Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 02:13

Nou van mijn kant lijkt er ook eindelijk eens goed nieuws te komen.
Ik heb een fantastische avond gehad. Date nummer 7. Gegeten bij mijn ouders en naar een gospel concert geweest.
Het lijkt inmiddels officieel, zou dit dan toch eindelijk mijn eerste relatie worden?..Ik zweef op een roze wolkje momenteel en kan de slaap niet vatten
Ik kan het eigenlijk niet geloven gewoon.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 04:52

Phylos schreef:
Nou van mijn kant lijkt er ook eindelijk eens goed nieuws te komen.
Ik heb een fantastische avond gehad. Date nummer 7. Gegeten bij mijn ouders en naar een gospel concert geweest.
Het lijkt inmiddels officieel, zou dit dan toch eindelijk mijn eerste relatie worden?..Ik zweef op een roze wolkje momenteel en kan de slaap niet vatten
Ik kan het eigenlijk niet geloven gewoon.



Wat leuk, geniet er van! <3

Mijn tindermatch en ik kennen elkaar vandaag 6 maanden! :D Gisteren zijn we naar financieel adviseur geweest want we gaan een huis kopen. Ook al paar keer aantal weken samen geweest, samen op vakantie en we zien elkaar 5x per week. Zit helemaal goed. <3

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-19 08:49

Wow, wat een hoop goed nieuws hier! :) Wiskey, wel klote dat je nog zo met de breuk zit. Maar heel begrijpelijk natuurlijk en goed om jezelf de tijd te gunnen als je nog geen behoefte hebt aan dates :(:) .

Hier gaat alles nog steeds goed, hij ligt nu naast me te slapen. Kennen elkaar nu ruim een jaar, maar nog niet bezig met grote stappen. Prima zo! :)

Britt_Sisi

Berichten: 8945
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 09:08

Hier inmiddels 2.5 jaar samen met mijn tinderdate! Wonen inmiddels ook samen en gaat super goed <3 om even in die positieve vibe te blijven!

Ik lees hier nog steeds stilletjes mee met jullie date avonturen :)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 12:57

Wat fijn phylos! Geniet ervan <3

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 16:05

Wat leuk die goede verhalen te horen, zou willen dat ik er ook 1 heb.
Maar vooralsnog niet, vanmiddag wel een 2e date.
Merk het vanzelf wel ;)

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 19:54

Hier nu even niet/wel....ik zie het wel...alle mannen zijn hetzelfde lijkt het wel.

Heb 2 speldjes in de hooiberg gevonden maar beide niet verliefd op mij.
Nu wel hele gezellige en goeie vriendschap met beide.
Eentje is mijn geo-cache maatje geworden en degene hier uit mijn Stad was hier gisteravond....spelletje monopoly gespeeld.
En dat was echt super gezellig!! tot 2 uur in de nacht :')
Hij is er nog steeds niet echt uit wat hij wil...voor nu dus gezellig als vrienden!

We zien het wel...mss loopt het toch nog ergens op uit


CarinaR schreef:
Wij kennen elkaar nu een jaar, ook precies nu. En in januari een jaar samen.
Rond aan kijken voor een huis <3

Nog niks gevonden in het dorp?

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 21:40

Ja en nee.
Weten inmiddels in welke prijs categorie we kunnen zoeken, maar de huizen zijn al weg voor je überhaupt hebt kunnen kijken.

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:28

Ja, het gaat er erg snel

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:04

Ja de huizenmarkt is nog steeds overspannen. Lastig!

Hier nog steeds zwevend op een wolk. Fijn geappt en vooral gebeld de laatste dagen. Hij kon het gisteren niet redden om aan te sluiten bij een familie dinertje, maar was ook erg kort dag dat ik hem kon uitnodigen. Gezien onze drukke schema's rondom werk en studie zien we elkaar in het weekend pas weer. Wat lijkt dat dan nog ver weg! Ben benieuwd hoe het dan voelt. Ben altijd bang dat mijn verwachtingen gedurende een week te hoog oplopen

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 13:36

Hier op een of andere manier ook op een rose wolk.
Beetje gek gelopen maar ben wel blij met deze ontwikkeling.

8 weken geleden iemand leren kennen.
Helaas was hij niet verliefd op mij...maar het klikte wel enorm goed tussen ons.
Uiteindelijk zijn wij in een fwb beland , met als afspraak dat wanneer wij gaan daten wij ermee ophouden.
Nu wilde hij er een paar weken terug toch mee ophouden...niet vanwege dat hij een date had maar omdat hij het toch liever deed met iemand waar hij wel gevoelens voor heeft.
Vond het jammer, maar goed..je kan niemand dwingen.

