Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 11:38

Granoek: leuk toch :D .

Qimm: vaag is dat, heb dat ook wel eens.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 12:21

ik heb alweer geprobeerd mn katten account te starten :+

Is er een bokt pod voor niet-paarden accounts?

KimD

Berichten: 20444
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 12:26

Trui schreef:
ik heb alweer geprobeerd mn katten account te starten :+

Is er een bokt pod voor niet-paarden accounts?


Alweer? Dat klinkt hoopvol. :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 12:29

Ja ik raak steeds door ‘leuke’ fotos heen en t word altijd zo eentonig... maar t grappige is dat als ik veel post ik bijna geen volgers krijg, maar zodra ik een maandje afwezig ben heb ik weer minimaal 10 nieuwe volgers!
Laatst bijgewerkt door Trui op 28-01-20 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Berichten: 20444
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 12:32

Trui schreef:
Ja ik raak steeds door ‘leuke’ fotos heen en t word altijd zo eentonig... maar t grappige is dat als ik veel post ik bijna een volgers krijg, maar zodra ik een maandje afwezig ben heb ik weer minimaal 10 nieuwe volgers!


Hmmmm... Welk algoritme zou dat zijn?

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 13:04

Trui schreef:
Ja ik raak steeds door ‘leuke’ fotos heen en t word altijd zo eentonig... maar t grappige is dat als ik veel post ik bijna geen volgers krijg, maar zodra ik een maandje afwezig ben heb ik weer minimaal 10 nieuwe volgers!

Dat probleem ken ik met onze katten niet zo. Ik kan elke dag wel schattige of leuke foto's maken :))

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 13:07

Hij is niet van mij dus ALS ie er al is ligt je vaak te slapen waardoor de fotos nogal eentonig zijn

KimD

Berichten: 20444
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 13:10

Trui schreef:
Hij is niet van mij dus ALS ie er al is ligt je vaak te slapen waardoor de fotos nogal eentonig zijn


"Sleeping cat account", problem solved! :):)

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 14:45

Trui schreef:
ik heb alweer geprobeerd mn katten account te starten :+

Is er een bokt pod voor niet-paarden accounts?


Kunnen we wel starten!

KimD

Berichten: 20444
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 11:43

En Pandameisje, hoe gaat het nu met je bloks?

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 22:45

Ik heb weer geleerd op mijn handen te gaan zitten... Ik volg een dame die sinds kort een verzorg paard heeft. Op één van de eerste foto’s onder het zadel zag ik het bontje al onder de kussens liggen, maar dat kan een keer gebeuren. De laatste tijd post ze meer rijfilmpjes en foto’s en echt die rand van het bontje ligt gewoon dik onder de kussens van het zadel, op het filmpje is te zien dat het paard de rug weg drukt. Dus ik denk, wees aardig, stuur een PM in plaats van een openbare reactie, een PM waarin ik (volgens mij redelijk aardig) uitleg wat niet zo handig aan is aan het veel te kleine bontje en wat tips geef.

Nou, laat ik zeggen dat het mij niet bepaald in dank afgenomen werd...
Wat hebben we geleerd, gewoon op je handen gaan zitten en het account ontvolgen.

Hoe doen jullie dat als je wat minder diervriendelijke dingen voorbij ziet komen?
Laatst bijgewerkt door Daphara op 29-01-20 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Berichten: 15179
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 22:55

Oef. Ja, niet iedereen zit op goedbedoeld advies te wachten omdat het direct ls aanvallend wordt ervaren. Heel lastig is dat

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 23:00

Qimm schreef:
Oef. Ja, niet iedereen zit op goedbedoeld advies te wachten omdat het direct ls aanvallend wordt ervaren. Heel lastig is dat


Vandaar ook de PM, maar ik zal ook dat niet meer doen... gewoon het account dempen. Ik hoef de foto’s dan ook niet meer voorbij zien komen, want ik vind dat soort dingen echt tenenkrommend.
Welke logica is het als je met een bijna 2 maten te klein bontje onder je zadel gaat rijden? Maar goed, ik hoop dat ze het advies toch ter harte neemt. Vroeg of laat gaat iemand er vast openbaar wat van zeggen en als haar reactie op de PM een indicatie is, dan is het hek van de Dam als iemand er openbaar iets van vind.

