Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:33

Sommigen ivm bekkenproblemen niet bijvoorbeeld :)

verootjoo
Berichten: 35675
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:38

Of kotsproblemen, of hormonale problemen := ik kon ook niet autorijden toen ik zwanger was.

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:38

Oh. Dan had ik blijkbaar veel geluk dan :D

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:51

Nee joh, ze kon wel gewoon naar dr moeder die hier vlakbij woont :+
Gewoon een goede reden om niet helemaal naar mij te hoeven rijden :+ mijn auto loopt namelijk op water :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:52

Ah, last van aanstelleritisch dan?

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:53

Dat mag je natuurlijk niet zeggen, maar ja :')

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:58

Utixo schreef:
Ik vind dat eigenlijk wel karig. Ze moest dus met de verdiensten nog eten en drinken kopen. Ze werkt wel in een restaurant, maar dat zijn geen 3 maaltijden per dag.

Ik had dan 50,- als beloning gegeven en nog een envelopje met huishoudgeld...


Ja maar kom op het is toch geen werk ofzo? Dit meisje woont nog bij haar ouders en vond het super zo’n weekeind ‘op zichzelf’. Ze werkte van 12.00 tot 21.00 dus ze hoefde alleen 3x te ontbijten.. Ik had gewoon brood/crackers/ontbijtkoek en beleg en voor savonds fris in huis. Het is ook weer geen hotel hoor.. Ik vind €50,- en een cadeautje dan echt wel genoeg als je oppas 16 is voor een weekeind. Het meisje was er in ieder geval super blij mee en wilde heel graag weer de volgende keer :D

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 21:10

Relaxed schreef:
Dat mag je natuurlijk niet zeggen, maar ja :')


Ik heb het nu wel gezegd tegen die vriendin, nu zitten we in een soort discussie. :')
Vind dat ook niet leuk maar ik ben geen gekke henkie die iedere keer op en neer kan
rijden terwijl zij ook prima naar mij kan komen.

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 21:38

Goed om het te bespreken toch?

Ik ben net verhuisd en ze wou 'even' komen kijken als ze bij haar moeder kwam logeren.. Nu kon ik op dat moment zelf niet. Ik wacht op een nieuw voorstel :+ zal ze wel weer mee komen als ze weer hier is voor dr moeder. Tja..

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 01:10

Niet meer dan logisch toch, dat je een vriendin en je moeder combineert als je er 2,5 uur voor moet rijden.

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 07:08

Vind je? Ik niet. Bij zo een afstand schiet heel vaak 1 van de 2 er bij in. Alles moet snel snel en gehaast (zelf ook familie en vrienden op dergelijke afstand wonen)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 07:44

Wij combineren het ook het liefste met iets anders op zo'n afstand :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 08:50

Mavelle schreef:
Niet meer dan logisch toch, dat je een vriendin en je moeder combineert als je er 2,5 uur voor moet rijden.


Niet als er letterlijk wordt gezegd dat ze dan ook wel even bij mij komt.. Echt, blijf dan maar weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:04

Keet schreef:
Wij combineren het ook het liefste met iets anders op zo'n afstand :)


Blijkbaar dus heel persoonlijk voor iedereen :) Het is maar wat je het liefste hebt.

thirteenn

Berichten: 2084
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:24

dus eigenlijk heb je liever dat iemand twee keer dezelfde afstand rijd en dus duurder uit is omdat je anders bang bent dat je niet genoeg tijd met die persoon krijgt? waarom zou 2 afspraken op een dag snelsnel gehaast zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:54

thirteenn schreef:
dus eigenlijk heb je liever dat iemand twee keer dezelfde afstand rijd en dus duurder uit is omdat je anders bang bent dat je niet genoeg tijd met die persoon krijgt? waarom zou 2 afspraken op een dag snelsnel gehaast zijn?


Wij spraken altijd uitgebreid af, middagje shoppen, avondje bios en uit eten, dat soort dingen. Als zij het combineert met haar moeder gaan haar vriend en kind ook mee, die wil ze niet te lang alleen bij dr moeder laten, dus wordt het een snelle lunch oid. Prima als het een keer zo uitkomt, maar niet standaard :n
Ik neem toch ook de moeite om speciaal naar haar te komen, is het andersom dan teveel gevraagd?

Sky_As

Berichten: 4785
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:24

Relaxed schreef:
thirteenn schreef:
dus eigenlijk heb je liever dat iemand twee keer dezelfde afstand rijd en dus duurder uit is omdat je anders bang bent dat je niet genoeg tijd met die persoon krijgt? waarom zou 2 afspraken op een dag snelsnel gehaast zijn?


Wij spraken altijd uitgebreid af, middagje shoppen, avondje bios en uit eten, dat soort dingen. Als zij het combineert met haar moeder gaan haar vriend en kind ook mee, die wil ze niet te lang alleen bij dr moeder laten, dus wordt het een snelle lunch oid. Prima als het een keer zo uitkomt, maar niet standaard :n
Ik neem toch ook de moeite om speciaal naar haar te komen, is het andersom dan teveel gevraagd?

