Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanet

Berichten: 7950
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 10:54

Ik wil graag een peer voor €2000 minder dan de appel voor een auto die je blijkbaar niet van plan bent weer te gaan verkopen…

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:04

Optiwolk schreef:
Geeft je broertje dezelfde garantie als de dealer? Rekent hij werkuren? Houdt hij het officiële onderhoudsboekje bij? Anders is het wel wat appelen met peren vergelijken natuurlijk …

Ik heb garantie op de reparatie en de beurt etc, hij rekent werkuren en ik heb een officieel onderhoudsboekje :j
Mijn broertje heeft een heleboel klanten waarvoor hij onderhoud en apk doet, daarbij wordt hij ook ingehuurd als zzper door bepaalde dealers in zijn omgeving om daar elke zaterdag te werken, meestal de lastigere klusjes :j

Sanet schreef:
Ik wil graag een peer voor €2000 minder dan de appel voor een auto die je blijkbaar niet van plan bent weer te gaan verkopen…

Ja en dit slaat als een tang op een varken :O
Je weet namelijk niet of ik de auto niet ga verkopen (Dat staat volgend jaar toevallig op de planning :j)

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:14

xSCWx schreef:
Wij hebben een Peugeot 3008 die we -nu nog- laten onderhouden bij de dealer ivm nieuwigheid. Nou dat zijn ook echt Peugeot prijzen. Volgens mij kijken ze gewoon naar wat ze denken dat je kan missen en rekenen ze dat. Mijn man heeft er wel eens €100 af weten te praten omdat het bedrag véél hoger uitviel dan ze overeen waren gekomen. Ook gek toch. Toen stond er een andere klant achter die zegt: nou dat ga ik ook proberen :')

Ik weet niet of ze echt kijken naar wat je kan missen.

Ik weet wel dat ze bij mijn broertje op de opleiding altijd zeiden: Ga eerst bij de kleine garages stage lopen en niet bij de dealer. De opleiding geeft namelijk aan dat de kleine garages meer verschillende en lastigere reparaties doen en dat bij de dealer vaak al snel (vanwege het gebrek aan tijd) gewoon een onderdeel wordt vervangen ipv gerepareerd.
Om een vergelijking te geven, een vriend van mijn broertje heeft alleen bij dealers stage gelopen mijn broertje dus ook bij de kleine garages, mijn broertje kan aan het geluid van een auto al redelijk lokaliseren waar er precies een probleem zit en wat er vervangen moet worden, hij is daardoor vaak sneller klaar dan zijn vriend, die bij hem in het bedrijf werkt :j

IHN
Berichten: 2333
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:52

sorry, vind het haast oplichting. Eerst zeggen dat alles moet voor APK en later blijkt toch van niet. Was voor mij reden genoeg er nooit weer te komen.
Mijn vw dealer heeft er een klant voor het leven bijnsinds ik mijn trailer heengebracht heb met verzoek remmen te vervangen. Ik kwam het ding ophalen, rekening maar een kwart van wat was afgesproken met als uitleg:de remmen waren nog prima. We hebben ze schoongemaakt en kunnen nog jaren mee, dus we hebben niks vervangen.
En toen ik op vakantie ging en xekering door was is ie op nationale vrije dag toch ff langsgereden om zelering te vervangen. Kosten:0. Fijne vakantie.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:59

Over gierig gesproken, een vriendin van mij werd door een andere vriendin meegevraagd naar de sauna. Die meid stelde het voor als "ik heb een actie waarbij we het tweede kaartje gratis krijgen, dus lekker goedkoop". Mijn vriendin dacht dus dat ze die korting van 2de gratis zouden delen en dus ieder voor de helft van de prijs konden gaan.

Fout _O-

Die vriendin ging voor niks en zij kreeg een tikkie voor volle prijs. "Het was toch mijn korting :o? " was de redenering.
Mijn vriendin vroeg wat ik hiervan vond, en ik vind het super gierig. Maar ja, ze weet nu wel waar ze voortaan aan toe is met die vriendin :')

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:01

IHN schreef:
sorry, vind het haast oplichting. Eerst zeggen dat alles moet voor APK en later blijkt toch van niet. Was voor mij reden genoeg er nooit weer te komen.
Mijn vw dealer heeft er een klant voor het leven bijnsinds ik mijn trailer heengebracht heb met verzoek remmen te vervangen. Ik kwam het ding ophalen, rekening maar een kwart van wat was afgesproken met als uitleg:de remmen waren nog prima. We hebben ze schoongemaakt en kunnen nog jaren mee, dus we hebben niks vervangen.
En toen ik op vakantie ging en xekering door was is ie op nationale vrije dag toch ff langsgereden om zelering te vervangen. Kosten:0. Fijne vakantie.

Oh dat is ook echt super!

De dealer waar ik hiervoor heen ging (toen ik nog bij mijn ouders woonde, in een andere woonplaats) was ook super netjes! goeie prijzen etc, dat is ook een van de dealers waar mijn broertje voor werkt.
Maar de dealer hier in de buurt heb ik dus echt geen goede ervaring mee.

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:02

Ceffyl schreef:
Over gierig gesproken, een vriendin van mij werd door een andere vriendin meegevraagd naar de sauna. Die meid stelde het voor als "ik heb een actie waarbij we het tweede kaartje gratis krijgen, dus lekker goedkoop". Mijn vriendin dacht dus dat ze die korting van 2de gratis zouden delen en dus ieder voor de helft van de prijs konden gaan.

Fout _O-

Die vriendin ging voor niks en zij kreeg een tikkie voor volle prijs. "Het was toch mijn korting :o? " was de redenering.
Mijn vriendin vroeg wat ik hiervan vond, en ik vind het super gierig. Maar ja, ze weet nu wel waar ze voortaan aan toe is met die vriendin :')

Oef dat is inderdaad ook wel gierig ja :j

Foaly

Berichten: 4857
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:02

Ceffyl schreef:
Over gierig gesproken, een vriendin van mij werd door een andere vriendin meegevraagd naar de sauna. Die meid stelde het voor als "ik heb een actie waarbij we het tweede kaartje gratis krijgen, dus lekker goedkoop". Mijn vriendin dacht dus dat ze die korting van 2de gratis zouden delen en dus ieder voor de helft van de prijs konden gaan.

Fout _O-

Die vriendin ging voor niks en zij kreeg een tikkie voor volle prijs. "Het was toch mijn korting :o? " was de redenering.
Mijn vriendin vroeg wat ik hiervan vond, en ik vind het super gierig. Maar ja, ze weet nu wel waar ze voortaan aan toe is met die vriendin :')


Wauw _O-

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:11

Ceffyl schreef:
Over gierig gesproken, een vriendin van mij werd door een andere vriendin meegevraagd naar de sauna. Die meid stelde het voor als "ik heb een actie waarbij we het tweede kaartje gratis krijgen, dus lekker goedkoop". Mijn vriendin dacht dus dat ze die korting van 2de gratis zouden delen en dus ieder voor de helft van de prijs konden gaan.

Fout _O-

Die vriendin ging voor niks en zij kreeg een tikkie voor volle prijs. "Het was toch mijn korting :o? " was de redenering.
Mijn vriendin vroeg wat ik hiervan vond, en ik vind het super gierig. Maar ja, ze weet nu wel waar ze voortaan aan toe is met die vriendin :')

Wow… dit zou dus een tikkie zijn waarbij ik zelf het bedrag zou veranderen in de helft. Mocht dat niet mogelijk zijn zou ik appen dat ik een tikkie voor de helft van het bedrag wel zie verschijnen.

Gelukkig zelf nog nooit hoeven doen, maar jeetje zeg.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:14

Ja erg hè :)) Ik zou het niet durven joh. Het zou trouwens al niet bij me opkomen om het zo te doen.

Ilse_123

Berichten: 3770
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:19

Toppunt van auto gierigheid...

Auto naar de APK gebracht, was al wat ouder dus gevraagd of hij wilde bellen als ze een uitslag hadden, want misschien wilde we hem anders gewoon technisch totall loss verklaren.

Worden we gebeld, auto komt met een flinke sensor fout niet door de APK, werd afgekeurd. Krijgen we de factuur: betaling van de APK + het afkeuren (prima & logisch) + 50,- voor alle olie'tjes die ze maar even hadden bijgevuld :') :') :') .

dakplaat
Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:21

Die sauna doet me denken aan de keer dat we na een etentje een tikkie kregen van diegene die alles voorgeschoten had: Kosten eten + 1 euro voor het voorschieten :')

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:28

Wat een rare dingen komen hier weer voorbij. Ik ga binnenkort ook naar de sauna op basis van een gratis bon, die mijn zus had gewonnen bij de postcodeloterij. Super leuk, dus ik betaal de massage. Lijkt me logisch.

En die € 1,- voor het voorschieten :oo Die kun jij beter berekenen omdat je tegenwoordig geld moet betalen als je teveel op je rekening hebt staa.

purny

Berichten: 27490
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:30

Kennis van mijn moeder.
Wil samen met mijn moeder verjaardag vieren. Moeders betaalt alle kaasjes en salades enz mevrouw legt geen cent bij.
Mevrouw graait vervolgens in de zak drop die bij mijn ouders op de kast staat.
Om 9 uur in de avond vraagt mevrouw nog even om de kaas, want ze vierden toch een verjaardag...

Naast gierig is het ook behoorlijk asociaal en triest naar mijn moeder toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:32

Toevallig dit weekend met vriendin naar de sauna geweest met 2 voor 1 actie, het bedrag netjes gedeeld.. Wat asociaal om de ander de volle mep te laten betalen :n

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:43

LWDaisy schreef:
Ceffyl schreef:
Wat gek Moestuin, hier in NL worden bedragen altijd afgerond. We hebben hier geloof ik geen 1 en 2 centen meer. Wel super gierig van die klant.


Hier in BE eigenlijk ook hoor.
Cash ronden ze het af - met pinnen niet. Ook tegenstrijdig haha.

Soms wel. Voor pinnen mag beide.

LWDaisy

Berichten: 4775
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:46

Oeh die sauna is echt aso en gierig!

Ivm de auto - ik ben ooit in panne gevallen, heb mijn auto toen met mijn vader zelf naar de garage gesleept. Gevraagd door te bellen wat de kosten zouden zijn, en er niet zomaar aan te beginnen.
Diagnose: startbegrenzer was stuk. Konden ze op papier niet maken, maar 1 van de nieuwe jongens wilde dat onder de tafel wel regelen voor 600 euro. Zonder garantie dan natuurlijk.
Ik vond het een raar verhaal, dus had er het onderhoudsboekje van mijn tweedehands auto bijgenomen. Vorige eigenaar en vorige garage gecontacteerd, en ik had gelijk - er zat helemaal geen startbegrenzer in die auto.
Dan had ik al eerder tegen de lamp moeten lopen namelijk, toen ik hem net had ben ik wel een keer of 3 stil gevallen.

Auto opgehaald en naar een ander gesleept - bleek de benzinepomp stuk te zijn.

Die eerste garage ziet mij dus nooit meer terug :+


Met mijn scooter ook ooit zoiets meegemaakt. In panne gevallen, maar later toch nog kunnen starten en heel wat km's naar huis kunnen rijden. Naar de garage gebracht - de olie zou op zijn geweest. Dat kan - maar no way dat dat lampje gebrand had, ik heb er met 4 man rond gestaan en als dat lampje brandt zié je dat echt. Scooter was nog in garantie, maar natuurlijk niet als je de olie niet bijvult. Volgens de garage moest er een nieuwe motor in, dure grap natuurlijk. Ik heb de olie laten bijvullen. We zijn nu 15 jaar later - de motor doet het nog steeds prima :')
Het olielampje is overigens wel een dingetje gebleven, dat brandt idd niet altijd - maar dat weet ik ondertussen, dus vul ik gewoon op tijd bij. En ja - soms ook te laat, en dan voel ik de snelheid zakken, en weet ik dat het tijd is om de olie bij te vullen. Oersterke motor hoor!

JudithO

Berichten: 7057
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 13:37

Oh die sauna doet mij er ook een te binnen schieten.
Ik ging met een vriendin uit eten. Het wachten op de betaling duurde eindeloos en zij moest de trein naar huis halen. Zij zou mij haar deel vast geven.
Prima joh. Bleek dus dat zij ook bonnen had, en dus gratis had gegeten.
Oh, en of ik er ook zoveel euro fooi bij wilde doen.
Daar stond ik echt wel even met mijn mond vol tanden.

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 13:45

Ceffyl schreef:
Over gierig gesproken, een vriendin van mij werd door een andere vriendin meegevraagd naar de sauna. Die meid stelde het voor als "ik heb een actie waarbij we het tweede kaartje gratis krijgen, dus lekker goedkoop". Mijn vriendin dacht dus dat ze die korting van 2de gratis zouden delen en dus ieder voor de helft van de prijs konden gaan.

Fout _O-

Die vriendin ging voor niks en zij kreeg een tikkie voor volle prijs. "Het was toch mijn korting :o? " was de redenering.
Mijn vriendin vroeg wat ik hiervan vond, en ik vind het super gierig. Maar ja, ze weet nu wel waar ze voortaan aan toe is met die vriendin :')

Ik zou dan eerder denken goh wat leuk. Ik kan een vriendin gratis meenemen. En dus trakteren.

No way dat zij het kaartje zou moeten betalen.
Waarschijnlijk zou mijn vriendin mij dan weer trakteren op wat lekkers of drinken omdat ze blij is dat ik haar meeneem.

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 13:50

sharonalover schreef:
Ik had een poosje terug ook een mooie, over kleine bedragen gesproken :P .

Ik heb 3 jaar geleden een nieuwe auto gekocht. Helemaal blij mee, bevalt super goed. Keurig netjes mee naar de garage voor de garantie. Ten eerste krijg ik steeds offertes doorgestuurd van iemand anders. Al een keer aangegeven, gebeurt nog steeds. Nog een keer aangegeven, zou niet meer gebeuren, gebeurde daarna nog een keer. Lekker AVG proof ook. Diegene vraagt blijkbaar vaak een offerte aan want het is dus een paar keer gebeurd in die 3 jaar....
Vervolgens kwam ik erachter dat ze de kilometerstand niet goed geregistreerd. Het scheelde 10.000 km, waardoor de standen officieel niet meer klopte. Dat vind ik heel vervelend, want als ik mijn auto wil verkopen wil ik daar geen gezeik mee hebben. Ik kwam daar achter toen mijn auto daarheen moest voor een beurt.
Ze zouden dit gaan aanpassen. Dat is inmiddels ook gebeurd.

Al met al stond ik daar dus best even om hun administratie op orde te brengen. Het was allemaal best een beetje een gedoe. Ik moest die beurt afrekenen. Dat is dus bijna 500 euro. Prima, gepind, wil weglopen.
Ho wacht even, ik heb een rekenfoutje gemaakt, wilt u nog even 5 cent pinnen?

Ik was te verbaasd om er iets van te zeggen en heb de eer aan mezelf gehouden en 5 cent gepind :')

En natuurlijk hadden zij recht op die 5 cent, maar nadat je net hebt laten merken dat het administratief zo'n puinhoop is vond ik het best een flater, voor 5 cent :+

Dat heeft te maken administratie debet en credit dacht ik in de boekhouding anders blijft er iedere keer 5 cent in staan wat nog betaald moet worden

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 13:57

Christiene schreef:
sharonalover schreef:
Ik had een poosje terug ook een mooie, over kleine bedragen gesproken :P .

Ik heb 3 jaar geleden een nieuwe auto gekocht. Helemaal blij mee, bevalt super goed. Keurig netjes mee naar de garage voor de garantie. Ten eerste krijg ik steeds offertes doorgestuurd van iemand anders. Al een keer aangegeven, gebeurt nog steeds. Nog een keer aangegeven, zou niet meer gebeuren, gebeurde daarna nog een keer. Lekker AVG proof ook. Diegene vraagt blijkbaar vaak een offerte aan want het is dus een paar keer gebeurd in die 3 jaar....
Vervolgens kwam ik erachter dat ze de kilometerstand niet goed geregistreerd. Het scheelde 10.000 km, waardoor de standen officieel niet meer klopte. Dat vind ik heel vervelend, want als ik mijn auto wil verkopen wil ik daar geen gezeik mee hebben. Ik kwam daar achter toen mijn auto daarheen moest voor een beurt.
Ze zouden dit gaan aanpassen. Dat is inmiddels ook gebeurd.

Al met al stond ik daar dus best even om hun administratie op orde te brengen. Het was allemaal best een beetje een gedoe. Ik moest die beurt afrekenen. Dat is dus bijna 500 euro. Prima, gepind, wil weglopen.
Ho wacht even, ik heb een rekenfoutje gemaakt, wilt u nog even 5 cent pinnen?

Ik was te verbaasd om er iets van te zeggen en heb de eer aan mezelf gehouden en 5 cent gepind :')

En natuurlijk hadden zij recht op die 5 cent, maar nadat je net hebt laten merken dat het administratief zo'n puinhoop is vond ik het best een flater, voor 5 cent :+

Dat heeft te maken administratie debet en credit dacht ik in de boekhouding anders blijft er iedere keer 5 cent in staan wat nog betaald moet worden

Dat zou heel goed kunnen, al moet ik ook zeggen dat veel bedrijven een wegstreep bedrag hebben.
Bij ons is dit bijvoorbeeld 1,50 en minder.

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 14:07

daantjuhhh schreef:
Ceffyl schreef:
Over gierig gesproken, een vriendin van mij werd door een andere vriendin meegevraagd naar de sauna. Die meid stelde het voor als "ik heb een actie waarbij we het tweede kaartje gratis krijgen, dus lekker goedkoop". Mijn vriendin dacht dus dat ze die korting van 2de gratis zouden delen en dus ieder voor de helft van de prijs konden gaan.

Fout _O-

Die vriendin ging voor niks en zij kreeg een tikkie voor volle prijs. "Het was toch mijn korting :o? " was de redenering.
Mijn vriendin vroeg wat ik hiervan vond, en ik vind het super gierig. Maar ja, ze weet nu wel waar ze voortaan aan toe is met die vriendin :')

Ik zou dan eerder denken goh wat leuk. Ik kan een vriendin gratis meenemen. En dus trakteren.

No way dat zij het kaartje zou moeten betalen.
Waarschijnlijk zou mijn vriendin mij dan weer trakteren op wat lekkers of drinken omdat ze blij is dat ik haar meeneem.


wij zouden vrienden kunnen zijn :o . Ik zou ook voor deze versie gaan (en mijn vriendin kennende zou zij idd dan bijv. de lunch doen)

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 14:29

M_D_H schreef:
Christiene schreef:
Dat heeft te maken administratie debet en credit dacht ik in de boekhouding anders blijft er iedere keer 5 cent in staan wat nog betaald moet worden

Dat zou heel goed kunnen, al moet ik ook zeggen dat veel bedrijven een wegstreep bedrag hebben.
Bij ons is dit bijvoorbeeld 1,50 en minder.


Zoals mijn hospitalisatieverzekering:

Kreeg per post melding dat ze op een totale factuur van ongeveer €1600,- ze dat colaatje van €0,70 dat ik extra gevraagd had niet terugvorderden van me want minder dan €1,-
Niet zozeer gierig maar wel absurd, want de brief sturen kost vast nog meer dan dat colaatje.

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 15:20

Optiwolk schreef:
M_D_H schreef:

Dat zou heel goed kunnen, al moet ik ook zeggen dat veel bedrijven een wegstreep bedrag hebben.
Bij ons is dit bijvoorbeeld 1,50 en minder.


Zoals mijn hospitalisatieverzekering:

Kreeg per post melding dat ze op een totale factuur van ongeveer €1600,- ze dat colaatje van €0,70 dat ik extra gevraagd had niet terugvorderden van me want minder dan €1,-
Niet zozeer gierig maar wel absurd, want de brief sturen kost vast nog meer dan dat colaatje.

Oh ja, dat is wel een beetje zonde van het papier, maar wel weer netjes dat ze je op de hoogte brengen natuurlijk :j

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 19:12

sharonalover schreef:
Ik had een poosje terug ook een mooie, over kleine bedragen gesproken :P .

Ik heb 3 jaar geleden een nieuwe auto gekocht. Helemaal blij mee, bevalt super goed. Keurig netjes mee naar de garage voor de garantie. Ten eerste krijg ik steeds offertes doorgestuurd van iemand anders. Al een keer aangegeven, gebeurt nog steeds. Nog een keer aangegeven, zou niet meer gebeuren, gebeurde daarna nog een keer. Lekker AVG proof ook. Diegene vraagt blijkbaar vaak een offerte aan want het is dus een paar keer gebeurd in die 3 jaar....
Vervolgens kwam ik erachter dat ze de kilometerstand niet goed geregistreerd. Het scheelde 10.000 km, waardoor de standen officieel niet meer klopte. Dat vind ik heel vervelend, want als ik mijn auto wil verkopen wil ik daar geen gezeik mee hebben. Ik kwam daar achter toen mijn auto daarheen moest voor een beurt.
Ze zouden dit gaan aanpassen. Dat is inmiddels ook gebeurd.

Al met al stond ik daar dus best even om hun administratie op orde te brengen. Het was allemaal best een beetje een gedoe. Ik moest die beurt afrekenen. Dat is dus bijna 500 euro. Prima, gepind, wil weglopen.
Ho wacht even, ik heb een rekenfoutje gemaakt, wilt u nog even 5 cent pinnen?

Ik was te verbaasd om er iets van te zeggen en heb de eer aan mezelf gehouden en 5 cent gepind :')

En natuurlijk hadden zij recht op die 5 cent, maar nadat je net hebt laten merken dat het administratief zo'n puinhoop is vond ik het best een flater, voor 5 cent :+

ik heb een beetje het tegenovergestelde meegemaakt... moest daar betalen, kom daar altijd met beide auto's. En ik krijg saldo te kort. Kwam 2 euro te kort. Zegt ie beste man, ach dan haal ik er dat ene lampje (of weet ik wat het was) wel even vanaf. En toen kon ik het wel betalen :Y) :D
Anders was ik de dag erna terug gekomen en was dat ook geen probleem geweest, maar super netjes!

Met zoon 2de gratis bon deel ik normaal gezien altijd dan. Maar idd dan tikkie sturen voor volle bedrag :') Doei!