Granoek
Blogger

Berichten: 10480
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 23:41

Ik heb ooit bij een redelijk ‘bekend’ paardenaccount via pb gereageerd op een story waarin ze haar hamster in een veel te klein hok had. Ben geblokkeerd :+ zal me er niet van weerhouden het volgende keer nog een keer te doen haha

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 02:02

Ik zou juist willen dat iemand wat tegen mij zou zeggen als er wat fout gaat maar soms zijn mensen zo snel beledigt.. ik ontvolg tegenwoordig mensen als ik me ga irriteren

Missbambie

Berichten: 1033
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Wieringerwaard

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 04:21

Ik heb Instagram al een tijdje maar ik ben er nog steeds niet achter wat je er eigenlijk mee kunt doen :o

wilmatj

Berichten: 2419
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 10:50

Ik vind het zelf altijd wel fijn als iemand dan netjes in pm een berichtje stuurt, vooral als je dan ook idd tips deelt en uitleg geeft. Ik kreeg veel hardere reacties gewoon zo onder mijn post, maar goed die verwachte ik ook wel, niet iedereen leest de tekst die bij fotos staat.

Maar wat kinderachtig kunnen mensen reageren. Ik zelf zeg er meestal niets van, of het moet een account zijn wat ik langer volg. Dan kan het zijn dat ik tips geef. Maar anders gewoon ontvolgen

mooney

Berichten: 7784
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 12:44

Bij hele erge dingen ontvolg ik. Zie ik iets waar ik bij denk te kunnen helpen dan vraag ik eerst of iemand open staat voor feedback. Verspil je geen moeite met een verhaal typen om vervolgens alleen maar mensen boos te maken.

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 14:16

KimD schreef:
En Pandameisje, hoe gaat het nu met je bloks?


Al 4 dagen geen last van gehad terwijl ik net zo veel like als eerst. Ben best blij mee

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:56

wilmatj schreef:
Ik vind het zelf altijd wel fijn als iemand dan netjes in pm een berichtje stuurt, vooral als je dan ook idd tips deelt en uitleg geeft. Ik kreeg veel hardere reacties gewoon zo onder mijn post, maar goed die verwachte ik ook wel, niet iedereen leest de tekst die bij fotos staat.

Maar wat kinderachtig kunnen mensen reageren. Ik zelf zeg er meestal niets van, of het moet een account zijn wat ik langer volg. Dan kan het zijn dat ik tips geef. Maar anders gewoon ontvolgen


Juist om situaties zoals bij jou met dat dubbele lijnen filmpje te voorkomen, dacht ik aardig te zijn door een PM te sturen.
Maar toevallig heeft er later nog iemand als reactie onder het bericht zelf gezegd dat het bontje niet goed lag en dat vatte ze wonderbaarlijk goed op met een "Is bekend, wordt aan gewerkt", dus hopelijk voor het paard is dat probleem binnenkort echt opgelost.

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:07

Toch goed dat je het gezegd hebt! Misschien was ze eerst in haar trots gekrenkt, maar hopelijk doet ze er nu iets mee dan. :)

Qimm

Berichten: 15179
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:44

"Is bekend, wordt aan gewerkt"

:') :') hoe werk je daaraan? koop gewoon 1 die wel past

Qimm

Berichten: 15179
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 00:02

Hoei, de 500 is in zicht =:) nog 8 te gaan, op mijn tempo kan dat dus nog wel een maand duren, maar toch!

En het ziet er naar uit dat een groot account (75k :oo ) een filmpje van mijn auto gaat reposten, wellicht levert dat ook nog wat op ookal ben ik geen echt auto account

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 00:20

Als ik iemand volg en ik stoor mij aan hun content, ontvolg ik gewoon. Omdat ik weet dat ik me anders enorm ga zitten ergeren als dat telkens voorbij komt in mijn feed :+

Ik ga dit jaar per maand bijhouden met welk aantal volgers ik begin. 1 januari was 2817 en vandaag 2930, wat waarschijnlijk morgen ook zo iets is. Als het elke maand zo door gaat zit ik in december over de 4000, zou toch wel leuk zijn *\o/*
Likes gaan nog steeds niet zo lekker hier, maar ik krijg nog steeds veel reacties dus daar ben ik eigenlijk wel heel blij mee! Ook steeds meer contact in PM met mensen, super leuk!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 11:52

ZoZenn schreef:
Trui schreef:
ik heb alweer geprobeerd mn katten account te starten :+

Is er een bokt pod voor niet-paarden accounts?


Kunnen we wel starten!



Is deze er al ? :+ :D