Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-19 18:27

Ondanks mijn stress toch even buiten gewandeld met de paardjes. Zijn er beide toch wel aardig in aan het vooruit komen :))

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 19:19

Blij omdat ik naar stal ben gegaan vanmiddag en heb uitgemest :D

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:15

cursebreaker schreef:
Het blije bekkie van m’n kind en pup die overal achter hem aan gaat

[ [url=m/mgl5cf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb geen bril op en moest echt heel goed kijken voordat ik een pup zag, dacht dat t een kip was namelijk. :+

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:29

Mijn tekstpresentatie vandaag is redelijk goed gegaan, 1 monoloog ging een beetje aan me voorbij terwijl ik zelf sprak ( :') ) en de andere twee gingen wel oke. Nog absoluut niet perfect maar het geeft de burger moed voor de twee presentaties die nog komen.

Oh en ik schakel net op tijd in om 'het geheime dagboek van Hendrik Groen' te zien; dat is zo'n leuke en goede serie.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 12:28

Telefoon kwam eerder binnen dan verwacht :D en mega lekker gesport. Misschien komt het nu eindelijk allemaal een keertje goed voor een dag.

cursebreaker

Berichten: 11547
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 13:57

NNikki schreef:
cursebreaker schreef:
Het blije bekkie van m’n kind en pup die overal achter hem aan gaat

[ [url=m/mgl5cf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb geen bril op en moest echt heel goed kijken voordat ik een pup zag, dacht dat t een kip was namelijk. :+


Een kip _/-\o_ :')
Het is idd een moment opname waarin het - haar vele zwart helpt ook niet mee natuurlijk - wel lastig te zien is :')

Ik ben vandaag blij omdat m'n Old Mout Cider bestelling binnenkwam die ik bij een shop in Engeland kocht - deze smaak is helaas echt bagger slecht te krijgen hier. Maar hopen dat Brexit nog lang niet doorgaat haha. Zoonlief slaapt vanavond bij m'n schoonmoeder dus ik zet een filmpje op via de beamer en groot scherm en ga lekker een filmpje kijken met een glas Cider erbij <3

Afbeelding

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 20:18

Nieuwe auto :D mijn eerste echt eigen gekochte <3

Amado7

Berichten: 10739
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 16:30

Wat leuk Darah! Wat voor eentje?

Ik ben blij omdat ik vandaag lekker een half dagje moest werken, en vanmiddag heerlijk heb gereden en het gewoon eindelijk eens een keertje goed ging en ik hem volledig over de rug kreeg. :)

cursebreaker

Berichten: 11547
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 16:58

Ah zo leuk om een nieuwe auto te krijgen!

En het is een heerlijk gevoel als je een half dagje hebt en erna dan ook nog iets leuks kunt doen.

Ik ben vandaag blij omdat mijn man vanavond weer thuis komt.
Ja, ik ben zo'n miep die echt niet alleen kan zijn haha.
Vond het vreselijk om 2 nachten nu alleen te slapen - Je raakt erg gewend aan iemand naast je na 13 jaar hihi.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 16-10-19 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Amado7

Berichten: 10739
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 17:06

Ik las: blij dat mijn man laat thuis komt vanavond. In de zin van: yes hij komt zo nog niet thuis maar gelukkig pas vanavond laat. Dacht al , daar zit iets niet goed :+

Maar mooi dat hij weer lekker thuis komt!

cursebreaker

Berichten: 11547
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 17:08

Amado7 schreef:
Ik las: blij dat mijn man laat thuis komt vanavond. In de zin van: yes hij komt zo nog niet thuis maar gelukkig pas vanavond laat. Dacht al , daar zit iets niet goed :+

Maar mooi dat hij weer lekker thuis komt!


:') :') :')
Ja, het staat er wat ongelukkig als je snel leest. hahahaha
Ik heb de 'laat' er maar uitgehaald hihi.

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 09:43

Dat ik de presentaties heb overleefd, sommige avonden beter waren dan anderen, maar dat een bepaald persoon die ik super hoog heb zitten zei dat ze het mooi vond. Nu lekker een week herfstvakantie. :D

xDenies

Berichten: 13504
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:40

Van Maleficent 2, waaauuw! Wat een goede film!!

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 20:15

Omdat ik mijn auto praktijkexamen vandaag gehaald heb! *\o/* *\o/*

Lieszje
Berichten: 7184
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 06:50

_Cassidy schreef:
Omdat ik mijn auto praktijkexamen vandaag gehaald heb! *\o/* *\o/*


Gefeliciteerd, lekker hoor! :D *\o/*

cursebreaker

Berichten: 11547
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 12:23

Dat ik ondanks dat K*t systeem van Ticketmaster, toch tickets heb kunnen bemachtigen voor The Script, waar ik al jaren naartoe wil. Day = Made *\o/*

@Cassidy: Congrats!!

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 13:18

Dankjulliewel! :D

Gaaf cursebreaker! Veel plezier *\o/*

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:17

Ik mag na mijn goedkeurde demo op sollicitatiegesprek komen om (hopelijk) artikelen voor het audio gedeelte van een website in te spreken. Vet leuk, hoop zo dat het wat wordt :D

Lestrange01

Berichten: 2821
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:55

Dat ik mijn opleiding zo verschrikkelijk leuk vind, ga met zoveel plezier naar school! Nooit gedacht dat rechten bij me zou passen. Het is een stuk minder saai dan dat je zou verwachten en de dingen die je leert zijn handig in het echte leven.

Ga het zelfs een beetje missen in de vakantie, maar kan aan de andere kant ook niet wachten voor de volgende periode want ik ben benieuwd naar de nieuwe vakken!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 23:04

Lestrange01 schreef:
Dat ik mijn opleiding zo verschrikkelijk leuk vind, ga met zoveel plezier naar school! Nooit gedacht dat rechten bij me zou passen. Het is een stuk minder saai dan dat je zou verwachten en de dingen die je leert zijn handig in het echte leven.

Ga het zelfs een beetje missen in de vakantie, maar kan aan de andere kant ook niet wachten voor de volgende periode want ik ben benieuwd naar de nieuwe vakken!


Goed om te horen! Ik krijg ook een stukje recht in mijn opleiding, in het Engels, en ik struggle er echt zo erg mee :') Gelukkig tot nu toe wel alles weten te halen, maar echt respect voor iedereen die rechten studeert. :))

black_kelpie

Berichten: 7853
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 19:50

Nieuwe oude auto gekocht vandaag. Altijd even afwachten welke verrassingen naar boven komen maar vooralsnog ben ik erg blij met ons nieuwe blik *\o/*

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 23:26

Omdat ik, als 13 jarige, net een paard praktisch terug heb gehaald van de dood (hij ademde nog, maar was volledig weg. Versleept met de traktor, geen reactie. Spuitje was letterlijk al getrokken). Hij staat, eet, drinkt, loopt en heeft me net heel erg hard ondergeslobberd van mn haar tot mn knie <3 hoe penny do you wanna have it

Britta31

Berichten: 13172
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 09:07

Super van je.Met jou alles goed?

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:06

Dat mn vriend de afwas heeft gedaan voor mij. En dat hij zich nu even ontfermt over onze peuter waardoor ik even tijd voor mezelf heb!

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 10:58

Startte de dag heel leuk. Had via de app 'too good to go' eten besteld wat over was gebleven bij een ontbijtbuffet in een hotel. Het is een soort surprise open maken; je hebt geen idee wat je krijgt omdat de dag zelf pas een box voor je wordt samen gesteld met wat er die dag niet op is gegaan. Had kaas, ham, croissantjes, bekertje fruit, pannenkoekjes, poffertjes, broodjes.. Enorm veel. Ben zelf een beetje een zeikerd met eten (lust veel niet) maar heb toch erg lekker ontbeten en heb dat waar ik geen trek in had door kunnen schuiven naar een heel blij huisgenootje die super blij was met de zoetigheid voor in haar tentamenperiode. Weet niet precies waarom maar vind dit echt zo leuk dat ik er helemaal blij van ben :')