Vervelend inderdaad. ..Maar dit is wel hoe het leven gaat. Soms groei je gewoon uit elkaar omdat je anders denkt /in een andere levensfase zit etc. Is jammer, maar gebeurt nou eenmaal. Andere mensen kun je niet veranderen, alleen je zelf. Dus je kunt er best over praten, maar als de ander het probleem zou zien of ook zo zou denken, zou het geen probleem zijn.
Maar als getrouwd /in een relatie kun je ook nooit hetzelfde blijven doen dan wanneer je nog vrijgezel was, dat zou ook niet goed zijn. ( en niet als in dat je geen eigen leven mag hebben uiteraard, maar wel dat je nu een persoon in je leven hebt waar je als het goed is wel een soort van rekening mee houdt )
Ook de gierige mensen in dit topic dat sommige van jullie met zulke mensen omgaan
Dat zijn dan toch geen vrienden. ...

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:26

Klopt hoor, ik steek mijn energie er ook niet meer in. Zo gaat het idd, onze levens staan momenteel zover van elkaar af.

BigOne
Berichten: 38505
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:30

Mijn beste vriendin woont ook niet echt naast de deur maar het is niet voor niets mijn beste vriendin en daar maakte en maak ik gewoon tijd voor. Ipv tien keer zien we elkaar nu twee keer per jaar. Al veertig jaar lang en ook toen we kleine kinderen hadden. We prikten gewoon een weekend en de mannen kregen opdracht om voor het thuisfront te zorgen . Wij gaan meestal heerlijk in een b en b en ik vind dat echte vrienden recht hebben op een stukje exclusieve tijd ipv ik doe je er wel even bij wanneer ik die kant op kom.

lor1_1984

Berichten: 12070
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 15:22

Toen ik naar een andere regio verhuisde maar nog regelmatig een weekend naar mijn moeder ging sprak ik in die weekenden af met de paar vrienden waar ik nog contact mee had.
Dan zat er alsnog geen tijdsdruk achter oid maar vaker dan die ene keer per maand kon ik niet.
Echter was het wel zo dat er eigenlijk verwacht werd dat ik daarheen kwam maar kwamen de meesten nooit bij mij. :+
Het excuus was dat ik zo ver weg woon (1.15u rijden). :roll:
En nu ik alweer 4 jaar geen weekenden meer daar kom zie en hoor ik vrijwel niets meer, het is gewoon verwaterd.

IHN
Berichten: 2337
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 15:26

ach ja... mijn familie roept al sinds de dood van mijn moeder 17jaar geleden) van we komen echt gauw eens langs, hoor... hebben ze vorig jaar dan eindelijk gedaan bij de crematie van mijn vader . En weer was het:ja, we komen echt gauw eens langs, hoor... maar goed, kennelijk is het van west naar noord verder als andersom

thirteenn

Berichten: 2084
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:59

Relaxed schreef:
thirteenn schreef:
dus eigenlijk heb je liever dat iemand twee keer dezelfde afstand rijd en dus duurder uit is omdat je anders bang bent dat je niet genoeg tijd met die persoon krijgt? waarom zou 2 afspraken op een dag snelsnel gehaast zijn?


Wij spraken altijd uitgebreid af, middagje shoppen, avondje bios en uit eten, dat soort dingen. Als zij het combineert met haar moeder gaan haar vriend en kind ook mee, die wil ze niet te lang alleen bij dr moeder laten, dus wordt het een snelle lunch oid. Prima als het een keer zo uitkomt, maar niet standaard :n
Ik neem toch ook de moeite om speciaal naar haar te komen, is het andersom dan teveel gevraagd?

ah op die manier! ja dan is het begrijpelijk ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:06

thirteenn schreef:
dus eigenlijk heb je liever dat iemand twee keer dezelfde afstand rijd en dus duurder uit is omdat je anders bang bent dat je niet genoeg tijd met die persoon krijgt? waarom zou 2 afspraken op een dag snelsnel gehaast zijn?


Als je het op mij hebt: Wij rijden die afstand 2x. Niet hun. En ja, het voelt enorm gehaast aan voor ons. Om 8.00 vertrekken, zonder file al 2 uur rijden dus 10.00 aankomen (maar vaak wat file dus eerder 11.00) Eten, om 14.00 weer vertrekken om dan om 14.30 bij de 2de te zijn om dan rond 18.00 alweer in de auto te zitten om op een deftig uur (20.30/21.00) thuis te zijn. Ik vind dat wij dan vrij weinig tijd hebben want zoiets kunnen wij ook niet wekelijks doen. Tegen dat wij zijn bijgepraat is de tijd al lang en breed om.

Daphne__
Berichten: 12495
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:39

Mijn tante wou ook altijd dat wij naar hun toe kwamen, want vanaf hun naar ons was zo ver rijden... :') Daar hebben die personen die hier genoemd worden wss ook last van.

lshannah
Berichten: 417
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: 075

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:51

Momenteel is er een kwestie die in mijn hoofd blijft spelen en ik me afvraag of ik gierig ben.

Voor een vriendin wordt er een babyshower georganiseerd en wij (als andere groep vriendinnen) zijn toegevoegd aan een whatsappgroep met de andere vriendinnen, waarbij gisteren zonder overleg even werd medegedeeld dat iedereen 30eu moet lappen excl cadeau. Het is niet dat ik het niet heb, maar babyshowers vind ik sowieso al een verplicht nummer en als daar nog een cadeau bovenop komt en de parkeerkosten, vind ik het nogal gortig.

Ben ik nu een gierige zeikerd? Ik moest gelijk aan dit topic denken .