Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 16:43

Voor mij geen diy hoor, daar heb ik echt het geduld niet voor :')

rockwitch

Berichten: 11752
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 16:45

Ik zou het best willen proberen maar gewoon heel weinig tijd voor. Alhoewel nu de oudste op school zit heb ik wel iets meer tijd als de kleinste in bed ligt overdag.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 16:48

Zelfde hier, geen geduld voor. Is iets waar ik aan begin en dan beland t ergens in de kast ben ik bang :+

Roosch

Berichten: 36718
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 16:49

xSwanHeart schreef:
Voor mij geen diy hoor, daar heb ik echt het geduld niet voor :')

Precies en ook geen tijd. :') maar vind vaak zelfgemaakte dingen wel heel erg leuk. Zag laatst zo een mooie zelfgehaakte deken dat ik spontaan overwoog te leren haken. Toen ik aan mijn motoriek en gebrek aan geduld dacht heb ik dat plan overigens gauw laten varen... :')

Devil_ina

Berichten: 764
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 16:50

Heb ook nog wat vergeten zie ik.

Ik heb geen paard, wel een verwende kat :+ ben ook gek op thee, thrillers (boek) en freubelen.. Zoals diamond painting bijvoorbeeld.

Ik heb net een nieuw huis dus zou graag zelf wat leuks maken voor aan de muur. Ali express heeft hele leuke patronen.

xSwanHeart

Berichten: 4428
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 16:51

Ja, zolang ik het zelf niet hoef te doen vind ik het top! :j :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 16:52

Oh goede! Hier een deel-kat dje nogal wat speeltjes sloopt. Dus ook altijd welkom! En dan aan zo’n stokje, iets waar ie achteraan moet want hij heeft de spanningsboog van een goud vis dus iets wat niet beweegt vind ie vaak na 2 seconde al saai

lovemaylo

Berichten: 1804
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:00

Zal ik dan ook maar vast wat delen!
Geen paard (ze is helaas overleden in maart)
Ik houd van creatief bezig zijn en ben verslaafd aan bullet journaling.
Van diamant painting houd ik dan weer niet, dat is zo'n gepriegel zoveel geduld heb ik daar niet voor :+

KM_Ris

Berichten: 2945
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:24

Diamond painten lijkt me erg leuk! Weet alleen nog steeds niet hoe het in zijn werk gaat.

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:27

Ik heb mijzelf zojuist toch al aangemeld. Ik kon het niet laten haha. Ik was wat te optimistisch dat ik een paar dagen ging nadenken over mijn tops en flops.
Ik kon voor mijzelf de volgende tops en flops aanvullen. Dit maakt hem in het totaal.
Tops:
Hondje (chihuahua)
Spullen met een verhaal
Accessoires voor in huis die passen bij een landelijke/zee stijl
Verrassingen

Flops:
Snoep
Verzorgingsproducten (ik heb nog een kast vol staan)
Momenteel koos paardloos

eclair98

Berichten: 11606
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:29

Ik doe ook graag weer mee :D

x_Ilse_x

Berichten: 694
Geregistreerd: 20-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:30

Ontzettend leuk weer! Vorige jaren getwijfeld, maar ik ga mij dit jaar toch opgeven. Vond het zo leuk om al die pakketten te volgen. :D

Thats_Me

Berichten: 10954
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:33

Wat leuk een jubileumjaar. Doe graag weer mee.

Jorex

Berichten: 10003
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:36

KM_Ris schreef:
Diamond painten lijkt me erg leuk! Weet alleen nog steeds niet hoe het in zijn werk gaat.

Mij lijkt diamond painting ook leuk. Ik hou van dieren qua prent, of uitzichten; bergen, zee etc.

Qua creatieve dingen heb ik genoeg potloden en kleurboeken, dus daar hoef ik echt niet meer van. Daarnaast doe ik aan handlettering, maar loop vaak vast op de teksten enzo.

Qua dieren:
3 katten en wil sowieso ook een kat hebben als ik uit huis ga. Een hamster met natuurlijke looks in zijn kooi. En 2 Shetlanders met maat mini, alleen touwhalster maten zijn nogal specifiek dus als mijn ss dat voor ze wil maken dan moet ik ze eerst even opmeten. Verder past maat veulen ze ook qua halster. Dekenmaat is onderlengte 110. Snoep het liefst zonder suiker ivm gevoelig voor HB en eentje gevoelig voor suiker in het algemeen.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 02-09-18 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:37

Im in :D

Roosch

Berichten: 36718
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:40

Dan zouden wij een goede match zijn, Fenna :') ik heb meestal de ideeen en creativiteit klaar staan en de uitvoering wordt hem niet. :))

StonedRomy

Berichten: 7548
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:42

Ik heb net ook een pb gestuurd om me aan te melden.

