Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:55

Neverland schreef:
Niemand meer dates gehad? :D

Bij mij is het inmiddels officieel ( <3) dus ik trek me vanaf nu in de meelees modus! Ik heb er maar rond de 20 eerste dates voor moeten hebben en veel te veel Tinder matches maar ik heb eindelijk iemand kunnen vinden waar ik stapel op ben. :D


Ohh wat leuk! Gefeliciteerd!

Ik ben nu een week weg, en nog een week te gaan en merk dat het appen en bellen met mn vriend echt leuker wordt. Denk dat we elkaar in de periode hiervoor echt te veel hebben gezien, waardoor het wel leuk was, maar nu meer super leuk. Dat komt nu wel weer terug :)

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:08

Gefeliciteerd!! Hier is het rustig, ben toch wat huiverig geworden merk ik.

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:38

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!

Ik heb wel twee dates gehad via Tinder. Met de eerste heb ik vanavond weer afgesproken. Twijfelde daarover omdat ik al weet dat dat niks serieus wordt. Maar dacht ach, we hebben het gezellig samen, ben vrijgezel, zolang we ons vermaken en niemand gevoelens krijgt is het wel goed :D En anders kappen we het af.

Die andere date was ook wel leuk en gezellig maar ook niet bepaald serieus ofzo. Niet erg verder, hadden een leuke date, leuke gesprekken, maar ook niet mijn type. Merk dat ik het echt leuk vind om zo nieuwe mensen te leren kennen. Dat daten is echt helemaal mijn ding _/-\o_

Volgende week weer een date met een nieuwe, ben daar wel benieuwd naar. Iemand die wel serieus is, zegt die :')

Maanlicht; je had toch een man waarmee je twee leuke dates had gehad? Of was dat uiteindelijk toch niks?

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:48

Ik heb gisterenavond een date gehad erg leuke jongen en we hadden een wederzijdse klik.
Maar ik ga zien hoe het loopt, ben na de vorige 2 wel wat voorzichtiger geworden in mijn gevoelens.

Leuk dames dat het zo goed gaat met jullie mannen.

En finnens daten kan ook best leuk zijn als er niet teveel gevoel bij komt kijken :)

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 10:50

Ik heb pas over 2 (en misschien zelfs 3) weken een eerste date...
Was op een feestje en had daar een leuke jongen gezien, maar durfde hem niet aan te spreken. Dus via via zijn naam kunnen achterhalen en een berichtje gestuurd. We zijn nu eigenlijk elke dag aan het appen en dat kan dan ook uren door gaan, dus online is die klik er iig wel... En ik vind hem ook echt wel leuk.

Alleen het probleem: hij woont in Groningen, ik omgeving Den Haag :') En we starten allebei morgen met een nieuwe baan, fulltime. Dus dan ben je toch op de weekenden aangewezen, en de eerste mogelijkheid is mogelijk over 2 weken, maar kan eventueel pas over 3 weken zijn. Hij heeft al dingen gepland en ik ook, moet o.a. een dienst doen op de huisartsenpost en dat is niet iets wat je af kunt zeggen. Ik merk wel dat ik het echt lastig vind om die 2-3 weken te wachten, ben gewoon benieuwd of die klik er in het echt ook is. Zijn er mensen die dit ook hebben gehad? En heeft er iemand tips? :')
We hebben wel al een keer gevideobeld, ben wel van plan om dat misschien wat vaker te doen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 11:04

Hebben jullie nergens samen een avond vrij? De eerste date hoeven jullie toch geen uren bij elkaar te zijn. Dat is gewoon om te kijken of de klik er wel is. Dan ontmoeten jullie ergens in het midden.

2-3 weken wachten vind ik persoonlijk te veel. :o Dadelijk klikt het niet in real life en heb je je daar zo op verheugd.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:05

Het is 2 uur en een kwartier voor mij met de auto enkele reis... Ik werk tot 5 of 6 uur... Dan zou ik 4,5 uur aan het reizen zijn om hem een uurtje te zien, dat wordt wel echt wat te gek. En hij heeft geen auto. :')
Dus is echt wel lastig.

Als ik eenmaal weet dat er een klik is vind ik het wel beter te handelen, dan heb je idd niet al die verwachtingen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:20

Nou hij kan dan toch wat moeite met de trein doen? Gaan jullie samen een hapje eten of zo. Dan hoef jij nog maar een uurtje te rijden.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:24

Mwah ik snap wel dat je niet voor een avond zo'n eind wil reizen, 2 a 3 weken wachten is wel lang maar het is vast de moeite :D

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:44

Ik zou niet (meer) zolang wachten. Je gaat toch bepaalde verwachtingen creëeren aan de hand van je appcontact, tenminste dat merkte ik bij mezelf. Als het dan anders is in het echt denk je wel tja, jammer, daar zoveel energie in gestoken.

Kun je niet ergens in het midden afspreken? Jij een stukje met de auto, hij met de trein.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:47

Ik zou sowieso trouwens niet zo ver iemand willen daten, totaal niet praktisch _O-
Ik heb ook wel leuk gesprek weer, als het goed is zaterdag een date :j

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 13:06

Serieus? Zouden sommigen van jullie iets geen kans geven omdat je een paar weken moet wachten, ondanks dat het contact super leuk is?
Als ik dat had gedaan was het tussen mij en mijn vriend niets geworden, bij ons zat er ook bijna een maand tussen de eerste ontmoeting en de eerste date, ook door afstand en drukke levens. En nog steeds komt het weleens voor dat we elkaar twee weken niet zien omdat we allebei te druk zijn en net niet op een afstand wonen die je even voor een avondje op en neer rijdt. Juist omdat ons contact via WhatsApp zo leuk is heb ik daar heel weinig moeite mee.

Ik zou rustig afwachten, het klinkt alsof je in ieder geval genoeg te doen hebt om de tijd door te komen. En als de klik er in real life net zo is en het wordt echt iets, dan ga je vanzelf meer een prioriteit van elkaar maken en creatiever worden waardoor je elkaar vaker ziet :) .

Neverland, leuk dat je een fijn iemand gevonden hebt! Lekker mee blijven kletsen, hoor :) .

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 14:16

Ik zou ondertussen lekker verder daten ja, prulletje. 9/10 keer was het toch uiteindelijk een teleurstelling ook al was het op de app zo leuk en gezellig. :+ Dus ik zou niet op 1 iemand blijven wachten.

Nu zou ik sowieso niet gaan daten met iemand die zo ver weg woont. 1,5 uur met de auto was voor mij de max.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 14:57

Ik heb net nog 2 uur gevideobeld met hem en ook besproken dat ik 2 weken nog net oké vind, maar 3 weken te lang wordt. Snapte hij, dus ik zie hem sowieso over 2 weken. En ja, het is lang en hij woont ver weg, maar hij is wel echt heel leuk :') echt gewoon helemaal mijn type, en op het feestje was het ook al een soort love at first sight.

Daarbij wil hij na zijn laatste stage (over een half jaar) naar de randstad komen, dus dan is dat ook geen issue meer :D

Normaal begin ik er ook niet eens aan als iemand zo ver weg woont, maar dit is anders, ofzo. :')

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-19 15:29

Als het goed voelt, niks mis mee om ervoor te gaan :) . Zeker als hij op termijn toch meer jouw kant op wil komen, ideaal.

En Neverland, in de tussentijd nog andere dates hebben kan natuurlijk altijd, mits je daar zin in hebt. Maar ik zou het er niet om afzeggen. Zou inderdaad niet al mijn hoop vestigen op iemand waar ik nog nooit een face to face date mee heb gehad.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:37

Tanya schreef:
Het is 2 uur en een kwartier voor mij met de auto enkele reis... Ik werk tot 5 of 6 uur... Dan zou ik 4,5 uur aan het reizen zijn om hem een uurtje te zien, dat wordt wel echt wat te gek. En hij heeft geen auto. :')
Dus is echt wel lastig.

Als ik eenmaal weet dat er een klik is vind ik het wel beter te handelen, dan heb je idd niet al die verwachtingen.

