Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 12:52

Hier nog een warmteliefhebber!
25-35 is prima, afhankelijk van luchtvochtigheid.

Heb op Curacao al gemerkt dat 32-36 graden bij 35-40% luchtvochtigheid en een lekker windje heel anders is dan dezelfde temperatuur met 70-85% lv en geen wind :') Mijn vader woont daar en ben tot nu toe in onze winterperiode gegaan, wanneer daar de regentijd is (sept-jan zo'n beetje).
Ik kan echt goed tegen de hitte, maar toen het daar op een gegeven moment 3 dagen op rij windstil was met 34gr en 85% lv verlangde ik wel even naar de (veel te koude) supermarkt :')

Vorige zomer vond ik het in NL heerlijk met temperaturen zo tussen de 25 en 32 graden met die hele lage lv. Alleen was de grond toen een beetje te droog. Dus wat Karin ergens op de eerste pagina schreef kan ik wel mee leven. Graad of 24-28 en af en toe een paar nachten regen voor de plantjes :D

kevinsky

Berichten: 1979
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 14:43

Ik ook, tussen de 25 en 35 graden op m'n best. 20 met zo'n kan nog.. Maar daar onder en regen.. Brrr

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-21 17:38

Ik wil dit topic toch weer even omhoog schoppen, als dat goed is! Ik hoor om me heen vooral mensen klagen nu, ik kan nergens terecht met mijn blijheid! Vandaag 29 graden op mijn werk en ik had een heerlijke dag :) Vind deze temperaturen zo fijn!

Anoniem

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:47

Ja ik vind het lekker
Minder voor de dieren maar zelf vaar ik er wel bij

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 18:28

Ik ook. Iedereen maar klagen vandaag en ik dacht hmmm best lekker.

senna21

Berichten: 11857
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 18:36

Het is niet mijn lievelingsweer, maar dat geklaag vind ik een stuk vervelender.
Wel sneu voor de mensen die echt ziek worden van de hitte.

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 18:39

Voor mij prima een warme weer, maar dan wel een airco-systeem in huis. Hebben wij nu niet en dan slaap ik zo verschrikkelijk slecht, elke dag moe wakker en ga laat naar bed want ja dan kan de kamer nog ff afkoelen met de mobiele airco. Dus dat vind ik een hell en voor de beestjes vind ik het ook heel naar. Mijn konijnen hebben enorm veel moeite, zo sneu :(

Verder vind ik het absoluut heerlijk!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 18:42

Droge hitte, ja lekker! Met de huidige luchtvochtigheid kan ik het goed hebben. *\o/*

Als het stikbenauwd word ga ik ook wel weer in de klaagmodus :') maar dat kan ook al bij 25 graden het geval zijn.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 18:44

*\o/* ik ben helemaal gelukkig met deze heerlijke warmte! Ik houd ervan {:}

OleJon
Berichten: 2502
Geregistreerd: 04-07-14

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:41

Ik hou ervan, de hele winter naar uitgekeken. Voor de dieren inderdaad minder.
Staan hier in de buurt zelfs nog schapen die niet geschoren zijn

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:49

Ik ben veels te dik voor dit weer.

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 22:40

Ik vind het ook heerlijk! Kan mij ook 's nachts niet warm genoeg zijn, slaap heerlijk met dit weer. Geen probleem als het een graad of 26 binnen is.

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:25

Same here! Ik ben echt gemaakt voor dit weer, leef helemaal op.

Slaap trouwens ook gewoon nog onder m'n dekbed.

Mensen vinden me altijd raar als ik zeg dat het me eigenlijk niet warm genoeg kan zijn.
Nu was mijn auto van de week in de garage en bleek de airco niet te werken. Heb gezegd van laat maar zitten ook. Gebruik 'm nooit.
Nou, stonden ze me toch ff raar aan te kijken... :')

Anoniem

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:28

Oohh ik houd van dit weer, mij maak je hier echt heel blij mee.. Enige is dat mijn slaapkamer bloedheet wordt, hele dag zon erop, dus ik moet even achter buitenzonwering aan :D Want dat geplak en gezweet snachts vind ik echt het enige minpunt.

Verder vind ik het vooral jammer dat ik met 30 graden moest werken en dat het dit weekend ineens fors minder is :+

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:34

Met lage luchtvochtigheid prima te doen zoals vorig jaar, met drukkend weer ben ik na drie dagen out. En olejon , die schapen, zou er een belletje met 144 aan wagen.

KarenQ
Berichten: 509
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 10:43

Alpha89 schreef:
Same here! Ik ben echt gemaakt voor dit weer, leef helemaal op.

Slaap trouwens ook gewoon nog onder m'n dekbed.

Mensen vinden me altijd raar als ik zeg dat het me eigenlijk niet warm genoeg kan zijn.
Nu was mijn auto van de week in de garage en bleek de airco niet te werken. Heb gezegd van laat maar zitten ook. Gebruik 'm nooit.
Nou, stonden ze me toch ff raar aan te kijken... :')


*\o/* Ik ook. Was ondertussen wel geswitched van flanellen pyjama naar een luchtiger model, maar ga vanavond meer weer terug. :brr:

Ik kan goed tegen de warmte en tegen de kou, alleen in ben moet ik het echt warm hebben, maar helaas koel ik 's nachts zo snel af. -O- Een partner helpt niet, want die vind het dan veeeel te warm als ik kom opwarmen. :+

Over het algemeen houd ik meer van de zomer dan van de winter, maar dat heeft ook te maken met de langere dagen/meer zonlicht. In de winter heb ik last van winterblues. Het nadeel is dan weer dat ik niet tegen zon kan, dus draag nu bijna het hele jaar door een zonnebril en nu ook een pet. Echt zo suf.