Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Raineri
Berichten: 6280
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 23:33

corinep schreef:
Ohja... ik kreeg op mijn 18e opeens allemaal dingen voor mijn "uitzet". Zat daar helemaal niet op te wachten maargoed... van mijn opa en oma die altijd in Turkije in een hotel op vakantie gingen kreeg ik 2 witte handdoeken met Ibis erop, ik kende de Ibis keten helemaal niet maar ik vroeg verontwaardigd of ze die bij een hotel gejat hadden omdat het van die typische hotel handdoeken waren. Werd ze nog boos ook want die had ze gewoon gekocht bij dat hotel, nou geloof er helemaal niets van want ik kende ze langer dan vandaag...

Morgen ga ik weer weg uit het vakantiehuisje, zit me toch af te vragen wat er zou gebeuren als je bijvoorbeeld een koffiezetapparaat mee zou nemen, ga ik natuurlijk niet doen maar volgens mij zit dat gewoon in de prijs van de koffiecups die je op het park kunt kopen ingecalculeerd want die zijn precies 2x zo duur als bij de Albert Heijn.


Geweldig :') dat is echt gênant

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 23:39

Ik heb ze overigens altijd gehouden als "vieze" handdoeken, voor als de wasmachine overstroomd was ofzo. Heerlijk vol met vlekken die nooit meer uit de spierwitte handdoeken gaan.

Zie in de kringloop trouwens ook regelmatig handdoeken of badjassen van hotel ketens, serieus, als je dan iets jat gebruik het dan ook...

Texnex
Berichten: 157
Geregistreerd: 24-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 17:09

corinep schreef:
Ik heb ze overigens altijd gehouden als "vieze" handdoeken, voor als de wasmachine overstroomd was ofzo. Heerlijk vol met vlekken die nooit meer uit de spierwitte handdoeken gaan.

Zie in de kringloop trouwens ook regelmatig handdoeken of badjassen van hotel ketens, serieus, als je dan iets jat gebruik het dan ook...


Denk niet dat alles gejat is, wij hebben bv Marriott kussens/bedlakens/badjassen gekocht omdat we die zo fijn vinden. Veel hotels verkopen dat spul gewoon. Marriott verkoopt bv hele bedden en mattrassen :+

dakplaat
Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 17:09

corinep schreef:
Zie in de kringloop trouwens ook regelmatig handdoeken of badjassen van hotel ketens, serieus, als je dan iets jat gebruik het dan ook...


..of allemaal gekregen van hun tantes :')

Ik heb vroeger ook in een hotel gewerkt, eigenlijk is alles wat los zat in zo'n kamer weleens meegenomen. Van lelijke schilderijtjes tot beddengoed, deurmatten, wc-rollen, waterkokers.. het zal er wel bij horen _O-

Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 19:17

Wij zijn ook wel eens binnen gekomen in een centerparcs huisje waar ze voor ons alle gordijnen hadden gejat :') why...?!

Ashleytjuhh

Berichten: 6689
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 20:52

weet dat van der valk een speciale site heeft voor hun meuk uumm spullen te verkopen. :j zelfs de bedden zijn er te koop

Raineri
Berichten: 6280
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 21:02

Ashleytjuhh schreef:
weet dat van der valk een speciale site heeft voor hun meuk uumm spullen te verkopen. :j zelfs de bedden zijn er te koop



Doet me denken aan dat programma op mtv dat Room Raiders heette als ik me niet vergis. Ze gingen dan met een uv lamp bijvoorbeeld langs de bedden en op basis van de slaapkamer koos je uit met wie je wilde daten

Die uv lamp wil je niet langs die matrassen halen vrees ik :=

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:03

Ashleytjuhh schreef:
weet dat van der valk een speciale site heeft voor hun meuk uumm spullen te verkopen. :j zelfs de bedden zijn er te koop


Pairi Daiza geloof ik heeft een tijdje geleden de inboedel van hun bungalows ook te koop aangeboden :j

Escada

Berichten: 3860
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 07:56

Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 08:02

Beetje gierig wel. Vooraf afgesproken?

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 08:22

Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-


Eerste gedachte ;

Zou de gastvrouw hebben bijgehouden hoeveel hapjes iedereen heeft gehad en daar dan de hoogte van het tikkie op afgestemd?


Tweede gedachten is of je ook naar het toilet bent geweest... Kan je daar ook nog een tikkie van verwachten? :')



Vroegere vriendin - inmiddels heeft ze mij ingeruild-
Zocht van stelt op sprong onderdak met haar dieren,dus wij een noodbox gebouwd,bed in elkaar gezet,voerplaatsen gecreëerd etc etc.

Haar spullen opgehaald met onze auto, boodschappen gedaan en als dank mochten we het brood houden wat ze vergeten was om mee te nemen toen ze weer terug ging. _O-

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 08:47

Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-


Tikkie terug voor de reiskosten?

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 08:52

Cowboy55 schreef:
Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-


Tikkie terug voor de reiskosten?

Én voor het cadeau :+

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 08:55

Nee ik vind het niet normaal. Ik heb overigens in mijn studententijd wel eens een feestje moeten geven in een café, daar had ik al aangekondigd dat ik alleen het eerste drankje betaalde _O- Ik had geen geld voor meer en mijn kamer was te klein om een feestje te geven (6m2)
Achteraf voelt het ook wel wat gierig maar ik wilde zo graag nieuwe vrienden maken :')

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:06

Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-

Uh, in mijn ogen is dat niet normaal :')

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:17

Wij hadden hier gisteren een verjaardag, ik ga denk ik nog even een tikkie rondsturen :+

Schuur_

Berichten: 4903
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:19

Sheran schreef:
Nee ik vind het niet normaal. Ik heb overigens in mijn studententijd wel eens een feestje moeten geven in een café, daar had ik al aangekondigd dat ik alleen het eerste drankje betaalde _O- Ik had geen geld voor meer en mijn kamer was te klein om een feestje te geven (6m2)
Achteraf voelt het ook wel wat gierig maar ik wilde zo graag nieuwe vrienden maken :')


Zo deden wij ook feestjes hoor. De feestgever kocht dan een rol bonnetjes twv een consumptie bij de cafehouder en deelde die dan uit aan de gasten.

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:22

Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-


Wauw, als hier niks over afgesproken is, zou ik idd een tikkie terug sturen voor de reiskosten en het cadeau :Y)

(en daarna de vriendschap afsluiten, mijn god, zulke mensen hoef ik niet om me heen. Als het vooraf aangegeven is dat ze een American party geeft oke, dan heb ik er ook geen moeite mee, maar dan neem ik wel mijn eigen hapjes mee.... Maar dit?)

Ik hoop eigenlijk dat je gewoon een grapje maakt?

Ik kan me echt niet voorstellen dat zulke mensen bestaan :+

TinkerTreas

Berichten: 3721
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:54

Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-



Ik heb vorige week mijn verjaardag gevierd met een bbq. Is het dan nu te laat om nog een tikkie te sturen? Ik vind het wel een goed idee namelijk :D

SelinaJarig

Berichten: 14343
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 09:56

Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-


Haha nee joh :') Hoe hoog was de tikkie?

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:11

Ik zeg net tegen mijn man, zullen we straks tikkies sturen voor beschuit met muisjes als ons meisje geboren is?! *\o/* :D :x _/-\o_

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:32

Wel eerst vragen hoe veel muisjes ze er dan op willen

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:32

Selina schreef:
Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-


Haha nee joh :') Hoe hoog was de tikkie?

Ja ik ben ook wel benieuwd wat je dan moest betalen. Viel het mee of tegen in verhouding tot wat je gegeten hebt :') Hoe verzinnen mensen het toch? Ik zou me doodschamen om zo'n tikkie te versturen.

knollentuin
Berichten: 10404
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 10:35

Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-


Ik val dus ff van m'n stoel, wtf!!
Idd tikkie terug voor kado en reiskosten, zijn ze helemaal van de leg?!
Ik zou 'm dus mooi nooit betalen.

Fitzroy

Berichten: 25161
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 11:21

Escada schreef:
Gisteren op verjaardag geweest en ik kreeg erna een tikkie voor de hapjes, is dat normaal? :') moest meteen aan dit topic denken _O-


Te bizar gewoon := Dat verzin je niet.