereikt:
Fotoshoots via insta aangeboden gekregen, gerepost op grote pagina’s, vriendschappen gesloten met hele lieve mensen en 1k followers met mezelf zijn en niks kopen en een shirt gewonnen van ms mode.

Maar nu ben ik nieuwsgierig naar jou,
Wat zijn je doelen, wie volg je, wat post je, hoe vaak post je, wat heb je al bereikt en wat natuurlijk leuk is je proces bij houden. Want er is niks zo leuk als je doelen dichterbij zien


Wil je op de lijst? TEM dan even met je info, of PB een mod.
Citaat
Lijstje met accounts:

Mode/model/lifestyle/daily life
@martine.89
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@steurterreur
@nenah_dm
@e__sther
@djil_beautystuff (makeup gerelateerd)
@aarde_aan_desire (daily life)
@Pieterc86
@elinepierik
@nikki_renes
@estherxirene
@kellyjaninebijlsma
@Marlinde95
@Doanique
@shirleysoeters
@Loes1996
@selenajonkers
@jolisa_deblok
@life_of_xlyssii
@Sonails_werkendam (nagelsalon)
@mysunnylifee
@antheavanhoogten
@femmiewemmie
@modellenmeisje
@amandavdeur (Amandavd)


Paarden
@Michelle
@gpmisterdualjac
@emhtopdunchex
@equireso
@mylifewithHenny
@mylittleclowns (Asvinia)
@tinkerrogan
@Sterreke98
zomora.horses
@amablepaardeninzicht
@dikkebillenponys
@goldstardubois
@Daphara
@fire.and.friends
@footworkdunitgreat (xxwienekexx)
@fmbiscuitboom (xxwienekexx)
@Samtinytoon
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@neighingoutloud
@ghostattack
@haflingers.nash.and.mara
@friesianfamke
@djilna
@goldenponyshadow
@liekeboucneau
@Buckskinjoey
@Life.with.Rio
@MyLittleJimmy
@haflingermare.costa
@la_equistyle
@palomino_painthorse
@sunshine_minihorses
@ridinghocuspocus
@evyruijs
@kelseyxm_
@goodlookings_jordi
@dautzen.mc
@sir_didymus_en_ambrosius

Dieren
@parrotbinkie
@Neela_the_beaglepup (Amandavd)
@fawkes_the_tamaskan
@freddys.dogs.life
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road
@Tinneenpietindekeuken
@nestor_koda.dogs
@sparklepizza
@kellyjaninebijlsma
@Marlinde95
@x_Imagination
@sjors_the_bracco
@gewoonguus_
@goofyandhisfriends

Fotografie
@irenelantman_photography
@supersuus22
@ESSFotografie
@nenahdmphotography
@mmdfotografie
@stephanie.fotografie
@bmaarsingh
@ShannaJongkind
@Silhouettefotografie
@verhoeffotografie
@tezdaily
@bianca_de_warle
@ninaguikingphotography
@joycepauwelsfotografie
@tinnesfotot
@Lau
@mwphotographyandme
@DyanneFotografie

Creatief/ art
@selin_art
@leauwee
@nenahdmdrawings
@desireillustreert
@reclamebureautellm
@Tessadoet
@gelicetijmes
@tezartanddesign
@Lottiedottiestudio


Persoonlijk/ privé
@xxwienekexx
@mandyvdgrift (Sheehan)
@annette.dorothea
@sterrekrebber (Sterreke98)
@joycepauwelsx
@theviewfrommelis
@ettolenna


Sport
@yl_aerial
@f.q.c
@helene.ming


Natuur
@irenelantman
@marije_rademaker


Reizen
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon
@nenah_dm
@hippie_samm
@irenelantman
@dushitravellers
@fraaankaaa.v
@nacho.travel

Huizen/verbouwen
@verbouwing_nr33


modopmerking pagina 281 schreef
Moderatoropmerking:
jullie ontvangen echt de meest hilarische / ongelofelijke dingen! Begrijpelijk dat je dat wilt delen, maar omdat het niet is toegestaan om persoonsgegevens of privégesprekken te delen via bijvoorbeeld screenshots, liever op een manier die daaraan voldoet. Zouden jullie hierop kunnen letten?




