Heeft mijn relatie nog wel zin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:08

1 april komt weer dichterbij..

Ik hoop dat je een goede oplossing kunt vinden.. goede communicatie is de sleutel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:08

Mars schreef:
Joost mag weten hoe dit verder gaat :+



:')

Mag ik hier een boek over schrijven?

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:09

Troll of Niet, ik vind het jammer dat als je af lijkt te wijken van de "standaarden"(belachelijk zijn die vaak naar mijn mening, lekkere hokjes altijd) dat je gelijk geen verstand meer hebt enzovoort.. zo bekrompen :n

Erg teleurstellend hoe een groot deel van de mensheid nog steeds niet buiten zijn eigen aangeleerde bubbel kan denken.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:13

Ik snap alleen niet ,nu ja ik snap heel veel niet :')
Maar het is toch zogezegd je BFF dan praat je daar toch over?Ik had gelijk gevraagd hee BFF hoe zit dat?

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:14

Ik denk niet dat het komt omdat ze afwijkt van de standaard maar door de hele schrijfwijze. Het hebben over hoe lekker de kerels zijn, dat soort dingen die hier nu niets mee te maken hebben.
Dochter met de naam quert? Blijkt dan een bijnaam te zijn maar dat is in de OP niet bekend.
Haar profiel, haar woonplaats, alles bij elkaar.


[***] schreef:
Troll of Niet, ik vind het jammer dat als je af lijkt te wijken van de "standaarden"(belachelijk zijn die vaak naar mijn mening, lekkere hokjes altijd) dat je gelijk geen verstand meer hebt enzovoort.. zo bekrompen :n

Erg teleurstellend hoe een groot deel van de mensheid nog steeds niet buiten zijn eigen aangeleerde bubbel kan denken.

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:16

Ik weet nou niet wat ik raarder vind; een kind met de naam Qwert of je woonsituatie.
Maar goed, ervan uitgaande dat je inderdaad geheim agente en speciale kikkerfokker bent en in deze bijzondere positie zit;
Stel jezelf de volgende vragen:
Ben ik gelukkig in/met mijn relatie?
Is deze man en deze situatie wat ik wil voor de rest van mijn leven?
Zo nee, begin je eigen leven in je eigen huis. Succes.

Emerelle

Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:17

bruintje123 schreef:
Ik denk niet dat het komt omdat ze afwijkt van de standaard maar door de hele schrijfwijze. Het hebben over hoe lekker de kerels zijn, dat soort dingen die hier nu niets mee te maken hebben.
Dochter met de naam quert? Blijkt dan een bijnaam te zijn maar dat is in de OP niet bekend.
Haar profiel, haar woonplaats, alles bij elkaar.


[***] schreef:
Troll of Niet, ik vind het jammer dat als je af lijkt te wijken van de "standaarden"(belachelijk zijn die vaak naar mijn mening, lekkere hokjes altijd) dat je gelijk geen verstand meer hebt enzovoort.. zo bekrompen :n

Erg teleurstellend hoe een groot deel van de mensheid nog steeds niet buiten zijn eigen aangeleerde bubbel kan denken.


inderdaad.
misschien verstandelijk beperkt.
waar ik overigens helemaal geen probleem mee heb.

maar dit hele gedoe, rare uitleg, raar profiel, dingen die veranderen zoals de naam inderdaad. wijst het helaas niet naar een volledig gezond verstand.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 13:18

[***] schreef:
Troll of Niet, ik vind het jammer dat als je af lijkt te wijken van de "standaarden"(belachelijk zijn die vaak naar mijn mening, lekkere hokjes altijd) dat je gelijk geen verstand meer hebt enzovoort.. zo bekrompen :n

Erg teleurstellend hoe een groot deel van de mensheid nog steeds niet buiten zijn eigen aangeleerde bubbel kan denken.


Wat fijn om ook een normale reactie te leven. Het zou mooi zijn als de wereld zich open zou gaan stellen voor dingen buiten de maatschappelijke standaard... ik zal straks verder reageren op jullie.

Vicky_Belle
Berichten: 436
Geregistreerd: 30-11-07
Woonplaats: Gent-Eeklo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:20

Kan je op je werk je spionage materiaal bovenhalen en zo H bespioneren, voor jou zeker een makkie.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:21

Geen verstand zul je mij niet horen zeggen, trollen wel :)
Maar goed als dat niet zo is:
Tijd om in je eigen huis te gaan zitten met je dochter en je eigen dingen te doen.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 13:21

Vicky_Belle schreef:
Kan je op je werk je spionage materiaal bovenhalen en zo H bespioneren, voor jou zeker een makkie.


Ik ben natuurlijk geen geheim agent, je zou denken dat mensen wel weten wat een grapje is..

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:22

Moderatoropmerking:
Speculaties en opmerkingen over beperkingen van de TS zijn niet nodig. Als je twijfelt aan een topic kan je temmen, dan gaan wij het uitzoeken. Zouden jullie hier gewoon ontopic willen reageren?

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 13:24

Dank je Dani.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 13:27

Even een toelichting: Bijvoorbeeld de woonplaats. Swingers en Grompie. Dat is hoe we ons huis noemen. Joost heeft een mega knuffelbeer, genaamd Grompie (en dat is wel een echte naam ha ha) En ik en Bff dansten altijd graag, ook wel “swingen” graag. Dus swingers en grompie kwam daar uit voort, en het is een grapje dat is blijven hangen.

senna21

Berichten: 11843
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:27

Nou, nou, wat een wonderlijke, bekrompen reacties. Alsof er maar een manier van samenleven bestaat.
Hoe dit op te lossen?... praten.
Wat zijn jullie verwachtingen en behoeften? Kunnen jullie daar overeenstemming in vinden?

Vicky_Belle
Berichten: 436
Geregistreerd: 30-11-07
Woonplaats: Gent-Eeklo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:27

n_love_qwert schreef:
Vicky_Belle schreef:
Kan je op je werk je spionage materiaal bovenhalen en zo H bespioneren, voor jou zeker een makkie.


Ik ben natuurlijk geen geheim agent, je zou denken dat mensen wel weten wat een grapje is..


Is dit het enige grapje die je maakt? Want er zijn wel meerdere zaken bedenkelijk... :+

BTW in België zijn swingers helemaal iets anders!
Maar nu ik erover nadenk klopt het wel in het verhaal.

Als jullie zo'n SWINGERS zijn, wat is dan het probleem? Dat is nou precies wat er aan het gebeuren is.

Kahawa
Berichten: 5344
Geregistreerd: 05-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:30

Vicky_Belle schreef:
n_love_qwert schreef:

Ik ben natuurlijk geen geheim agent, je zou denken dat mensen wel weten wat een grapje is..


Is dit het enige grapje die je maakt? Want er zijn wel meerdere zaken bedenkelijk... :+

BTW in België zijn swingers helemaal iets anders!
Maar nu ik erover nadenk klopt het wel in het verhaal.

Als jullie zo'n SWINGERS zijn, wat is dan het probleem? Dat is nou precies wat er aan het gebeuren is.


In Nederland ook hoor

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:31

Stop in iedergeval met het tot je nemen van H zijn kikkerdril tot je weet waar je aan toe bent. En anders zoekt hij t maar mooi uit met de rest van het alfabet.

troi
Berichten: 17003
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:31

Los van je woonsituatie (bijna alle studenten beginnen met huisgenoten, zo gek is niet, jullie zijn het alleen gebleven, no biggie toch?) wat zijn de afspraken tussen jullie vieren? Daar zou over nadenken en dit ter sprake brengen. Niks mis met sexueel vrij zijn als dat daar odd van is maar is dat zo?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:33

n_love_qwert schreef:
Even een toelichting: Bijvoorbeeld de woonplaats. Swingers en Grompie. Dat is hoe we ons huis noemen. Joost heeft een mega knuffelbeer, genaamd Grompie (en dat is wel een echte naam ha ha) En ik en Bff dansten altijd graag, ook wel “swingen” graag. Dus swingers en grompie kwam daar uit voort, en het is een grapje dat is blijven hangen.


Bij swingen zie ik heel wat anders voor me dan "dansen". :')

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:34

Mars schreef:
Stop in iedergeval met het tot je nemen van H zijn kikkerdril tot je weet waar je aan toe bent.

_/-\o_ :') Moest hier wel even om lachen..

Wat een rotsituatie TS, kan begrijpen dat het samen wonen met je vriendin er ook niet leuker op word zo..

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:38

Als ik het zo lees dan is je relatie met H gedoemd tot mislukken. Maar het topic komt wel wat vaag op me over dus kan er denk ik weinig over zeggen. Maar ik denk dat de vraag die je jezelf moet stellen is: ''word jij hier gelukkig van?'' Denk je niet dat je beter een eigen plekje voor jou en je dochter kan zoeken en een goede regeling moet treffen met H omtrent je dochter? Hoe je bff het oplost met J moet zij zelf uitzoeken maar hoe JIJ ermee omgaat is iets wat je zelf in handen hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:41

Of ik dit helemaal geloof laat ik maar in het midden, daar is inmiddels al genoeg over gezegd.

Lijkt me overduidelijk wat hier moet gebeuren: communicatie!
In elke relatie, welke vorm je ook kiest, is open en eerlijke communicatie belangrijk.

Door te communiceren kom je samen tot afspraken over jullie relatie, wat wel of niet werkt en waar een ieder mee kan en wil leven.
Natuurlijk ontwikkeld elke relatie zich, dus blijven praten is belangrijk.

Ga het gesprek aan, zorg dat je alle informatie hebt, wees zelf ook open en eerlijk over je gevoelens en wensen en dan pas kun je een beslissing nemen of deze relatie nog werkt voor jou en de andere betrokkenen.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 13:43

Jongens bedankt voor het begrip en de tips, we gaan zeker vanavond met zn allen het erover hebben, voor de mensen die me nog steeds niet geloven: mijn verhaal is oprecht maar mijn profiel natuurlijk niet helemaal, ik vind het niet fijn als mijn persoonlijke gegevens overal op het internet staan, een leeg profiel is ook maar saai daarom heb ik het maar gevuld met wat binnenpretjes en grapjes. :) Natuurlijk is er wel een kern van waarheid, kikkers vind ik leuke dieren maar ik fok ze zeker niet, en geheim agente is natuurlijk ook niet echt. Grompie de knuffelbeer bestaat echt en met swingers bedoelen we hier toch echt dansen ha ha!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:45

Een leeg profiel zie je wel vaker hoor. Je kan het inderdaad vrij algemeen laten als je je info liever niet op internet hebt maar zoals je profiel er nu uit ziet loop je het risico dat mensen het niet helemaal serieus nemen. Doe ermee wat je wilt uiteraard ;-) En kijk waar je wat aan hebt qua tips etc.