Ik ben overigens heel slecht in het verzinnen van dingen die IK leuk vind... Mijn 3 ( binnenkort 4 ) honden klagen alleen niet over dat feit, krijgt mijn trio meer leuke/lekkere dingen.

x_Ilse_x

Berichten: 694
Geregistreerd: 20-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:45

Oeh ik ben ook gek op handlettering en het maken van kaartjes! Crea bea spulletjes zijn dus altijd goed!
Verder heb ik neergezet dat ik geen huisdieren heb, maar heb wel een bijrijdpaard waar ik eens per week heen ga.

Verder zal ik proberen wat actiever te posten, zodat ik het mijn SS niet te moeilijk maak. Al ben ik al snel blij. :)

dieseltje09

Berichten: 1867
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:45

Roosch schreef:
goldenarrow schreef:
[uote="Roosch"]
Ik kan nu al voorpret hebben! :))

Ik ben echt makkelijk met dingetjes. Ik ben verslaafd aan Ali Express, zelfgemaakte dingetjes al ben ik verreweg van handig (zo heb ik een muur met zelfgemaakte fotolijstjes met quotes), hou van bankhangen en mijn 2 katten. Oh en ik ben gek op cadeautjes. :')

Naar aanleiding van een topic op Bokt doe ik al jaren een Secret-not-so-secret Santa met Alwiene op bokt!

Oh ja, dat ben ik helemaal vergeten op mn top-lijst te zetten. Dingen als van die diamantpainting of puzzels ofzo. Heerlijk <3

Haha dat is dan weer helemaal niets voor mij..:') heb daar geen geduld voor. Het is meer het resultaat wat ik leuk vind, zoals die lijstjes met quotes. En tekenen, haken of iets dergelijks is helemaal een ramp. :')[/quote]


Oow voor mij ook niet hoor, ik ben niet zo crea bea :')

Nee doe mij maar wat kant en klaars haha, gekke is dan weer dat ik echt klussen(net als nu mn slaapkamer verbouwen) dan weer wel leuk vind en ook echt wel handig ben haha

StonedRomy

Berichten: 7548
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:47

Ik ben dus absoluut niet creatief. Enige wat ik nog wel eens maak zijn snuffelmatten of manden voor de honden.

Moet ik trouwens ook echt een surprise maken? Want dat gaat gewoon een flop worden.

Ami
Berichten: 855
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:48

Jaaaa!
Weer Secret Santa tijd! *\o/*

Krijgen alle die hards die er al 5 jaar bij zijn nu een speciale jubileumpin? O:)

Ashleytjuhh

Berichten: 6698
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:50

StonedRomy schreef:
Ik ben dus absoluut niet creatief. Enige wat ik nog wel eens maak zijn snuffelmatten of manden voor de honden.

Moet ik trouwens ook echt een surprise maken? Want dat gaat gewoon een flop worden.



nope het is gewoon je doos inpakken en opsturen met hints over wie je bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:51

Choce schreef:
Jaaaa!
Weer Secret Santa tijd! *\o/*

Krijgen alle die hards die er al 5 jaar bij zijn nu een speciale jubileumpin? O:)

*\o/* je bent er ook weer


-high 5-

StonedRomy

Berichten: 7548
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:52

Ashleytjuhh schreef:
StonedRomy schreef:
Ik ben dus absoluut niet creatief. Enige wat ik nog wel eens maak zijn snuffelmatten of manden voor de honden.

Moet ik trouwens ook echt een surprise maken? Want dat gaat gewoon een flop worden.



nope het is gewoon je doos inpakken en opsturen met hints over wie je bent.


* haalt opgelucht adem *

Ik heb ooit eens meegedaan aan een surprise met vrienden en blijkbaar was het gewoon cadeau inpakken. kwam ik daar aan met een mega surprise. Jaren moeten aanhoren.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 17:53

Oja ik ben ober en personal assistent van mijn 3 katten :j

Verder niet creatief.