Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 53 [ 1310 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voor het eerst op jezelf wonen

 
Profiel   

Heey allemaal,

Ik heb super goed nieuws gehad! Namelijk dat ik uitgeloot ben voor een appartementje in het dorp waar ik nu woon! Ik heb dinsdag een gesprek bij de woningbouw en moet dan een inkomensverklaring inleveren en zo. Dus 100% zeker is het nog niet maar ik heb een fulltime vastcontract dus hoeveel meer heb ik nodig :D .

Nu vind ik dit natuurlijk super spannend maar ik heb er ook tegelijkertijd heel veel zin in.

Nou lijkt het me leuk om hier met andere te kletsen die jong zijn en alleen gaan wonen voor het eerst! Dus ga jij zeer binnenkort op jezelf (of samenwonen) of ben je net op jezelf (of samen) gaan wonen? Stel je even voor en dan kunnen we elkaar hier een beetje doorheen slepen en tips geven en meedenken wat we moeten weten! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 08:43 



 
Profiel   

Aaaah ik dacht er nog aan om zoiets aan te maken :')
Ik ben Nathalie, 28 en sinds een maand of 3 de sleutel van mijn eerste eigen huis.
Ook via de woningbouw en was heel snel geregeld.
Toen werd het ineens echt... ik woon alleen met een leger huisdieren en ik merk dat de druk toch wel hoog ligt qua financiën en tijd en ik zucht best wel eens.
Maar ik zou eigenlijk niet meer terug willen ondanks ik het altijd goed heb gehad hoor.
Wat ik vooral merk is dat ik een lichte angst heb voor sommige dingen, ik controleer altijd alle deuren of ze dubbel op slot zitten en ben om de 1 of andere reden bang dat er een ramp gebeurd als ik weg ben _O- kortsluiting of weet ik veel wat zodat mijn dieren de dupe zijn.
Dus apparaten controleer ik ook goed en niks onnodig aan :')
Er komt straks een zekere rust over je heen als je gewend bent :j
Eerste maanden zijn wennen en misschien lastig maar zodra je alles in de gaten hebt komt het goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 08:59 



 
Profiel   

Hier nog 1!
Zit in hetzelfde stadium als jij. Er worden hier 12 nieuwbouw appartementen gebouwd en ik sta op positie 11 wat betekend dat ik ben geselecteerd voor een huis! :D
Ik heb mijn inkomensverklaring en dergelijke allemaal al ingeleverd (zonder gesprek overigens) en dat moeten ze nu nog gaan beoordelen. Duurde al wel erg lang dus had er een mailtje aangewaagd, maar ivm drukte en zieke collega’s liepen de nieuwbouw projecten uit. Dus nog even geduld voor het definitieve antwoord! Er staat wel eind juni een bijeenkomst gepland waarin wordt geloot wie als eerste een appartement mag kiezen (onderste hebben een tuin <<))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:09 



 
Profiel   

Hier inmiddels sinds januari al (tijd gaat snel) op mezelf. Vind het nog steeds lastig om veel verschillende maaltijden te verzinnen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:11 



 
Profiel   

wat leuk, gefeliciteerd!
Ik woon sinds oktober op mezelf, samen met mijn vriend heb ik een huis gekocht in oktober.
Hij is 25 en ik ben 20. Had het wel gezien thuis :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:12 



 
Profiel   

Gefeliciteerd beide!

Ik woon sinds mijn 18e op kamers, maar ben net een maandje verhuisd met mijn vriend en woon dus voor het eerst samen in een heel fijn appartementje!
Ook al is het 'voor mezelf zorgen' niks nieuws nu, toch vind ik het anders dan eerst (op een goede manier). Ik heb ook het idee dat ik inderdaad financieel aan veel meer dingen moet denken en dat het daardoor ook ineens volwassener voelt.
Ik ben zelf altijd heel erg van alles goed monitoren (mijn vriend niet altijd :') ) en ik voel die verantwoordelijkheid nu ook meer dan eerst.
Maar ook dat is prima, leerzaam en het hoort erbij!
Hou ons maar op de hoogte van deze nieuwe stap in je leven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:13 



 
Profiel   

Ik woon sinds twee maanden samen met mijn huisgenoot. Zijn toch nog een hoop dingen die ik niet weet. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:16 



 
Profiel   

EmmaK95 schreef
Gefeliciteerd beide!

Ik woon sinds mijn 18e op kamers, maar ben net een maandje verhuisd met mijn vriend en woon dus voor het eerst samen in een heel fijn appartementje!
Ook al is het 'voor mezelf zorgen' niks nieuws nu, toch vind ik het anders dan eerst (op een goede manier). Ik heb ook het idee dat ik inderdaad financieel aan veel meer dingen moet denken en dat het daardoor ook ineens volwassener voelt.
Ik ben zelf altijd heel erg van alles goed monitoren (mijn vriend niet altijd :') ) en ik voel die verantwoordelijkheid nu ook meer dan eerst.
Maar ook dat is prima, leerzaam en het hoort erbij!
Hou ons maar op de hoogte van deze nieuwe stap in je leven!


Hier hetzelfde :) woon ook sinds mijn 18e op kamers en ga eind van deze zomer samenwonen met mijn vriend. Nou was ik bij mijn laatste huis ook verantwoordelijk voor g/w/l/internet afsluiten etc. dus dat ben ik ook wel gewend. Mijn voorspelling is dat het grootste obstakel elkaar rommeligheid gaat zijn en het samen eten. Ik ben nogal ongeorganiseerd en kijk niet zo ver vooruit, maar mijn vriend doet graag echt weekboodschappen. Overigens woon ik nu al een maand bij hem in en blijft dat zo tot we samen ergens in gaan, dus wie weet zijn we er dan wel aan gewend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:22 



 
Profiel   

Tutti_Frutti schreef
EmmaK95 schreef
Gefeliciteerd beide!

Ik woon sinds mijn 18e op kamers, maar ben net een maandje verhuisd met mijn vriend en woon dus voor het eerst samen in een heel fijn appartementje!
Ook al is het 'voor mezelf zorgen' niks nieuws nu, toch vind ik het anders dan eerst (op een goede manier). Ik heb ook het idee dat ik inderdaad financieel aan veel meer dingen moet denken en dat het daardoor ook ineens volwassener voelt.
Ik ben zelf altijd heel erg van alles goed monitoren (mijn vriend niet altijd :') ) en ik voel die verantwoordelijkheid nu ook meer dan eerst.
Maar ook dat is prima, leerzaam en het hoort erbij!
Hou ons maar op de hoogte van deze nieuwe stap in je leven!


Hier hetzelfde :) woon ook sinds mijn 18e op kamers en ga eind van deze zomer samenwonen met mijn vriend. Nou was ik bij mijn laatste huis ook verantwoordelijk voor g/w/l/internet afsluiten etc. dus dat ben ik ook wel gewend. Mijn voorspelling is dat het grootste obstakel elkaar rommeligheid gaat zijn en het samen eten. Ik ben nogal ongeorganiseerd en kijk niet zo ver vooruit, maar mijn vriend doet graag echt weekboodschappen. Overigens woon ik nu al een maand bij hem in en blijft dat zo tot we samen ergens in gaan, dus wie weet zijn we er dan wel aan gewend.


Het is wel eventjes wennen, je bent allebei een eigen persoon en moet toch rekening met elkaar houden. Maar goed praten en een balans tussen geven en nemen lost al een hoop op. Geef een andere gewoonte eens de kans, en als je na een paar keer merkt dat het écht niet bij je past; gewoon zeggen. Dan kan je eventueel een compromis erin vinden. Gaat vast goedkomen!
Verder is het vooral heel erg gezellig en wen je ook wel snel aan elkaar, vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:27 



 
Profiel   

Hier nog 1 :) ik ben Ellen en ik ben 24 jaar. Wel in het verleden 2x samengewoond maar nu weer thuis. Rond oktober wordt mijn appartement opgeleverd :) volgende week maandag (dus nog iets meer dan een week) is de keuzeavond dus dan hoor ik welke van de 12 van mij wordt :)
Ik had eigenlijk eerst een 2kamer en stond daar op plek 2 (dus mocht dan als 2e kiezen) maar ben uiteindelijk doorgeschoven naar de 3kamer. Daar sta ik op plek 12 (of in het gunstigste geval 10 of 11) dus veel valt er niet te kiezen maar ik ben al lang blij met de extra slaapkamer en de iets praktischer ingerichte ruimteverdeling :)

Overigens ben ik nog student maar ga ik vanaf september duaal (werken/leren) verder als verpleegkundige in het ziekenhuis (op 5 minuten fietsen van het app). Ik ga het dus alleen wel erg druk krijgen denk ik met net een nieuwe stage/baan en daarnaast nog alles klaarmaken en inrichten als het eenmaal opgeleverd is.. :=

xxPaige schreef
Hier nog 1!
Zit in hetzelfde stadium als jij. Er worden hier 12 nieuwbouw appartementen gebouwd en ik sta op positie 11 wat betekend dat ik ben geselecteerd voor een huis! :D
Ik heb mijn inkomensverklaring en dergelijke allemaal al ingeleverd (zonder gesprek overigens) en dat moeten ze nu nog gaan beoordelen. Duurde al wel erg lang dus had er een mailtje aangewaagd, maar ivm drukte en zieke collega’s liepen de nieuwbouw projecten uit. Dus nog even geduld voor het definitieve antwoord! Er staat wel eind juni een bijeenkomst gepland waarin wordt geloot wie als eerste een appartement mag kiezen (onderste hebben een tuin <<))

Volgens mij gaan wij in het zelfde project wonen, alleen ben ik een paar weken terug doorgeschoven van de 2 naar de 3 kamer appartementen :D
Tenzij jij in het project zit dat langs het spoor loopt, maar in dat geval zitten er 3 straten tussen ofzo haha!


Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 17-06-18 09:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:41 



 
Profiel   

Ja ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niet echt iets vinden wel een oud topic uit 2010.

Ik zal mezelf ook even voorstellen natuurlijk!

Ik ben Anouk 21 jaar oud, heb een hond kat cavia's en een mini :)
Ik zit momenteel in een lastige situatie. Mijn ouders zijn gescheide en mijn vader is 2 jaar gelede gaan samenwonen met zn nieuwe vriendin. Na jaren geen contact met mn moeder ben ik toen na een half jaar bij haar gaan wonen en tot een paar maanden geleden ging dat super. Toen kreeg mn stiefvader een herseninfarct en daarna nog psychische problemen en psychoses. Daarin heeft hij mij eigenlijk uit huis gezet en ben ik weer bij mn vader terug gaan wonen. Maar helaas mocht mijn hond niet bij mn vader wonen (ik heb een pitbullachtige en mn vader 2 kleine hondjes hij durft het niet aan) dus mn hond zit nog bij mijn moeder. Woon nu dus sinds een maand weer bij mijn vader en het gaat beter dan toen ik wegging maar weer samen met mijn hond wonen en geen stress meer van beide ouders ben ik wel heel erg aan toe nu! Echt tijd voor een eigen plekje waar ik niet meer op mijn tenen hoef te lopen. En ik denk dat als ik niet meer dagelijks verplicht ben om bij mn moeder te komen en niet meer constant bij mn vader op de lip zit dit op lange termijn beter is voor beide relaties. (Overigens is mijn stiefvader weer zichzelf maar het is een tikkende tijdbom wanneer hij weer depressief word, erg lastige situatie..)

Ik denk ook dat ik idd alles honderd keer ga checken als ik wegga :') heb dat nu al als ik als laatste het huis verlaat :D het scheelt dat ik een camera op wifi heb om de hond de hele dag in de gate te kunnen houden :+

Overigens denk ik dat mn cavia's niet meeverhuizen. Ze zitten nu in de garage dus niemand heeft last van ze als ze een dagje langer ruiken en ik wil niet dat mensen op bezoek komen en alles stinkt bij mij thuis. Ik houd van opgeruimd schoon en netjes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:46 



 
Profiel   

Ik volg even. Ik ben Kim 26 jaar oud en rustig aan een beetje om me heen aan het kijken om uit huis te gaan. Helaas nog geen vast contract dus de mogelijkheid is er nog niet maar wel heerlijk om elke week even op de website van de woningbouw te kijken. Ik lees graag even mee zodat ik weet wat mij allemaal te wachten staat wanneer het (eindelijk) zo ver is

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 09:53 



 
Profiel   

_kimm schreef
Ik volg even. Ik ben Kim 26 jaar oud en rustig aan een beetje om me heen aan het kijken om uit huis te gaan. Helaas nog geen vast contract dus de mogelijkheid is er nog niet maar wel heerlijk om elke week even op de website van de woningbouw te kijken. Ik lees graag even mee zodat ik weet wat mij allemaal te wachten staat wanneer het (eindelijk) zo ver is

Huren zonder vast contract kan prima :) op dit moment verdien ik niet veel maar ik heb met aanvullende informatie en papieren aan kunnen tonen dat ik vanaf september meer ga verdienen (maar ook dat is een studentenloon) en dat was voor de woningstichting voldoende :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 10:00 



 
Profiel   

Druppie7711 schreef
Ja ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niet echt iets vinden wel een oud topic uit 2010.

Ik zal mezelf ook even voorstellen natuurlijk!

Ik ben Anouk 21 jaar oud, heb een hond kat cavia's en een mini :)
Ik zit momenteel in een lastige situatie. Mijn ouders zijn gescheide en mijn vader is 2 jaar gelede gaan samenwonen met zn nieuwe vriendin. Na jaren geen contact met mn moeder ben ik toen na een half jaar bij haar gaan wonen en tot een paar maanden geleden ging dat super. Toen kreeg mn stiefvader een herseninfarct en daarna nog psychische problemen en psychoses. Daarin heeft hij mij eigenlijk uit huis gezet en ben ik weer bij mn vader terug gaan wonen. Maar helaas mocht mijn hond niet bij mn vader wonen (ik heb een pitbullachtige en mn vader 2 kleine hondjes hij durft het niet aan) dus mn hond zit nog bij mijn moeder. Woon nu dus sinds een maand weer bij mijn vader en het gaat beter dan toen ik wegging maar weer samen met mijn hond wonen en geen stress meer van beide ouders ben ik wel heel erg aan toe nu! Echt tijd voor een eigen plekje waar ik niet meer op mijn tenen hoef te lopen. En ik denk dat als ik niet meer dagelijks verplicht ben om bij mn moeder te komen en niet meer constant bij mn vader op de lip zit dit op lange termijn beter is voor beide relaties. (Overigens is mijn stiefvader weer zichzelf maar het is een tikkende tijdbom wanneer hij weer depressief word, erg lastige situatie..)

Ik denk ook dat ik idd alles honderd keer ga checken als ik wegga :') heb dat nu al als ik als laatste het huis verlaat :D het scheelt dat ik een camera op wifi heb om de hond de hele dag in de gate te kunnen houden :+

Overigens denk ik dat mn cavia's niet meeverhuizen. Ze zitten nu in de garage dus niemand heeft last van ze als ze een dagje langer ruiken en ik wil niet dat mensen op bezoek komen en alles stinkt bij mij thuis. Ik houd van opgeruimd schoon en netjes :)


Wat een heftig verhaal. Ik kan me voorstellen dat je straks veel rust zal vinden op je eigen plekje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 10:10 



 
Profiel   

Blacky94 schreef
_kimm schreef
Ik volg even. Ik ben Kim 26 jaar oud en rustig aan een beetje om me heen aan het kijken om uit huis te gaan. Helaas nog geen vast contract dus de mogelijkheid is er nog niet maar wel heerlijk om elke week even op de website van de woningbouw te kijken. Ik lees graag even mee zodat ik weet wat mij allemaal te wachten staat wanneer het (eindelijk) zo ver is

Huren zonder vast contract kan prima :) op dit moment verdien ik niet veel maar ik heb met aanvullende informatie en papieren aan kunnen tonen dat ik vanaf september meer ga verdienen (maar ook dat is een studentenloon) en dat was voor de woningstichting voldoende :)[/quote]

Daar heb ik vaker over gehoord inderdaad. Maar ik werk in het onderwijs en wanneer ik van baan wissel per nieuw schooljaar moet ik helaas de zomervakantie overbruggen zonder loon. Nu ik thuis woon gaat dit prima maar durf dit niet aan als ik op mezelf woon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 10:11 



 
Profiel   

Lastige situatie ts zeker wbt je hond.
Dat zal een giga hoop rust geven voor je straks.
Mijn cavias staan ook in de woonkamer en het zijn er 14.
Het enige dat je bij mij zult ruiken is het hooi.
Daar heeft het bezoek maar mee te leven.
Stinken doen ze niet, kwestie van goed schoonmaken hoor.

Camera systeem is iets wat ik straks ook graag wil! Om mijn cavias , de hamster en mijn 2 katten te bespioneren

Overigens huur ik ook niet met vast contract maar was nog net 27 en het moet een x gebeuren.
De toekomst kan altijd veranderen, ook met vast contract.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 11:14 



 
Profiel   

Ja dat is zeker waar hoor alles kan veranderen! Maar ik bedoelde vooral van als een vastcontract en fulltime werken nog niet genoeg is om goedkeuring te krijgen wat moet ik dan nog extra hebben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 11:33 



 
Profiel   

LukieBradley schreef
Aaaah ik dacht er nog aan om zoiets aan te maken :')
Ik ben Nathalie, 28 en sinds een maand of 3 de sleutel van mijn eerste eigen huis.
Ook via de woningbouw en was heel snel geregeld.
Toen werd het ineens echt... ik woon alleen met een leger huisdieren en ik merk dat de druk toch wel hoog ligt qua financiën en tijd en ik zucht best wel eens.
Maar ik zou eigenlijk niet meer terug willen ondanks ik het altijd goed heb gehad hoor.
Wat ik vooral merk is dat ik een lichte angst heb voor sommige dingen, ik controleer altijd alle deuren of ze dubbel op slot zitten en ben om de 1 of andere reden bang dat er een ramp gebeurd als ik weg ben _O- kortsluiting of weet ik veel wat zodat mijn dieren de dupe zijn.
Dus apparaten controleer ik ook goed en niks onnodig aan :')
Er komt straks een zekere rust over je heen als je gewend bent :j
Eerste maanden zijn wennen en misschien lastig maar zodra je alles in de gaten hebt komt het goed

Dat meermalen alles controleren,dat heb ik ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 11:37 



 
Profiel   

Ik ga dit topic ook even volgen! Super leuk dat je een eigen plekje hebt binnenkort.

Ben zelf al een hele tijd druk opzoek. Maar het lukt mij gewoon echt niet om woonruimte te vinden en kan daar zo boos van worden. Sta nu 6 jaar ingeschreven bij woningnet (sociale huur). Reageer elke week op huizen maar krijg niks toegewezen. Inmiddels al een tijd in het bezit van een vast contact en een goed salaris maar ook met kopen pis ik steeds naast de pot. Of ik word overboden of de huizen waarop ik reageer zijn binnen een dag al verkocht. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 12:20 



 
Profiel   

Bijkomend weetje, ik stond 10 jaar ingeschreven en had wel gelijk het eerste huis waar ik op reageerde maar stond in eerste instantie nog steeds tweede.
Die hield zich alleen niet aan de eisen dus kreeg ik m

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 12:22 



 
Profiel   

Bon_ita schreef
Ik ga dit topic ook even volgen! Super leuk dat je een eigen plekje hebt binnenkort.

Ben zelf al een hele tijd druk opzoek. Maar het lukt mij gewoon echt niet om woonruimte te vinden en kan daar zo boos van worden. Sta nu 6 jaar ingeschreven bij woningnet (sociale huur). Reageer elke week op huizen maar krijg niks toegewezen. Inmiddels al een tijd in het bezit van een vast contact en een goed salaris maar ook met kopen pis ik steeds naast de pot. Of ik word overboden of de huizen waarop ik reageer zijn binnen een dag al verkocht. -O-

Nu was mijne een nieuwbouwproject met 12 appartementen, maar ik ben van plek 21 naar plek 12 gegaan... Hier in de buurt reageren schijnbaar heel veel mensen "voor de lol" en dan zijn er nog een aantal die hun papieren niet rond krijgen.. Ik zou dus vooral blijven reageren ook al lijkt het soms geen zin te hebben..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 12:30 



 
Profiel   

Leuk topic! Ik woon nu al een tijdje op kamers, maar ben bezig met het zoeken naar een eigen appartementje of huis. Gisteren wel een bezichtiging gehad, maar dat was echt 3x niks, dus de zoektocht gaat gewoon verder. Helaas moet je hier gemiddeld 13 jaar ingeschreven staan om een huis via meettijd te kunnen krijgen, dus moet ik het bij lootwoningen houden (sta nu 5 jaar ingeschreven). Ze zijn hier wel bezig met nieuwbouwappartementen speciaal voor jongeren te bouwen, dus hopelijk heb ik straks een keertje geluk. En verder iedere dag even kijken wat er voor aanbod is.

Ik ben trouwens Samantha, 23 jaar en ben net klaar met mijn studie. Ik werk nu als invalskracht in de verslavings- en daklozenzorg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 12:38 



 
Profiel   

Ik woon nu ruim 3 kwart jaar in mijn eerste eigen huis. Rechtstreeks vanaf mij ouders (een week voordat ik 27 werd). Komende zaterdag is het precies een jaar geleden dat het huis op mijn naam is gekomen. *\o/*

En ik moet eerlijk zeggen... ik vind het echt piece of cake... Dat hele op jezelf wonen stelt geen fluit voor.
Het enige dat ik echt lastig/vervelend vind, is dat ik alleen ben.

Niet vanwege de gezelligheid, die zoek ik wel op. Maar omdat er nog zo veel moet gebeuren. We hebben eerst ruim 2 maanden na het werk geklust (m'n vader en ik voornamelijk samen, vrienden geven vaak niet-thuis als er geschuurd en geverfd moet worden, be warned). Alle behang er af, nieuw er op (glasweefsel), alle kozijnen en deuren opnieuw geverfd, alle muren opnieuw geverfd. Nouja, daar heeft veel tijd in gezeten.

Nu moet ik nog een bijkeuken bouwen, grotendeels doen we (paps en ik uiteraard weer) alles weer zelf. Tuin is een chaos, dat valt zwaar tegen in deze tijd van het jaar :+ Maar goed, alle goede dingen komen langzaam. En dan moet ik ook nog een nieuwe keuken.

Ik ben als oudste thuis momenteel toch wel de Benjamin, m'n zusje is getrouwd en ik ben alleen. Dus meent m'n vader dat ik veel hulp nodig heb (uhh... vrij logisch met deze klussen), maar ik voel me best bezwaard om zoveel aan m'n vader over te laten. In dat opzicht zou ik graag niet alleen wonen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-18 12:39 



 
Profiel   

Druppie, hoe is je gesprek gegaan? Weet je al meer over hoe en wat?

Hier vanavond de keuze avond gehad! Het wordt nu wel heel echt haha! Zoals verwacht was ik de laatste in het rijtje dus er viel niks meer te kiezen maar ik weet nu wel welk appartement van mij gaat worden! :D

Enige jammere is dat de oplevering is uitgesteld... Dat zou eigenlijk in oktober zijn maar is nu op nov/dec gezet dus ik hoop niet dat dat heel veel later wordt eigenlijk...
Baal er ergens wel van, ook ivm het vele schoolwerk dat ik volgend jaar moet doen en mijn wisselende diensten enzo.. Had eigenlijk gehoopt dan al lekker op mezelf te zitten zodat ik wat makkelijker aan mijn school kan zonder afgeleid te worden. Hetzelfde met nachtdiensten enzo, maar goed dat is niet anders.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-18 00:52 



 
Profiel   

Mijn gesprek ging goed! Ik krijg vrijdag de sleutel :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-18 09:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 53 [ 1310 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen