Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:32

ja precies Silly 1972!

MyWishMax: jaa opzich heb je daar ook een goed punt. maar je weet hoe deze dingen gaan... dan ben je er net overheen. en dan komen ze weer aanzetten met interesse etc. verschrikkelijk hahah.

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-20 12:44

De reden is niet gek, maar hij houdt haar wel aan het lijntje. Dus dikke middelvinger en over een paar weken lekker dansen en sjansen tijdens carnaval :evaw:

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:50

Maar wil je echt interesse van iemand waarvan je weet dat hij jou plaatst achter het werk, hobby en vrienden en dus alleen als hij toevallig eens tijd heeft? Dat is toch al geen goed begin?

Hoezo aan het lijntje? Hij wil geen relatie, punt. Dat zegt hij letterlijk. Voor de rest ben je er dan zelf bij of je gelooft dat het alleen nu niet zou zijn. Helemaal als het contact al verbroken is.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 12:56

Prulletje: juiiiiist!

MyWishMax: ik ben blij dat je hier zo direct naar kijkt, dat heb ik momenteel even nodig. hij heeft een relatie gehad waarin hij enorm onder de duim zat. ALLES draaide toen om zijn vriendin waardoor hij vrienden en hobby nogal links heeft laten liggen. hier hebben we samen over gepraat, dus ik begrijp dat hij dat nu even wil oppakken. (ik heb het zelfde meegemaakt dus ik ga deze fase ook door).

je hebt helemaal gelijk dat dit geen goed begin is. ook hier hebben we over gepraat, er staan nogal grote dingen voor hem te gebeuren op werk gebied. dat ga ik niet online zetten, maar ik begrijp dat hij daarom nu even zo veel uur werkt. dat gaat nog afzwakken naar gewoon fulltime binnen nu en een paar maanden.

contact via app is verbroken. zo nu en dan via snapchat nog contact. maar beide even zoiets: oke we laten het rusten. ik wil dat hij zich nu kan focussen op zijn werk. ook in de weekenden hebben we face to face contact. ik laat het voor nu in ieder geval los. en ik zie wel wat er op mijn pad komt.

hij was wel een tikkeltje jaloers vrijdag opstap :=

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:05

Weet je, dat kan allemaal wel, maar als je écht iemand zo leuk vindt, dan kan je je daaroverheen zetten of in ieder geval wel ergens tijd maken. Dat dat geen 3 keer per week is, nee, dat is dan logisch, maar wel vaker dan wat hij jou kon bieden.

Het is heel 'netjes' van jou dat je het allemaal snapt, maar denk ook aan jezelf. Ik zou ook in de weekenden hem links laten liggen, want je pest jezelf er alleen maar mee. Als hij over een x aantal maanden wel ineens bedenkt dat hij wél een relatie met je wil zou ik alsnog nadenken en het rustig aan doen.

Ik herken het hele leven om iemand heen plannen en ik weiger dat ook te doen nu. Maar als ik geen zin of tijd heb om iemand 1 keer per week te zien is dat voor mij een reden om te stoppen met diegenen. En andersom ook. Als ik veel moeite moet doen om iemand te kunnen zien 1 keer in de zoveel tijd is dat niet iemand die geschikt is voor een relatie met mij. Ik hoef je geen 7 dagen per week te zien, maar 1 keer per week of 1 keer per 2 weken moet toch wel kunnen. En dan niet alleen vanuit mijn kant, dat ik het telkens moet vragen. ;)

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 13:09

Daar sluit ik me volledig bij aan. je hebt gelijk. dankje!

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 08:04

okee mijn verhaal neemt nog een andere wending. ik was vrijdag zo gefocust op die kerel, dat ik een andere leuke jongen eigenlijk niet echt een eerlijke kans gegeven heb := ik werd zaterdag ochtend toegevoegd op snapchat en nu appen we. ik heb al foto's doorgestuurd naar vriendinnen, die vinden hem beter bij mij passen kwa uitstraling en houding dan die ene kerel. maargoed, innerlijk is ook belangrijk!

het lastige is... die twee zitten bij elkaar in het team.. is dat voor jullie een struikelblok?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 08:21

Nee dat had mij echt niks uitgemaakt.

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-20 10:01

Leuk! Zou voor mij geen reden zijn het niet te doen, nee .

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 10:10

Tuurlijk niet. Mannen zijn daar sowieso wel makkelijker in dan vrouwen heb ik het idee.

Een teamgenoot van mij ging vreemd met de man van een andere teamgenoot en de mannen zaten ook in een team. Bij de vrouwen een half seizoen drama tot ze stopte. De mannen hebben elkaar even flink de waarheid gezegd en gewoon samen gespeeld. Daarbij was jouw relatie nog erg pril. Dus dat moet al helemaal geen belemmering zijn

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:57

ik heb vrijdag die jongen gezien opstap. Hij appte of ik even naar de kroeg kwam waar hij ook was.

het gênante was... ik wilde bijna die kroeg binnenlopen, appte hij dat die ene jongen ook net binnen kwam gelopen (die jongen die geen relatie wilde etc.). dus dat was even een gênante situatie. we appen nog steeds en ik heb het idee dat er ook echt wel een klik is.

ik durf hem alleen niet op date te vragen. ik heb eigenlijk een beetje in mijn hoofd zitten dat de eerste keer vanuit de man moet komen _O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 13:08

Lekker vragen! Tenzij je later ook minder wil verdienen. Alles in huis doet en thuismoeder wordt. Als je niet zo ouderwets bent gewoon doen!

BigOne
Berichten: 38225
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 13:13

BlackBeautyZ schreef:
ik heb vrijdag die jongen gezien opstap. Hij appte of ik even naar de kroeg kwam waar hij ook was.

het gênante was... ik wilde bijna die kroeg binnenlopen, appte hij dat die ene jongen ook net binnen kwam gelopen (die jongen die geen relatie wilde etc.). dus dat was even een gênante situatie. we appen nog steeds en ik heb het idee dat er ook echt wel een klik is.

ik durf hem alleen niet op date te vragen. ik heb eigenlijk een beetje in mijn hoofd zitten dat de eerste keer vanuit de man moet komen _O-

Niets gênant, opstaan, plaats vergaan. Hij heeft zijn kans gehad en besloot dat je op plek vier kwam en in een relatie sta je voor elkaar op plek ÉÉN .

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 13:41

MarlindeRooz schreef:
Lekker vragen! Tenzij je later ook minder wil verdienen. Alles in huis doet en thuismoeder wordt. Als je niet zo ouderwets bent gewoon doen!


Apart...

Ik vind het ook leuker/fijner als de man het vraagt. Dat heeft niks met ouderwets, minder verdienen of huismoeder te maken. Om het plat te zeggen vind ik het leuker als er gejaagd wordt, dan dat ik dat zelf moet doen. Dat vond ik met aanzoek ook. Ja, je kan het echt allemaal zelf, maar als je het leuk of fijn vindt als de man dat doet, ook geen probleem.

Zinzi_jewelJarig

Berichten: 8799
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 13:53

Dat is een raar iets idd
Jagen en gejaagd worden of is het bejaagd :D

Vindt t leuk als een man moeite doet om je te pleasen
Maar vindt t zelf ook leuk om te doen. Maar dat schrikt sommige mannen dan weer af
Ipv dat je ze aantrekt met je jacht . Stoot je ze af .

Heb bij mijn huidige vriendje wel de 1e date afspraak bij hem laten liggen .
De 2e heb ik zelf wat vaart achter gezet.
Zijn nu 2 maand verder ( lijkt al veel langer )
Maar het is zo chillaxed samen .
Voelt gewoon allemaal erg goed
Ondanks dat zo een begin ook vaak erg spannend is omdat je van elkaar niet weet hoe de ander reageert op een opmerking of een gedraging .

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 14:37

Ik vind dat een enorm ouderwetse opvatting.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 14:41

ik vind het ergens wel weer stoer als een vrouw het voortouw neemt. Echter heb ik wel het idee dat het mannen afschrikt..

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 19:40

MyWishMax schreef:
MarlindeRooz schreef:
Lekker vragen! Tenzij je later ook minder wil verdienen. Alles in huis doet en thuismoeder wordt. Als je niet zo ouderwets bent gewoon doen!


Apart...

Ik vind het ook leuker/fijner als de man het vraagt. Dat heeft niks met ouderwets, minder verdienen of huismoeder te maken. Om het plat te zeggen vind ik het leuker als er gejaagd wordt, dan dat ik dat zelf moet doen. Dat vond ik met aanzoek ook. Ja, je kan het echt allemaal zelf, maar als je het leuk of fijn vindt als de man dat doet, ook geen probleem.

Eens hiermee. En dat mag je ouderwets vinden, maar vind dat ook leuker. Al vraag ik t meestal wel zelf, 1x en daarna mag hij met iets komen. Zo niet, jammer dan.

Ik heb vrijdag een date gehad. Was leuk, maar nog geen vlinders. Die had ik bij mn ex en iemand daarna wel direct, maargoed, we gaan het zien.

Zinzi_jewelJarig

Berichten: 8799
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:46

Verliefd worden kan ook groeien
Maar een klik moet er wel zijn imo.

Bij mij gaat t altijd vet mis als ik meteen vlinders heb _-:(

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 21:54

Zinzi_jewel schreef:
Verliefd worden kan ook groeien
Maar een klik moet er wel zijn imo.

Bij mij gaat t altijd vet mis als ik meteen vlinders heb _-:(

Klopt, en vond t zeker wel leuk hoor, dus gaan wss nog wel een keer afspreken. Alleen ff kijken wanneer.

Heb nog wel iemand die wil afspreken, alleen die gaat in maart 4 maand weg, en ik in juli 6 maand, dus dat lijkt me niet echt ideaal, zeker omdat we elkaar nog niet hebben gezien.

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:30

Zinzi_jewel schreef:
Verliefd worden kan ook groeien
Maar een klik moet er wel zijn imo.

Bij mij gaat t altijd vet mis als ik meteen vlinders heb _-:(

Dat is bij mij hetzelfde.
Ik kan best snel verliefd worden, maar hou het nog mooi voor mijzelf.
Gister al wel voorzichtig een uitspraak gedaan, beetje mooi verpakt in de zin.
Kreeg ik als antwoord dat hij hetzelfde voelde <3
Een klik vind ik ook zeker belangrijk :j anders werkt het bij mij niet.

Zelf zou ik niet snel de eerste stap zetten voor een volgende afspraak.
Ben daarintegen best afwachtend eigenlijk....vind het moeilijk om erover te beginnen.
Maar wanneer we alleen aan het chatten zijn vraag ik het wel sneller, wil toch weten met wie ik klets en of het de moeite waard is.


Wiskey1 schreef:
Heb nog wel iemand die wil afspreken, alleen die gaat in maart 4 maand weg, en ik in juli 6 maand, dus dat lijkt me niet echt ideaal, zeker omdat we elkaar nog niet hebben gezien.

Dat lijkt mij idd ook niet echt ideaal.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 23:53

Ik durf niet eens meer snel verliefd te worden, terwijl het zo'n fijn gevoel is.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:02

Zinzi_jewel schreef:
Verliefd worden kan ook groeien
Maar een klik moet er wel zijn imo.

Bij mij gaat t altijd vet mis als ik meteen vlinders heb _-:(


Nouja hier heb ik dus ook last van... of ik voel helemaal niks bij iemand, dan groeit het over het algemeen ook niet. Als ik ook maar iets voel bij iemand, dan gaat het heel snel als er aandacht aan besteed wordt.

Dan gaat het altijd mis.... ik ga dan te hard van stapel lopen. omdat ik uit een relatie kom van bijna 4 jaar, zoek ik ook bevestiging, dat is ook een valkuil.

ik had de stoute schoenen aangetrokken om te vragen of hij misschien iets wilde doen komend weekend. ik zag dat hij aan het typen was. toen bleef het een half uur stil.. toen weer typen en toen kreeg ik ''ik vind je echt een leuke meid, maar ik denk dat ik hier op dit moment geen behoefte aan heb, sorry dat ik je die verkeerde indruk heb gegeven''. ik dacht: ow duidelijk.. maar ik vind het dan wel enorm raar waarom we echt iedere tien minuten appen, waarom hij zo veel interesse toont in mij, waarom hij het op app heeft over ''de volgende keer als ik je zie''... als ik naar mezelf kijk, zou ik zo nooit doen als ik geen interesse zou hebben in iemand. maargoed ik zal het wel verkeerd opgepakt hebben denk ik dan..

Zinzi_jewelJarig

Berichten: 8799
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:11

Dat is dan ook weer raar, als je enkel vraagt of hij iets wil doen t weekend .
Maar blijkbaar not That into you .
Goed dat je t vlug genoeg weet ipv met een serieus gekwetst gevoel en hartje aan de kant staat .

Jammer dat we ons vrij vaak moeten verplichten gevoel nog even in de koelkast te stoppen ...

Ik had van de zomer paar leuke afspraken met een leuke gast .
Helaas werdt dat hem niet
Toch wel last van gehad.
En hij was wel duidelijk geweest maar toch soms kun je niet anders.

Nu wel blij met de man die ik nu heb
Die is lief enzo

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:18

Oh maar dat heb ik ook met iemand gehad.
Rustig 5x per dag bellen, veel lieve woordjes, leuke dingen samen doen gelijk mee op vakantie vragen enzo

Maar toen ik terloops iets zei over iets wat verder in een "relatie" ooit zou komen, was hij ineens niet verliefd en wilde geen relatie.
Mannen snap je soms echt niet