Laatst bijgewerkt door Sica op 16-06-21 13:21, in het totaal 43 keer bewerkt

Lijst aangepast

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 08:42 



 
Profiel   

Ik had instagram op aanraden van vriendinnen genomen, maar ik vind er niets aan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 08:42 



 
Profiel   

Ik deel er vooral foto's van mijn paardjes, heb nu bijna 400 volgers. Gaat mij echt niet om de volgers, vind het gewoon leuk om foto's te delen.
Ik volg vrienden en bekenden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 08:45 



 
Profiel   

Mijn belangrijkste account (heb er 3) is m'n tekenaccount. M'n eerste doel was 500 volgers (moet er nog 4). Vind het gewoon een leuke manier om m'n tekeningen onder de aandacht te brengen. Het motiveert je om te blijven tekenen. Als je al je tekeningen voor jezelf houdt, vind ik toch een beetje demotiverend werken, ook al teken je in principe voor jezelf. Op dit account volg ik ook alleen maar teken-accounts, want heb ook m'n privé account. Soms post ik dagelijks, maar meestal wekelijks-maandelijks. Ligt een beetje aan m'n motivatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 08:52 



 
Profiel   

Geinig!

Ik heb een insta waarop ik al mijn fotos van mijn eigen nagels en de nagels van vriendinnen zet. Geen gewone nagels natuurlijk, maar acrylnagels of nagels met gel nagellak.

Ik ben niet zo gedreven als jij wbt posten en het aantal volgers dat ik wil. Tuurlijk is het leuk om veel volgers te hebben, maar ik vind het daarnaast ook leuk om een mooie verzameling van fotos te hebben van de nagels die ik maak. In mijn telefoon tussen allerlei andere fotos komen ze niet echt tot hun recht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 08:56 



 
Profiel   

Ik post er fotos van mn paarden. Heel. Veel. En soms wat dagenlijks leven.
Mn facebook is redelijk leeg qua paarden, mn insta barst ervan. Zo hou ik toch vrienden op facebook die niks van paarden hoeven te weten. Die kunnen me ontvolgen op insta _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 08:59 



 
Profiel   

Remark schreef
Geinig!

Ik heb een insta waarop ik al mijn fotos van mijn eigen nagels en de nagels van vriendinnen zet. Geen gewone nagels natuurlijk, maar acrylnagels of nagels met gel nagellak.

Ik ben niet zo gedreven als jij wbt posten en het aantal volgers dat ik wil. Tuurlijk is het leuk om veel volgers te hebben, maar ik vind het daarnaast ook leuk om een mooie verzameling van fotos te hebben van de nagels die ik maak. In mijn telefoon tussen allerlei andere fotos komen ze niet echt tot hun recht :D


Selina schreef
Mijn belangrijkste account (heb er 3) is m'n tekenaccount. M'n eerste doel was 500 volgers (moet er nog 4). Vind het gewoon een leuke manier om m'n tekeningen onder de aandacht te brengen. Het motiveert je om te blijven tekenen. Als je al je tekeningen voor jezelf houdt, vind ik toch een beetje demotiverend werken, ook al teken je in principe voor jezelf. Op dit account volg ik ook alleen maar teken-accounts, want heb ook m'n privé account. Soms post ik dagelijks, maar meestal wekelijks-maandelijks. Ligt een beetje aan m'n motivatie.



Leuk! Jullie houden dus een beetje een online portfolio bij. Dat is echt super leuk, je kan dan heel goed je vooruitgang zien. Dat vind ik zelf ook erg interessant, al ben ik niet zo creatief :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 08:59 



 
Profiel   

Ik heb sinds een jaar Instagram en ik vind het juist een heel leuk medium :j

Wat post je:
Caviafoto's, maar dan anders dan 'normaal'.

Hoe vaak:
Elke dag een foto.

Wie volg ik:
Voornamelijk cavia's, wat artiesten en een paar vriendinnen.

Wat heb ik al bereikt:
Veel internationale volgers, we zijn voor RTL4 & BNN gevraagd (maar dat wil ik niet :+ ) en ik verkoop kleinschalig kaarten, magneten en wat dingen voor foto's. Ze hebben nu bijna 9000 volgers, dat groeit vaak met honderden per week.

Doel:
Mensen aan het lachen maken. Of dat nou tien of tienduizend volgers zijn maakt niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:02 



 
Profiel   

Ik ben sinds een week op instagram aan de slag voor mijn blog / schrijfsels. Ik gebruik het vooral als plek waar ik wat meer los kan gaan qua gedichten en zinnetjes ipv meteen heel verhaal. Ik vind het vooral gewoon leuk om inspiratie op te doen bij andere maar ook om idd te verzamelen wat ik heb en als steuntje in de rug om vooral te blijven schrijven.

Hoe heten jullie accounts? Mijne is @leauwee

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:03 



 
Profiel   

Foto's delen met likeminded mensen.
Dus als ik foto's heb van mn fjord, fjorden erin taggen. Net als mn shets en mn katten.
Verder maak ik veel natuurfoto's tijdens mn wandelingen en tag ik de omgeving erin. Heb al veel respons van bepaalde personen/ bedrijven in de omgeving.

Ik wandel voor het goede doel en die tag ik ook.

Op deze manier wordt mn FaceBook niet overspoeld met foto's en voelt mn familie zich niet verplicht om het te liken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:05 



 
Profiel   

xAlice schreef
Ik ben sinds een week op instagram aan de slag voor mijn blog / schrijfsels. Ik gebruik het vooral als plek waar ik wat meer los kan gaan qua gedichten en zinnetjes ipv meteen heel verhaal. Ik vind het vooral gewoon leuk om inspiratie op te doen bij andere maar ook om idd te verzamelen wat ik heb en als steuntje in de rug om vooral te blijven schrijven.

Hoe heten jullie accounts? Mijne is @leauwee


Ik heet @curvyrockdoll mochten jullie mij willen volgen


melody7 schreef
Ik heb sinds een jaar Instagram en ik vind het juist een heel leuk medium :j

Wat post je:
Caviafoto's, maar dan anders dan 'normaal'.

Hoe vaak:
Elke dag een foto.

Wie volg ik:
Voornamelijk cavia's, wat artiesten en een paar vriendinnen.

Wat heb ik al bereikt:
Veel internationale volgers, we zijn voor RTL4 & BNN gevraagd (maar dat wil ik niet :+ ) en ik verkoop kleinschalig kaarten, magneten en wat dingen voor foto's. Ze hebben nu bijna 9000 volgers, dat groeit vaak met honderden per week.

Doel:
Mensen aan het lachen maken. Of dat nou tien of tienduizend volgers zijn maakt niet uit.


Super leuk! Hoe heet je dan zoek ik je gelijk even op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:06 



 
Profiel   

@TS ja inderdaad, een soort portfolio!

Grappig om te zien voor wat voor uiteenlopende dingen instagram wordt gebruikt.

Mijn instagram met mijn nagel portfolio is te vinden via @evanailedit

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:21 



 
Profiel   

Ik heb nu 1,5 K volgers en post eigenlijk alleen foto's van mijzelf of met vrienden. Doe er eigenlijk niks voor. Hoef ook niks met Instagram te bereiken en hoef ook niet een bepaald aantal volgers te bereiken, vind het gewoon leuk mijn foto's te posten en foto's van vrienden te zien. Koop niks qua volgers en doe er niks bijzonders voor, gewoon mezelf zijn eigenlijk :') Mijn instagram is @zoegusdorff, voor als mensen dat interessant lijkt, maar dat lijkt me sterk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:29 



 
Profiel   

Ik heb een persoonlijke account waar ik soms wat foto's van mn paarden op plaats en ik heb een account voor mijn hond.
@Bulldog.abby is de account
Op deze account heb ik 3352 volgens. Het doel uiteindelijk is 10.000 volgens. Ik post elke dag een foto van mijn bulldog Abby. Ik probeer leuke foto's te posten over het alle daagse leven van mijn hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:36 



 
Profiel   

Ik gebruik insta om de fansington community te volgen en beetje op de hoogte te blijven, volg dus natuurlijk ook de band en de bandleden.
verder post ik gewoon mijn dagelijks leven en heb ik hele leuke vriendschappen via insta met andere fansingtons opgebouwd die ik dan weer tegen kom op concerten en herken van instagram.

volgers etc maakt mij niets uit.

ook vind ik het leuk om soms wat met radio bezig te zijn als in appjes sturen etc, en via insta kan je de 3fm dj's goed bereiken en dat is wel leuk. ook vind ik het fijn om herinneringen beetje op te slaan op insta dan kan ik dat steeds terug kijken wat ik allemaal meegemaakt heb ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:40 



 
Profiel   

Ik heb 2 accounts, een persoonlijke en een fotografie account.

Ik heb er geen doel mee en volg ook geen strategie of plan of iets :+ ik zorg gewoon dat ik regelmatig mooie foto's post die een beetje bij de rest van mijn feed passen :D
Mijn persoonlijke instagram heb ik meer als een soort fotoboek voor mezelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:43 



 
Profiel   

Eloya schreef
Ik gebruik insta om de fansington community te volgen en beetje op de hoogte te blijven, volg dus natuurlijk ook de band en de bandleden.
verder post ik gewoon mijn dagelijks leven en heb ik hele leuke vriendschappen via insta met andere fansingtons opgebouwd die ik dan weer tegen kom op concerten en herken van instagram.

volgers etc maakt mij niets uit.

ook vind ik het leuk om soms wat met radio bezig te zijn als in appjes sturen etc, en via insta kan je de 3fm dj's goed bereiken en dat is wel leuk. ook vind ik het fijn om herinneringen beetje op te slaan op insta dan kan ik dat steeds terug kijken wat ik allemaal meegemaakt heb ^^



Interessant! Die kant van insta kende ik helemaal niet. Wist wel dat er fans en artiesten op zaten. Maar dat dat ook een hele benaming had was voor mij onbekend. En zijn er dan ook meetings of komen ze alleen samen met concerten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:44 



 
Profiel   

Ik gebruik Instagram voor eigen gebruik en voor mijn portfolio

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:45 



 
Profiel   

Gewoon foto's posten zonder doel eigenlijk :+.
Vaak zijn dat de paarden, of uitjes met vrienden ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:46 



 
Profiel   

Ik post wat dingen van de reizen welke ik maak en het modellenwerk wat ik doe. Daarnaast staan er ook nog gewone plaatjes tussen. Het is maar net waar ik zin in heb om dingen van te delen. Doelen heb ik er niet mee, just for fun :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:46 



 
Profiel   

Nessie schreef
Ik post wat dingen van de reizen welke ik maak en het modellenwerk wat ik doe. Daarnaast staan er ook nog gewone plaatjes tussen. Het is maar net waar ik zin in heb om dingen van te delen. Doelen heb ik er niet mee, just for fun :)


Ik ben altijd zo jaloers op de plekken waar je heen gaat. Het is altijd zo mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:48 



 
Profiel   

Ik gebruik Insta voor m'n illustraties :+

Heb ook een privéinstagram, omdat ik soms ook wel eens een foto van m'n parkietjes wil plaatsen en potentiële klanten dat niet persé hoeven te zien :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:51 



 
Profiel   

Beetje hetzelfde als bovenstaande, ik plaats foto's van reizen, uitjes, paard en mezelf :') Verder volg ik veel panda zoo's. Vind het altijd wel grappig om te merken dat als je # zoals wanderlust, travel etc gebruikt dat je likes dan omhoog schieten. Mijn insta is voornamelijk sarcastisch :') Verder is het echt een happy book, als ik terugkijk zie ik alleen maar goede herinneringen :)

Mensen die benieuwd zijn: @hannekeballoon

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:53 



 
Profiel   

Ik gebruik mijn 'eigen' account gewoon voor een weerspiegeling van mijn leven. Ik plaats er veel fotoshoots foto's op, zo is het ook een beetje een portfolio. Voor de rest probeer ik gewoon mooie, creatieve foto's te maken. Het is als vormgever ook mijn visitekaartje, dus ik vind dat ik mijn insta ook goed moet verzorgen.
Insta: [naam].psd

Ik heb nog een tweede account waar ik tekeningen op plaats omdat ik deze niet allemaal op mijn persoonlijke account wil zetten. Hier is het doel om gewoon mijn art te laten zien en bij dit account probeer ik ook gewoon veel volgers te krijgen doormiddel van feature accounts. :) insta: Rianneh_art

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:53 



 
Profiel   

Hier ook voor de fun. Ik deel iets wanneer ik er aan denk.
Meestal iets met make-up, reizen of eten :')
Ik volg vooral vrienden/kennissen, maar ook een aantal paaldanseressen, MUA's, (vintage) fashionista's en een hoop reisorganisaties.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 09:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 448 [ 11179 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 448  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen