Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110728
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 14:18

Vind het er ook vanaf hangen. Ik ken iemand die met haar partner en 2 kinderen in een bed & breakfast zat.
Zij deed dan rustig 12 broodjes smeren voor de middag. Hallo, het is een bed & breakfast. Het woord zegt het al :+

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 14:22

Cayenne schreef:
Vind het er ook vanaf hangen. Ik ken iemand die met haar partner en 2 kinderen in een bed & breakfast zat.
Zij deed dan rustig 12 broodjes smeren voor de middag. Hallo, het is een bed & breakfast. Het woord zegt het al :+

Om met een zeker filmpersonage te spreken: "What about second breakfast?"

DapharaJarig

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 14:49

oomens schreef:
Cayenne schreef:
Vind het er ook vanaf hangen. Ik ken iemand die met haar partner en 2 kinderen in een bed & breakfast zat.
Zij deed dan rustig 12 broodjes smeren voor de middag. Hallo, het is een bed & breakfast. Het woord zegt het al :+

Om met een zeker filmpersonage te spreken: "What about second breakfast?"


Haha het is geen BB & 2ndB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 15:35

Cayenne schreef:
Vind het er ook vanaf hangen. Ik ken iemand die met haar partner en 2 kinderen in een bed & breakfast zat.
Zij deed dan rustig 12 broodjes smeren voor de middag. Hallo, het is een bed & breakfast. Het woord zegt het al :+


Mijn ouders hebben een B&B en daar kunnen gasten tegen een kleine vergoeding een lunchpakket meenemen, moet wel van tevoren doorgegeven worden, dan houdt mijn moeder er rekening mee. Scheelt natuurlijk wel dat bij een B&B er geen bakken met broodjes ed liggen.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 15:39

Mijn ouders namen een keer (door mijn idee) botertjes mee van de ontbijtbar van het hotel, zodat we 's middags broodjes konden smeren van de supermarkt zonder een heel kuipje boter te moeten kopen (dat je vervolgens voor de helft weg kan gooien omdat het te lang buiten de koeling is geweest). Dat vonden we al enorm gierig _O-

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:10

Ailill schreef:
Ik snap Lee wel, ik vind het ook vies en stop mijn tel ook niet in m'n boxer :P


Niemand zei dat ze graag haar telefoon in haar *** stopt toch? Dus volgens mij is een BH niet hetzelfde als een onderbroek!!! Jeetje wat een domme uitspraak zeg.. :(:)[/quote]Nou hé, zo ontzettend dom. Het was dan ook verre van serieus bedoelt, lezen blijkt lastig :(:)[/quote]

Je maakt toch echt een vergelijking tussen dingen die niet op elkaar lijken, serieus of niet. :j

Palmera

Berichten: 9460
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:18

n_love_qwert schreef:
Niemand zei dat ze graag haar telefoon in haar *** stopt toch? Dus volgens mij is een BH niet hetzelfde als een onderbroek!!! Jeetje wat een domme uitspraak zeg.. :(:)

Als iemand haar telefoon in haar onderbroek stopt betekent dat volgens mij nog steeds niet dat die telefoon automatisch in haar *** verdwijnt. :+

Nou gaat dit voor Ailill niet op, maar ik sluit me wel aan bij de gedachte dat een telefoon zo dicht op de huid (ongeacht borst, schaambeen, buik) onder het stof gewoon niet fris is. :)

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:19

Nee, jij vind ze niet op elkaar lijken. Da's iets anders.

Persoonlijk ontvang ik liever geen geld/andere attributen direct uit iemands decolleté en/of slip (sommige mensen bewaren daar zaken, echt waar).

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:20

Eeennnnn weer ontopic :roll: :+

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:23

Relaxed schreef:
Eeennnnn weer ontopic :roll: :+
Goed plan :')

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:24

Hoezo weer on topic? Te gierig zijn om een behoorlijke tas mee te nemen als je kleding draagt zonder zakken en dus losse spullen stopt daar waar de zon niet schijnt is toch on topic?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:27

Maflinger_S schreef:
Hoezo weer on topic? Te gierig zijn om een behoorlijke tas mee te nemen als je kleding draagt zonder zakken en dus losse spullen stopt daar waar de zon niet schijnt is toch on topic?
Touché _O-

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:30

Maflinger_S schreef:
Hoezo weer on topic? Te gierig zijn om een behoorlijke tas mee te nemen als je kleding draagt zonder zakken en dus losse spullen stopt daar waar de zon niet schijnt is toch on topic?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:32

Maflinger_S schreef:
Hoezo weer on topic? Te gierig zijn om een behoorlijke tas mee te nemen als je kleding draagt zonder zakken en dus losse spullen stopt daar waar de zon niet schijnt is toch on topic?


De discussie ging erom of het ranzig was, niet ontopic dus ;)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:35

Ik ben niet te gierig voor een tas hoor, maar het zou gewoon handig zijn als vrouwenkleding wat vaker behoorlijke zakken had :j
Soms heb je gewoon geen zin in een tas, dat mag toch ook

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:37

Relaxed schreef:
Maflinger_S schreef:
Hoezo weer on topic? Te gierig zijn om een behoorlijke tas mee te nemen als je kleding draagt zonder zakken en dus losse spullen stopt daar waar de zon niet schijnt is toch on topic?


De discussie ging erom of het ranzig was, niet ontopic dus ;)
En wellicht is het ranzig vanuit gierigheid, nee ik zie het punt wel :+

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:39

En de mensen die denken dat kip vegetarisch is hebben gierige hersencellen. :))

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:40

DezeNaam schreef:
En de mensen die denken dat kip vegetarisch is hebben gierige hersencellen. :))
Nee, die hebben geen hersencellen :P

Marjo

Berichten: 37248
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:42

Magrathea schreef:
Ik ben niet te gierig voor een tas hoor, maar het zou gewoon handig zijn als vrouwenkleding wat vaker behoorlijke zakken had :j
Soms heb je gewoon geen zin in een tas, dat mag toch ook

Bij concerten en festivals en andere evenementen met veel drukte neem ik het liefst geen tas mee..

DapharaJarig

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:43

Magrathea schreef:
Ik ben niet te gierig voor een tas hoor, maar het zou gewoon handig zijn als vrouwenkleding wat vaker behoorlijke zakken had :j
Soms heb je gewoon geen zin in een tas, dat mag toch ook


Je loopt toch ook niet met een handtas de wei in denk ik dan. Ik steek regelmatig mijn mobiel onder mijn BH bandje. Mijn BH is gevuld genoeg, dus die mobiel zakt echt niet ineen naar onder in mijn BH. Ik zie niet hoe dit ranzig moet zijn, het is mijn mobiel en ik ben de enige die deze gebruikt. Ik ga echt niet met een handtas de wei in lopen en heb niet altijd een broek met zakken aan met dit mooie weer, BH bandje is een prima oplossing en heeft niets met gierigheid te maken, meer met gewoonweg praktisch zijn.

Mando

Berichten: 15696
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:48

Amen...
Ook had vandaag ook mijn mobiel gewoon tussen mijn bh bandje zitten hoor.
Wel netjes in een hoesje maar als ik geen zakken heb dan moet ik hem toch ergens laten.

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:09

Ik heb geen handtas. Hartstikke onhandig. Dus hier gaat mobiel/portemonnee ook bij bh in. Of ik claim een broekzak van mijn vriend.

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:34

We gaan heerlijk off topic, maar vind het wel een leuke discussie :+
Ik vind telefoon in de bh ook niks, bij mij kan het ook niet want dan zie je meer telefoon dan borst (nee mn telefoon is niet zo groot, ik heb gewoon geen borsten) Handtas kan je niet lekker mee dansen dus laat meestal alle spullen thuis. (behalve geld, een briefje past vaak wel in de kontzak :+ )

Ik mis alleen echt totaal waarom je je telefoon nodig hebt in het weiland _O- Naar stal neem ik wel een tas of spullen mee zoals telefoon, portemonnee etc, maar die leg je dan toch gewoon in de kast :')

Veulen84

Berichten: 10881
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:40

Dani199764 schreef:
We gaan heerlijk off topic, maar vind het wel een leuke discussie :+
Ik vind telefoon in de bh ook niks, bij mij kan het ook niet want dan zie je meer telefoon dan borst (nee mn telefoon is niet zo groot, ik heb gewoon geen borsten) Handtas kan je niet lekker mee dansen dus laat meestal alle spullen thuis. (behalve geld, een briefje past vaak wel in de kontzak :+ )

Ik mis alleen echt totaal waarom je je telefoon nodig hebt in het weiland _O- Naar stal neem ik wel een tas of spullen mee zoals telefoon, portemonnee etc, maar die leg je dan toch gewoon in de kast :')


In de wei voor veiligheid. Je zal maar vallen en niemand kunnen bereiken (en denk niet dat het nooit gebeurd, ik ondervind er nog dagelijks de gevolgen van.)


Magrathea schreef:
Mijn ouders namen een keer (door mijn idee) botertjes mee van de ontbijtbar van het hotel, zodat we 's middags broodjes konden smeren van de supermarkt zonder een heel kuipje boter te moeten kopen (dat je vervolgens voor de helft weg kan gooien omdat het te lang buiten de koeling is geweest). Dat vonden we al enorm gierig _O-


Mijn moeder doet dit ook. Niet alleen boter, maar ook zout en theezakjes enzo. Als we op vakantie gaan (altijd huisjes, nooit hotels). Ging dat dan weer mee. Vond het als kind nooit gierig, meer een avontuur om ze stiekem te pakken.
Zou het zelf nu nooit meer doen. Maar denk dat m'n moeder daar mee doorgaat tot d'r dood.

DapharaJarig

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:43

Nou precies, voor oa de veiligheid. De wei ligt in de uiterwaarden en ik ben er meestal alleen. Daarnaast mis je zo minder snel de mooie foto momentjes. Ik zit namelijk nog in de “ik ben verliefd op mijn puppypaard” fase, dus veel foto’s en filmpjes maken.