Nu hadden wij afgelopen zaterdag afgesproken om bij mij thuis monopoly te spelen.
Het was echt heel gezellig...en uiteraard toch weer in bed beland :=
Afgelopen dinsdag was ik weer bij hem vanwege zijn nieuwe aquarium, en toen hadden we het er nog eens over hoe wij dingen willen en zien.
Nog even wat gegeten en daarna ging ik nog even bij iemand op visite.
Nog wel even zitten appen, en kwam ineens uit dat hij het wil aankijken hoe het gaat lopen tussen ons.
Zei al voor de gein dat het al 'loopt' tussen ons := :P

Het is niet officieel ofzo...but will see how it goes... :D

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-19 14:08

Dat klinkt... Ik zou graag willen zeggen goed, maar het klinkt meer apart? Ik kan natuurlijk alleen maar afgaan op wat je hier schrijft en er zal vast nog veel meer gezegd zijn tussen jullie, maar als iemand na eerst meermaals aan te geven geen gevoelens te hebben toch ineens wil kijken hoe het loopt, zou ik wel even met mijn oren staan klapperen en er héél voorzichtig en sceptisch in stappen. Ik hoop natuurlijk wel voor je dat er iets heel moois uit komt! :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 14:29

Ik zou ook voorzichtiger zijn. Hoe 'het' loopt is erg breed. Heeft hij wel specifiek iets gezegd over daten? Want hoe het loopt kan ook gaan over fwb,dat hij het eerst geen kans wil geven en nu wel.

Ik hoop natuurlijk voor jou dat het serieus is!

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 15:31

Maar wat wil hij dan?
Dat je niet meer date en alleen hem date?

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 17:29

Ik snap jullie reacties.
Het klinkt idd apart, maar hij is echt wel serieus :j
Het is een hele lieve, zachte aardige man en hij maakt echt geen misbruik van mij.
We hebben altijd al hele goede gesprekken gehad , ook hierover.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 20:32

Oké als het voor jou duidelijk is wat hij wil en jij bent daar happy mee dan is dat toch prima

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 15:02

Ik heb wel contact met een aantal mannen, waarmee ik met 1 het best gezellig heb op app. Als het goed is dinsdag afspreken.

De anderen hebben allemaal kinderen, en qua contact ook iets anders. Nu ben ik 23, dus is dat niet raar. Alleen weet niet zo goed of ik dat zou zien zitten, ook omdat ik zelf echt geen kinderwens heb.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 15:08

Welke leeftijdscategorie zit je te swipen Wiskey? Ik ben zelf 24 maar kwam bijna nooit mannen tegen net kinderen (gelukkig :=)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 15:10

Neverland schreef:
Welke leeftijdscategorie zit je te swipen Wiskey? Ik ben zelf 24 maar kwam bijna nooit mannen tegen net kinderen (gelukkig :=)

23 tot 28. Ik eerder ook nooit, maar nu ineens wel hahaha. Lang niet allemaal hoor, maar toevallig nu 3 op app die dat wel hebben.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:44

Die date die ik morgen zou hebben gaat niet door. Gisteren nog over gehad, vanmorgen na goeiemorgen heeft ie me geblokkeerd op whatsapp etc.
Echt de mannen van tegenwoordig... als je niet eens het lef hebt om gewoon eerlijk te zijn, laat dan ook maar :,)

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 17:41

Pfffff vermoeiend zijn sommige mensen, inderdaad wees eerlijk

Zinzi_jewel

Berichten: 8801
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 18:52

Dat daten en gedoe is stuk lastiger tegenwoordig.
Zoveel relatie vormen of t juist geen naam geven .
Pfff

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:32

Ik had het er vandaag over met een collega, dat mensen het tegenwoordig over het algemeen snel opgeven. En door dating apps als tinder, second love etc mensen ook snel vreemdgaan etc. Ben ik nou zo raar als ik gewoon een relatie wil met iemand die daadwerkelijk van mij houdt en alleen mij wil? Het voelt voor mij alsof alle mannen tegenwoordig dat niet willen of al hebben.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:37

Nee je bent niet raar (ik wil dat zelf ook) en ja dat gevoel heb ik ook.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:23

Is absoluut niet raar, niet alle mannen willen iets anders al heb ik wel de indruk dat het zowel bij mannen als vrouwen meer voorkomt dan vroeger. We zijn nu eenmaal onafhankelijker, meer nadruk op zelf je leven in handen nemen, voor je eigen geluk zorgen, ... Of dat maatschappelijk beter is of zorgt voor meer geluk voor het individu is de vraag. Want zoiets kan best wel werken voor iemand met momenten, maar ook voor veel eenzaamheid zorgen, zeker op oudere leeftijd. Het echte houden van is iets dat niet vluchtig is, maar waar krijgt dat dan nog een kans om te groeien?