[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 22:43

Precies, de productie van die paaseieren riekt aan alle kanten. Na zijn dood moet er eens grondige sectie op dat beest gepleegd worden :9

Maar niks tegen Storm en Vlinder zeggen hoor, dat trekken die wolkjes niet.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 22:45

Afbeelding
Probleem paashaas is opgelost.

Sizzle

Berichten: 35693
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 23:02

-O-
Arm haasje

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 09:00

Die hoeft voorlopig even niks te eten als de rest in dat buikje zit.

Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 13:30

Vandaag in de Volkskrant (blijkbaar, die van mij ligt nog in de brievenbus) een artikel over kindervrije campings. Zag de eerste reactie op Twitter al 'waarom zijn er dan geen babyboomer-vrije campings?'

Nou go your gang...
Waarschijnlijk gekwetst dat niet iedereen haar Flynnd'or net zo leuk vindt als zijzelf.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 13:49

Ik had vandaag ook kinderen aan de kassa... "DIT HEB IK AL BETAALD HOOR!" terwijl hij een zak snoep omhoog houd. Dus ik vraag of hij het bonnetje nog heeft, maar verder wordt ik finaal genegeerd. Hij had net vijf minuten eerder bij mij afgerekend, dus ik wist het nog wel, maar als hij bij mijn collega had afgerekend...

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 14:41

Vandaag heeft/ gaat Damn Honey (podcast) een aflevering over kindvrij online zetten. Ik heb zelf nog niet geluisterd maar misschien voor jullie ook wel leuk.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 11:46

Ik heb 'm geluisterd, heerlijk verfrissend weer en fijn dat ze hier een aflevering aan wijden :j

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 19:27

Jeetje, vandaag in de fitness een vrouwtje die haar kind had meegenomen. En haar man. Alle spullen over die ene tafel gespreid en kind heeft de hele tijd liggen rollen op de vloer, filmpjes gekeken op luid volume en veel bij moeders gezeurd. Toen ik 1,5u later vertrok waren ze er nog. Moet voor die meid, een jaar of 7/8, toch ook niks aan zijn om een hele middag in de gym te zitten terwijl mama op de crosstrainer staat en paps een bokszak aan het meppen is?

En bij de kebap tent een kleuter die wou wegrennen maar van moeders niet naar de deur mocht. Een heel gekrijs Incl rollen op de deurmat (gadverdamme) en mams maar proberen te sussen. Dan denk ik echt 'vrouwke, pak eens door. Ge moet u echt niet schamen omdat er volk op staat te kijken ze' maar nee, helaas. Zelfs optillen aan het armpje kon niet kordaat

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 21:51

Schuur_ schreef:
Jeetje, vandaag in de fitness een vrouwtje die haar kind had meegenomen. En haar man. Alle spullen over die ene tafel gespreid en kind heeft de hele tijd liggen rollen op de vloer, filmpjes gekeken op luid volume en veel bij moeders gezeurd. Toen ik 1,5u later vertrok waren ze er nog. Moet voor die meid, een jaar of 7/8, toch ook niks aan zijn om een hele middag in de gym te zitten terwijl mama op de crosstrainer staat en paps een bokszak aan het meppen is?

Ik zou daar over klagen bij de bedrijfsleider. Een fitness is geen kindercreche en normale mensen willen daar juist kunnen sporten zonder jengelende jong.

Kwam deze net tegen op facebook :D
https://scontent.fams1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5DCEB061

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 22:06

Vandaag in de orchideeën hoeve ,ma en ik gingen een pad in en op het pad pontificaal stonden pa en ma een een koter en ze hielden een fles aan zijn ding zodat hij daar lekker plassen kon :r

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 22:09

Rebecca schreef:
Vandaag in de orchideeën hoeve ,ma en ik gingen een pad in en op het pad pontificaal stonden pa en ma een een koter en ze hielden een fles aan zijn ding zodat hij daar lekker plassen kon :r

Jezus wat goor! Had 'n foto gemaakt en gezegd dat dat de consequentie is van hun exhibitionistische gedrag.

wittepit
Berichten: 1278
Geregistreerd: 22-11-05

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 22:16

Ik denk dat we “blij” moeten zijn dat ze m daar in die kas niet tegen een boom aan lieten pissen... er zijn gewoon toiletten hoor.

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 22:53

Nah,zoiets snap ik dan wel. Die kleine koters voelen plots dat ze moeten plassen en dan moet het NU. Liever in een fles (als ze het dan ook deftig opruimen uiteraard) dan gewoon zo open en bloot of tegen iets...
Van een kind tot een jaar of 5 kan ik dat wel nog begrijpen. Ouder acht ik ze groot genoeg om een toilet te herkennen.
(En als ouder het zicht wat afschermen was ook een betere optie)
Ik vond de volwassen mannen die op de parking van de winkel gingen plassen ondanks toiletten aan de ingang erger...
(Of zoals ik gisteren in de aldi zag, een volwassen vrouw dat ik een pot confituur vanachter in het schap zag duwen terwijl haar vinger aflikkend. Ik heb helaas niet gezien dat ze het effectief proefde, dan kon ik er iets van gezegd hebben... van kinderen is het meestal nog onwetendheid of gebrek aan opvoeding. Van volwassenen daarintegen...)

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 23:38

Nou dat begrijp ik juist niet.. Er zijn gewoon toiletten bij de Orchideeënhoeve dus echt nergens voor nodig zo'n actie. Had er geloof ik wat van gezegd ook.

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 00:32

_O- wat een actie. Arm kind dat ze hem niet even naar het toilet brachten.

En over romantiseren doet bijna iedereen. Heel weinig mensen zijn eerlijk over hun ellende. De meeste mensen proberen het zo snel mogelijk te vergeten of er niet aan te denken waardoor ze enkel over de mooie dingen hebben om zo hun positieve mindset te behouden. Niks mis mee en vind zelf knap.

Zelf ben ik niet zo sterk om zoveel op te offeren waardoor ik uiteindelijk heb gekozen voor mijn eigen geluk :o

JokeRox
Berichten: 76
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Kalmthout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 00:41

RoosG schreef:
Vandaag heeft/ gaat Damn Honey (podcast) een aflevering over kindvrij online zetten. Ik heb zelf nog niet geluisterd maar misschien voor jullie ook wel leuk.


Waar kan je die ergens vinden?
Weer handig voor een van de volgende slapeloze nachten...

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 11:48

Die staat op Spotify, zoeken op 'damn honey' en dan de nieuwste aflevering :)

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 20:38


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 20:55


Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 20:58

Nou de clou komt pas later, dat papa uitstapt om 'verhaal te gaan halen' en moeders vooral druk is het kenteken op film te krijgen. Als je kind zo (terecht) overstuur is..

Fira

Berichten: 1953
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 21:07

Ah gut, dat vind ik wel erg sneu. Kind helemaal over de zeik, en voor wat? Je 'gelijk' willen halen?
Arm ding.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 21:29

Wat een extreem tokkiegehalte

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 21:31

Je hoeft geen fan van kinderen of zelfs niet van mensen te zijn om te beseffen dat dit kind toch echt gerustgesteld moet worden. Dit is gewoon echt zielig.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 22:23

Jezus wtf... dat filmpje. Bizar... zelden een kind zo over de zeik gehoord. Arm jong