[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 14:28

Sintara schreef:
Het jong doodkoken mag niet van de politie Mars :(:)


Ah kak, das waar ook. -O-

Sintara

Berichten: 7396
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 14:33

Mars schreef:
Sintara schreef:
Het jong doodkoken mag niet van de politie Mars :(:)


Ah kak, das waar ook. -O-

Het zijn echte spelbedervers -O- .

Klinkt goed Sanso! Ik krijg meteen zin in taart, maar moet nog 1 dagje wachten. Dan vieren mn ouders hun 60e verjaardag dus dan kan ik onbeperkt taart eten Y)(^) . Er komen trouwens geen kinderen! Happinesssss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 14:38

Op Facebook gisteren filmpje van 2 kinderen die op zo'n balk staan waar je elkaar af moet slaan. 1 meisje slaat de andere eraf, maar achter dat meisje is intussen een baby op die balk gekropen. Dat meisje wat dus 'gewonnen' had bedenkt zich niet en mept ook die baby eraf (gewoon in zo'n bak met kussens dus niks ernstigs)
Maar goed, van zo'n ouder meisje denk ik dan echt :r Zo'n streberig kind wat niet tegen dr verlies kan en zelfs nog van een baby moet winnen..

Dus ik reageer dat dat toch met recht een k*tkind is :+ Nou meteen natuurlijk een paar moeders over de zeik. Dus ik zeg op een gegeven dat ze niet boos moeten worden omdat ik kinderen sowieso niet leuk vind. Reageert er 1 dat ze niet boos is en dat zij paarden niet leuk vind.. Euhh... En? :? :') Dat zal de moederlogica wel zijn die ik niet begrijp :+

Niobe

Berichten: 7985
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 14:52

Je hebt dr duidelijk diep gekwetst en dan moet ze je pakken op iets wat jij wel leuk vindt. :') Irritant is dat

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 14:53

Ugh moeders voelen zich altijd zo aangevallen. Als je zegt 'ik heb geen kinderwens' horen zij 'ik haat kinderen en die van jou nog het meest'

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 14:58

Nuja Relaxed, ieder mag zen hobby hebben toch, de een houdt van paarden, de anders van ezels :+

Stel je voor dat jij dan een paard op die balk had gezet en die een kind een mep verkocht had want paard wou winnen :=

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:08

RoosG schreef:
Ugh moeders voelen zich altijd zo aangevallen. Als je zegt 'ik heb geen kinderwens' horen zij 'ik haat kinderen en die van jou nog het meest'


Jaaaa dat precies!! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:19

Aria_zz schreef:
Nuja Relaxed, ieder mag zen hobby hebben toch, de een houdt van paarden, de anders van ezels :+

Stel je voor dat jij dan een paard op die balk had gezet en die een kind een mep verkocht had want paard wou winnen :=


Ja rotknol :') Of nee.. toch niet, braaf paard <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:20

Niobe schreef:
Je hebt dr duidelijk diep gekwetst en dan moet ze je pakken op iets wat jij wel leuk vindt. :') Irritant is dat


Ja ik ben nu ook diep gekwetst.. |(

mairead

Berichten: 3215
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:37

Relaxed schreef:
Op Facebook gisteren filmpje van 2 kinderen die op zo'n balk staan waar je elkaar af moet slaan. 1 meisje slaat de andere eraf, maar achter dat meisje is intussen een baby op die balk gekropen. Dat meisje wat dus 'gewonnen' had bedenkt zich niet en mept ook die baby eraf (gewoon in zo'n bak met kussens dus niks ernstigs)
Maar goed, van zo'n ouder meisje denk ik dan echt :r Zo'n streberig kind wat niet tegen dr verlies kan en zelfs nog van een baby moet winnen..

Dus ik reageer dat dat toch met recht een k*tkind is :+ Nou meteen natuurlijk een paar moeders over de zeik. Dus ik zeg op een gegeven dat ze niet boos moeten worden omdat ik kinderen sowieso niet leuk vind. Reageert er 1 dat ze niet boos is en dat zij paarden niet leuk vind.. Euhh... En? :? :') Dat zal de moederlogica wel zijn die ik niet begrijp :+

Ik ken het filmpje en ik dacht juist: Dat meisje blijft later ook Kindvrij :D
Ik had mss hetzelfde gedaan toen ik zou oud was, want ik had toen al een hekel aan babies. :r
Babypoppen gooide ik ook in een hoek als ik ergens aan het spelen was waar ze die hadden. :o

Alpha89

Berichten: 1058
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Ergens in Nederland, Spanje en Portugal

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 15:53

Hahaha Mairead, herkenbaar _O- . Vreselijk die babypoppen.
Had zelfs een hekel aan de baby in de film "Lady & de Vagebond". Woest werd ik zodra Lady in de steek werd gelaten, terwijl ik echt een rustig kind was en eigenlijk nooit drama schopte. Maar het is goed gekomen hoor, ben geen kinderhater geworden :'). Dat ik ze alleen zelf niet wil, betekent idd niet dat ik ze haat, al kunnen sommige mensen dat niet los van elkaar zien :? . Irriteer me eerder aan de opvoeding van sommige ouders dan aan het kind zelf.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 16:00

Relaxed schreef:
Op Facebook gisteren filmpje van 2 kinderen die op zo'n balk staan waar je elkaar af moet slaan. 1 meisje slaat de andere eraf, maar achter dat meisje is intussen een baby op die balk gekropen. Dat meisje wat dus 'gewonnen' had bedenkt zich niet en mept ook die baby eraf (gewoon in zo'n bak met kussens dus niks ernstigs)
Maar goed, van zo'n ouder meisje denk ik dan echt :r Zo'n streberig kind wat niet tegen dr verlies kan en zelfs nog van een baby moet winnen..

Dus ik reageer dat dat toch met recht een k*tkind is :+ Nou meteen natuurlijk een paar moeders over de zeik. Dus ik zeg op een gegeven dat ze niet boos moeten worden omdat ik kinderen sowieso niet leuk vind. Reageert er 1 dat ze niet boos is en dat zij paarden niet leuk vind.. Euhh... En? :? :') Dat zal de moederlogica wel zijn die ik niet begrijp :+

Ik vond dat net een hilarisch filmpje. :') Zijn toch maar gewoon wat kinderen die met elkaar klooien. Had ik vroeger waarschijnlijk ook gedaan met mijn jongere zusje. :+

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 16:03

Wat ik het grappigste vind aan dat filmpje is dat die baby een soort error lijkt te krijgen tijdens de val :')

HopeMyDay

Berichten: 1282
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 17:31

Steeph schreef:
Wat ik het grappigste vind aan dat filmpje is dat die baby een soort error lijkt te krijgen tijdens de val :')

Nu wil ik dat filmpje ook zien :') Ben hem helaas nog niet tegengekomen op FB ;(

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:03

HopeMyDay schreef:
Steeph schreef:
Wat ik het grappigste vind aan dat filmpje is dat die baby een soort error lijkt te krijgen tijdens de val :')

Nu wil ik dat filmpje ook zien :') Ben hem helaas nog niet tegengekomen op FB ;(


sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:05

Omggggg hahahahah

HopeMyDay

Berichten: 1282
Geregistreerd: 04-12-16

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:09

Hahahaha wat een actie ook _O- _O- je hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt :') dankje _O-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:22

Geen probleem :D

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:22

Steeph schreef:
Nu wil ik dat filmpje ook zien :') Ben hem helaas nog niet tegengekomen op FB ;(

[/quote]
_O- :D

Haha, geweldig!!

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:33

Desty schreef:
Ik werk in de hema en wij vinden ze regelmatig met hapjes er uit :7


Hoe zou dir dan zijn bij een snoepwinkel als een jamin :')

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:34

De snoepbakken bij het kruidvat.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:46

Ik werk zelf bij Kruidvat en kan bevestigen dat ik echt quasi dagelijks koters en hun ouders moet aanspreken dat ze met hun fikken uit die snoepbakken moeten blijven.

"ja maar jij bent toch ook jong geweest *lacht*"
"ja maar Stormpjuh kan nog niet met een schepje snoep pakken"
"ja maar 1 snoepje kan toch geen kwaad"

*zucht*

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:50

Mama,het snoepje is niet lekker en gooit het snoepje terug in de bak.

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:58

:r

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 19:32

Of eerst met handje langs snotterige neus vegen en dan in de bak graaien alsof het de Lingo ballenbak is :r