Producten die werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinnepin

Berichten: 8938
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:31

No yellow van kis. De beste zilver shampoo die ik ooit gehad hebt, en dat zijn er heel wat. Niet te lang in laten trekken want hij is erg sterk. Meestal laat ik het een minuutje intrekken en weg gele gloed

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 09:42

Connie schreef:
Áls je dan een zilvershampoo uit de drogist wilt proberen, dan die van Schwarzkopf. Maar je kunt beter even online zoeken naar een goede zilvershampoo; ik gebruik bijvoorbeeld Fudge clean blonde violet toning shampoo.

Ook voor een witte schimmel staart aan te raden? :D
Die dus wit moet zijn ipv assig ;)

Qimm

Berichten: 15177
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 09:50

Zilvershampoo is geweldig voor witte paarden/voetjes/staarten! Gebruik het al jaren. Gewoon die van de kruidvat huismerk

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:32

Ja, huismerk kruidvat ken ik inderdaad, maar benieuwd of die van Schwarzkopf zoveel beter is ;)

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:39

Ethelate schreef:
Ja, huismerk kruidvat ken ik inderdaad, maar benieuwd of die van Schwarzkopf zoveel beter is ;)


Mijn ervaring is dat het hetzelfde werkt/effect geeft.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:07

Advance White tandpasta van Arm & Hammer met baking soda. Super tandpasta, goede smaak en maakt/houd je tanden echt witter. Ik heb hem in Engeland gekocht bij de Tesco, volgens mij is ie hier alleen via internet te koop en véél duurder. Gelukkig ga ik sept of okt weer naar Engeland en dan sla ik een klein voorraadje in.

_Nadia_

Berichten: 2653
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:18

Askja schreef:
Advance White tandpasta van Arm & Hammer met baking soda. Super tandpasta, goede smaak en maakt/houd je tanden echt witter. Ik heb hem in Engeland gekocht bij de Tesco, volgens mij is ie hier alleen via internet te koop en véél duurder. Gelukkig ga ik sept of okt weer naar Engeland en dan sla ik een klein voorraadje in.

Ik weet niet wat t bij Tesco kost, maar Poundland heeft ze ook.

BarbaLala

Berichten: 9618
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:16

Nou de vellen hangen er bij inmiddels, na gebruik va die exfoliating sokken. Ik heb geen idee of het echte eelt er ook af gaat? Maar dit valt me al niet tegen na slechts 1 uurtje dragen. En of het lelijk is maakt me weinig uit hoor, als mensen er naar vragen zeg ik wel dat ik schurft heb :+

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:20

Toen ik nog highlights had gebruikte ik zilvershampoo van Schwarzkopf en No yellow van Fanola. Beiden werkten supergoed, alleen die laatste hoefde ik altijd minder lang te laten trekken.

willemlover

Berichten: 1566
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 10:58

Hoi allemaal,
Ik heb al een hele tijd het wimperserum van de Kruidvat in gebruik. Nu ben ik aan een nieuw potje toe maar kan ik het nergens meer vinden. Op de site wordt er gezegd dat hij niet meer verkrijgbaar is. Weet iemand hier meer over? Kan iemand mij verder helpen met een eventueel vergelijkbaar product?

Bedankt alvast!

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:05

Bij ons bij het Kruidvat zag ik ze laatst ook niet meer. Heb nog reserve verpakking liggen gelukkig.
Eigenlijk niet gevraagd of ze nog kwamen. Ging er vanuit dat de voorraad weer op was.

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:13

Op de site stond dat het uitverkocht was..

Trouwens, voor degenen die last hebben van scheerbultjes etc;
Raka van Ylonn is echt mijn redding. Elke avond na het scheren(Niet direct erna) voordat je naar bed gaat(bijvoorbeeld) even smeren waar jij last hebt van scheerbultjes en doei jeuk en bultjes! Het is best duur maar je kunt er wel een hele tijd mee :j

Edit: https://www.ylonn.nl/products/ylonn_raka_90ml

willemlover

Berichten: 1566
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 16:45

Na contact met de Kruidvat blijken ze niet meer in het assortiment te zitten. Op Kruidvat.be is het nog wel te verkrijgen helaas verzenden zij het niet naar Nederland. Is er toevallig een Belgische gokker die het naar mij toe wil versturen :o ? Ik vergoed natuurlijk alle kosten!

Anoniem

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 16:48

Ik heb best wel grote poriën en heb nu van Benefit de PoreFessional geprobeerd: geweldig! Het werkt echt, geen porie meer te zien! Ik raad 'm aan iedereen aan!

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 16:48

Wel vreemd omdat ze best goed verkochten!
Nu woon ik wel vlakbij grens . Rij ik gewoon naar België als t moet

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:06

Wellicht omdat er zo veel berichten rond gingen dat het slecht voor je ogen zou zijn?

Zonde dat ik het nu pas weet. Ik heb net twee weken terug mijn flesje aan de dochter van mijn baas gegeven. Zal nog wel even kijken of ik er nog een thuis heb liggen.

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:47

Nico_lette schreef:
Op de site stond dat het uitverkocht was..

Trouwens, voor degenen die last hebben van scheerbultjes etc;
Raka van Ylonn is echt mijn redding. Elke avond na het scheren(Niet direct erna) voordat je naar bed gaat(bijvoorbeeld) even smeren waar jij last hebt van scheerbultjes en doei jeuk en bultjes! Het is best duur maar je kunt er wel een hele tijd mee :j

Edit: https://www.ylonn.nl/products/ylonn_raka_90ml


Avoyd is volgens mij precies hetzelfde en werkt ook als een tierelier

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 16:09

willemlover schreef:
Na contact met de Kruidvat blijken ze niet meer in het assortiment te zitten. Op Kruidvat.be is het nog wel te verkrijgen helaas verzenden zij het niet naar Nederland. Is er toevallig een Belgische gokker die het naar mij toe wil versturen :o ? Ik vergoed natuurlijk alle kosten!


Ik woon dicht bij Essen. Ga wel altijd in Essen tanken, dus 1 minuut omrijden. PB maar voor degene voor wie het nodig is. Woon zelf wel gewoon in Roosendaal. :)

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 16:10

tammiebels schreef:
Nico_lette schreef:
Op de site stond dat het uitverkocht was..

Trouwens, voor degenen die last hebben van scheerbultjes etc;
Raka van Ylonn is echt mijn redding. Elke avond na het scheren(Niet direct erna) voordat je naar bed gaat(bijvoorbeeld) even smeren waar jij last hebt van scheerbultjes en doei jeuk en bultjes! Het is best duur maar je kunt er wel een hele tijd mee :j

Edit: https://www.ylonn.nl/products/ylonn_raka_90ml


Avoyd is volgens mij precies hetzelfde en werkt ook als een tierelier


Ik gebruik inderdaad Avoyd! :)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 16:55

Ik heb een kruidvat om de hoek, wil morgen anders wel even kijken of ze het nog hebben? (Woon in België)

melissssssx

Berichten: 113
Geregistreerd: 26-03-13

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:52

Ik heb tot vorige maand bij het Kruidvat gewerkt en ze zijn inderdaad uit het assortiment gehaald vanwege een verschil van mening met de Voedsel en warenautoriteit. Zij vonden namelijk dat het een geneesmiddel was en het Kruidvat vond dat dat niet zo was. Zodoende moesten ze dus uit het assortiment en niet omdat het schadelijk was. Heel jammer want ik gebruikte het ook braaf elke avond :(

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 18:07

Zou er een goed alternatief zijn?

xxxmh

Berichten: 3495
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 18:08

Balen. Wilde het eigenlijk weer kopen want het werkte zo goed en soms breekt er 1 wimper af en heb ik meteen een gat.

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 18:11

Afbeelding

Hier lees ik ook goede reviews over en ook niet te duur

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 18:44

Banyu schreef:
willemlover schreef:
Na contact met de Kruidvat blijken ze niet meer in het assortiment te zitten. Op Kruidvat.be is het nog wel te verkrijgen helaas verzenden zij het niet naar Nederland. Is er toevallig een Belgische gokker die het naar mij toe wil versturen :o ? Ik vergoed natuurlijk alle kosten!


Ik woon dicht bij Essen. Ga wel altijd in Essen tanken, dus 1 minuut omrijden. PB maar voor degene voor wie het nodig is. Woon zelf wel gewoon in Roosendaal. :)


Aanbid blijft gelden. :)