Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 132 van de 161 [ 4015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 161  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ik date, jij datet, wij daten?

 
Profiel   

Bij mij thuis praten ze ook regelmatig over mijn exen. Ik heb er geen problemen mee, ik ben er nu toch niet mee samen en ze zijn wel belangrijk geweest voor je.

Mijn date en ik zijn ook heel erg open toe over mensen die we hebben gedate en waarmee we een relatie hebben gehad.

Maar als jij je er niet prettig bij voelt dan zou ik tegen je oma zeggen dat je het niet gepast vind. Waarschijnlijk begrijpt ze het vast. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:00 



 
Profiel   

nouja mijn oma doet het eigenlijk alleen bij mij.
bij haar andere kleinkinderen hoor ik haar niet over de ex..
en tjah zal mee wegen omdat ze hem gewoon heel leuk vond
maar ik ben van mening dat ik niet de hele familie hoef te vertellen wat alle redenen zijn geweest van het uit elkaar gaan.
dus dat weten ze niet, het is over, klaar.
praten over ruim 3 jaar terug ook ondertussen, dus vind het wel mooi weest
(zal maar zeggen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:04 



 
Profiel   

Wat is je afweging om het niet te doen? Hij zal vast wel begrijpen dat het voor je oma wennen is?

En na 3 jaar kan ik me voorstellen dat je er klaar mee bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:07 



 
Profiel   

capopjekop schreef
Wat is je afweging om het niet te doen? Hij zal vast wel begrijpen dat het voor je oma wennen is?

En na 3 jaar kan ik me voorstellen dat je er klaar mee bent


het voelt alsof ik meer druk op hem leg als ik tegen hem dan zeg
dat mijn oma het nog steeds over mijn ex heeft.
(mede met het feit dat dat dus al ruim 3 jaar over is)
en ik wil geen druk op hem leggen dat hij zich anders gaat gedragen zeg maar

hij weet wel dat me oma hem graag wilt zien
en dat ze het jammer vond dat dat laatst niet kon omdat ze
dus in het ziekenhuis kwam te liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:09 



 
Profiel   

Ik zou het gewoon tegen hem vertellen. Een volwassen vent begrijpt dat echt wel hoor.

Mijn opa praat ook nog over mijn ex van zo'n 6 jaar geleden. _O- Die heeft blijkbaar een goede indruk op hem gemaakt haha. Ik kan er mee lachen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:29 



 
Profiel   

De ouders en zussen van mijn ex praatten ook regelmatig nog over zijn ex. Zij wisten wel de reden dat het uit was en wat ze daarna nog allemaal gedaan heeft(niet netjes om het voorzichtig uit te drukken, niet alleen naar ex maar ook zijn familie), maar ze werd regelmatig nog genoemd. Vond ik niet heel prettig, vooral omdat ik niet het idee kreeg dat ze veel interesse in mij hadden. Van haar waren ze nog compleet op de hoogte. :=
Helemaal apart als je bedenkt hoe ze vervolgens tegen mij gingen doen toen het over was.

Ik had het wel fijn gevonden als ik het van te voren geweten had. :j Of dat hij er wat van gezegd zou hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:56 



 
Profiel   

lovelyfiefy schreef
capopjekop schreef
Dat zal ook zeker meespelen. Ik zou vooraf tegen oma zeggen dat je niet meer over ex wil praten. Waarschuw je vriend even van te voren dat het kan gebeuren dat oma er wat over zegt. En als oma toch over ex begint gewoon herinneren aan de afspraak. Blijft ze dan doorpraten over ex zou ik naar huis gaan.


ik twijfelde inderdaad al of ik tegen mijn vriend moest zeggen
dat ze er wellicht over zou kunnen beginnen.
misschien dus wel goed om te doen dan


Ja en weet je, oma's mogen hun eigenaardigheden hebben. Leg het hem maar maak het niet groter dan het is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 07:45 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
lovelyfiefy schreef

ik twijfelde inderdaad al of ik tegen mijn vriend moest zeggen
dat ze er wellicht over zou kunnen beginnen.
misschien dus wel goed om te doen dan


Ja en weet je, oma's mogen hun eigenaardigheden hebben. Leg het hem maar maak het niet groter dan het is.


Dat mag ze zeker, maar als ik me hier niet prettig bij voel mag ze dat ook aanpassen.
En ik snap ook niet waarom ik het groter zou maken dan het is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 08:08 



 
Profiel   

Omdat je je er zoveel zorgen om maakt. Zeg dan gewoon "oma kap er mee" en klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 09:43 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Omdat je je er zoveel zorgen om maakt. Zeg dan gewoon "oma kap er mee" en klaar.


Wauw Oke ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:07 



 
Profiel   

Ben ik het wel mee eens, daarnaast is een ex gewoon deel van je verleden dus zie niet waarom daar niet over gesproken zou mogen worden (en jij bent niet verantwoordelijk voor wat je oma zegt). Zou me er ook niet zo druk om maken, even van tevoren tegen hem zeggen en klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:11 



 
Profiel   

Ik ben het wel met MB eens. Je bent aan het nadenken over wat er zou kunnen gebeuren (druk op hem leggen, hij gaat zich anders gedragen...). Wie weet haalt hij zijn schouders op en zegt : 'oke' en that's it. Ik zou het eerder vreemd vinden als hij hierdoor zich anders gaat gedragen, zeker als jullie beide volwassen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 17:26 



 
Profiel   

lovelyfiefy schreef
MarcoBorsato schreef
Omdat je je er zoveel zorgen om maakt. Zeg dan gewoon "oma kap er mee" en klaar.


Wauw Oke ..


Hey hoe is het afgelopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 06:27 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
lovelyfiefy schreef

Omdat je je er zoveel zorgen om maakt. Zeg dan gewoon "oma kap er mee" en klaar.


Wauw Oke ..


Hey hoe is het afgelopen?[/quote]


Ook wel benieuwd naar.

Hoe gaat het met de rest?
Hier gaat het super, wij gaan binnenkort weekendje Zeeland, Texel was helaas bijna alles al vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 12:06 



 
Profiel   

Hier gaat het wel prima nog steeds. Zie m de aankomende 2 weken niet omdat ik aan het werk ben in het buitenland.

Ben ook benieuwd lovelyfiefy

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 12:25 



 
Profiel   

Hier slecht. Hij is te druk en ik ben echt op zoek naar een serieuze relatie en hij kan daar niet aan voldoen. Hebben het goed besproken via de telefoon. Ik moet dus weer opnieuw op zoek. Eerst de teleurstelling verwerken weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 12:46 



 
Profiel   

Goh, klinkt bekend.

Wist hij dat niet van te voren dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 13:58 



 
Profiel   

Ik denk dat hij zich niet goed beseft heeft hoeveel tijd en energie het beginnen aan zijn thesis naast het werken ging kosten en daarbij zijn er wat familieproblemen die energie vragen.
Hij wilde het starten als vriendschap en zien hoe het liep. Maar ik heb behoefte aan meer duidelijkheid en meer contact, initiatief en interesse

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 15:05 



 
Profiel   

Goed dat je weet wat je wilt.
Daar horen helaas ook teleurstellingen bij, niet iedereen weet wat hij wil of aankan helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 15:53 



 
Profiel   

Hier gaat alles nog goed.
Kennen elkaar 3 weken en we zien elkaar in de weekenden.
Hij is momenteel erg druk met werk en gaat deze week verhuizen...en kijkers bij zijn huis en dus het huis weer schoon en netjes. Hij staat er alleen voor...ex werkt helemaal niet mee daaraan.
Volgende week heeft hij 3 weken vakantie en hopelijk komt er na de verhuizing meer rust zodat wij elkaar wat vaker gaan/kunnen zien.Voor nu even geduld....kan ik zo slecht tegen.... O:) maar hij vind dat wel even fijn.
Als wij bij elkaar zijn is het echt heerlijk en genieten we van elkaar. We wandelen veel...iets wat wij beide graag doen.
En in zijn 3de week vakantie heb ik ook nog een week aangevraagd (en goedgekeurd *\o/* )
En als het weer een beetje meezit gaan wij nog een paar dagen ertussen uit. Naar texel :D
Maar dat is dus nog een verrassing voor hem :+ al weet hij al wel dat ik hem voor een paar dagen ga 'ontvoeren'....waarheen weet hij dus nog niet.
Zit het weer tegen dan worden het gewoon wat dagjes uit.


Phylos schreef
Hier slecht. Hij is te druk en ik ben echt op zoek naar een serieuze relatie en hij kan daar niet aan voldoen. Hebben het goed besproken via de telefoon. Ik moet dus weer opnieuw op zoek. Eerst de teleurstelling verwerken weer


Jammer zeg... :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 16:25 



 
Profiel   

Leuk dat het zo goed gaat Janine! En lekker naar texel. Wilde wij ook maar Zeeland is ook dikke prima.

Hopelijk kunnen jullie straks naar de verhuizing lekker genieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 16:34 



 
Profiel   

Wat leuk j_nine!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 17:13 



 
Profiel   

Wat leuk allemaal zeg! Behalve Phylos :(:)

Mag ik even klagen? Ik heb net toch ook even gewoon iemand geblokkerd op WA zonder te zeggen dat het hem niet wordt hoor := Misschien ook niet zo netjes, maar echt. :n Twee weken geleden nummers uitgewisseld, maar door persoonlijke omstandigheden van mijn kant geen date kunnen plannen. Er werd alleen maar 1 keer in de zoveel dagen geappt of ik al kon afspreken. Geen reactie op de omstandigheden, geen berichtje tussendoor om elkaar wat te leren kennen. Net weer zo'n berichtje en mijn reactie dat ik deze week niet kon door die omstandigheden en daarna op vakantie vertrek en hij was beledigd. Dat die al 2 weken wacht en of die moest geloven dat ik tussendoor geen enkele date gehad heb.

Ik heb gezegd dat hij het niet hoeft te geloven, maar dat in deze gevallen sommige dingen gewoon veel belangrijker zijn dan daten.

Echt... Had nog wel wat willen/kunnen sturen, maar laat maar. Zonde van de energie -O- :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 18:51 



 
Profiel   

Nou Inderdaad zeker zonde van je energie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 19:58 



 
Profiel   

Niemand meer dates gehad? :D

Bij mij is het inmiddels officieel ( <3) dus ik trek me vanaf nu in de meelees modus! Ik heb er maar rond de 20 eerste dates voor moeten hebben en veel te veel Tinder matches maar ik heb eindelijk iemand kunnen vinden waar ik stapel op ben. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 07:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 132 van de 161 [ 4015 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 161  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen