Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 455 van de 501 [ 12519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

 
Profiel   

O Er zijn best kinderen van die leeftijd Die Er wel wat aan hebben hoor :j
Ken verschillende voorbeelden van vrij jonge kinderen Die Er verrekte handig mee zijn en Er ook nog eens veel lol in hebben (waaronder idd een kind van 4 Met een drumstel wat Er echt errug leuk mee uit de voeten kan inmiddels)
Zou Alleen wel direct Met buren etc afspreken wat handige tijden zijn qua dat soort zaken oefenen/spelen
(En als het een blijvend ding is toch echt een electrisch setje of een geisoleerde ruimte overwegen)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 12:12 



 
Profiel   

Ohhhhw lieve mensen ik mag met kerstavond weer mee naar de schoonfamilie, inclusief drie zeer heftig drukke kinderen en een moeder die non-stop (te luide) pogingen doet om ze te temmen. Vorig jaar kreeg er 1 een mental breakdown omdat hij de telefoon van zn moeder kreeg en zn broer de telefoon van zn vader want die was sneller en had meer data.....
En bij de cadeaus kregen die kinderen een
'ouderwets'spelletje met een draak. Dat vonden ze stom en gooiden het aan de kant. Ik had te doen met de moeder dus gaf ik aan dat dat echt wel een kicke spelletje was en begon met uitleggen aan die koters. Nooit meer van mn zijde geweken die avond... -O-

Ik heb wel even aangegeven bij vriendlief dat we dit jaar natuurlijk wel onze jonge hond van 1 jaar meenemen (70 cm hoog) want anders issie de hele middag en avond alleen en 'das zielig'. Als die koters er mogen zijn mag onze nog drukkere en enthousiastere koter ook mee. En toevallig weet ik dat die drie koters er best wel bangig voor zijn (als pup al :')) dus dat word een leuke avond, alsnog :D. Ik heb er zin in +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 22:04 



 
Profiel   

Hahaha. _O-

Dat ga ik echt niet missen nu ik single ben.. Die verplichte schoonfamilie bezoekjes en verjaardagen, bah. Heb al twee verjaardagen gemist. *\%/*
Nu had ik niks met de hele familie, dat speelt ook wel mee. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 22:38 



 
Profiel   

Na het voorval en de scheldtirade van schoonpa vorig jaar naar mij toe hoef ik van vriend niet mee te gaan als ik niet wil. Aan de ene kant best jammer want vier die avond wel liever samen.
Aan de andere kant: ik kan een gesplitste dienst draaien (extra centen verdienen), geen verplicht opzitten en schijnheilig geïnteresseerd zitten wezen en best of all... geen stuk in de nacht tot 4u 's ochtends bij die straalbezopen zeiker moeten zitten ja-knikken maar lekker op tijd mijn bed in *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 23:31 



 

Ik wist het wel varekaj :j

Ik kom 2e kerstdag terug van vakantie en heb daardoor niets gepland :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 00:07 



 
Profiel   

Op zich heb ik niks tegen avondje familie maar Ik trek het niet meer om uren te doen alsof het allemaal heel lollig is terwijl ik gewoon mentaal op ben.
Hoe drukte zo vermoeiend kan zijn eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 00:13 



 
Profiel   

De enige familie die ik graag zie is mijn moeder en mijn vriend :')

Familie van mijn moeders kant is uberkak en van mijn vaders kant vinden dronken zijn heel belangrijk bij gezelligheid. Ik niet per se en heb ook een aantal jaren alcoholvrij geleefd. Maar toen kreeg ik naar mijn hoofd dat ik geen echte Prins zou zijn, omdat ik niet dronk. Ok doei.

Mijn schoonfamilie is wel gezellig, maar door alle heisa in mijn eigen familie, zie ik daar tegenwoordig ook geen feest in...
Ik ben ook niet zo van de drukte. Behalve bij concerten. Lekker tegenstrijdig :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 02:05 



 
Profiel   

Ik heb de ervaring gelukkig niet om met een hele familie bij elkaar te moeten gaan zitten met kerst. We gingen altijd even op de koffie bij opa/oma en de andere opa/oma kwamen één van de kerstdagen bij ons eten. Geen gezeik met allerlei ooms, tantes, nichtjes etc. Gewoon lekker rustig met ons eigen gezin.
En zou dus ook niet aan dat soort malligheid mee gaan doen mocht ik een vriend krijgen, dan wens ik hem veel plezier met zijn familiegedoe en kruip zelf lekker op de bank met netflix. Gelukkig ben ik single. Op het moment dat iedereen loopt te stressen over de feestdagen heb ik lekker rust. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 07:56 



 
Profiel   

Ik ben mijn 4e vakantie binnen 1 jaar aan het boeken terwijl we nog op de derde moeten gaan, lekker hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 08:12 



 
Profiel   

Ik heb weer een heerlijk rustige kerst dit jaar gok ik **\O/**

Mijn ouders zitten op Curacao, mijn zusje is daar ook met de kerst (ik kan gelukkig wel goed opschieten met mijn familie ;) ). Denk dat ik ergens rond de kerst een lunch ga organiseren met mijn opa en oma's en dat was het wel. Vorig jaar lekker naar de sauna geweest, prima :D

Schoonouders zijn al overleden voor ik mijn man leerde kennen. Schoonzussen met veel te veel koters zien we eigenlijk ook niet meer *\o/* En vorig jaar al niet met kerst en gok zo dat dat dit jaar niet echt anders gaat zijn :D Verjaardagen doe ik lekker ook niet meer aan. En anders verzin ik wel iets om te doen.

{:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 09:49 



 
Profiel   

Prairy schreef
Ik heb weer een heerlijk rustige kerst dit jaar gok ik **\O/**

Mijn ouders zitten op Curacao, mijn zusje is daar ook met de kerst (ik kan gelukkig wel goed opschieten met mijn familie ;) ). Denk dat ik ergens rond de kerst een lunch ga organiseren met mijn opa en oma's en dat was het wel. Vorig jaar lekker naar de sauna geweest, prima :D


{:)

Ohhhh, wat lekker, ik had ze lief aangekeken voor een ticket en had dan ook met m'n billen in de zon gezeten op Curacao! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 10:39 



 
Profiel   

Sanso en prairy hebben het goed geregeld :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 14:04 



 
Profiel   

Ik heb elk jaar een rustige kerst, gewoon geen plannen tenzij ik het zelf wil, voor mezelf lekker eten in huis halen etc.

Dit jaar mss eerste kerstdag met mijn ex en evt haar volwassen zoon brunchen en/of avondeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 14:59 



 
Profiel   

Ik ga gewoon bij familie eten, ene dag ene familie andere dag andere familie.

Tot nog toe hebben we daar geen kleine kinderen bij, al zie ik mijn nepnichtje (dochter van vriendin van oom) er wel voor aan eraan te beginnen. Ze is volledig afgekeurd om te werken, zeker niet pienter en pas getrouwd.

Maarja, tot nog toe ziet het er top uit :D . Heb er echt zin in..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 15:17 



 
Profiel   

Ik heb ook zin in kerst, voor het eerst in mijn leven volgens mij. :')
Vieren alleen kerstavond bij m'n tante, kleine familie. Mijn vriend zijn familie woont in het buitenland dus daar hoeven we niet heen.. Ideaal. :D
Mijn zus heeft 2 jonge kinderen maar die worden wel bezig gehouden door mijn neefjes van mijn tante dus waarschijnlijk ook weinig last van.
En anders kan ik lekker met m'n vriend er over klagen want die heeft nog een grotere hekel aan kinderen dan ik. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 15:39 



 
Profiel   

Hoi, ik meld me hier! Ik zal me even voorstellen: Mo, 33 jaar oud en nooit een kinderwens gehad. Ik vind kinderen echt niet leuk en kan er ook niet mee omgaan. Mijn vriend wil ze ook niet, dus ik heb een lot uit de loterij. Sterker nog, bijna al onze vrienden en ook de broers van m’n vriend hebben inmiddels (jonge) kinderen, zijn getrouwd, hebben een huis gekocht. En wij? Wij hebben ons koophuis verkocht en zijn op een groot zeiljacht gaan wonen met het plan over enkele jaren een grote reis te gaan maken. Ónze ultieme droom :).

Van mijn vriendinnen heeft nu bijna iedereen een baby, dus veel verplichte babyshowers. Naar kinderverjaardagen gaan we niet, scheelt al een hoop ellende.

Gelukkig zijn er ook nog een aantal vrienden over die net als wij ook absoluut geen kinderen willen, opvallend genoeg ook allemaal zeilers. Met dezelfde grote wens.

Ik zou hier graag mee willen schrijven, zeker met al dat babygeweld om mij heen is het heel fijn hier mee te kunnen praten en m’n hart te mogen luchten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 15:53 



 
Profiel   

elnienjo schreef
Prairy schreef
Ik heb weer een heerlijk rustige kerst dit jaar gok ik **\O/**

Mijn ouders zitten op Curacao, mijn zusje is daar ook met de kerst (ik kan gelukkig wel goed opschieten met mijn familie ;) ). Denk dat ik ergens rond de kerst een lunch ga organiseren met mijn opa en oma's en dat was het wel. Vorig jaar lekker naar de sauna geweest, prima :D


{:)

Ohhhh, wat lekker, ik had ze lief aangekeken voor een ticket en had dan ook met m'n billen in de zon gezeten op Curacao! :D


Ik ga in januari, met mijn verjaardag ;)

Mo_86 schreef
Hoi, ik meld me hier! Ik zal me even voorstellen: Mo, 33 jaar oud en nooit een kinderwens gehad. Ik vind kinderen echt niet leuk en kan er ook niet mee omgaan. Mijn vriend wil ze ook niet, dus ik heb een lot uit de loterij. Sterker nog, bijna al onze vrienden en ook de broers van m’n vriend hebben inmiddels (jonge) kinderen, zijn getrouwd, hebben een huis gekocht. En wij? Wij hebben ons koophuis verkocht en zijn op een groot zeiljacht gaan wonen met het plan over enkele jaren een grote reis te gaan maken. Ónze ultieme droom :).

Van mijn vriendinnen heeft nu bijna iedereen een baby, dus veel verplichte babyshowers. Naar kinderverjaardagen gaan we niet, scheelt al een hoop ellende.

Gelukkig zijn er ook nog een aantal vrienden over die net als wij ook absoluut geen kinderen willen, opvallend genoeg ook allemaal zeilers. Met dezelfde grote wens.

Ik zou hier graag mee willen schrijven, zeker met al dat babygeweld om mij heen is het heel fijn hier mee te kunnen praten en m’n hart te mogen luchten!


Welkom! Leuke plannen :)

Ken jij dit topic al? https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1967873

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 16:33 



 
Profiel   

Prairy, dankjewel! Ik ken dit topic inderdaad, ik volg haar en post af en toe iets :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 17:19 



 
Profiel   

[ img ]

Tja.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 19:46 



 

Maar ze hebben alleen maar liefde nodig 8)7 Al zou alles hier gaan rammelen, ik ga echt geen koter op deze rotte aarde zetten. Leg het ze eens uit als ze dan ouder zijn waarom dat zo'n briljant idee was..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 19:58 



 
Profiel   

sanso schreef
[ [url=m/T2A46I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tja.....


Los van het feit dat ik ze gewoon echt niet wil vind ik dit ook een heel belangrijke reden dat ik er nooit aan begin

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 20:00 



 
Profiel   

Welkom Mo! Gave hobby, zeilen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 20:04 



 
Profiel   

Oke maar ik ga het nog maar eens zeggen, hoewel het niet hebben van kinderen fantastisch is voor het voorkomen van een hoop (meer) ellende is het óók van belang dat we NU ons gedrag aanpassen, juist voor de kinderen die er niet voor kiezen om op de wereld gezet te worden. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 22:32 



 
Profiel   

Ik lig in bed mee te genieten van het geroep van het kindje aan de overkant van de straat.
Mijn raam dicht, dubbele beglazing. Straat tussen van 1 auto breed. Bij hen ook dubbele beglazing en rolluik.
En ik hoor dat kreng nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 22:51 



 
Profiel   

Maandag bij dokter #4 voor sterilisatiegesprek wish me luck!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 455 van de 501 [ 12519 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen