Naar wat ben jij vernoemd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:29

loveslimpie schreef:
Naar het flirtende meisje op de schaatsbaan..

M'n vader was met een stel vrienden aan het schaatsen en daar was zij ook en ze vroegen hoe ze heette en toen zei ze "Raad maar, mijn naam begint met de L van Lonneke"
Ze hebben alle namen opgenoemd die ze konden verzinnen, maar ze kregen het niet geraden..


:=
Die is leuk!

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Naar wat ben jij vernoemd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:23

Een optreden op TV... het meiske was zo blij en opgewekt dat ik naar haar ben vernoemd :P

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:25

Naar de potjes Tamara-jam :')

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: Naar wat ben jij vernoemd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:53

Mijn eerste naam vonden mijn ouders mooi (Jolisa), en mijn tweede naam is van mijn oma.:)

Als ik een jongetje was geweest had ik Jan geheten, naar mijn opa. Dit was ook het plan bij mijn 2 oudere nichtjes. :P Uiteindelijk heet mijn neefje Jan, en hebben m’n ouders voor m’n broertje dus iets anders moeten verzinnen haha.

Janine1990

Berichten: 43803
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:00

JolisaJ schreef:
Mijn eerste naam vonden mijn ouders mooi (Jolisa), en mijn tweede naam is van mijn oma.:)

Als ik een jongetje was geweest had ik Jan geheten, naar mijn opa. Dit was ook het plan bij mijn 2 oudere nichtjes. :P Uiteindelijk heet mijn neefje Jan, en hebben m’n ouders voor m’n broertje dus iets anders moeten verzinnen haha.


Was in mijn familie niet zo'n probleem...
3 neven die Johan heten... :')

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:11

Janine1990 schreef:
JolisaJ schreef:
Mijn eerste naam vonden mijn ouders mooi (Jolisa), en mijn tweede naam is van mijn oma.:)

Als ik een jongetje was geweest had ik Jan geheten, naar mijn opa. Dit was ook het plan bij mijn 2 oudere nichtjes. :P Uiteindelijk heet mijn neefje Jan, en hebben m’n ouders voor m’n broertje dus iets anders moeten verzinnen haha.


Was in mijn familie niet zo'n probleem...
3 neven die Johan heten... :')


Zo kun je het ook oplossen inderdaad. :')

x_Nadia

Berichten: 1359
Geregistreerd: 17-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:28

Ik ben naar niemand vernoemd.
Mijn zoon wel, Riley Jan.
Zijn 1e naam(roepnaam) heb ik uit een film(acteur was knap, wel de film naam :') )
En zijn 2e naam is hij vernoemd naar zijn vader en familie leden van zowel zijn kan als mijn kant.

melanie0906

Berichten: 1135
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:46

Een combinatie van namen! Mijn oma is overleden voor dat ik er was en die heette Annie en de oom van mijn vader Mel. En door Melanie Safka zijn ze op mijn naam gekomen!