Heeft mijn relatie nog wel zin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:32

Stoer dat je je verhaal zo durft te delen! Even door de sarcastische reacties van medebokkers heen gelezen en ik wil je veel wijsheid wensen! Mij lijkt de woonsituatie wel ideaal als een-ouder!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:44

n_love_qwert schreef:
pol013 schreef:
Ik weet niet of jullie een heel ander verhaal lezen dan ik maar volgens mij gaat het zo:

ts en haar vriendin wonen samen. Vriendin krijgt een kind en trouwt en beide wonen er nu ook bij. TS raakt zwanger en ze leven nog lang en gelukkig samen. Daarnaast heeft ts af en toe een niet geheel gedifinieerde relatie met de vader van haar kind. Door hoe ze schrijft krijg ik de indruk dat dat niet helemaal lekker gaat maar dat benoemt ze niet heel expliciet.

Dan zijn er 2 problemen:
1. Er is een verdenking van vreemdgaan. Daar moet je iets mee/ heb je nu iets mee gedaan.
2. Je twijfelt aan je relatie met H: zoek uit wat je daar mee wil.

Hoe de ts verder samen woont is misschien iets ongebruikelijk maar niet per definitie raar of slecht. Waarom moet men daar zo over vallen? Ik zie geen concrete problemen beschreven worden die voort komen uit deze situatie.


Je hebt helemaal gelijk, fijn dat je er met zo’n open blik naar kan kijken, dat apprecieer ik!!


Zoals pol het schrijft!

Ik vind het eigenlijk wel cool zoals jullie het doen! Kan heel handig en gezellig zijn.

Ben benieuwd ik denk dat het tussen H en jou niet echt goed gaat komen. Vraag is hoe serieus hij in de relatie staat.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-18 18:16

Suzanne F. schreef:
Je moet eerst heel duidelijk hebben of H gevoelens heeft voor je BFF en hoe hij jullie toekomst ziet. En dan de vraag wat jij wilt. Als hij nu aangeeft helemaal voor jou te willen gaan, geloof je hem dan? Zie jij het dan nog zitten?

BFF wil dus graag met J blijven en voelt niks voor H begrijp ik? Heb je al gevraagd wat H die avond kwam doen? Denk je dat BFF en J samen kunnen blijven? En dat jullie met zijn allen kunnen blijven samenwonen?


Ja BFF wil met J blijven, zijn verder heel gelukkig samen, ze zegt dat ze niks voelt voor H en daar vertrouw ik haar dan maar in. Ik kan nog met ze wonen, behalve als H nou opeens mer iets heel ergs uit de deur klapt, maar dat zullen we zien. Ik denk niet dat ik nog een toekomst zie met H

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-18 18:17

pimaude schreef:
Stoer dat je je verhaal zo durft te delen! Even door de sarcastische reacties van medebokkers heen gelezen en ik wil je veel wijsheid wensen! Mij lijkt de woonsituatie wel ideaal als een-ouder!


Dankjewel!! En ja, ik vind het top qua hoe alles geregeld kan worden, met 3 ouders en 2 kinderen valt er altijd wat te regelen :j

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-18 18:20

Idd Zonnetje81, er valt altijd wat te regelen en je bent bijna nooit alleen. Zal ik doen!

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:36

En? gisteren nog het gesprek aangegaan met H?

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-18 09:37

Gister het gesprek aangegaan, zal zo even updaten

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:55

Ok we wachten af ;) Hoop dat alles goed is gegaan....

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:46

Hopelijk ging het gesprek goed en heeft het je (jullie) wat duidelijkheid gegeven.

Anoniem

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:22

Ik vind dit best een leuke woonsituatie, je bent ook nog maar 34 en in feite een alleenstaande moeder. Leuke oplossing dus.

Wat sommige bokkers hier neerpennen... schaam jullie.

TS zoals velen hier aangeven: hoor eens bij H. wat hij nu precies wil. Ik denk niet dat hij op een vaste relatie zit te wachten, maar voor hetzelfde geld is dat wel zo. Alleen jullie kunnen dat weten.
Het kan gebeuren dat vrienden verliefd worden op elkaar, maar dat kan net zo snel weer voorbij gaan, ligt er maar aan wat hij zelf wil en hoe jullie er mee omgaan.

Ik ben benieuwd!

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:28

Ik vind met de woonsituatie ook niks mis. Zolang iedereen happy is is dat toch prima?

TS bedenk eerst wat je zelf wilt, en kijk dan eens wat H wilt en hoe hij/jij/jullie dat voor zich zien. Misschien moet hij gewoon een papa en vriend blijven ipv meer...

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-18 14:08

Ik ben dus naar zijn huis toe gegaan. Ik belde aan en heb zonder binnen te komen gezegd wat ik wil. Ik heb gezegd dat ik de relatie wil beëindigen, omdat ik niet het gevoel heb dat hij er serieus in staat. De laatste tijd was onze relatie toch al niet super. Wel heb ik gezegd dat hij Qwert nog mag blijven zien, maar ze blijft bij mij wonen. Hij pakte het best goed op, ik denk dat hij me toch niet als een vaste vriendin beschouwde oid. Het was wel even lastig, maar ik ga gewoon op zoek naar een ander (wanneer de tijd rijp is) en dan zie ik het wel. H is niet de juiste persoon meer voor mij. Voorlopig blijf ik lekker nog even een “single mom”, maar wel gesteund door J en BFF natuurlijk. Ook heb ik aan Qwert zo goed mogelijk de situatie uitgelegd. Bedankt bokkers voor al jullie adviezen en steun!!! :j

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:10

Heel knap van je dat je zo direct hebt gezegd hoe jij het wil! :) Mag je best trots op zijn.
Het zal vast even moeilijk zijn voor je, kan ik me zo voorstellen. Dus daarmee wil ik je veel sterkte wensen. :(:) Maar het wordt allemaal beter in de toekomst!

Jullie woonsituatie vind ik trouwens super leuk en gezellig klinken zo!

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:11

Verstandig denk ik! You go girl!

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:12

Ik denk dat je nu de beste keus hebt gemaakt!
Niet de makkelijkste, maar je hebt wel voor jezelf en je kind gekozen.

Sterkte komende tijd :(:).

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:12

Oh oke, dus jij stond daar voor zijn deur en vertelde hem dat je niet met hem door wilde? En hij bleef daar staan in de deuropening en zei gewoon van: Oh oke, ja oke, goed dan...
?

Heb je nog gevraagd wat hij deed bij jullie thuis voor BFF toen jij al op bed lag?

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:51

Goed dat jij je grens hebt aangegeven.

Maar ik ben toch ook wel nieuwsgierig of je duidelijkheid gevraagd hebt over waarom hij 's avonds nog langs gekomen is, zonder dat jij het wist?

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-18 15:25

Suzanne F. schreef:
Oh oke, dus jij stond daar voor zijn deur en vertelde hem dat je niet met hem door wilde? En hij bleef daar staan in de deuropening en zei gewoon van: Oh oke, ja oke, goed dan...
?

Heb je nog gevraagd wat hij deed bij jullie thuis voor BFF toen jij al op bed lag?


Nou dat niet, ik ben nog niet heel diep in de details gegaan zie ik net. Hij schrok wel enigszins, maar uiteindelijk kwam de reactie toch wel een beetje neer op wat jij zegt. Heel veel zichtbare moeite had hij er niet mee.
En ik heb daar niet meer naar gevraagd, tenslotte was het maar een gesprek bij de deur, en dan had hij de deur zo dicht kunnen slaan, aangezien hij vorige keer ook zo boos werd. Ik wil er misschien in de toekomst nog wel naar vragen, maar voor nu geef ik ze maar even het voordeel van de twijfel. Het is ook niet zo dat hij die keer echt het huis in kwam o.i.d., het was een redelijk kort gesprek bij de voordeur, en misschien heb ik wel wat te overhaaste conclusies getrokken.. Nogmaals, wie weet vraag ik er binnenkort/in de toekomst nog naar.

Goof

Berichten: 28780
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:29

n_love_qwert schreef:
Suzanne F. schreef:
Oh oke, dus jij stond daar voor zijn deur en vertelde hem dat je niet met hem door wilde? En hij bleef daar staan in de deuropening en zei gewoon van: Oh oke, ja oke, goed dan...
?

Heb je nog gevraagd wat hij deed bij jullie thuis voor BFF toen jij al op bed lag?


Nou dat niet, ik ben nog niet heel diep in de details gegaan zie ik net. Hij schrok wel enigszins, maar uiteindelijk kwam de reactie toch wel een beetje neer op wat jij zegt. Heel veel zichtbare moeite had hij er niet mee.


Nou, dan weet je meteen genoeg.....
Goed dat je voor jezelf en je kind gekozen hebt. Heb je er vrede mee zo?

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-18 15:33

Goof schreef:
n_love_qwert schreef:

Nou dat niet, ik ben nog niet heel diep in de details gegaan zie ik net. Hij schrok wel enigszins, maar uiteindelijk kwam de reactie toch wel een beetje neer op wat jij zegt. Heel veel zichtbare moeite had hij er niet mee.


Nou, dan weet je meteen genoeg.....
Goed dat je voor jezelf en je kind gekozen hebt. Heb je er vrede mee zo?


Ik heb er wel vrede mee denk ik. Ik ga dan toch liever uiteindelijk voor iemand die in mijn leven wil blijven, met H zat er geen toekomst in, en het is alleen maar jammer dat ik dat nu pas zie.

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:36

Waarom vraag je het niet aan je BFF dan? Die was er tenslotte ook bij?

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-18 15:38

djuulsie schreef:
Waarom vraag je het niet aan je BFF dan? Die was er tenslotte ook bij?


Misschien is dat idd een goed idee. Mijn BFF zei wel dat ze niks hebben gehad etc, maar eigenlijk had ik dit nog niet specifiek aan haar gevraagd, ik had alleen gevraagd of er wat tussen hun was gebeurd. Ik denk dat ik het vandaag even aan haar vraag, vanavond is het spelletjesavond bij ons thuis (gezellig samen bordspelletjes doen met versnaperingen erbij *\o/* )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:41

Ik vind het knap dat je dat gezellig kunt vinden terwijl in je achterhoofd zweeft dat BFF je misschien zo verraden heeft.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-18 15:49

Cayenne schreef:
Ik vind het knap dat je dat gezellig kunt vinden terwijl in je achterhoofd zweeft dat BFF je misschien zo verraden heeft.


Ik ga haar op dit moment gewoon even op haar woord vertrouwen. Ik heb dit weekend geen zin in gedoe en spanningen, want Qwert is 11 maart (zondag) jarig. Ik wil haar wel gewoon een leuke verjaardag gunnen. Ik twijfel alleen of ik misschien toch nog even vraag naar het nachtelijke bezoek van H, maar ik durf het dus op dit moment niet zo goed uit angst voor spanningen, vooral als het wel iets ergs zou blijken te zijn, op Qwert's verjaardag. |o :\

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:50

Je kunt het ook andersom bekijken: wie weet was het iets heel onschuldigs en is die stress voor niets.
Maar ik kan me voorstellen dat je het leuk wilt maken voor je dochtertje. Ik zou er daarna zeker alsnog naar vragen.