Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 17:09

__Sannne schreef:
taartjee schreef:
Ik heb deze week 2 angsten onder ogen gehad en daardoor ben ik echt heel trots op mezelf!
Woensdag de vaccinatie laten zetten en vanmiddag een anticonceptiestaafje in mijn arm laten zetten. Wanneer het kan ga ik mezelf echt even op iets lekkers trakteren!


Goedzo! Hier ook sinds kort een anticonceptiestaafje. Was er de dag erna wel even naar van, voelde hem de hele tijd zitten en daar ging ik erg slecht op :') Maar nu helemaal geen last meer van gelukkig. Hopelijk reageer je er goed op!


Ging de plaats bij jou zo een half uurtje na het plaatsen ook heel erg branden? Sommige bewegingen doen ook echt goed pijn, maar dat vind ik geen wonder als er ineens zo'n 4 cm lang ding in je arm word geschoven :P
Ik heb al 3 maanden de minipil geslikt om de overgang zo klein mogelijk te maken en daar reageer ik in ieder geval heel goed op, ik ben vooral voor deze vorm gegaan doordat ik heel veel migraine had. Sinds ik met de minipil ben begonnen en ben gestopt met de combinatiepil heb ik nog maar 1 keer migraine gehad in de 2e week van het gebruik en nu dus al bijna 3 maanden migrainevrij waar het eerst meerdere keren per maand raak was. Dus alleen dat al is voor mij een feestje *\o/*

Geniet van je chocoladereep Telpeva!

FeverGloves
Berichten: 92
Geregistreerd: 20-08-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 17:13

.. omdat ik zo overheerlijke nacho's ga eten en het weekend is :)

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 17:46

Eindelijk weekend en zo uit eten. :D

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 18:07

Hmm nee branderig gevoel heb ik niet gehad Taartje, had er ook een flinke ladig drukverband omheen. Fijn dat migraine zoveel minder is!

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 18:39

Sanne, ik heb enkel een pleister, geen eens een drukverband. Maar gelukkig doet het nu al een stuk minder zeer en kan ik mijn arm wat beter bewegen zonder meteen een pijnscheut in m'n arm te hebben. Het komt vanzelf wel goed! Nu in ieder geval lekker relaxen en hopen dat ik morgen wat meer kan :D

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 19:01

Gezellig naar m'n broer!

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 23:48

Fijne stukken gereden met pony <3

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 00:00

Heerlijk gewinkeld, gegeten en gebioscoop'd. De eerste normale dag in tijden gehad. Heerlijk.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 21:25

Gisteren eigenlijk, 20 weken echo gehad alles gaat goed. :D

Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 21:32

Omdat de zon vandaag weer heerlijk scheen! {:} :j

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 14:20

Tot nu toe nog weinig last van de vaccinatie van vanochtend! Mijn arm voelt ietwat vreemd aan en heb wat druk achter de ogen maar verder niks geks. Zometeen dus gewoon lekker even de stad in met mijn vriend! :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 15:58

Gisteren heerlijk festival gehad. Altijd leuk zo’n eerste keer met je vriend feesten na een jaar corona relatie. :D

Zertab

Berichten: 12274
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 16:42

Nieuwe cap <3
Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 16:53

Mooie cap <3

xSagan
Berichten: 667
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 19:45

Nieuwe uitdagingen met boogschieten gekregen waardoor ik mij meer moet focussen op mijzelf.
Alleen maar profijt van!^^

TheNovelist

Berichten: 1511
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 08:15

Vandaag Efteling *\%/*

Es_ther

Berichten: 18720
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 08:26

TheNovelist schreef:
Vandaag Efteling *\%/*

Have fun *\o/* !

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 09:59

Ik heb besloten om volgend jaar enkele weken naar Italië te gaan om daar de taal beter te leren *\o/*
Doe nu ook cursussen maar het is veel leuker om dat in het land zelf te doen **\O/**

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 14:01

Er kwam een leuk nummer van voorbij op mijn spotify lijst: Alestorm - fiets with an anchor

Zoals de titel doet vermoeden, het nummer is explicit maar mede daarom moet ik er ook altijd om lachen als er weer wat van hun voorbij komt op mijn lijst. Nu nog even oppassen dat ik hem niet hardop ga zingen vandaag want hij zit in mijn hoofd

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 17:17

Dat we de longeer cirkel hebben open gegooid voor de paarden. Al die regen. Ik wil zomer!

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 23:29

Het regent <3 ik vind dat altijd zo'n heerlijk geluid om bij in slaap te vallen, met regen slaap ik altijd extra goed

Captain

Berichten: 21401
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 05:18

Telpeva schreef:
Het regent <3 ik vind dat altijd zo'n heerlijk geluid om bij in slaap te vallen, met regen slaap ik altijd extra goed


Daarom heb ik een app met regengeluiden.. die zet ik aan en dan ben ik met twee minuten weg! :Z

Nyaleti

Berichten: 6243
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 12:56

Heel dubbel dus blij is niet het goede woord.
Ik moest gisteren bij een oude kennis helpen een kat te trimmen; vacht was ontzettend vervilt (maar dan echt overal). Ze bleek ook een oude, ontstoken wond op haar poot te hebben en alle nagels waren ingegroeid met korstjes er omheen..
Pers van 13 jaar, lakse eigenaar die al jaren hoopt dat hij sochtends beneden komt en die kat uit zichzelf het loodje heeft gelegd..
Gisteren duidelijk gemaakt dat dit beestje echt pijn heeft en ze gaan haar morgen ein-de-lijk laten inslapen. Fijn dat ik haar op deze manier heb kunnen 'helpen'. Want oeff ze zag eruit Y;(

Kookaburra

Berichten: 5411
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 15:07

Nyaleti schreef:
Heel dubbel dus blij is niet het goede woord.
Ik moest gisteren bij een oude kennis helpen een kat te trimmen; vacht was ontzettend vervilt (maar dan echt overal). Ze bleek ook een oude, ontstoken wond op haar poot te hebben en alle nagels waren ingegroeid met korstjes er omheen..
Pers van 13 jaar, lakse eigenaar die al jaren hoopt dat hij sochtends beneden komt en die kat uit zichzelf het loodje heeft gelegd..
Gisteren duidelijk gemaakt dat dit beestje echt pijn heeft en ze gaan haar morgen ein-de-lijk laten inslapen. Fijn dat ik haar op deze manier heb kunnen 'helpen'. Want oeff ze zag eruit Y;(

Ik snap hoe jij 'blij' bedoelt.
Wat een vervelende situatie inderdaad. Maar poes zal je dankbaar zijn :(:)

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 15:09

Lekker gelest in een droge bak en mijn instructrice gaat wellicht op de vereniging les geven!