Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_activeme

Berichten: 1138
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Velp

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:07

Zie dat er een paar nieuwe zijn die het topic volgen leuk! Mochten jullie mij nog niet volgen dan kunnen jullie mij vinden onder @alano_the_haflinger.

Met volgers gaat het goed, komt langzaam op gang maar heb alle tijd. Hoop ooit op een paar duizend volgers hihi.

Met likes gaat het de wat minder geen idee waarom. Hebben jullie misschien tips? Vinden jullie het saai? Geen mooie foto's? Of iets andere misschien?

Alano is pas 2 dus zoveel doen wij momenteel niet. Zijn begonnen met longeren en daar heb ik wel mijn 2 handen voor nodig dus filmen of foto's maken gaat helaas niet. Tenzij ik hulp heb maar meestel helpt die mij met longeren.

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 16:11

Ik ben zelf de laatste tijd veel minder actief, zie dat het veel inpact op mijn likes en reacties heeft >;)

Maar in de vakantie tijd zie ik dat vele een tijd niet online zijn en dan in ene weer terug, dat zou ook vast veel verschil maken.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 19:06

Ik wil graag nog een account toevoegen: www.instagram.com/gooischetinkerstal. We importeren en trainen tinkers uit Engeland van SD-farm. Deze paarden staan tot 3 tot 5 jaar in het land en zien maar zelden mensen, het is dus heel bijzonder om deze paardjes te mogen trainen <3

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 22:04

Sharani schreef:
Nog 6 volgers tot ik 3K heb :wow: , echt nooit gedacht zo ver te komen.

Mijn streefdoel was 1K := . Hebben jullie dat ook, dat je soms doelen stelt om te halen op insta? Klinkt zwaarder dan ik het bedoel, ik ben absoluut niet teleurgesteld als ik een “doel” (nog) niet haal, maar meer aangenaam verrast als het wel gebeurd :) .


Wat leuk!! en al helemaal wanneer je doel 1K was :))
Mijn doel is 10K op beide fotografie en teken accounts :P zal nog wel even duren maar we komen er wel.
Dan beschouw ik mezelf als 'groot' en denk ik dat het makkelijker is om connecties te leggen via instagram. Wil heel graag rondreizen (paardenfotografie gerelateerd) in amerika en langs gaan bij mensen die ik via instagram heb leren kennen.

Qimm

Berichten: 15159
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:42

En dan heb je alle equicessories geblokt, gaat de (blijkbaar) eigenaresse zelf je volgen :')

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:00

Wie is de eigenaresse dan? Ben ik wel benieuwd naar geworden :')

_activeme

Berichten: 1138
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:04

Qimm schreef:
En dan heb je alle equicessories geblokt, gaat de (blijkbaar) eigenaresse zelf je volgen :')


Ik volg je

xMaika

Berichten: 173
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:35

nenahdm schreef:
Wat leuk!! en al helemaal wanneer je doel 1K was :))
Mijn doel is 10K op beide fotografie en teken accounts :P zal nog wel even duren maar we komen er wel.
Dan beschouw ik mezelf als 'groot' en denk ik dat het makkelijker is om connecties te leggen via instagram. Wil heel graag rondreizen (paardenfotografie gerelateerd) in amerika en langs gaan bij mensen die ik via instagram heb leren kennen.


Oh dat klinkt echt leuk! Beetje mensen opzoeken en rondreizen!

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:28

Ik zit bijna aan 10.000 maar merk niks van connecties. Is ook niet echt mijn doel, maar als ik dan kijk naar andere accounts die rond hetzelfde aantal volgers zitten die wekelijks dingen mogen weggeven die ze van bedrijven krijgen dan denk ik hmm, ik heb zo precies nooit berichtjes gekregen :')
Maar ik doe ook nooit mee met win acties enzo, ben denk ik wat meer op mezelf.

Heb ook een tijdje geprobeerd mijn 'feed' mooi te houden met fancy foto's maar ik werk cranky dat ik mijn onnozele gsm foto's niet meer kon plaatsen dus daar ben ik mee gestopt.
Ik zie er denk ik dus niet professioneel genoeg uit voor ze haha

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:17

Granoek schreef:
Ik zit bijna aan 10.000 maar merk niks van connecties. Is ook niet echt mijn doel, maar als ik dan kijk naar andere accounts die rond hetzelfde aantal volgers zitten die wekelijks dingen mogen weggeven die ze van bedrijven krijgen dan denk ik hmm, ik heb zo precies nooit berichtjes gekregen :')
Maar ik doe ook nooit mee met win acties enzo, ben denk ik wat meer op mezelf.

Heb ook een tijdje geprobeerd mijn 'feed' mooi te houden met fancy foto's maar ik werk cranky dat ik mijn onnozele gsm foto's niet meer kon plaatsen dus daar ben ik mee gestopt.
Ik zie er denk ik dus niet professioneel genoeg uit voor ze haha


Ik moet zeggen dat ik een account met gsm fotos en mooie fotos door elkaar veel leuker vind als alleen maar fancy fotos. Die gaan uiteindelijk vervelen. Dan mis ik de bloopers of gewoon herkenbare fotos.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:21

Ja dat heb ik ook wel, denk dat onze accounts in dat opzicht best veel op elkaar lijken hé :D
En dan ziet het er maar wat rommelig uit in mijn feed, maar heel eerlijk; ik kijk ook vooral gewoon in mijn overzicht naar foto's, ga maar zelden naar iemands profiel kijken

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:31

Dat heb ik inderdaad ook wel. Ik heb mijn pony pas net 2 weken, dus photoshoots enzo zal nog wel even duren voordat we dat kunnen, ben al blij als we enigszins relaxed buiten het terrein kunnen wandelen :')
Voor nu bij mij dus ook veel simpele telefoon foto's, en ook vooral veel tekst erbij over onze voortgang. Geen idee of iemand het interessant vind, maar al is het maar om straks over een aantal maanden terug te zien

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:37

Granoek schreef:
Ja dat heb ik ook wel, denk dat onze accounts in dat opzicht best veel op elkaar lijken hé :D
En dan ziet het er maar wat rommelig uit in mijn feed, maar heel eerlijk; ik kijk ook vooral gewoon in mijn overzicht naar foto's, ga maar zelden naar iemands profiel kijken


Hier ook! Bij nieuwe accounts scroll ik wel eens door het profiel en dan zie ik al snel of ik iets interessants genoeg vind om te volgen. Dat heeft 9 van de 10 keer niks te maken met professionele foto's, ik kijk echt puur op content :j

Ook geen doelen meer op mijn account, ik heb het losgelaten en plaats voor mezelf. Ik probeer wel actief te zijn bij anderen en ik probeer ook kwalitatief oke foto's te plaatsen met veel afwisseling, maar schijnbaar is mijn content toch niet interessant genoeg :+

Adjepatatje8

Berichten: 338
Geregistreerd: 02-02-17
Woonplaats: Bijna in de Achterhoek

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 18:34

ik heb net 100 volgers mijn doel is 300! We wachten gewoon nog even, maar als iemand tips heeft zijn ze welkom. (haflingers4life)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:09

Was het topic een beetje vergeten, drukdrukdruk!

Bright heeft 11,3k volgers op het moment, het loopt een beetje wisselend maar ik heb het ook erg druk, dus niet mega veel tijd heel actief te zijn. :) Ga zo de blz's die ik gemist heb even lezen.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 07:16

Hier net de 1500 volgers aangetikt :')

Maar wel een samenwerking met een super leuk bedrijfje uit Zwitserland, dus ik ben tevreden.

Doelen heb ik eigenlijk ook los gelaten, tuurlijk zijn veel volgers en likes leuk. Maar dat geeft ook druk om te posten en de honden hebben de laatste tijd weinig zin om te poseren, plus dat ik weinig tijd heb om foto's te maken. Dus ik laat het even voor wat het is en ga foto's maken als we er alle drie zin in heb.

Edit: ik heb overigens wel mijn insta naam veranderd, ik was zo uitgekeken op de oude _O-

Hannepan

Berichten: 798
Geregistreerd: 01-08-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 12:35

Ik heb ook niet bepaald super fancy/professionele foto's of feed :')
Onlangs 250 gehaald volgers gehaald *\o/* en dat vind ik al best knap :D En ik denk dat ik nu wel een idee heb van de "identiteit/stijl" die ik verder wil gaan aanhouden qua type posts/tekstjes zegmaar. Maar wat ik ook erg fijn vind tot nu toe is gewoon de mensen die je leert kennen, en dat je eigenlijk toch wel dingen kunt leren/inspiratie opdoen overal!

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:02

Ik ben afgelopen dagen weer wat actiever geweest, merk het gelijk. Gelijk weer volgers erbij. Heel langzaam kruip ik nu richting de 2500

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 14:40

wilmatj schreef:
Ik ben afgelopen dagen weer wat actiever geweest, merk het gelijk. Gelijk weer volgers erbij. Heel langzaam kruip ik nu richting de 2500

Maakt verschil! Hopelijk krijg je er nog wat bij zodra ik de tekening van jou af heb :))

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 15:26

Eh niets ;) Ik heb een account, maar nooit iets gepost.
je kunt het ook niet gebruiken vanuit de browser, dan staat er dat je eerst iets moet downloaden voordat je kunt posten.
Begin met het vastleggen en delen van momenten.
Download de app om je eerste foto of video te delen.
Beschikbaar in de App Store
Beschikbaar in Google Play

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:29

Nayomie schreef:
wilmatj schreef:
Ik ben afgelopen dagen weer wat actiever geweest, merk het gelijk. Gelijk weer volgers erbij. Heel langzaam kruip ik nu richting de 2500

Maakt verschil! Hopelijk krijg je er nog wat bij zodra ik de tekening van jou af heb :))



Ja dat zou leuk zijn, maar voor jou idem dito *\o/*

Vandaag over de 2400 gegaan, op naar meer? Al zijn ook wat vaste volgers me gaan ontvolgen. ach ja als je uitgekeken bent, dan ben je uitgekeken.

Farjen

Berichten: 7986
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:50

Ik zit op 136 :')
Langs een kant wel leuk want dan kan ik iedereen zowat blijven (terug)volgen maar toch wel een beetje zielig :P

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:12

Farjen schreef:
Ik zit op 136 :')
Langs een kant wel leuk want dan kan ik iedereen zowat blijven (terug)volgen maar toch wel een beetje zielig :P

Oh ik zit ook op 190 met fotografie en 150 met tekenen :P

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:59

Ik op 92 zonder ooit gepost te hebben. Toch best netjes :D

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 22:10

Farjen schreef:
Ik zit op 136 :')
Langs een kant wel leuk want dan kan ik iedereen zowat blijven (terug)volgen maar toch wel een beetje zielig :P

Ik zal eens kijken of ik dat kan fixen haha