Isabel en ik wonen ook 2 uur (met de trein) van elkaar af :j als het goed gaat kan je het altijd werkend maken!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 16:02

Tanya schreef:
Ik heb net nog 2 uur gevideobeld met hem en ook besproken dat ik 2 weken nog net oké vind, maar 3 weken te lang wordt. Snapte hij, dus ik zie hem sowieso over 2 weken. En ja, het is lang en hij woont ver weg, maar hij is wel echt heel leuk :') echt gewoon helemaal mijn type, en op het feestje was het ook al een soort love at first sight.

Daarbij wil hij na zijn laatste stage (over een half jaar) naar de randstad komen, dus dan is dat ook geen issue meer :D

Normaal begin ik er ook niet eens aan als iemand zo ver weg woont, maar dit is anders, ofzo. :')


Nou dat klinkt sowieso al goed, als je al videobelt enzo zou ik mij sowieso niet zo druk maken :D
Gewoon lekker 2 weken wachten en daten :j Wie weet is het wel je droomvent, ik zou echt niet het laten schieten omdat je toevallig 2 weken moet wachten. Kan me best voorstellen dat je beide zo druk bent dat het niet eerder lukt. Ben zelf soms ook heel druk dat ik geen tijd kan maken voor een date.

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 21:37

@Neverland; Leuk! gefeliciteerd :)

@Silly1972; wat fijn voor je!
Kan er helemaal inkomen dat je nu wat voorzichtig bent, maar komt vast goed ;)

@Tanya; 2 weken is idd lang, maar als je echt niet eerder kunt.
En als het echt een leuke man/jongen is dan is het het wachten wel waard.


Hier nu een beetje rustig, hij is bezig met verhuizen en even helemaal gesloopt nu. Aankomende week zie ik hem wel weer...hebben elkaar dan 1,5 week niet gezien.
Net nog wel een lief appje dat hij mij wel mist nu <3
Maar hij wil het sowieso rustig aan doen omdat hij niet zou willen dat het nu verkeerd zou gaan.
Onze gevoelens zijn wel echt en ook hij wil dat het goed blijft gaan tussen ons en dus niet te hard van stapel wil lopen.
Verder appen/bellen we elke dag wel met elkaar.

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:26

Nou dat was dus een eenmalige date.
Niets meer van hem gehoord en als ik zelf een berichtje stuur geeft hij hele lauwe reacties.
Ga daar echt niet achteraan lopen, zo leuk was hij nou ook weer niet.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:48

Silly1972 schreef:
Nou dat was dus een eenmalige date.
Niets meer van hem gehoord en als ik zelf een berichtje stuur geeft hij hele lauwe reacties.
Ga daar echt niet achteraan lopen, zo leuk was hij nou ook weer niet.

Ohh wat balen!

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:07

Ach heb er dit keer niet eens zoveel moeite mee.
Als je zegt een macho man te zijn en vervolgens ontmatched en niet over de app kan zeggen dat je mij toch niet interessant genoeg vindt, ben je wat mij betreft gewoon een slappe zak.
Next@!

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 17:42

@Silly1972; Precies, lekker laten gaan. +:)+

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:11

Volgende is alweer in de planning hahaha

Donderdag gezellig even koffie drinken en vrijdag wordt er waarschijnlijk voor mij gekookt door een chef-kok :P

Silly1972

Berichten: 14780
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 08:19

Silly1972 schreef:
Volgende is alweer in de planning hahaha

Donderdag gezellig even koffie drinken en vrijdag wordt er waarschijnlijk voor mij gekookt door een chef-kok :P



edit: toch de koffie maar laten zitten, 2x dates achter elkaar voel ik mij toch niet heel erg fijn bij.
Eerst die van vrijdag maar even zien. Die is trouwens na 1 dag op de app al verliefd geloof ik haha, maar is ook zijn eerste date sinds jaren weer.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 12:32

Na date 1 zei mn vriend ook: beetje verliefd, terwijl ik nog iets had van ehhhh wow dit gaat snel.

Spannend silly!