Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J0anieke

Berichten: 4944
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:04

Mijn zwangerschapsverlof is ingegaan. Net de werklaptop en telefoon uitgedaan en met toegangspas in de kast gelegd. Heel blij en gek gevoel tegelijk. :')

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:11

Lief en ik gaan morgen een lang weekendje weg <3 zo aan toe!

Hondlief ook mee

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 14:12

Castilja schreef:
Ik heb zo een afspraak bij een oogkliniek om te kijken of leesvervanging iets voor me kan zijn. Heb slechte ogen en regelmatig gedoe met lenzen, dus weer goed kunnen zien zonder hulpmiddel zou waanzinnig zijn. Als ik niet in aanmerking kom staat dit bericht in het verkeerde topic, maar heb -voor nu- goede hoop :)


Lensvervanging blijkt niet te kunnen, maar laseren wel! Dus nu uitgebreid vooronderzoek inplannen en dan hopelijk binnenkort na 28 jaar eindelijk eens goed zien :D

xPabloBokt

Berichten: 9494
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:59

Castilja schreef:
Castilja schreef:
Ik heb zo een afspraak bij een oogkliniek om te kijken of leesvervanging iets voor me kan zijn. Heb slechte ogen en regelmatig gedoe met lenzen, dus weer goed kunnen zien zonder hulpmiddel zou waanzinnig zijn. Als ik niet in aanmerking kom staat dit bericht in het verkeerde topic, maar heb -voor nu- goede hoop :)


Lensvervanging blijkt niet te kunnen, maar laseren wel! Dus nu uitgebreid vooronderzoek inplannen en dan hopelijk binnenkort na 28 jaar eindelijk eens goed zien :D


Mijn verloofde heeft wel lensimplantaten en voor hem maakt het echt een enorm verschil! Hij kwam van -11 aan beide ogen en nu ziet hij aan beide ogen 100% of beter. Ik hoop dat het voor jou ook zo goed gaat zijn!

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:17

Oh wat heerlijk voor hem! Wat fijn om te lezen :) Bij mij kan leesvervanging niet omdat mijn oog een ietwat gekke vorm heeft (rugby, terwijl het bij "normale" mensen een voetbal is), maar laseren gaan we verder onderzoeken. Hoop ook op een succesverhaal *\%/*

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:01

Morgenochtend vroeg weg naar Oostenrijk met een vriend! *\o/* Ik ben er sinds 2018 niet meer geweest wegens familieomstandigheden, dus het zal wel even confronterend zijn, maar ik ben zo blij dat we gaan! Ik heb er zin in!

wyoming

Berichten: 2518
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:18

Mijn dochter had vandaag de eerste zwemles en ze deed het zo goed.

Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 19:21

Was mn loop earplugs verloren. Vond er 1 terug(jeugd denkt blijkbaar dat er muziek uitkomt, zoniet weg dr mee..). Loop is tegen prikkels en voor gehoorbescherming. Heb contact gehad met ze: nieuwe mogen uitzoeken dus zelfde kleur en de pro variant!
En morgen naar Oosterbeek, voor een weekendje geschiedenis: airborne wandeltocht

J0anieke

Berichten: 4944
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 19:27

Miekje23 schreef:
Was mn loop earplugs verloren. Vond er 1 terug(jeugd denkt blijkbaar dat er muziek uitkomt, zoniet weg dr mee..). Loop is tegen prikkels en voor gehoorbescherming. Heb contact gehad met ze: nieuwe mogen uitzoeken dus zelfde kleur en de pro variant!
En morgen naar Oosterbeek, voor een weekendje geschiedenis: airborne wandeltocht

Ooh luxe dat je nieuwe hebt mogen uitkiezen! Ik heb ook de pro. Gebruik ze op t moment eigenlijk niet meer, zou ik wel moeten doen. Vond ze wel heel fijn toen alle winkels weer een beetje open gingen en ik daar een beetje overprikkeld van raakte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:08

Miekje23 schreef:
Was mn loop earplugs verloren. Vond er 1 terug(jeugd denkt blijkbaar dat er muziek uitkomt, zoniet weg dr mee..). Loop is tegen prikkels en voor gehoorbescherming. Heb contact gehad met ze: nieuwe mogen uitzoeken dus zelfde kleur en de pro variant!
En morgen naar Oosterbeek, voor een weekendje geschiedenis: airborne wandeltocht


Netjes! Ik gebruik ze ook. Mis eigenlijk nog iets van een koord ofzo wat je eraan vast kunt maken. Voor het concert waar ik zaterdag naartoe ga denk ik dat ik ze vastknoop aan een touwtje en het touwtje aan mijn ketting.

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 14:11

Hele leuke uitnodigingen gemaakt voor ons geregistreerd partnerschap <3 *\o/*

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:44

Super leuke dag gehad in het Militair Museum in Soest. Heel leerzaam en rete veel om te zien. En heb een echt legershirt op de kop getikt want ben STOERE MIJTIE.
8-)

hagelslag
Berichten: 9173
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 08:07

Eigenlijk was ik gister blij, maar ik was savonds te moe om nog op bokt te kijken _O-

Maar gister eindelijk weer een x op ameland geweest, 1 jaar familie niet gezien ivm de hernia.

En ik ben natuurlijk blij dat onze honden echt zoveel onzinnige dingen ook wel prima vinden _O-
En natuurlijk dat mijn hond echt hem zo ging flippen op het strand _O-
Ze spoort niet _O-


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:54

Ik ben gister naar het Tong Tong festival geweest.
Ik heb een tijdje in Brunei gewoond (ligt officieel niet in Indonesië, maar wel er recht naast).
Dus ik heb al “mijn” fruit terug gevonden! *\o/* helaas alleen geen dragon fruit, maar goed. Wel rambutan <3

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 12:09

Afbeelding

Afbeelding

Voor het eerst in een jaar of 7 weer een concert, ook voor de eerste keer sinds ik ptss heb. Heb genoten en daarna zelfs ruim 8 uur geslapen :D

netjuh6
Berichten: 580
Geregistreerd: 02-01-08

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 12:14

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heerlijk buiten wezen vliegen met onze toppertjes.

Colaaa

Berichten: 4122
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 12:32

Dat nadat in augustus mijn vakantie door de neus werd geboord, ik nu eindelijk gewoon 4 weken vakantie heb en pas in Oktober weer hoef te werken :):)

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 15:34

2e geworden :D
Afbeelding

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 18:11

Netjuh wat gaaf zeg! Hoe heb je ze getraind niet weg te vliegen, of zijn ze gekortwiekt? Ik heb hier ook vogels maar ben echt als de dood dat ze weg zijn als ze mee naar buiten mogen :')
Gefeliciteerd Robijntjah!

Hier had ik tot vanmorgen een ongelukkig vogeltje, die miste echt een soortgenoot ondanks dat er andere vogels bij waren. Nu is ze verhuisd en krijg ik allemaal lieve foto’s en filmpjes van haar nieuwe bazin en lijkt ze gek op d’r nieuwe vogelvriend. Heel fijn dat ze zo goed terecht gekomen is. <3

netjuh6
Berichten: 580
Geregistreerd: 02-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 18:53

Castilja schreef:
Netjuh wat gaaf zeg! Hoe heb je ze getraind niet weg te vliegen, of zijn ze gekortwiekt? Ik heb hier ook vogels maar ben echt als de dood dat ze weg zijn als ze mee naar buiten mogen :')
Gefeliciteerd Robijntjah!

Hier had ik tot vanmorgen een ongelukkig vogeltje, die miste echt een soortgenoot ondanks dat er andere vogels bij waren. Nu is ze verhuisd en krijg ik allemaal lieve foto’s en filmpjes van haar nieuwe bazin en lijkt ze gek op d’r nieuwe vogelvriend. Heel fijn dat ze zo goed terecht gekomen is. <3



Wij hebben ze freeflight getraind en vliegen op open locaties met ze lekker in de weilanden, vind de woonwijk erg gevaarlijk.

Wat fijn dat die van jullie bij een maatje is gaan wonen! Wat voor vogels heb je?

hagelslag
Berichten: 9173
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 08:59

Mijn favoriete wintersokken besteld.
Die vind ik voor in huis echt zo heerlijk zitten.
Ze zijn warm maar niet te warm <3
De vorige waren na ca 2.5 jaar veel dragen gaar

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 15:50

Mijn zoon had vandaag zijn allereerste basisschool dag en het ging boven verwachting goed :):) *D

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-22 18:09

Ben vooral heel trots op mezelf. Daar waar ik weken terug nog dacht dat ik nooit zou wennen aan op mezelf wonen, begin ik nu juist heel erg op mijn plek te zitten. Ik zoek contact met mensen hier, stel me zo sociaal mogelijk op en heb zelfs weer contact met iemand waarvan ik dacht dat ik nooit meer mee in contact zou komen…

Het is gewoon allemaal goed aan het komen <3

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 18:54

Asvinia schreef:
Ben vooral heel trots op mezelf. Daar waar ik weken terug nog dacht dat ik nooit zou wennen aan op mezelf wonen, begin ik nu juist heel erg op mijn plek te zitten. Ik zoek contact met mensen hier, stel me zo sociaal mogelijk op en heb zelfs weer contact met iemand waarvan ik dacht dat ik nooit meer mee in contact zou komen…

Het is gewoon allemaal goed aan het komen <3


:D *\o/*

SpikkelFire

Berichten: 6697
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 19:39

Hoe tevreden mn bange nieuwe cavia uit het asiel is met zijn nieuwe huisje <3

Afbeelding