Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 36 van de 87 [ 2151 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 87  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Slapeloosheid....Volle maan!

 
Profiel   

Ik ging pas om 2u vannacht slapen, bizarre dromen weer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 08:02 



 
Profiel   

Wat een nacht, super onrustig, nog liggen lezen tussendoro om op andere gedachten te komen, ben met een groot project bezig qua werk, is wel 3x langs gekomen, inclusief alle engelstalige discussies, zucht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:06 



 
Profiel   

Vaak niet veel last tijdens de nacht van volle maan zelf maar vannacht was een hel. Ben ook echt kapot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 10:43 



 
Profiel   

Nou, lekker weer tot laat klaarwakker na een dag werken en morgen weer een werkdag te gaan.. :+

Maar de maan is mooi. Het is altijd weer zo’n reflectiemoment. Dus het is niet erg, maar morgen moe is wel balen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 02:06 



 
Profiel   

Weer vroeg wakker op een ongebruikelijke tijd...

En gisteren een mega boze klant aan de lijn gehad die totaal niet naar mij en mijn uitleg wilde luisteren, zou die ook last hebben van volle maan bedenk ik net... vreselijke vent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 05:41 



 
Profiel   

MarChak schreef
Weer vroeg wakker op een ongebruikelijke tijd...

En gisteren een mega boze klant aan de lijn gehad die totaal niet naar mij en mijn uitleg wilde luisteren, zou die ook last hebben van volle maan bedenk ik net... vreselijke vent.


Hier ook al wakker op een achterlijk tijdstip! Maar heb het idee dat dat nu door de regen komt. Jeetje wat regent het hard hierzo := ik heb een plat dak en naast mijn slaapkamerraam zit een verranda dus het dreunt ook lekker door. Ben er al 3x uit geweest om te kijken of mijn konijnen wel oke zijn buiten. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 06:01 



 
Profiel   

Hier door een combi van bizarre dromen met het enorm slechte weer met extreem harde regenbuien een vreselijke nacht gehad. Nu al zin in m’n werkdag…

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 06:32 



 
Profiel   

Hier best goed geslapen gelukkig.
Hopelijk hebben we het ergste weer gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 07:55 



 
Profiel   

:wave: Hallo maar weer -O- :O

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 04:09 



 
Profiel   

Gisteren en vannacht weer zo slecht geslapen. Ik ben gebroken. En vannacht heb ik ook een niet zo'n nette droom gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:45 



 
Profiel   

Ik hoop ook dat de pret nu wel over is. Ik ben kapot joh na zoveel nachten ellende..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:48 



 
Profiel   

Naaah ik heb wonderbaarlijk genoeg best prima geslapen afgelopen nachten. Vrees wel voor de komende paar nachten want dan kan ik het eigenlijk echt niet gebruiken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 07:59 



 
Profiel   

Afgelopen tijd heb ik geen last gehad van slechte nachten door de maan. Maar vorige 2 nachten en vooral vannacht zo slecht geslapen. Ik dacht vanochtend, ik zal eens kijken welke maan het nu is. En ja hoor, volle maan. Had ook niet anders gekund. Sjonge :+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:13 



 
Profiel   

Afgelopen twee nachten weer drama na twee nachten goed te hebben geslapen. Pff

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:19 



 
Profiel   

Meeste nachten gelukkig wel mijn uren gemaakt, maar dan heel onrustig slapen, veel en heftig dromen, heel vroeg wakker en dan uiteindelijk weer in slaap vallen, wakker van de regen. Dat soort ellende :+ Gelukkig is het bijna weekend en heb ik deze ronde in ieder geval geen wekker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 08:41 



 
Profiel   

Na 3 nachten op rij slechts 4 uur slaap, heb ik vannacht wel een kleine 8 gemaakt. Was erggg welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 09:13 



 
Profiel   

Pfoe, ik gewoon nog steeds drama.. Meestal is t 1, max 2 nachten, maar nu is het gewoon niet leuk meer, kan mijn draai gewoon niet vinden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:37 



 
Profiel   

Vanacht was het echt een ramp.
Hopelijk de laatste :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 10:58 



 
Profiel   

Vannacht weer beroerd geslapen en zo'n vervelende droom gehad. Geen nachtmerrie, maar het voelde zo echt aan en wat er gebeurde was ook vervelend. Ik ben in ieder geval op tijd op werk, want was allang wakker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 06:54 



 
Profiel   

Ik had ook megarare dromen. Heel emotionele. :+

Al met al toch een redelijk goede nacht gehad. Viel me alles mee. Alleen net al vroeg wakker want ik slaap ergens anders en werd wakker van iemand die opstond. Ben ik niet gewend. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 07:20 



 
Profiel   

Kütmaan. Weer beroerd geslapen, heel raar gedroomd ook weer en tussendoor veel wakker. Gelukkig is het weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 07:47 



 
Profiel   

Ik heb echt top geslapen. En voor het eerst weer wat uitgerust. Afgelopen weken niet slecht geslapen maar wél steeds brak wakker worden.

Wel weer vage dromen. Maar als dat alles is....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:40 



 
Profiel   

Ik heb ook goed geslapen :j wel veel gedroomd ook inderdaad maar ruim 9uur gemaakt. Had nog wel langer ingezeten maar mijn katten kwamen me halen want die hadden honger :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 09:46 



 
Profiel   

Ik heb ook goed geslapen.
Werd wel tussendoor wakker en dacht dat ik echt niet meer kon slapen (om half 3), maar het is toch gelukt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 14:10 



 
Profiel   

Ik heb ook goed geslapen, was rustiget in mijn hoofd ook. Heel raar. Tot half 6, toen werd ik wakker en kon niet meer slapen, hoorde aan de ene kant mijn vent snuffen en doen want verkouden. En aan de andere kant hoorde ik koeien loeien
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 14:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 36 van de 87 [ 2151 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 87  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen